Posted on July 4, 2012 in: Julia's Corner

Η δική μου απάντηση για τα προϊόντα ομορφιάς.

 

 

Είδα χθες την εκπομπή του κυρίου Κώστα Bαξεβάνη, στο δικό του «Κουτί της Πανδώρας», θα ήθελα να σας πω και εγώ την γνώμη μου και ως δημοσιογράφος ομορφιάς και ως καταναλώτρια προϊόντων ομορφιάς και πολύ περισσότερο ως γυναίκα.

 

Και βέβαια, θα μιλήσω μόνο όσο αφορά τα προϊόντα ομορφιάς και την βιομηχανία πίσω από αυτά, διότι δεν είναι η δουλειά μου να μιλήσω για ενεργειακά βραχιόλια, όζον, οξυγόνα, συμπληρώματα διατροφής κλπ, κλπ, κλπ,.. από αυτά τα ζητήματα που άγγιξε -και η λέξη άγγιξε κυριολεκτικά και όχι σε εισαγωγικά- και όχι εμβάθυνε, ο κύριος Βαξεβάνης.

 

Θα ξεκινήσω λέγοντας, ότι για ένα διάστημα ειδικά μετά την πρώτη ανοιχτή του επιστολή προς Ευάγγελο Βενιζέλο, ο κύριος Β, κέρδισε πολλούς πόντους στην εκτίμησή μου (μετά έγραψε πολλές και κάπου χάθηκα). Κρίμα που αυτό άλλαξε. Παρακολούθησα λοιπόν μια εκπομπή με πολύ μπλα, μπλα, μπλά… Δηλαδή, μπόλικο λόγο, και ανύπαρκτο αντίλογο.

 

Παρακολούθησα τρεις άντρες και ένας ο κύριος Β  τέσσερις,  από τους «εργασιακούς τους θώκους» και πίσω από τους τίτλους τους, να μιλάνε για μαντζούνια, κρέμες και κρεμούλες, ενυδάτωση, περιποίηση αλλά τελικά πρωτίστως, για την γυναικεία ματαιοδοξία. Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό παρακολουθώντας το «ρεπορτάζ» ήταν, «Που είναι η γυναικεία παρουσία, η γυναικεία άποψη, σε όλα αυτά τα «σοφά» που λέγονται»; H χώρα μας έχει εξαιρετικές γυναίκες δερματολόγους, εξαιρετικές επιστήμονες, εξαιρετικές χημικούς και χημικούς μηχανικούς, αλλά και απλές αλλά πανέξυπνες καταναλώτριες, οπότε,  γιατί να πρέπει να ακούσω έναν αφροδισιολόγο-δερματολόγο (προς Θεού δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο) να αναλύει τόσο ρηχά τον τομέα της κοσμετολογίας;

 

Αλλά και τον παλιό μου φίλο Θέμη Σαρανταένα, επίσης έναν από τους ομιλητές, να λέει τέσσερις  όλες κι όλες προτάσεις, ενώ είμαι σίγουρη, θα είχε πολλά ακόμα να πει, αφού για χρόνια ήταν υψηλό στέλεχος μεγάλης εταιρείας καλλυντικών;

 

Και, γιατί να πρέπει να ακούω τον κύριο Β, ο οποίος με μισο-ειρωνικό χαμόγελο, σχεδόν κλείσιμο του ματιού και με μια διάθεση σοβινιστικής περιφρόνησης, να μιλάει για «μαντζούνια»; Και να προσβάλει εμμέσως πλην σαφώς το φύλο μου, ως ματαιόδοξο, ευκολόπιστο, χαζό, που στο βωμό της αιώνιας νεότητας, ξοδεύει αλόγιστα ποσά, για το τίποτα;

 

Αλήθεια, να γνωρίζει άραγε ο κύριος  Β (και εδώ έρχεται ο αντίλογος που προσπάθησα να βρω στο «εμπεριστατωμένο» του ρεπορτάζ) ότι μόνο η L’Oreal αυτή τη στιγμή απασχολεί περίπου 20.000 επιστήμονες παγκοσμίως; Να γνωρίζει επίσης ότι η ίδια εταιρεία ξόδεψε μόνο το 2011, 675.000.000 (ναι, εκατομμύρια δολάρια) για έρευνα;  Άρα  στα εργαστήρια της Helena Rubinstein, όπου οι ερευνητές εργάζονται ακατάπαυστα, το κάνουν για να μας κοροϊδέψουν,  ότι για χρόνια ο επικεφαλής του τμήματος R&D της Estee Lauder, Dr Meiss (ένας εξαιρετικός επιστήμονας) που ανακάλυψε πρώτος την σημασία που έχουν τα οξέα φρούτων για μια καλοδιατηρημένη επιδερμίδα… και αυτός φαντάζομαι έχτισε την καριέρα του για να μας κοροϊδέψει…. Ότι η Sisley που  οι επιστήμονες πίσω από την μάρκα, δουλεύουν πολλά χρόνια για να επιτύχουν τα υψηλά στάνταρ, σχεδόν τόσο υψηλά όσο και της επιστήμης της φαρμακευτικής με κλινικές μελέτες στις οποίες λαμβάνουν μέρος εξειδικευμένοι γιατροί (δερματολόγοι, οφθαλμίατροι, βιολόγοι)του Γαλλικού Υπουργείου Υγείας και αφού γίνουν in vivo έλεγχοι διαρκείας, τότε μόνο κυκλοφορούν στην αγορά με νέο προϊόν…

 

Ναι, ναι, ναι!!! Κατ’ εσάς κύριοι, και αυτοί μας κοροϊδεύουν… Και ανέφερα το in vivo, διότι ήταν μια από τις φράσεις που ειπώθηκε με περίσσεια σοβαροφάνεια, από έναν από τους ομιλητές, που επέλεξε ο κύριος Β.

 

Για φανταστείτε λοιπόν την εικόνα:  Χιλιάδες επιστήμονες, χημικοί, χημικοί μηχανικοί, γιατροί, δερματολόγοι, βιολόγοι, ερευνητές, πάνω από τα μικροσκόπια τους και μέσα στα εργαστήρια τους, πληρώνονται κάθε μήνα, για να μας κοροϊδεύουν… όχι για να μας πάνε ένα βήμα μπροστά.Kαι πως το είπε ο κύριος Β? Λίγη ενυδατική κρεμούλα, μέσα στο γυάλινο, ένας σταθεροποιητής, λίγο ανακάτεμα και να το μαντζούνι και έξω απ την πόρτα!  Για φαντάσου… δηλαδή αυτό κάνουν χιλιάδες ερευνητές κατά τον κύριο Β… ανακατεύουν τα ίδια και τα ίδια και μας κοροϊδεύουν… εμάς τις «χαζές» γυναίκες… και όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά παγκοσμίως… και πληρώνονται από πάνω γι αυτό… μωρέ μπράβο τους… (πείτε μου και μένα πώς να το κάνω αυτό, please. Αστειεύομαι βεβαίως αν και μάλλον δεν θα έπρεπε..)

