Posted on October 3, 2012 in: Beauty

La Prairie: 25 Χρόνια Caviar

 

 

Εκτός από το προφανές, δηλαδή τα νέα προϊόντα που κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά και μου τραβούν την προσοχή (διότι sorry, αλλά δεν μου τραβούν όλα, την προσοχή…) είναι πολύ περίεργο, το πώς εμπνέομαι κάθε φορά για κάποιο νέο, post…

 

Πάρα πολλές φορές, η έμπνευση μου, ξεκινάει από εσάς. Κάτι που θα μου γράψετε, κάποιο mail που θα μου στείλετε, κάποιο σχόλιο που θα κάνετε, κάποια απορία που έχετε, κάποια φωτογραφία σας, που μπορεί να δω στο fb…

 

Άλλες φορές, εκεί που οδηγώ, μπορεί να παρατηρήσω μια όμορφη κοπέλα και σκέψη με τη σκέψη, συνειρμικά,  να μου έρθει η ιδέα για κάποιο post με συμβουλές ομορφιάς…

 

Ακόμα και από μια ταινία που μπορεί να δω, από ένα βιβλίο που διαβάζω, από μια γυναίκα μιας κάποιας ηλικίας, αλλά πρότυπο γοητείας, από ένα τραγούδι,  από μια ανάμνηση που με έκανε και γέλασα πολύ,  από ένα γεγονός που με στεναχώρησε…Από ένα Bordeaux Grand Cru, που ήπια, βεβαίως από ένα ταξίδι, επίσης από κάποια ατάκα μιας αγαπημένης φίλης, ή μια συζήτηση μεταξύ γυναικών σε κάποια έξοδο… Πάντως με κάποιον τρόπο, σίγουρα θα εμπνευστώ…

 

Από την άλλη, οι ιδέες για παιγνίδια, αστεία, πρόχειρα διαγωνίσματα και impromptu δωράκια, πάντα μα πάντα, μου έρχονται βραδινές ώρες και αφού έχω χαλαρώσει με ένα ποτήρι λευκό, παγωμένο κρασί στο χέρι, είτε βρίσκομαι σε girls night out (κυρίες μου, μην τους πείτε ποτέ, ότι εκείνες μιλάνε και εγώ σκέφτομαι τι να σας γράψω την επόμενη μέρα, πάνε τα girls night out και οι προσκλήσεις…), είτε απλά, στο μπαλκόνι μου…

 

 

(…και εσείς, κοιτάτε, τώρα με απορία τον τίτλο παραπάνω και νομίζετε ότι έχετε μπει σε λάθος post…)

 

 

Αλλά με έχετε μάθει πια και ξέρετε ότι όσα teasers και να κάνω, που θα πάει, θα καταλήξω κάπου…

 

Ναι λοιπόν (για να δικαιολογήσω και τον τίτλο του post…), είναι σπουδαίο νέο, για τον κόσμο της ομορφιάς το ότι η σειρά Skin Caviar της La Prairie κλείνει 25 χρόνια, παγκόσμιας,  υπέρ- επιτυχημένης πορείας. Είναι επίσης απίστευτο, ότι λίγα χρόνια πριν (πριν η «κρίση» χτυπήσει την πόρτα μας…) η Ελλαδίτσα, ήταν η Νο 2 χώρα στον κόσμο(!!) –μετά τις τεράστιες Γιουνάιτεντ Στέιτς οβ Αμέρικα-, που πούλαγε, τα περισσότερα προϊόντα La Prairie… Και μάλιστα, κάποια στιγμή πήραμε και βραβείο γι αυτό, και αν δεν ήμουν εκεί, μπορεί και να μην το πίστευα, αλλά ήμουν… ήταν το 2005 σε international event, στην Ισπανία…

 

 

Αλλά και πάλι, δεν ήταν αυτό το γεγονός, που μου έδωσε την έμπνευση για το post που θα ακολουθήσει. Την έμπνευση θα τη μάθετε, στο τέλος.

