Ανταπόκριση: Το beautyblog στην Θεσσαλονίκη για το “Fashion Room Service”

 

Πολλές φορές αυτόν τον τελευταίο 1,5 χρόνο που το beautyblog είναι στον αέρα είχα σκεφτεί τι ωραία θα ήταν να μπορούσα να είχα ένα beautyblog.thes . Εννοώ, όπως μάλλον θα καταλάβατε, τι ωραία θα ήταν να υπήρχε ένα beautyblog αφιερωμένο στην αγαπημένη πόλη Θεσσαλονίκη και σε όλα τα όμορφα (που είναι πολλά) που συμβαίνουν εκεί.

 

 

Βέβαια, όπως και σε κάθε ιδέα που σιγά – σιγά αρχίζει να σχηματίζεται στον σκληρό μου δίσκο, είχε μείνει μόνο ιδέα διότι πρώτον δεν μένω στη Θεσσαλονίκη και δεύτερον είναι τόσος ο φόρτος εργασίας εδώ που δεν θα μου επέτρεπε (δυστυχώς) να ταξιδεύω συχνά στην πανέμορφη πόλη σας τριγυρίζοντας και γράφοντας για όσα μου τραβούν την προσοχή. H ιδέα όμως δεν σταματούσε να κλωθογυρίζει σε κάποιους από τους νευρώνες μου – ειδικά μάλιστα όταν άρχισα να αποκτώ όλο και περισσότερες (interneτικές) φίλες από εσάς που ζείτε εκεί.

 

Και ξαφνικά όπως συνήθως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις άναψε ένα λαμπάκι στο μυαλό μου… Το γεγονός ότι δεν θα μπορούσα εγώ να είμαι εκεί δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε το beautyblog να είναι εκεί! Και εξηγώ: Αγαπημένες μου φίλες, σας παρουσιάζω και επίσημα την πρώτη ανταποκρίτρια του beautyblog.gr από την Θεσσαλονίκη!  Η Βάσια Λινάρδου ζει στην Θεσσαλονίκη και από εδώ και στο εξής θα είναι τα μάτια και τα αυτιά του beautyblog εκεί, ενημερώνοντάς μας όλες για ότι νέο, όμορφο και ενδιαφέρον συμβαίνει στην πόλη και που αφορά τον θαυμαστό κόσμο της ομορφιάς (και όχι μόνο ελπίζω…)

 

Γιατί εντάξει, όλα ωραία και καλά(;) στην πρωτεύουσα, αλλά είναι επιτέλους καιρός να καταλάβουμε, ότι δεν είναι ανάγκη μόνο η Αθήνα να είναι το κέντρο του κόσμου μας, διότι όπως εξάλλου σε όλες τις προηγμένες χώρες, υπάρχουν και άλλες πόλεις στην περιφέρεια που αξίζουν την προσοχή μας. Προς το παρόν όμως σταματώ εδώ την φλυαρία μου (στις πανελλαδικές έγραψα 10 κόλλες αναφοράς Έκθεση- πάλι καλά που πήρα 17 δεν με έκοψαν οι εξεταστές από την βαρεμάρα τους…) και αφήνω την Βάσια να συνεχίσει η οποία την Κυριακή 20 Μαρτίου βρέθηκε στο ξενοδοχείο Excelsior στο event «Τhe Fashion Room Service» όπου γνώρισε από κοντά την μάρκα Kiehl’s και τους ανθρώπους που την πλαισιώνουν. Να τι είχε να μας πει:

Kiehl’s @ The Fashion Room Service, από την Βάσια Λινάρδου.

Κάτι τέτοιες μέρες είναι που με κάνουν να νιώθω χαρούμενη που είμαι Γυναίκα! Μόλις επέστρεψα από το «Τhe fashion room service» και είμαι ενθουσιασμένη! Ένα ξενοδοχείο, 2 όροφοι, 17 σχεδιαστές και εταιρίες και το fashion party ξεκίνησε! Πρώτος μου σταθμός το δωμάτιο 21.  Ένας χώρος γεμάτος με προϊόντα Kiehl’s.

