Posted on January 26, 2010 in: Beauty

Το Nέο της Εβδομάδας: Η Βανδή το πρόσωπο της Oriflame

despoina-photo

Ήταν μια είδηση βόμβα, αφού εδώ που τα λέμε κανένας δεν είχε φανταστεί ως τώρα ότι η Δέσποινα Βανδή θα αντιπροσώπευε την γνωστή μάρκα προϊόντων περιποίησης Oriflame

H Oriflame Ελλάς ιδρύθηκε στις 10 Μαΐου 1993 και είναι θυγατρική της σουηδικής πολυεθνικής εταιρείας Oriflame Cosmetics S.A., που ιδρύθηκε το 1967. Η Oriflame Ελλάς είναι εταιρεία φυσικών καλλυντικών η διάθεση των οποίων γίνεται μέσω απευθείας πώλησης, χρησιμοποιώντας το δικτυακό σύστημα μάρκετινγκ – MLM.

Πάντως και οι δυο πλευρές φαίνονται ενθουσιασμένες. Εκπρόσωποι της Oriflame δήλωσαν: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι που θα συνεργαστούμε με τη Δέσποινα Βανδή. Η Δέσποινα είναι μία γυναίκα σύμβολο,  δυναμική, λαμπερή,  πετυχημένη και από τις λίγες Ελληνίδες star που ξεχωρίζουν για το στυλ τους. Αντιπροσωπεύει ιδανικά τη φιλοσοφία των καλλυντικών της Oriflame. Σχεδιάζουμε μαζί πολλές και ευχάριστες εκπλήξεις!».

Αλλά και η Δέσποινα Βανδή με την σειρά της είπε ότι είναι πολύ χαρούμενη για το ξεκίνημα της συνεργασίας με μία εταιρία σαν την Oriflame, που είναι τόσο πρωτοποριακή και με μεγάλη ευαισθησία με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Πως σου φαίνεται αυτή η κίνηση; Θεωρείς ότι η Δέσποινα Βανδή θα βοηθήσει το προφίλ της εταιρείας; Σου αρέσει η φωτογραφία της;

Σχολίασε για να κερδίσεις!

6 Responses to “Το Nέο της Εβδομάδας: Η Βανδή το πρόσωπο της Oriflame”

  1. ΒΙΚΥ ΝΑΖΙΡΗ says:

    Η φωτογραφία της Δ. Βανδή μου αρέσει πάρα πολύ και πιστεύω ότι θα βοηθήσει πάρα πολύ το προφίλ της oriflamε. Για 2 χρόνια ήμουνα μέλος της oriflame και χρησιμοποιούσα μόνο δικά της προϊόντα. Είναι πολύ καλά τα καλλυντικά της αλλά δεν πιστεύω ότι η Δ. Βανδή θα χρησιμοποιούσε ποτέ τα καλλυντικά της εταιρείας αυτής. Πιστέυω ότι τέτοια πρόσωπα όπως ο Βανδή χρησιμοποιούν κρέμες πολύ ακριβές, και από πιο μεγάλες εταιρείες.

  2. Beautyblog Beautyblog says:

    Βίκυ το σχόλιό σου μας βρίσκει απολύτως σύμφωνες. Γι αυτό είμαστε και εμείς εδώ στο beautyblog περίεργες για αυτή τη συνεργασία! Περιμένουμε να μάθουμε κι άλλα και θα σας ενημερώσουμε!
    χχ

  3. Agis says:

    To prosopo tis vandi an kai epexaergasmeno pali xalia einai…eleos!!!!!!

  4. παιδιά, δεν ξέρω πως να το πω εύσχημα…αλλά, να, δηλαδή, γιατί το έκαναν αυτό? και δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί όλες οι “εγχώριες” σταρ, πρέπει αφού έχουν γίνει μανάδες και αφού έχουν καβαλήσει τα 40, να ποζάρουν για περιοδικά ή για αφίσες- όσο ωραίο σώμα και αν έχουν- με σόρτσς καυτά- με μπλουζάκια που αναδεικνύουν το πολύ πλούσιο μπούστο τους-εμένα αλήθεια γιατί τα στήθη μου , μετά την εγκυμοσύνη μου φλερτάρουν ασύστολα με την βάρύτητα?΄. ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν τισ κρίνω, αλλά λέω ότι δεν τρελλαίνομαι…Υπάροχυν και παραδείγματα πολύ όμορφων γυναικών, που είναι μαμάδες, επιτυχημένες στον τομέα τους, επίσης, πολύ όμορφες, που δεν πο΄ζαρουν λες και έιναι 20 χρονών…δες Μπαλατσινού, Θεωδορίσου, Μενεγάκη κλπ

  5. Beautyblog Beautyblog says:

    Δίκιο έχεις. Αλλά νομίζω πως αυτές που ξεφεύγουν συνήθως είναι αυτές που ανεβαίνουν σε μια σκηνή και τραγουδάνε στα μπουζούκια. Ίσως γιατί αυτοί οι χώροι στην Ελλάδα είναι ας πούμε το αντίστοιχο μιας μεγάλης συναυλίας μιας ξένης σταρ η οποία όσο χρονών και να είναι θέλει να δείχνει στα καλύτερά της. (Βλέπε Madonna). ‘Αλλωστε νομίζω ότι κατά βάθος όλες οι δικές μας μια Madonna θα ήθελαν να είναι κατά βάθος…

  6. katerina p says:

    Δεν μας πείθει η Δέσποινα με τη διαφήμιση της oriflame.Παλαιότερα είχε δηλώσει ότι χρησιμοποιεί κυρίως chanel καλλυντικά.Πιο πολύ θα έπειθε η Παπαρίζου που έχει μεγαλώσει στη Σουηδία για τα σουηδικά καλλυντικά της oriflame .

Σχολιαστε