 

Για να γιορτάσει λοιπόν τα 25 χρόνια Caviar -παρένθεση, είναι και η δική μου αγαπημένη σειρά, ακόμα περισσότερο και από την Cellular Platinum, όπου η κρέμα “ναυαρχίδα” Platinum Rare, στοιχίζει 900Ε…….-, η La Prairie, παρουσίασε πρόσφατα, το νέο της δημιούργημα: Τον ορό Skin Caviar Liquid Lift με χρυσές πέρλες χαβιαριού, γνωστό για την άμεση ασφυκτική του δράση, σε συνδυασμό με ένα σύμπλεγμα αποκατάστασης που μεταβάλλει τη βασική δομή του δέρματος και προσφέρει μακροπρόθεσμη ανανέωση και σύσφιξη (κρατήστε εδώ, τη λέξη μακροπρόθεσμη...)

 

Το Skin Caviar Liquid Lift Serum, προσφέρει την υψηλότερη συγκέντρωση καθαρού αποστάγματος χαβιαριού από κάθε άλλη θεραπεία περιποίησης της επιδερμίδας της  Caviar Collection. Ενσωματώνει μια τεχνολογία αιχμής που εξασφαλίζει την ανάμειξη και την μεταφορά των δραστικών συστατικών για να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα. Ποιό είναι το αποτέλεσμα; Ένας ορός που σύμφωνα με την εταιρεία μετατρέπει άμεσα την εμφάνιση και την αίσθηση του δέρματός σε επίπεδο πρωτόγνωρο.

 

 

 

 

Ακολουθεί, το Δελτίο Τύπου:

 

«Αυτό το υψηλό επίπεδο αποστάγματος χαβιαριού προέρχεται από οικολογική υδατο-καλλιέργεια οξύρρυγχου Baerii. Αποτελεί την καρδιά του Skin Caviar Liquid Lift για σύσφιξη της επιδερμίδας με την πρώτη εφαρμογή. Οι πέρλες χαβιαριού νέας γενιάς φυλακίζονται σε ένα εξωτερικό περίβλημα κατασκευασμένο από κόκκινο φύκι που διαλύεται κατά την ενεργοποίηση και παίρνει μέρος στην συσφικτική δράση.

 

Η ενέργεια lifting ενισχύεται από τη συσφικτική επίδραση συστατικών με βάση την γλυκόζη που αφήνουν το δέρμα πιο λείο και πιο σφριγηλό. Επιπλέον, ένας συνδυασμός βιταμινών, νουκλεϊκών οξέων, φωσφολιπιδίων, πρωτεϊνών, και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, θρέφουν και βελτιώνουν την ελαστικότητα της επιδερμίδας, αυξάνουν την αντιοξειδωτική ικανότητα και ενισχύουν τη φυσική λειτουργία της αναδόμησης της επιδερμίδας.

 

To προηγμένο τριπεπτίδιο εντός του οποίου αιωρούνται οι πέρλες χαβιαριού, διεγείρει τη σύνθεση των κύριων συστατικών του δέρματος. Συσφίγγει και λειαίνει την επιφάνεια του δέρματος, συμβάλλοντας στην πρόληψη της εμφάνισης λεπτών γραμμών έκφρασης και ρυτίδων. Αυτή η ικανότητα ταχείας μείωσης των ρυτίδων ενισχύεται από το εκχύλισμα Acmella Oleracea, για πιο ξεκούραστη και νεανική όψη.

 

 

Άλλα συστατικά στην ισορροπημένη φόρμουλα του Skin Caviar Liquid Lift, ενυδατώνουν, θρέφουν και περιφρουρούν την επιδερμίδα. Ένα καταπραϋντικό συστατικό, πλούσιο σε ωμέγα-3 ceramides, ενισχύει τη λειτουργία αυτοπροστασίας του δέρματος και βοηθά στη μείωση των ερεθισμών. Υγροσκοπικά μέσα, συμπεριλαμβανομένης της προβιταμίνης Β5, και φυτικά εκχυλίσματα έλκουν και δεσμεύουν την υγρασία στο δέρμα, ενώ βοηθούν στη διατήρηση της ενυδάτωσης και της βελτίωσης της ελαστικότητας του. Αντιοξειδωτική προστασία παρέχεται από τη βιταμίνη C. Τέλος το αποκλειστικό Κυτταρικό Σύμπλεγμα της La Prairie διεγείρει την διαδικασία ανανέωσης της επιδερμίδας, ενώ ενυδατώνει και ενεργοποιεί με θρεπτικά συστατικά που υποστηρίζουν και ενισχύουν τη φυσική της λειτουργία.»