 

Εξαιρετική αντίληψη… Και ότι λίγο πολύ, όλες οι κρέμες είναι ίδιες… Μάλιστα… άλλη μια εξαιρετική αντίληψη. Τότε λοιπόν Μαρία, γιατί να υπάρχουν τα niche αρώματα που η πρώτη τους ύλη αξίζει εκατοντάδες ευρώ και δεν έχουμε μόνο στην αγορά «κολόνια» Μυρτώ, να την αγοράζουμε και χύμα μάλιστα για 2 ευρώ; Ε, φαντάζομαι ο κύριος Β, θα απαντούσε, «έλα μωρέ, κολόνια η μια, κολόνια και η άλλη, σας κοροϊδεύουν!»

 

Επίσης αγαπητέ  κύριε δερματολόγε, θα ξέρετε φαντάζομαι ότι το ενεργό συστατικό που μπορεί να ενσωματωθεί μέσα σε μια κρέμα δεν πρέπει να υπερβαίνει το 10% της όλης φόρμουλας, διότι σύμφωνα με τη νομοθεσία,  η κρέμα παύει να είναι καλλυντική και γίνεται φαρμακευτική, άρα απαγορεύεται η πώλησή της στην ευρεία αγορά. Σύμφωνοι μέχρι εδώ.

 

Άρα επίσης, κατ εσάς, μια κρέμα που έχει 1% ας πούμε, ενεργή ρετινόλη, κάνει την ίδια δουλειά με μια άλλη που έχει 9% και εξακολουθεί να είναι καλλυντική και να τηρεί τις προδιαγραφές της; Αλλά 1% η μια, 9% η άλλη, και ίδια τιμή; Και ίδιο αποτέλεσμα;  E, τι λέτε; Ενυδατικούλα η μια, ενυδατικούλα και η άλλη, σωστά;;; Nαι, ναι…!! Kαι εμείς οι χαζές τις αγοράζουμε 30Ε ενώ κανονικά έπρεπε όλες τις κρέμες να μην τις αγοράζουμε παραπάνω από 5Ε…. Bρήκατε και την τιμή βλέπω… Μπράβο γιατρέ μου και κύριε Β μου…μέσα στο marketing σας βρίσκω τελικά!

 

Και μένα, τώρα που το σκέφτομαι, θα μου ήταν πολύ εύκολο να κάνω ένα τέτοιου είδους ρεπορτάζ, για ας πούμε, αυτοκίνητα… Να πάρω 2-3 γυναίκες μηχανικούς, κανένα στέλεχος αυτοκινητοβιομηχανίας και την Αντζελίνα για να κάνω και πιο επίσημο το ρεπορτάζ και να πω: Έλα μωρέ, το ξέρουν οι “άντρες”, ότι το ταπεινό cabrio Nissan Micra 1400+, έχει την ίδια τεχνολογία ανοίγματος της οροφής του, με την cabrio Mercedes και πολύ λίγες διαφορές στη μηχανή; Aλλά να, τι τα θέλετε κυρίες μου; Οι άντρες είναι κορόιδα όσο αφορά τα αυτοκίνητα τους και τα παίρνουν για να κάνουν ο ένας επίδειξη στον άλλο.

 

Ή, ότι όταν παραγγέλνουν Double Black Smoked και νομίζουν ότι είναι πολύ υπεράνω, ουσιαστικά πίνουν «ανακατωμένο» blended ουίσκι, που απλά έχει παλιώσει λίγο και όχι βέβαια malt το οποίο μπορεί να κοστίζει το ίδιο, αλλά έχει πάνω από 57% αλκοόλ και σε καίει απίστευτα με το που φτάνει στο στήθος σου; Όχι. Γιατί αισθάνονται ωραία όταν λένε double black και γιατί να τους χαλάσουμε το όνειρο; Aλλά πολύ εύκολα θα μπορούσα και εγώ να υπονοήσω εμμέσως πλην σαφώς την χαζομάρα τους.

 

Και τελικά, μάλλον δεν θα είχα και δίκιο… διότι δεν θα είχα αντίλογο…

 

Δεν είμαι εδώ, ούτε για να υποστηρίξω ούτε για να κατηγορήσω και δεν θα το έκανα για όλα τα εκατομμύρια του κόσμου. Και πρώτη εγώ γνωρίζω πάρα πολύ καλά και τα παιγνίδια του marketing της βιομηχανίας καλλυντικών και τις τσιμπημένες τιμές τους στη χώρα μου και πολλές φορές τα έχω ξεμπροστιάσει. Γιατί δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν. Άλλο όμως αυτό και άλλο, για να “ξεπετάξουμε” μια τηλεοπτική εκπομπή, με τάχα μου φλέγοντα ζητήματα, να κάνουμε αφορισμούς. Άλλο να βγαίνουμε και μονόπλευρα, χωρίς να ακούσουμε και την αντίθετη άποψη, να προσβάλουμε νοημοσύνες.

 

Γιατί ειλικρινά, κύριε Β, αυτό δεν το περίμενα από εσάς. Το βλέπω να συμβαίνει κατά κόρον στις μεσημεριανές τηλεοπτικές εκπομπές με τις «φωτεινές παντογνώστριες» που δεν ξέρουν που τους πάνε τα τέσσερα και είναι η μια πιο αμόρφωτη από την άλλη, δεν το περίμενα όμως από εσάς. Και αν και είμαι σίγουρη ότι εσάς, έναν διάσημο δημοσιογράφο και τηλεοπτική περσόνα, ποσώς σας ενδιαφέρουν οι απόψεις, μιας ταπεινής δημοσιογράφου ομορφιάς, επιτρέψτε μου να σας πω, ότι στη δική μου γλώσσα, δημοσιογραφία σημαίνει η έρευνα, η ανταλλαγή εμπεριστατωμένων απόψεων,  η εμβάθυνση, οι διαφορετικές απόψεις, η βιωματική εμπειρία κάποιες φορές, ακόμα και όταν αυτό δεν συμφέρει την τηλεθέαση (ή το διαφημιστικό budget). Επίσης δεν φιμώνω απόψεις όταν διατυπώνονται με σεβασμό και εδώ μέσα, πολλές φορές έχουν γραφτεί και σχόλια πολύ αρνητικά για διάσημες εταιρείες καλλυντικών. Αλλά πάντα υπάρχει λόγος και αντίλογος.