Η Kiehls Since 1851, είναι μια ιστορική εταιρεία προϊόντων περιποίησης επιδερμίδας και μαλλιών, υψηλής ποιότητας με έδρα τη Νέα Υόρκη, που ιδρύθηκε ως ένα παραδοσιακό φαρμακείο ευρωπαϊκού τύπου, στη γωνία Third Avenue και Thirteenth Street. Η ιδρυτική οικογένεια της Kiehl’s δημιούργησε το συνοικιακό της φαρμακείο, με στόχο να εκπληρώνει τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε πελάτη που το επισκεπτόταν. Αναλαμβάνοντας την επιχείρηση του κ. John Kiehl, η οικογένεια Morse υποστήριζε την τοπική κοινωνία του East Village, φρόντιζε τους πελάτες της σαν γείτονες, και επιφύλασσε σπιτική υποδοχή για κάθε επισκέπτη της Kiehl’s. Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδρυτές φαρμακοποιοί και οι χημικοί τους εγκαινίασαν μια παράδοση εξατομικευμένης εξυπηρέτησης, η οποία είναι πλέον θρυλική. Περίπου 160 χρόνια αργότερα, η μαγεία που προσφέρει η «Εμπειρία Kiehl’s» εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να γοητεύει τους πελάτες με τα άριστης ποιότητας προϊόντα της, τα οποία διασφαλίζουν την υγεία της επιδερμίδας και των μαλλιών τους.

Το μήνυμα της οικογένειας ισχύει μέχρι σήμερα: «Είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετούμε.»

Τα προϊόντα της εταιρίας απευθύνονται σε όλα τα μέλη της οικογένειας ξεχωριστά. Λανσάρει σειρά προϊόντων για βρέφη, τα οποία είναι παιδιατρικά ελεγμένα, την γυναικεία σειρά με προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς για όλες της ηλικίες αλλά και την αντρική σειρά εξειδικευμένη για τις ανάγκες κάθε άντρα, περιλαμβάνουν προϊόντα για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά.

Η φιλοσοφία της   Kiehl’s είναι «Δοκιμάστε προτού αγοράσετε». Για το σκοπό αυτό, προσφέρονται δείγματα – μια πρακτική που διασφαλίζει ότι οι πελάτες λαμβάνουν πάντα τις συνθέσεις που είναι κατάλληλες για τις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Kiehl’s προσφέρει 8,5 εκατομμύρια δείγματα ετησίως, το κόστος των οποίων υπερβαίνει τη μέση δαπάνη για διαφημιστική εκστρατεία. Η επένδυση χρημάτων στην προσφορά δειγμάτων αντί της διαφήμισης αποτέλεσε ακρογωνιαίο λίθο της πολυετούς επιτυχημένης ιστορίας της Kiehl’s.

Η εμπειρία Kiehl’s χαρακτηρίζεται από μία ισχυρή δέσμευση απέναντι την κοινωνία, η οποία ισχύει περισσότερα από σαράντα χρόνια. Μέσω αυτής, η εταιρεία εδραίωσε τη δέσμευσή της να προσφέρει στις τοπικές κοινωνίες, όπου εξυπηρετεί καθημερινά τους πελάτες της. Στη διάρκεια των ετών, η Kiehl’s και οι εργαζόμενοί της από όλο τον κόσμο συμμετείχαν σε πολλές φιλανθρωπικές ενέργειες, στηρίζοντας τη βασική φιλανθρωπική προσπάθεια της εταιρείας:  τον αγώνα ενάντια στο HIV/AIDS και τη στήριξη πρωτοβουλιών που έχουν να κάνουν με τα παιδιά και το περιβάλλον.

Η Kiehls στην Ελλάδα έχει αποδείξει την κοινωνική της ευαισθησία, υλοποιώντας μια σειρά ενεργειών όπως τη συνεργασία με την ΜΚΟ Act Up για τη δημιουργία του ξενώνα για άνδρες θύματα του trafficking και φορείς του ΑIDS, τη συνεργασία με την ΜΚΟ «Ελλάδα Καθαρή», όπου άλλαξε την εικόνα της παραλίας Ζέρβα στη Γλυφάδα, καθώς και με την ΜΚΟ «ΚΜ Πρότυπη Γειτονία» έφτιαξε τον 1ο χώρο αναψυχής για μικρούς & μεγάλους στον Κεραμεικό.  Και τέλος η πιο πρόσφατη ενέργεια «Αγαπώ &Νοιάζομαι», η οποία  αφορούσε τα αδέσποτα ζώα της Αθήνας.