 

 

 

Με απλά λόγια το Skin Caviar Liquid Lift Serum, έχει άμεσο αποτέλεσμα lifting, από την πρώτη κιόλας εφαρμογή και με συχνή χρήση, παρατείνει την νεανική όψη της επιδερμίδας για πολλά-πολλά χρόνια… Θα κυκλοφορήσει στα καταστήματα καλλυντικών αυτό το μήνα και θα κοστίζει 418Ε. Kαι ναι, με περιμένει μέσα σε μια τσάντα, αλλά δεν έχω προλάβει να το δοκιμάσω ακόμα..Βρίσκομαι σε άλλον ορό, αυτήν τη στιγμή…

 

 

Σήμερα όμως, δεν θα μιλήσω για «πανάκριβα», «ακριβά», ή «οικονομικά» προϊόντα ομορφιάς. Ή για πολύτιμα συστατικά, καινοτόμες φόρμουλες που κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά μετά από ενδελεχή έρευνα, ή αν κάποια προιόντα κάνουν αυτό που υπόσχονται ή όχι κλπ, κλπ… Ούτε αν τα 418Ε είναι φθηνά, εφικτά ή απλησίαστα. Την άποψή μου και τους λόγους που μια μάρκα μπορεί να είναι πολύ πιο ακριβή από μια άλλη την έχω γράψει με αρκετές λεπτομέρειες άλλωστε, σχετικά πρόσφατα σε αυτό το post εδώ.

 

Όμως, ήρθε η ώρα να σας πω την έμπνευση μου για το σημερινό post, το οποίο ίσως και μην έκανα ποτέ, για να σας πω απλά, για άλλο ένα νέο λανσάρισμα μιας εταιρείας καλλυντικών. Αυτά τα posts παύλα editorials, μπορείτε να τα βρείτε παντού.

 

Πριν από κάποιον καιρό, τουλάχιστον ένα μήνα, πριν με καλέσουν σε αυτό το νέο λανσάρισμα της La Prairie, μίλαγα με μια πολύ ενημερωμένη αισθητικό, γνωστής εταιρείας καλλυντικών (να τις ακούτε πάντα προσεκτικά- όχι όλες- αλλά κάποιες από αυτές, έχουν σπουδαία εμπειρία, αλλά και εξαιρετικές γνώσεις)

 

Είπαμε πολλά εκείνη τη μέρα, για σωστή περιποίηση, τύπους επιδερμίδας, τρόπους εφαρμογής, ευαίσθητα δέρματα, μη μακρηγορώ, είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.

 

Κατ’ αρχήν να πω, ότι την ευχαριστώ πολύ για την ειλικρίνεια της, αλλά και για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Δεν είναι και λίγο πράγμα, να μιλάς τόσο ανοιχτά, σε μια δημοσιογράφο ομορφιάς, για μια μάρκα, ενώ εργάζεσαι για μια άλλη. Και βέβαια ποτέ δεν θα προδώσω την εμπιστοσύνη της, αποκαλύπτοντας στον οποιονδήποτε, για ποια μάρκα εργάζεται… αλλά, αυτό που μου είπε, μου έδωσε την  ιδέα γι’ αυτό το post… και έπρεπε, οπωσδήποτε να το μοιραστώ μαζί σας…

 

Σε κάποιο σημείο της συζήτησης και ενώ μιλούσαμε πλέον για συγκεκριμένες, μάρκες περιποίησης , μου είπε επί λέξει τα εξής:

 

 

«Άκου Τζούλια, εγώ και οι συνάδελφοί μου, από διάφορες μάρκες, χωρίς καν να έχουμε μιλήσει μεταξύ μας, αν δούμε μια γυναίκα να μπαίνει στο κατάστημα, της οποίας η ηλικία να είναι κάπως ακαθόριστη, ας πούμε από 38 έως 55+, αλλά να φαίνεται από μακριά, η άριστη ποιότητα της επιδερμίδας της, να είναι λαμπερή, φρέσκη, ενυδατωμένη, νεανική, ροδαλή, ξέρουμε, σχεδόν με απόλυτη σιγουριά ότι είναι για χρόνια πελάτισσα της La Prairie… Και έχουμε δίκιο, διότι ενενήντα-εννέα φορές στις εκατό, προς το stand της La Prairie, κατευθύνεται…»