 

 

Έχω μια ιδέα κύριε Β. Την επόμενη φορά που θα κάνετε κάποιο παρόμοιο «ρεπορτάζ» εκτός από τους παραπάνω κυρίους να φωνάξετε και ένα καλύτερο πιο δίκαιο team ομιλητών και όχι ομιλητές δασκαλεμένους από εσάς. Να φωνάξετε ας πούμε μια καταναλώτρια και έχω να σας προτείνω και όνομα, την κυρία Στέλλα Ασκέλη, να φωνάξετε μια δημοσιογράφο ομορφιάς (εκτός από μένα, που μισώ τις κάμερες) να φωνάξετε έναν ερευνητή μεγάλης εταιρείας καλλυντικών, έναν χημικό μηχανικό και πάνω απ’ όλα να φωνάξετε κάποιον που να μπορεί να μιλήσει και από την αντίθετη όχθη και να εξηγήσει τι σημαίνει “ακριβό” προϊόν ομορφιάς και γιατί διαφέρει από το «μαντζούνι» της γιαγιάς σας.

 

Διότι, όχι κυριε Β, μου, αν δεν το ξέρετε να σας πω ότι εμείς εδώ μέσα και η κάθε γυναίκα, δεν βάζουμε πια «μαντζούνια» στη “μούρη” μας. Επίσης δεν πεθαίνουμε πλέον από αρσενικό όπως κάποιες Γαλλίδες του 18ου αιώνα που το χρησιμοποιούσαν για να λευκαίνει την επιδερμίδα τους, με κόστος ακόμα και τη ίδια τους την ζωή… Επίσης δεν βάφουμε με βερνίκι για παπούτσια τα μαλλιά μας, για να καλύψουμε γκρίζες τρίχες ούτε εμείς, ούτε και το αντίθετο από εμάς φύλο (διότι και πολλοί από το δικό σας φύλο το κάνουν …) Α, και δεν βγάζουμε πια τα δόντια μας με τανάλια. Και ναι, το ξέρουμε πολύ καλά, δεν χρειάζεται να μας το πείτε εσείς, ότι μια γυναίκα 45 ετών δεν μπορεί να ξαναγίνει 25, με ένα βαζάκι κρέμας. Όμως, δεν  ξέρω αν το έχετε προσέξει, αλλά τώρα πλέον μια γυναίκα  40, 45, 48, 50 ετών, δεν ενδιαφέρεται να ξαναγίνει 25 ετών, διότι περνάει την καλύτερη περίοδο της ζωής της και δεν έχει καμιά σχέση με μια γυναίκα στην ίδια ηλικία, πριν από πενήντα χρόνια. Και αν σε αυτό έχει βοηθήσει, η καλύτερη ζωή, η καλύτερη διατροφή και οι έρευνες που γίνονται ασταμάτητα, για να έχουμε εμείς στα χέρια μας την τεχνολογία του σήμερα, τόσο το καλύτερο.

 

Πανδώρα επιλέξατε αγαπητέ. Για κάποιο δικό σας λόγο. Αλλά η Πανδώρα κάποιες φορές, οφείλει και πρέπει να απαντά. Για το δικό σας καλό.

 

 

 

44 Responses to “Η δική μου απάντηση για τα προϊόντα ομορφιάς.”

  1. Αμαλία says:

    Ένα από τα καλύτερα κείμενά σου Τζούλια. Δυστυχώς, το γεγονός της μονομερούς αντιμετώπισης ενός θέματος έχει παγιωθεί στην ελληνική τηλεόραση. Το συνειδητοποιούμε όλοι όταν το συγκεκριμένο θέμα άπτεται του αντικειμένου μας.
    Υ.Γ. Εξαιρετικά τα αντεστραμμένα παραδείγματα, με όση υπερβολή είναι απαραίτητη.

  2. Ioanna Thess Ioanna Thess says:

    Λένε πως «οι παρωπίδες προσφέρουν ασφαλή προσανατολισμό»…

    Μα χωρίς διεύρυνση του ορίζοντα μας (σκέφτομαι εγώ), χωρίς εξέλιξη, χωρίς στροφές σε παραδρόμους πως είναι δυνατόν να γνωρίζουμε πως ο προσανατολισμός μας είναι όντως «ασφαλής»;

    Μόνο οι ευγενείς, «μεγάλοι» άνθρωποι κατορθώνουν να κρατούν πάντοτε και συγχρόνως όλες τις πόρτες ανοιχτές.

    Καταπληκτικό κείμενο Τζούλια, με λέξεις-πραγματική τροφή για τα μυαλά μας.

  3. Despoina Manou says:

    Πολύ καλογραμμένο κείμενο,μπράβο Τζούλια!Δεν έχω να σχολιάσω τίποτε άλλο εγώ, τα είπες όλα εσύ με τον καλύτερο τρόπο!Καλημέρα!!

  4. MariaA says:

    Τζούλια καλημέρα!!! Καλημέρα bbgirls!!!
    Τζούλια ήσουν κόλαφος!!! Δεν είδα την εκπομπή είναι η αλήθεια ούτε μετά το Link που έστειλε η Ιωάννα και αλήθεια είχα την εντύπωση ότι θα ήταν πιο επιστημονική να πω, πιο εμπεριστατωμένη, όμως από αυτό που περιγράφεις εκνευρίστηκα!!! Ναι το πιστεύω όπως και κάθε γυναίκα ότι δεν ξαναγίνεσαι αυτομάτως νέα με μια κρέμα όπως και ότι ακριβώς επειδή η επιδερμίδα είναι η προστασία του οργανισμού μας είναι έτσι σχεδιασμένη για να μην απορροφά εύκολα ότι της αλείφεις επάνω όμως, και εδώ μιλάω εκ πείρας, με το να φοράω κρέμα ματιών κάθε βράδυ από τα 17, σήμερα στα 38 μου δεν έχω ούτε μια ρυτίδα ούτε πόδι της χήνας ούτε τίποτα.
    Ναι είμαστε ματαιόδοξες αλλά αλήθεια αυτό το δάχτυλο πρέπει να το δείξουν στον εαυτό τους πρώτα οι άντρες που ξοδεύουν αλόγιστα ποσά σε άλλες “σαχλαμάρες” και στο κάτω κάτω δεν θα υπήρχε καμία ανδρική σειρά περιποίησης αν κανένας άντρας δεν ήταν διατεθειμένος να τη χρησιμοποιήσει. Εγώ δίνω κάθε φορά που ταξιδεύουμε τον αγώνα το νεσεσέρ με τον αντρούλη μου !!
    Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και του κλάδου της υγείας και κοσμετολογίας κατά προέκταση έχει γίνει για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής μας η οποία έχει πολλές διαστάσεις δεν αφορά μόνο τις κρέμες πχ. Τίποτα δεν μπορεί να αναπληρώσει μια καλή διατροφή, σωστή ενυδάτωση, ένα καλό περιβάλλον διαβίωσης και η καλή ψυχολογία όμως και η περιποίηση – τροφή – φροντίδα κλπ που προσφέρουν όλα αυτά τα προιόντα δεν είναι απλή ματαιοδοξία!!
    Κρίμα απογοητεύτηκα με την εκπομπή και θα τη δω καποια στιγμή σίγουρα.
    Αααα και Τζούλια η Μυρτώ έχει 16 ευρώ, πήρα πρόσφατα μια για τον πατέρα μου που της παραμένει πιστός!!! Όσο για τις πρώτες ύλες ναι εκεί είναι η περίπτωση που ότι πληρώσεις παίρνεις. Όπως και στα αρώματα και στις κρέμες κλπ η πρώτη ύλη είναι μέγιστης σημασίας στο τελικό αποτέλεσμα. Καλά έλεγα εγώ όπως η Τζούλια έπρεπε να σπουδάσω χημεία!
    Χάρηκα πολύ που το έθιξες το θέμα Τζούλια!!
    Φιλάκια !!