Όπως χαρακτηριστικά μου ανέφεραν οι Μαρία Χατζηαμμάλου και η Κορνίλια Μάντεν

«Μια αξιόλογη εταιρεία πρέπει να έχει σκοπό ύπαρξης. Όχι απλώς την καθημερινή κοινή επιδίωξη του κέρδους αλλά και, πέρα από αυτό, τη βελτίωση κατά κάποιον τρόπο της ποιότητας ζωής της κοινωνίας όπου δραστηριοποιείται. Κάθε εταιρεία – όπως θα έπρεπε να συμβαίνει και με κάθε άτομο – προσφέρει σε εκείνους που βρίσκονται γύρω της. Και με τις καθημερινές της προσπάθειες, το μήνυμα που μεταδίδει αποκαλύπτει τα πρότυπα ποιότητας, στα οποία βασίζεται το έργο της.»

Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι οι άνθρωποι της Kiehl’s είναι πολύ ζεστοί, εγκάρδιοι και έτοιμοι να δώσουν όποια πληροφορία τους ζητηθεί. Και εγώ αλλά και πολλές ακόμα κοπέλες περάσαμε μια υπέροχη βραδιά και μάθαμε ότι επιτέλους, πολύ σύντομα θα ανοίξει ένα νέο Kiehls shop in a shop στην Θεσσαλονίκη!

Σαν επίλογο να σας πω ότι εκείνο το βράδυ είχα την ευκαιρία να δω πολλά προϊόντα από κοντά αλλά για κάποιον λόγο την προσοχή μου τράβηξε η σειρά μαλλιών και ειδικά τα conditioner, το Amino Acid Conditioner και το Hair Conditioner and Grooming Aid, για τα οποία έμαθα ότι είναι από τα best-sellers προϊόντα της Kiehl’s διότι κάνουν πραγματικά θαύματα στα μαλλιά αφήνοντάς τα απαλά, λαμπερά και στιλπνά. Kαι σκέφτηκα ότι μέχρι να ανοίξει το shop-in a shop κατάστημα και στην Θεσσαλονίκη, ίσως κάποιες από εσάς να θέλετε να είσαστε οι πρώτες που θα τα δοκιμάσετε… Τι λέτε λοιπόν; Να εγκαινιάσουμε την στήλη με δώρο αυτά τα δυο σούπερ προϊόντα; Δυο από εσάς θα κερδίσουν και εγώ περιμένω τα σχόλια σας σήμερα Σάββατο 26 Μαρτίου και αύριο το απόγευμα  θα σας πω ποιές είναι οι δυο τυχερές! Καλή επιτυχία σε όλες!

Ο Mr Bones απολαμβάνει ένα «ξεχωριστό» αφρόλουτρο στην μπανιέρα του Excelsior

Aπό αριστερά, εγώ,  ο Τάσος Σωφρονίου η Γιώτα Φιλοπούλου και η Cordelia Madden η spokeswoman της μάρκας Kiehl’s στην Ελλάδα, παρέα με τον Mr Bones που διαβάζει αμέριμνος την εφημερίδα του

Fans της Kiehl’s στο ξενοδοχείο Excelsior δωμάτιο Νο 21

Ένα Kiehl’s New York κρεβάτι…

397 Σχόλια
  1. μπραβο στο beautyblog!παντα να οργανωνετε τετοια ομορφα event!

  2. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ…

  3. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ……ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Δεν τα γνωριζω και θα ηθελα να τα δοκιμασω!!

  5. Ακόμα ένα ωραίο δώρο! Καλή μας επιτυχία!

  6. Τα δώρα σας καταπληκτικά και ναι πάντα πρέπει να δοκιμάζουμε τα προιόντα πριν τα αγοράσουμε άλλωστε δεν είναι και εποχές για κάτι διαφορετικό!!!!!
    Ευχαριστούμε beautyblog για ακόμα μια φορά που μας έδωσεσ αυτη την ευκαιρία και να ενημερωθούμε αλλα και να κερδίσουμε!

  7. Υπέροχα χρώματα!!Χρειαζόμαστε μια μικρή ανανέωση!!

  8. έχω ακούσει ότι η ποιοτητα αυτών τών προιόντων είναι φανταστική…
    μάκαρι να κερδίσω!
    ευχαριστούμε για αυτήν την ευκαιρία beautyblog 😉

  9. Ωραια προιοντα σε υπεροχα χρωματα μακαρι να κερδισω ! Καλη τυχη!

  10. Kαλή μας επιτυχία !!! Πολύ καλό δωράκι.

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.