 

 

I rest my case…

 

38 Responses to “La Prairie: 25 Χρόνια Caviar”

  1. marianna says:

    τζουλια κ κοριτσια καλημερα,δεν εχω καιρο να διαβασω,θα το κανω αργοτερα,αλλα λεω αλλα …..δεν ειναι απαγορευτκη;;;;

  2. KOΡΙΤΣΙΑ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ ΤΙΜΗ……..ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΑ 40 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΣΑΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ!!!ΕΤΣΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ 3 ΠΑΙΔΙΑ….ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!!!

  3. sofiaT sofiaT says:

    Καλημερα!!Τζουλια!!κοριτσια!!
    Αχ Τζουλια το τελευταιο που αναφερες γιατι την αισθητικο πονεσε πολυυυ!!
    Γιατι μεχρι πριν ειχα την ψευδαισθηση οτι “σιγα καλε αλλη μια πανακριβη κρεμα ειναι!ενταξει θα κανει το δερματακι σουπερ αλλα μπορουν και αλλες φθηνοτερες εξισου!!”
    Τωρα παει η ελπιδα!!σνιφ σνιφ σνιφ αφου συμφωνουν με κλειστα ματια τοσοι beauty guru!!
    Mαλλον θα χρειστουν 418 μηνες για να μαξεψω τα χρηματα και να την αποκτησω!!!
    Φιλια

  4. MariaA says:

    Καλημέρα Τζούλια, καλημέρα bbgirls!!! Πολύ ωραίο το Post σήμερα! Μου αρέσει η πολύπλευρη ενημέρωση, ναι τα προιόντα της La Prairie είναι πολύ μακριά από το Budget μου όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλω να μάθω για αυτά!
    Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση ότι η Ελλάδα ήταν δεύτερη σε πωλήσεις, οι Ελληνίδες ήταν πάντα διατεθειμένες να ξοδέψουν πολλά χρήματα για την ομορφιά τους που όμως να έπιαναν και τόπο. Στο βάθος του μυαλού μου από τότε που ήμουν μικρή (μικρότερη!) είχα σαν σκοπό όταν φτάσω σε αυτή την ηλικία να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ αυτά τα προιόντα διότι ήξερα το απότέλεσμά τους. Είχα φίλες που ήταν μεγαλύτερες σε ηλικία (αρκετά) που είχαν κάνει το ίδιο όταν έφτασαν στα 30-35 και όντως το δέρμα τους έμεινε όπως σου είπε η φίλη αισθητικός ροδαλό και απροσδιορίστου ηλικίας.
    Κρίμα που μας χτύπησε η κρίση γιατί προσωπικά εγώ θα κατευθυνόμουν σίγουρα προς τα εκεί έστω και για ένα ορό ή μια κρέμα ματιών.
    Φιλάκια πολλά!!!

  5. anna voutiritsa says:

    σε λίγο καιρό δεν θα μπορούμε να κρατήσουμε τα σπίτια μας ,θα αγοράζουμε αυτα τα προιόντα??με τίποτα.

  6. Καλημέρα αγαπημένη!
    Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις σήμερα…Τη θυμάμαι εκείνη την ανάρτηση, όπως και την εκπομπή. Είχες γράψει τότε αυτά που περίπου σκεφτομουν και εγώ.
    Ομολογώ πως ζαλίστηκα λίγο με το 900άρι, αλλά μετά το βρήκα λογικό. Πάντα υπάρχουν τα “φτηνά”, τα “προσιτά”, τα “ακριβά” και τα “εξωφρενικά” και πάντα υπάρχουν και αγοραστές για όλα αυτά. Θα γλυκοκοιτάξω τον ορό και μετά θα παρηγορηθώ με τον δικό μου.
    Εκεί όμως που στάθηκα ήταν στο ότι η χώρα μας ήταν δεύτερη σε πωλήσεις. Πόσο πολύ είχαμε ξεφύγει…Μη μου πείτε πως όλα τα La Prairie είχαν αγοραστεί με μετρητά. Μας έβαλαν σε ένα τριπάκι περίεργο, ξοδεύαμε λεφτά που δεν είχαμε. Μαζί και εγώ. Τώρα; Τώρα μείνε Ελένη με το άδειο βαζάκι…