  5. Angelina says:

    Και μετά λές εμένα τσούχτρα …
    Καλύτερα δεν θα μπορούσε να τα πει κανείς (και λίγα μου φαίνεται είπες!).
    Από τη στιγμή που κάποιος έχει βήμα, οφείλει στον εαυτό του (που θεωρεί μεγάλο και αδιάβλητο υπηρέτη της δημοσιογραφίας…) αλλά και στο (συχνα αφελές ) κοινό του, να παρουσιάζει σφαιρικά το κάθε ζήτημα λαμβάνοντας υπόψη κάθε πλευρά θέματος.
    Χαίρομαι πολύ που το έθιξες, γιατί έχοντας δει την συγκεκριμένη εκπομπή μάλλον θύμωσα παρά ενημερώθηκα. Δεν είμαι ηλίθια επειδή πιστεύω στην επιστήμη και στα επιτεύγματά της, δεν είμαι χαζή που δίνω τα λιγοστά χρημάτά μου σε ένα προιον που υπόσχεται να συντηρήσει και να διατηρήσει το σώμα μου, το πρόσωπό μου, τα μαλλιά μου σε καλή κατάσταση, γιατί στην τελική … το κάνει!!!!
    Ο αφορισμός των πάντων στο βωμό της θεαματικότητας ή μάλλον της διαφορετικότητας που πρεσβεύει ο κύριος, με απωθεί γιατί η λογική μου μου έχει μάθει να εξετάζω πριν απορρίψω.
    Ουφ… πάω για μπάνιο γιατί φούντωσα!

  6. marianna says:

    ΤΖΟΥΛΑΚΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ!!!ΑΝ ΔΕΙΣ ΣΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ,ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΩ.ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΙ,ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΣΜΕΤΟΛΟΓΙΑ Κ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΙΣΤΙΚΟΙ.ΕΜΕΙΣ,ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΡΙΕΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ Κ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ.ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΥΣ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΕΝΑ ΑΦΡΟΝΤΙΣΤΟ ΔΕΡΜΑ Π.Χ.ΘΑ ”ΣΠΑΣΕΙ” ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ,ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?ΝΑ ΜΗ ΦΤΑΝΟΥΜΕ Κ ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΚΡΟ ,ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟ ”ΘΑΥΜΑ” ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑ ΤΑ 50.ΚΑΝΩ ΟΜΩΣ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΛΥΝΩ,ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΦΥΓΩ,ΚΤ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ.ΤΙ ΛΕΣ ΕΣΥ ΤΖΟΥΛΑΚΙ;;

  7. Stellaki says:

    Εκπληκτικό κείμενο Τζούλια!
    Επειδή έτυχε να δω και εγώ την εκπομπή, έχουν εν μέρη δίκιο, γιατί φυσικά δεν γίνεται να δούμε κάποια τεράστια αλλαγή του τύπου: “Η Χ κρέμα μου αφαίρεσε 10 χρόνια!”, αλλά έχουν άδικο, όταν λένε: “Όλες οι κρέμες δεν κάνουν τίποτα, εκτός από ενυδάτωση”. Αγόρασα μάλιστα μια ενυδατική κρέμα της Lancome, και είδα ότι, το πρόσωπο μου έδειχνε πιο φωτεινό, χωρίς foundation!
    @Ioanna Thess: Θα σε ρωτήσω κάτι ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετο, ποιό πρόγραμμα μοντάζ χρησιμοποιείς για να κάνεις edit στα βίντεο σου (που με βοηθάν πάρα πολύ, ιδίως το fashion βίντεο με το παρεό);

  8. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ says:

    Καλημέρα και συγχαρητήρια στις νικήτριες. Περιμένουμε τις εντυπώσεις τους από τη δοκιμή. Όσον αφορά την βιομηχανία της ομορφιάς δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να διαφωνήσει μαζί σου Τζούλια. Τοποθέτησες τις απόψεις σου τόσο σωστά, που είναι περιτό να σχολιάσουμε παραπάνω.

  9. marianna says:

    Α!ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΥΤΕ ΤΟ LINK,ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΣ ΠΛΗΡΩΣ ΤΖΟΥΛΙΑ!!

  10. Despina says:

    Τζούλια…ίσως ένα απο τα καλύτερα άρθρα σου!!!

  11. ΧΡΙΣΤΙΝΑ Π. says:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ.
    ΠΕΣΤΑ ΤΖΟΥΛΙΑ!!!!!ΝΟΜΙΖΟΠΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ!!!

  12. Kerasia says:

    Είδα το τρειλερ της εκπομπης αλλά επέλεξα να μην την δω…για κάποιο λόγο ήμουν σίγουρη για το τι θα ακούσω..γιατί θα σας θυμίσω ότι αντίστοιχη εκπομπη έχει παίξει και στο παρελθόν (μιλάμε για πολλά χρόνια πριν) από αλλο γνωστό δημοσιογράφο της εποχής με τα ίδια ακριβώς υπονοούμενα και συμπεράσματα. Ουδεμία η προσφορά λοιπον του κυρίου αυτού στη δημοσιογραφία με αυτην του την εκπομπή…Περσινα ξινά σταφύλια και μαλιστα παλιομοδιτικα….

  13. ΑΡΕΤΗ ΚΟΛΑΓΓΗ says:

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!
    ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. Stella says:

    Αγαπημένη μου Τζούλια κατ ‘ αρχήν σ’ ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες να αναφερθείς σε μένα με τέτοιο τρόπο! Ειλικρινά με τιμάς!
    Κατ’ αρχήν την εκπομπή δεν την είδα, δεν ήξερα καν την ύπαρξη της, από χθες που μας ενημέρωσε η Ιωάννα γι’ αυτήν. Επιφυλάσσομαι να τη δω με λαχτάρα πλέον.
    Δεύτερον, συμφωνώ απόλυτα με κάθε λέξη που γράφεις και να υπογραμμίσω, ότι αυτό είναι το πιο μαχητικό και δημοσιογραφικό σου κείμενο απ’ όλα όσα έχω διαβάσει έως τώρα! Νομίζω, ότι βάζεις τα πράγματα στη θέση τους έτσι όπως πρέπει για λογαριασμό όλων μας!
    Τρίτον, θα σας πω τη δική μου εμπειρία ως καταναλώτρια στη μέχρι σήμερα ζωή μου. Όταν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ κρέμες και όλα τα συναφή, ήμουν κοντά στα 16. Γνωστό πρόβλημα εκείνης της ηλικίας η ακμή και το λιπαρό δέρμα. Πρωτοφόρεσα κρέμα ματιών στα 25, χωρίς να έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, από διάθεση πρόληψης και μόνο, γιατί τότε διάβαζα παντού, ότι αυτή είναι η σωστή ηλικία για να ξεκινήσεις. Αντηλιακή προσώπου από τον Μάρτιο έως τον Οκτώβριο, από τα 17-18. Εκείνη την εποχή επικρατούσε εκτεταμένα η άποψη, ειδικά από τη γένια των μαμάδων μας που δεν ήταν και πολύ μαθημένες στο να περιποιούνται τον εαυτό τους, ότι όσα περισσότερα χρησιμοποιείς τόσο «κακομαθαίνεις» και «κατσιάζεις» το δέρμα σου και σπάει και βαραίνει… οι γνωστές μπούρδες από μια γενιά που ήταν αρκετά ενοχική αν έκανε για τον εαυτό της κάτι περισσότερο από τα παιδιά, το σπίτι και το νεροχύτη. Λίγο πολύ σαν αυτή που περιγράφεται στην εν λόγω εκπομπή. Επικρατούσε επίσης η άποψη, ότι δεν χρησιμοποιούμε κρέμα γιατί το δέρμα μας «είναι μια χαρά», κι «αφού δεν έχει κανένα πρόβλημα γιατί να βάλω κάτι»? Άλλη μια μπούρδα ενάντια στην πρόληψη. Επειδή εγώ γεννήθηκα με το κολημματάκι της κοκέτας (τουλάχιστον ως προς το δέρμα και την περιποίηση του), και ναι φυσικά και είμαι ματαιόδοξη που είναι το πρόβλημα? Προσέχω τον εαυτό μου ενάντια στη μικροαστική και χριστιανική ηθική, τουλάχιστον την τότε επικρατούσα, που ήθελε τις γυναίκες να γίνονται ένα χάλι, θυσία για τους άλλους, μόλις «γίνουν κυρίες», κι επειδή το έψαχνα από μικρή, δεν πίστεψα ποτέ, ότι όλα αυτά είναι σωστά. Πίστεψα και ακλούθησα τη θεωρία που έλεγε, ότι προσέχουμε για να έχουμε κι ότι δεν καταπολεμάμε τη ρυτίδα αφού γίνει, αλλά την προλαβαίνουμε να μη γίνει. Μόνο τότε έχει νόημα. Επίσης πίστευα πάντα, ότι αν όλα αυτά τα καλλυντικά είναι χαμένα λεφτά, αυτό δεν μπορώ να το διαπιστώσω όταν είμαι 20-25 χρονών. Αν όμως δεν είναι όλα χαμένος κόπος και υποσχέσεις, τότε θα αποδώσει και αυτό φυσικά θα το διαπίστωνα φθάνοντας τα 40. Αλλά αν δεν δοκιμάσω να περιποιηθώ τον εαυτό μου όπως πρέπει, όταν πια θα είναι αργά, η ζημιά θα έχει γίνει κι εγώ δεν θα έχω δεύτερη ευκαιρία να αντιστρέψω το χρόνο και να ξαναγίνω 20 χρονών και να ξαναδοκιμάσω τις κρέμες που απέρριψα, ως περιττές και να προστατέψω το δέρμα μου. Θεώρησα λοιπόν, ότι για μένα είναι μονόδρομος. Ψέματα, ξεψεμματα, εγώ ήθελα να είμαι σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση και θα δοκίμαζα, ότι και όσο μπορούσα και φυσικά ότι μου επέτρεπε η τσέπη μου αλλά κι η νοοτροπία μου (δεν θα έκανα δηλαδή ποτέ επεμβάσεις ή ενέσιμα). Σήμερα που είμαι 44 χρονών, που δεν έχω κάνει τίποτα άλλο στο πρόσωπο μου, πέρα από τις κρέμες που τόσο εύκολα απορρίφθηκαν από την εκπομπή, φθηνές και ακριβές (κι έχω και συγκεκριμένη άποψη για αυτό) προκαλώ κάθε κύριο Β ή κάθε δερματολόγο, να με δει από κοντά και να μαντέψει την ηλικία μου. Εγώ πάντως έχω συνηθίσει να με κάνουν μόνιμα μια δεκαετία πιο κάτω απ΄ όσο είμαι και λατρεύω το σοκ στα πρόσωπα των ανθρώπων που ακούν την πραγματική μου ηλικία. Σίγουρα υπάρχει κι ένα γονιδιακό πλεονέκτημα, άλλα είμαι κάθετη, ότι δεν αρκεί να αφήσεις το κάθε πράγμα στη μοίρα του… Αυτό που για μένα όμως είναι απόλαυση είναι να νοιώθω όμορφη μεγαλώνοντας και να απολαμβάνω το χρόνο, όχι ως φθορά αλλά ως ωριμότητα. Και ναι πιστεύω, ότι οφείλω στα καλλυντικά αυτή την όμορφη ωρίμανση που δεν έχει να κάνει με τεχνητά μέσα, αλλά με την καλή μου ψυχολογία και το κανάκεμα που οφείλω στον εαυτό μου!
    Όσο για το θέμα ακριβού και φθηνού εγώ θα πω, ότι σαφώς υπάρχει σχέση τιμής – ποιότητας, (εγώ προσωπικά με τα ευρείας δεν τα πήγα ποτέ καλά) αλλά τα πάντα είναι σχετικά και ποιότητα μπορούμε να βρίσκουμε και στα φθηνότερα καλλυντικά, όπως γνωρίζουμε όλες μας πολύ καλά, ότι μέσα στις πανάκριβες μάρκες αγοράζουμε περά από την έρευνα και τα υλικά, το μάρκετινγκ και το status.

  15. sofiaT sofiaT says:

