Posted on February 2, 2011 in: Beauty

Amway: The American Way

 

Πρέπει να ήμουν περίπου 19 ετών, λίγο πριν φύγω για σπουδές όταν άκουσα για πρώτη φορά να γίνεται λόγος για την Amway, μια νέα εταιρεία κατευθυνόμενης πώλησης που μόλις είχε ανοίξει τα γραφεία της και στην Ελλάδα.  Η φίλη μου η Ελένη η οποία ήταν τότε γύρω στα 25, με έπεισε να πάω μαζί της σε ένα σεμινάριο της εταιρείας που γινόταν σε μεγάλο αθηναϊκό ξενοδοχείο – και για να είμαι ειλικρινής – επειδή δεν είχα και τίποτα καλύτερο να κάνω την ακολούθησα.

 

Η όλη εμπειρία οφείλω να ομολογήσω ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα, διάφορα στελέχη της εταιρίας μίλησαν για την εμπειρία τους και για το πώς ξεκινώντας την κατευθυνόμενη πώληση ως χόμπι και για να αυξήσουν στον ελεύθερο χρόνο τους το εισόδημά τους –τελικά η Amway έγινε το βασικό τους επαγγελματικό όχημα που τους απέφερε πολύ καλά εισοδήματα.  Η φίλη μου είχε ήδη γίνει αντιπρόσωπος της Amway και μάλιστα για ένα διάστημα έγινα και εγώ – μια χαρά χαρτζιλίκι έβγαζα– και θυμάμαι ότι το φόρτε μου ήταν στις πωλήσεις οδοντόκρεμας!

Τα χρόνια πέρασαν αλλά κάθε φορά που πλέον σαν δημοσιογράφος ομορφιάς λάμβανα τα Δελτία Τύπου και τα νέα της Amway, πάντα χαμογελούσα στον εαυτό μου γιατί μου θύμιζε εκείνη την εμπειρία μου πριν από χρόνια.

Πρόσφατα η Amway οργάνωσε ένα ταξίδι στο Μόναχο με καλεσμένες δημοσιογράφους Ομορφιάς για να δουν από κοντά τις πραγματικά εντυπωσιακές των 1600 τμ. εγκαταστάσεις της εταιρίας και να μάθουν περισσότερα για αυτόν τον κολοσσό που δραστηριοποιείται σε 80 χώρες του κόσμου. (Δυστυχώς το ταξίδι έγινε την εβδομάδα που ήμουν άρρωστη και δεν μπόρεσα να ακολουθήσω – αλλά είμαι σίγουρη ότι κάποια στιγμή θα ξαναβρεθεί η ευκαιρία).

 

Το success story της Amway ξεκίνησε το 1959 από δυο φίλους τον Jay Van Andel και τον Rich DeVos οι οποίοι άρχισαν τα πωλούν τα συμπληρώματα διατροφής Nutrilite όχι σε κάποιο κατάστημα, αλλά από πόρτα σε πόρτα πιστεύοντας ότι η επαφή και η συζήτηση με τον αγοραστή είναι πολύ σημαντική για την κατανόηση και την αγορά του προϊόντος.

 

Σύντομα ίδρυσαν το American Way Association (από αυτά τα αρχικά προέκυψε η Amway) και επεκτάθηκαν και σε άλλες αγορές όπως προϊόντα υγείας και προσωπικής υγιεινής, οικιακής φροντίδας, διατροφής και βέβαια (αυτό ενδιαφέρει εμάς) δυο σειρές προϊόντων ομορφιάς την Artistry και την BeautyCycle που περιλαμβάνουν πλήρη γκάμα μακιγιάζ και περιποίησης προσώπου. Αλήθεια έχει τύχη να τα δοκιμάσετε; Εμένα μου αρέσουν πολύ τα κραγιόν της Artistry (κρεμώδη όσο πρέπει και σε κολακευτικές αποχρώσεις) και οι διπλές σκιές της BeautyCycle (λαμπερές και πολύ σταθερές)

Αυτή τη στιγμή, η Amway αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες απευθείας πώλησης στον κόσμο απασχολώντας περισσότερους από 13.000 υπαλλήλους ενώ οι ιδιοκτήτες Επιχείρησης Amway φτάνουν τα 3 εκατομμύρια. Εξίσου σημαντικό το γεγονός, ότι  η Amway Hellas συμμετέχει στην Πανευρωπαϊκή συνεργασία της Amway με τη Unicef  ενώ είναι χορηγός του μη κερδοσκοπικού εθελοντικού Οργανισμού για τα παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» που έχει στόχο, την προστασία χιλιάδων παιδιών στην Ελλάδα.

Τα προϊόντα ομορφιάς Beauty Cycle

Tα συμπληρώματα διατροφής Nutrilite

Βερνίκια νυχιών από την κολεξιόν της Artistry

One Response to “Amway: The American Way”

  1. Εξαιρετικό άρθρο με πολύ ζουμί και πληροφόρηση

Σχολιαστε