  7. Stella says:

    Καλημέρα κορίτσια! Τζούλια, εφ΄ όσον μας δίνεις εσύ αυτη την πληροφορία απο την αισθητικό που σε εμπιστεύθηκε (τυχαίο?), την αποδέχομαι απόλυτα. Το θέμα είναι, ότι πάντα η La Prairie ήταν η μάρκα που μπορουσαν να αγοράσουν λίγες, κι αν φθάσαμε κάποτε να είμαστε η δεύτερη χώρα σε πωλήσεις, φθάσαμε με τον ίδιο τρόπο, με τον οποίο είμασταν η πρωτη χωρα στην Ευρωπη σε πορσε καγιέν, τα οποία μετα μας τα πήραν οι τράπεζες…. Θέλω να πω με αυτό, πως αναμφίβολα έτσι είναι με τη La Prairie, πάντα όμως θα υπάρχουν αυτά που μπορούμε κι αυτά που δεν μπορύμε να έχουμε. Ας πορευθούμε λοιπόν με ότι καλύτερο μπορούμε να προσφέρουμε στους εαυτούς μας τη δεδομένη στιγμή, γιατί ας μην ξεχνάμε, ότι δεν είναι μονο μια κρέμα που κοστίζει, αντε εγω θα πως 200€… και την παιρνεις με κάποια οικονομία. Είναι και η κρεμα ματιων, είναι κι ενα σερουμ, γιατί μια περιποιηση θα πρεπει να την κανεις όσο πιο ολοκληρωμενη μπορεις. Δε θα βάλεις το σερουμ των 400€ κι απο πανω μια κρεμα των 20€… Κι όλα αυτα θα κρατησουν τρεις μήνες? Εγω θα σας πω τέσσερις ή και πεντε…. Μετα θα ξαναδώσεις τα ίδια ποσά… Το βλέπω τόσο ακατόρθωτο όσο να αποκτήσω μονοκατοικία στα βορεια προάστεια… Φιλιά!

  8. Beautyblog Beautyblog says:

    @ΕΛΕΝΗ ΚΕΡΣΕΝΟΓΛΟΥ: Μπράβο ρε Ελένη, μέσα στο μυαλο μου ακριβώς είσαι με όσα έγραψες… διάβασε το επόμενο σχόλιο μου και θα καταλάβεις τι εννοώ…

  9. Beautyblog Beautyblog says:

    @όλες (αλλά “πιάνομαι” από τη λέξη απαγορευτικό της marianna..)

    Απαγορευτικό, για τι; Απαγορευτικό για ποιόν; Απαγορευτικό, ως προς τι;

    Mήπως είναι καιρός επιτέλους να αρχίζουμε να σκεφτόμαστε πλέον και λίγο «έξω από το κουτί» και να πάψουμε να κάνουμε την Ελλάδα και ακόμα περισσότερο την Ευρώπη το κέντρο όλου του σύμπαντος;

    Εκεί που «εμείς» οι από εδώ, ζούμε την δική μας «κρίση», μετά από χρόνια υπέρ-καταναλωτισμού (και χρημάτων που ενδεχομένως δεν είχαμε κι όλας), υπάρχουν αυτή τη στιγμή (και πολύ χαίρομαι γι αυτό) αναδυόμενες δυνατές αγορές και μέσα σε αυτές γυναίκες, που πριν από κάποια χρόνια «πολεμούσαν» για ένα κομμάτι ψωμί. Τα BRIC (Brazil, Russia, India, China) επιτέλους βγαίνουν από δεκαετίες μιζέριας και φτώχειας και αν θέλουν και το καλύτερο που μπορούν να έχουν τώρα πια σε όλους τους τομείς, καλά κάνουν! Αν ακόμα περισσότερο αυτές οι γυναίκες θέλουν και το καλύτερο και ακριβότερο που υπάρχει για την φροντίδα της επιδερμίδας τους, επίσης πολύ καλά κάνουν. Και αν δεν θέλουν να περάσουν σε πιο δραστικές ενέσιμες λύσεις, υπάρχουν και μάρκες που μπορούν να φροντίσουν γι αυτό.