    Καλημερα ομορφες!!!
    @Τζουλια μου σημερα ησουν χειμαρος!!!
    Δεν διαφωνω μαζι σου!!Την εκπομπη την ειχα δει και εγω και ηταν ιδιαιτερα εκνευριστικο το συναισθημα που μου δημιουργησε (στο βωμο της ματαιοδοξιας οι γυναικες ειναι θυματα)βεβαια απο την αλλη πιστευω οτι οσο μπορω το ψαχνω και προσπαθω συνεχεια να ενημερωνομαι στο μονο που θα συμφωνισω ειναι οτι ορισμενες κρεμες πουλουνται πολυ περισσοτερο απο οτι θα επρεπε και αυτο συμβαινει κυριως στην χωρα μας!το βλεπουμε οταν γινονται προσφορες η διαφορα bazzar τελευταια!!Εκει με ενοχλει γιατι καμμια φορα ισχυει οτι(οσο ποιο ακριβα το πουλας τοσο ποιο καλο φαινεται)βαλε και ενα ιδιαιτερο αμπαλαζ και ειμαστε ετοιμοι!Μπορει ολα αυτα που λεω να ειναι μπουρδες!γιατι τις πολυ ακριβες κρεμες δεν τις εχω δοκιμασει για να εχω αποψη!ουτος η αλλωστε ειμαι φαν των βιολογικων σειρων αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι πληρωνεις παιρνεις!Δεν προκειται μια κρεμα που κανει 5ευρω να κανει θαυματα (μπορει βεβσια στο μελλον να ανακαλυψουν ενα φυτο που να το πραγματοποιει αυτο)αλλα μετα θα ερθει η βιομηχανια που θα το εκμεταλευτει και θα φτασει η τιμη στα υψη!!Εκει ειναι που το χανω το παιχνιδι!Οντως μια κρεμα που κανει 300 ευρω αξιζει τοσο η ενταξει ανακαλυψαμε κατι υπεροχο αλλα πρεπει να κοστολογηθει ακριβα για να καλυψει ολα τα εξοδα που εχει μια εταιρια (προσωπικο/επιστημονες. . )εξοδα διαφημησεις για να πλασαριστει στην αγορα ωστε να εχει και τις αναλογες πωλησεις!
    Δεν ξερω ακομα ειμαι στην μεση της Αληθειας οταν θα δοκιμασω την πανακριβη κρεμα καποια στιγμη τοτε θα ξερω!
    Φιλακια χχχχχ

  16. ΑΝΝΑ ΣΥΛΙΒΕΣΤΡΟΥ says:

    ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ!!!

  17. MariaT says:

    Τζουλια γιατι δεν στελνεις το αρθρο σου στο [email protected] ωστε να εχουμε και μια απαντηση???

  18. Elena Elena says:

    Καλημέρα Τζούλια μου… Καλημέρα BBGirls! Το άρθρο σου σήμερα είναι καταπληκτικό και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!! Την εκπομπή δεν την είδα, αλλά πραγματικά πιστεύω ότι η ανάπτυξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα του κλάδου της κοσμετολογίας, έχει γίνει για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής μας!! Δεν θα’θελα να σχολιάσω κάτι άλλο… προσωπικά μ’έχεις καλύψει απόλυτα, όπως και όλες τις γυναίκες του πλανήτη!!!! Το μόνο που θα’λεγα στον κύριο Β, αν τον είχα τώρα μπροστά μου είναι: “Τα μυαλά όπως και τ’αλεξίπτωτα, δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά!!” Σ’ευχαριστώ πολύ που μου δίνεις την ευκαιρία να δοκιμάσω την νέα σειρά της L’ Oreal Paris Revitalift Laser X3…. Είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί αυτό το διάστημα!! Πολλά φιλιά!

  19. mako says:

    Μάλιστα…. Την εκπομπή δεν την είδα. Θα το δω σήμερα. Από την απάντηση της Τζούλιας όμως κατάλαβα ότι μάλλον πρόκειται για σωβινιστικό παραλήρημα παρά για ενημερωτική εκπομπή. Ju & Stella με έχετε καλύψει απόλυτα.

  20. Χρύσα Κοκ says:

    Μπράβο Τζούλια!!! Υπέροχο άρθρο και σωστή απάντηση με δομημένα επιχειρήματα!!! (Την εν λόγω εκπομπή την είδα και η αποψή μου ταυτίζεται μαζί σου)!!! Τα φιλιά μου χχ

  21. marianna says:

    SοφιαT,ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΡΙΒΕΣ ΚΡΕΜΕΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑΣ Κ ΓΕΡΟΝΤΟΑΚΜΗΣ,ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΤΥΧΩΣ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΒΑΛΩ ΚΤ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΤ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΒΙΩΣΕΙΣ Κ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ.στελλα,ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΛΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.ΑΝ ΣΕ ΕΒΛΕΠΑΝ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΤ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ,ΑΦΡΙΖΑΝ.ΚΙ ΕΜΕΝΑ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ,ΝΑ ΜΗ ΒΑΖΩ ΠΟΛΛΑ!!ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΠΑΛΙΑ ΟΤΑΝ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΛΕΝΟΤΑΝ,ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ Η ΓΤ ΗΘΕΛΕ ΑΝΤΡΑ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΗ ΓΛΥΚΥΤΑΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΜΠΑΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΩ ΕΞΩ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ”Κ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ”!!!!LOL!!LOL!!LOL!!Κ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑΝΤΙΛΑ,Η ΚΟΚΕΤΑΡΙΑ,ΤΟ ΜΑΛΛΙ Κ Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΑΤΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΟΤΙ Η ΕΓΓΟΝΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ.Κ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ,ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑ Κ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΩ Κ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ.ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ Κ ΛΑΘΗ.ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΒΑΖΑ ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΤΟ ΠΡΩΙ ΓΤ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΣΤΡΩΝΕ ΚΑΛΑ ΤΟ MAKE-UP ΚΙ ΕΤΣΙ ΦΟΡΤΩΘΗΚΑ ΠΑΝΑΔΟΥΛΕΣ!!ΤΖΟΥΛΙΑ ΜΟΥ,ΝΑ’ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗ ΜΑΣ.ΓΤ ΠΟΙΟΣ Η ΠΟΙΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΟΤΙ Η ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΟΤΑΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ Κ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΕΣ;;;

  22. adriana says:

    bravo xhulia ta ipes ekso apo ta dhondia
    evxaristume ja to arthrio afto

  23. Στελλα Δαμασκηνιδου says:

    julia και stella με καλυψατε απολυτα!συμφωνω με ολα οσα ειπατε και μπορω να πω πως ουτε εμενα μου αρεσε η συγκεκριμενη εκπομπη και οσα ακουστηκαν.περιμενω να δω αν θα σου απαντησει ο κυριος Βαξεβανης και τι αντιλογο θα εχεις!φιλια!

  24. lia says:

    ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΟΚΛΗΝΟΜΑΙ ΣΤΗ ΤΖΟΥΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΤΕΛΛΑ.
    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΤΖΟΥΛΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ Β… ΑΦΟΥ ΜΟΝΟ ΑΝΤΡΕΣ ΕΙΧΕ….

  25. ΜΑΡΙΑ ΤΑΚ says:

    Μπράβο Τζούλια!!Μέσα από την αγανάκτηση και την αίσθηση αδικίας βγαίνουν τα καλύτερα άρθρα γεμάτα αλήθειες!Μακάρι να έφτανε αμυτό το άρθρο και στα μάτια τους!

  26. Andriana Andriana says:

    I rest my case… Δεν έχω κάτι παραπάνω να πω, με καλύψατε.
    Είχα δει ένα απόσπασμα της εκπομπής και μπορώ να πω ότι είχα εκνευριστεί. Τζούλια Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, το κείμενο σου ανεπανάληπτο και συμφωνώ και με την MariaA & Stella…

  27. KatRap says:

    Δεν ήθελα να μιλήσω πριν δω και το βίντεο της εκπομπής…
    Το οποίο δεν ξέρω αν βρίσκεται ακόμη στη θέση του…Εμένα πάντως, μου βγάζει error πλέον το χθεσινό link….

