22 Απριλίου: Earth Day με Kiehl’s

Capture_3

KIEHLS

Είναι ελπιδοφόρο να βλέπεις ότι κάποιες εταιρίες δεν επαναπαύονται στην επιτυχία τους αλλά προσπαθούν τουλάχιστον κάποια από τα έσοδά τους να τα διαθέτουν για φιλανθρωπικούς και κοινωνικούς σκοπούς. H Kiehl’s είναι μια από αυτές τις εταιρίες που εδώ και χρόνια στηρίζει με τον δικό της τρόπο πολλές κοινωφελείς οργανώσεις. Αυτή τη φορά για να τιμήσει την Παγκόσμια Ημέρα Γης που γιορτάζεται σήμερα  22 Απριλίου, η Kiehl’s παρουσιάζει μια συλλογή Περιορισμένης Έκδοσης, από τις πωλήσεις της οποίας 100% των καθαρών κερδών θα διατεθούν προς όφελος της Rainforest Alliance, μιας μη κερδοσκοπικής οργάνωσης, η οποία είναι αφοσιωμένη στη διατήρηση της βιοποικιλότητας και τη διασφάλιση βιώσιμων μέσων διαβίωσης. Η limited edition λοσιόν σε σπρέι, Açaí Damage-Protecting Toning Mist περιέχει υψηλή συγκέντρωση του αντιοξειδωτικού βιολογικού καρπού berry, ο οποίος καλλιεργείται με μεθόδους υπεύθυνης καλλιέργειας στον Αμαζόνιο της Βραζιλίας. Τα τέσσερα μπουκάλια της σειράς έχουν διαφορετικές ετικέτες οι οποίες έχουν σχεδιαστεί από  διαφορετικές προσωπικότητες με κοινωνική ευαισθησία  –( η ηθοποιός Julianne Moore, ο καλλιτέχνης Jeff Koons και ο μουσικός Pharrell Williams) ενώ σε μία από τις ετικέτες το χρωματιστό σχέδιο, το  έχει ζωγραφίσει ένα από τα παιδιά της κοινότητας του Αμαζονίου της Βραζιλίας, η οποία καλλιεργεί τους καρπούς açaí που χρησιμοποιούνται στη συλλογή της Kiehl’s. Την λοσιόν την έχω δοκιμάσει, την έχω πάντα στο συρτάρι του γραφείου μου και μπορώ να σου πω ότι είναι δροσερή, τονωτική, φρεσκάρει και ανακουφίζει την επιδερμίδα μου, συσφίγγει άμεσα τους πόρους μου, μου χαρίζει λάμψη και είναι πραγματικά σωτήρια όταν περνάω πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή και αρχίζω να νιώθω το πρόσωπό μου να “τραβάει” και να ξηραίνει. Στην συστήνω λοιπόν ανεπιφύλακτα και μην ξεχνάς ότι πάνω απ’όλα θα την αγοράσεις  για καλό σκοπό βοηθώντας και εσύ με τον τρόπο σου για να γίνει λίγο καλύτερος ο κόσμος μας. Κοστίζει 33Ε και θα την βρεις, όπως άλλωστε και όλα τα προϊόντα Kiehl’s, αποκλειστικά στο Hondos Center Κολωνάκι, Μέρλιν 6.

Δες το  βίντεο της καμπάνιας με την πανέμορφη Julianne Moore (είναι 45 και πιο όμορφη από κάθε άλλη φορά)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QaZ_yjToRwc[/youtube]

Δεν υπάρχουν σχόλια προς το παρόν..

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.