  28. aliki says:

    Η άποψη της Τζούλιας ότι δεν μπορεί τόσοι επιστήμονες να ασχολούνται με μία “απάτη” με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη. Απλά, πρέπει να είμαστε επιλεκτικοί όσον αφορά την τιμή κάποιων καλλυντικών τα οποία μπορεί να είναι υπερτιμημένα.

  29. aliki says:

    julia,pou eisai?tha ithela poly na akouso ti gnomi sou gia ta sxolia mas,alloste ksereis poly perissotera apo emas!

  30. Ioanna Thess Ioanna Thess says:

    @KatRap: Δεν το πιστεύω… Και σε εμένα βγάζει “ERROR”…

  31. Ioanna Thess Ioanna Thess says:

    Το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι:

    http://www.koutipandoras.gr/?p=19671

  32. Morfopoulou Maria Maria Mor says:

    Καταπληκτικό κείμενο! Δεν είδα την εκπομπή και για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ιδιαίτερο ενδιαφέρον να την δω γιατί απ’ όσα διάβασα θα πρέπει να είναι αρκετά εκνευριστικό το ύφος της. Ξέρω όμως ότι οι περισσότεροι άντρες έτσι βλέπουν το όλο θέμα και ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία όλο αυτό για να ακουστεί μια δυναμική, εμπεριστατωμένη, γυναικεία απάντηση!Εξάλλου είμαστε το ωραίο φύλο κι εν μέρει αυτό οφείλεται και στα καλλυντικούλια!!!! 🙂

  33. MariaA says:

    Τζουλια?!?!?! Που είσαι αγαπημένη?

  34. Litsa Strantzali Litsa Kouklitsa says:

    Τζα!!!Πάλι εγώ.Πιστεύω ότι όλες μας έχουμε νοημοσύνη ώστε να επιλέξουμε καλλυντικά γνωρίζοντας ότι θαύματα δεν γίνονται.Και εμπιστεύομαι την άποψή σου(και των bbgirls)γιατί εκφράζεις την εμπειρία σου σαν γυναίκα και σαν καταναλώτρια και όχι σαν”πωλήτρια”.Γιατί όταν δεν είμαι σίγουρη τι να αγοράσω θα ρωτήσω κάποιον που ξέρει,αλλά ποιον;Την πωλήτρια που θέλει να πουλήσει,την αισθητικό που ορκίζεται στα(άγνωστα σε μένα)προϊόντα της ή τον δερματολόγο που προωθεί συγκεκριμένα φαρμακευτικά καλλυντικά της(φαρμακευτικής)εταιρείας από την οποία παίρνει ποσοστά;Και τότε έρχεται η σχέση ποιότητας/τιμής γιατί έχουμε μάθει ότι φθηνό=όχι πολύ καλό και ο κάθε δημοσιογράφος και η κάθε εκπομπή και τι κάνει;Με μπερδεύει και με κάνει να αισθάνομαι τουλάχιστον ηλίθια που πετάω έτσι τα λεφτά μου!Τζούλια σ’αγαπώ γιατί τα λες τσεκουράτα!!!Καλό βράδυ κοριτσάκια…

  35. Natalie says:

    Την εκπομπή δεν την είδα αλλά είμαι σίγουρη ότι παρουσίασαν τις γυναίκες ως ανόητα και εύπιστα πλάσματα και συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου! Το ίδιο είναι οι γυναίκες στα 40-50-60 μερικές γενιές πισω και το ίδιο σήμερα; Μην τρελαθούμε! Δε λέω πολλά, τα είπες σωστά και με επιχειρήματα, μπράβο!

  36. Εφη Βλάχου says:

    Δεν την είδα την εκπομπή αλλά ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Ο Βαξεβάνης, που λέτε, είναι το μόνο λαμπερό μυαλό της ελληνικής δημοσιογραφίας, με θάρρος ξεσκέπασε το Βατοπέδι και ειναι ο μόνος που έδωσε ονόματα, του αξίζει κάτι καλύτερο από το να αναφερεστε σε αυτόν ως κύριο Β. Από την άλλη πιστεύω στη δύναμη της χημείας … χάριν σ’αυτή ζω εδώ και πολλά χρόνια και δε βλέπω να αλλάζω πλευρό. Σοβαρά, γιατί να υπάρχει το γνωστό καφέ σερουμ και πουλάει εκατομμύρια μπουκαλάκια και κάθε φορα να με ρωτούν …τι έκανες και λάμπεις…

    Επεμένω ωστόσο ότι στην Ελλάδα η σοβαρότερη φωνή δημοσιογραφίς είναι του Βαξεβάνη, αλλά θα επανέλθω όταν δω το ντοκυμαντερ….

  37. Sheena says:

    Εξαιρετικό άρθρο, μου άρεσε που είδα τη μαχητική πλευρά σου ως δημοσιογράφου, Τζούλια! Την εκπομπή δεν την έχω δει και δεν είμαι σίγουρη ότι θα το κάνω τελικά. Αν μέσα σε όλα αυτά δεν έχει θέση μια γυναίκα (έστω και ως απλή καταναλώτρια), τότε νομίζω ότι το παιχνίδι χάθηκε εξαρχής! Αντίλογος δεν υπάρχει? Δυστυχώς, με λύπη διαπιστώνω ότι εν έτει 2012 υπάρχουν ακόμη “μυαλά” που θεωρούν τις γυναίκες κατώτερα όντα, ευκολόπιστες και ματαιόδοξες! Τελικά, “όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν”.

  38. Flora says:

    Πολυ ενδιαφεροντα τα σχολια και σημερα. Εγω χωρις τα μαγικα μου βαζακια και μπουκαλακια δεν ζω… Ακουλουθω το ενστικτο μου εδω και πολλα χρονια και νομιζω μου εχει βγει σε καλο!
    Α! …και περιμενουμε και τα σχολια απο τις νικητριες…

  39. marianna says:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!φλορα,ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΩ,ΟΥΤΕ ΖΩ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΜΟΥ Κ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!!Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΧΡΥΣΩΣΕΙ ΤΟ ΜΟΥΡΑΚΙ ΣΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΧΟΤΑΝ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ!!!ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΗ,ΒΑΜΜΕΝΗ Κ ΦΡΟΝΤΙΣΜΕΝΗ.ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!!ΛΕΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΤ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΠΙΣΤΑ ΤΗΝ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΑΚΟΜΑ Κ ΑΡΡΩΣΤΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ BEAUTY ROUTINE,BEAUTY ROUTINE!!ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΜΑΚΙΓΙΑΖ!!ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΦΙΛΩ Κ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΤΖΟΥΛΑΚΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ!!!

  40. Beautyblog Beautyblog says:

    Καλημέρα αγαπημένες! Χθές όλη μερα παρακολούθησα με περισσότερο ενδιαφέρον και χαρά απο κάθε άλλη φορά τα σχόλια σας. Επέλεξα να μην απαντήσω κατά τη διάρκεια της μέρας, διότι αυτά που ήθελα να πω τα είπα στο post.

    Έφη Βλάχου, η γνώμη σου είναι απόλυτα σεβαστή αλλά κατ εμέ είναι κρίμα, δημοσιογράφοι που στο παρελθόν έχουν δώσει σοβαρά δείγματα γραφής να προσεγγίζουν τόσο επιφανειακά ένα θέμα, όποιο και αν είναι αυτό. Όσο για το Β, δεν έγινε με διάθεση περιφρόνησης αλλά όταν γράφω γρήγορα και “μονορούφι” κάνω λίγο πιο εύκολη τη ζωή μου με αρχικά.. (εξού και το bb αλλά και τα bb girls)

  41. Stella says:

    @Εφη Βλάχου εχω κι εγω μια διαφορετικη αποψη για τον Κώστα Βαξεβάνη και ειδικά την ιδιαίτερη γραφη του, τον εκτιμούσα και τον ξεχώριζα πάντα απο τους υπόλοιπους του σωρού, μαζί με κανα δυο άλλους (όχι περισσότερους). Ωστόσο, με το να έχει επιδειξει ένας δημοσιογράφος μια ποιοτική κι έντιμη εως τωρα πορεία, δεν τον τοποθετει ούτε στο απυρόβλητο, ούτε τον κανει άμοιρο ευθυνών ή αλανθαστο κριτη των πάντων. Το εναντίον, εχοντας τοποθετήσει τόσο ψηλά τον πήχη, περιμένει κανεις μια εκ βαθέων, εμπεριστατωμενη κι αμεροληπτη αντιμετωπιση για όλα τα θεματα, ότι κι αν πραγματευεται… Αν ήταν ενας φαιδρος δημοσιογραφίσκος κανεις ίσως δεν θα εμπαινε στον κοπο να ασχοληθεί…
    Οσο για το “Β” απο την πλευρα μου τουαλχιστον, έγινε χαριν συντομίας.. Νομίζω πως συνηθιζεται αυτο στο γραπτο λογο των ΜΜΕ.

  42. alkistis αλκηστις says:

    απίστευτο κείμενο απίστευτη γραφή για άλλη μια φορα!!!!

  43. Haritomeni Voda says:

    Τζούλια μου καλημέρα,

    γνωρίζεις πως, αν και διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον το blog σχεδόν από την αρχή του, είναι πάγια τακτική μου να μην σχολιάζω, κυρίως σε ότι αφορά σε προϊόντα ή εταιρείες, όμως το συγκεκριμένο post, και πριν από αυτό, η εκπομπή στην οποία αναφέρεσαι, σχεδόν με αναγκάζει να πω δύο κουβέντες:

    Ούσα ένα από τα πρώτα μέλη στη δημοσιογραφική ομάδα του “Κουτιού”, από τον Σεπτέμβριο του 2002, θυμάμαι να κάνω εξαντλητική έρευνα για κάθε θέμα με το οποίο η εκπομπή αποφάσιζε να καταπιαστεί, θυμάμαι να “λιώνω” στο τηλέφωνο μέχρι να βρω ανθρώπους στις 4 γωνιές του κόσμου, οι οποίοι ήταν σημαντικό να μιλήσουν, έστω και λέγοντας μόνο 2 φράσεις για το θέμα μας, θυμάμαι να σκέφτομαι πόσο τυχερή είμαι, 2 ετών δημοσιογράφος, τότε, που βιώνω το περίφημο “ρεπορτάζ” εκ των έσω.

    Στην πορεία, η ενδελεχής έρευνα του Κ.Β. σε πολλά και σημαντικά θέματα, και το απόσταγμα που έβγαινε από κάθε εκπομπή με οδήγησε στο να τον εκτιμήσω ακόμα περισσότερο – και η εκτίμηση, όπως ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί, κατακτάται πολύ δυσκολότερα σε σχέση με την όποια οικειότητα μπορεί να αποκτήσει κανείς, λόγω προσωπικής γνωριμίας.

    Έχοντας κάνει την εισαγωγή αυτή, και έχοντας παρακολουθήσει την εκμπομπή, μπορώ να κάνω το εξής σχόλιο: Τα ξερά και τα χλωρά σε ένα καλάθι.

    Στην προσπάθειά της να καταδείξει τον τσαρλατανισμό που από αρχαιοτάτων χρόνων εκμεταλλεύεται την ευπιστία-καλοπιστία-ελπίδα των ανθρώπων, η εκπομπή εκτροχιάστηκε ελαφρώς, βάζοντας στην ίδια μοίρα “και θεούς και μάγους”, που λέει και ο ποιητής. Αυτή η αστοχία (προχειρότητα;), οφείλω να ομολογήσω πως με απογοήτευσε, δημιουργώντας ρωγμή στη σύνδεση “Κουτί της Πανδώρας = Ολοκληρωμένο Ρεπορτάζ” που εδώ και χρόνια έχω στο μυαλό μου.

    Συμφωνώ μέχρι την τελευταία λέξη με το σχόλιό σου, και έχω να προσθέσω μόνο το εξής: Στα “μυαρά” καλλυντικά, στο όνομα των οποίων όλες εμείς οι ελαφρόμυαλες καταναλώτριες ορκιζόμαστε, συμπεριλαμβάνονται τα πολύτιμα, για πολλές γυναίκες με δερματικές ανωμαλιές, καλυπτικά προϊόντα μακιγιάζ που τις βοηθούν να ανακτήσουν την αυτοπεποίθησή τους. Επίσης, στα καλλυντικά εντάσσονται τα αντηλιακά, χωρίς τη βοήθεια των οποίων το μελάνωμα και οι διάφοροι τύποι δερματικού καρκίνου θα ήταν σε ύψη – ρεκόρ. Τέλος, καλλυντικά θεωρούνται και τα παντώς είδους after shave και ανδρικά προϊόντα φροντίδας, τα οποία, τόσο εσύ, όσο κι εγώ ως δημοσιογράφοι ομορφιάς, γνωρίζουμε πως έχουν εκτοξευθεί σε μερίδια αγοράς, όγκο πωλήσεων και αξία τα τελευταία χρόνια σε ύψη που ούτε και οι ίδιες οι εταιρείες προσδοκούσαν.

    Και μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια: Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, τα ανδρικά προϊόντα, για όποια χρήση κι αν προορίζονται, τείνουν να είναι κατάτι ακριβότερα από τα αντίστοιχα γυναικεία, γιατί έχει διαπιστωθεί πως έτσι μεγαλώνει η αξιοπιστία τους στα μάτια των ανδρών αγοραστών τους…

  44. Beautyblog Beautyblog says:

    @Χαριτωμένη: Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και όλες τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες που μοιράστηκες μαζί μας, γλυκιά μου.

Σχολιαστε