    Ποιες είμαστε εμείς λοιπόν, που θα βάλουμε ταμπέλα «απαγορευτικό;»

    Ίσως ήρθε η ώρα λοιπόν να μιλήσω και πολύ συγκεκριμένα για τα demographic στοιχεία του beautyblog. Αυτή τη στιγμή διαβάζουν οι εξής Ελληνίδες (ή ελληνικής καταγωγής γυναίκες, ή κάποιες που πάντως μιλούν ελληνικά) στις εξής χώρες -δεν μπορώ να τις βάλω όλες ας πούμε δεν θα βάλω καθόλου Ευρώπη, αλλά θα πάρετε μια ιδέα..

    246 γυναίκες στη Ρωσία
    1,100 γυναίκες στην Βόρεια Αμερική
    700 γυναίκες στη Νότια Αμερική με περισσότερες στην Βραζιλία (περίπου 400)
    323 γυναίκες στην Αυστραλία
    200 γυναίκες στην Ινδία
    122 γυναίκες στον Καναδά
    50 γυναίκες στη Νότιο Αφρική
    14 γυναίκες στην Κίνα
    12 γυναίκες στην Τουρκία
    2 γυναίκες στην Σαουδική Αραβία (!!!!)
    6 γυναίκες στην Αίγυπτο (!!)
    2 γυναίκες στην Αλγερία (!!)
    3 γυναίκες στις Φιλιππίνες
    6 γυναίκες στην Ινδονησία
    1 γυναίκα στο Ιράν (!!!)
    1 γυναίκα στην Μαλαισία
    1 γυναίκα στην Ισλανδία
    1 γυναίκα στη Νέα Ζηλανδία

    Και εμείς θα καθόμαστε εδώ θα κουνάμε το δάκτυλο και θα τους λέμε τι είναι «απαγορευτικό» και τι όχι στην δική τους ζωή, που επιτέλους αρχίζουν να ζούνε; Ή μήπως «τολμάμε» εμείς οι υπεράνω Ευρωπαίες να τις κάνουμε να νιώσουν και τύψεις από πάνω;

    Και βέβαια, ένα ενημερωτικό site, οφείλει να ενημερώνει όλες του τις αναγνώστριες, όπου και αν βρίσκονται και βέβαια να ανταλλάσσονται όπως πάντα απόψεις…

  10. Beautyblog Beautyblog says:

    @Stella: Και πιο συγκεκριμένα τα περισσότερα, Πόρσε Καγιέν per capita, πουλήθηκαν στην Λάρισα…

  11. Elena Elena says:

    Καλημέρα Τζούλια μου…. Καλημέρα BBGirls! Η La Prairie είναι από τις καλύτερες εταιρείες, για να μην πω ότι είναι The Best!! Έχω δοκιμάσει διάφορα δείγματα και πραγματικά οι κρέμες αυτές είναι καταπληκτικές! Δυστυχώς όμως οι τιμές τους είναι απαγορευτικές, όχι μόνο τώρα που είμαστε σε κρίση και προσπαθούμε να επιβιώσουμε, αλλά και σε γενικές γραμμές!! Δεν πιστεύω ότι θα μπορέσω ποτέ ν’αγοράσω μια κρέμα της, γιατί δεν έχω τόσα λεφτά, αλλά και να είχα, θα προτιμούσα να να τα ξοδέψω σε κάτι πιο σημαντικό! Καλή συνέχεια…. φιλιά! 🙂

  12. Olga ld says:

    I want it all !!!! I want it now!!!!

  13. MariaA says:

    Τα demographic στοιχεία του blog Τζούλια είναι καταπληκτικά!! Βλέπω πολλές χώρες που δεν περίμενα αλλά πάντα ήμουν σίγουρη ότι είναι παγκόσμιας εμβέλειας! Άλλωστε οι Έλληνες βρίσκονται πάντα στα πιο απίθανα μέρη!! Και θα επιμείνω σε αυτό που έχω γράψει και πιο πάνω και ίσως και παλιότερα: επειδή δεν μπορώ εγώ να το αγοράσω (μπορεί να μην μπορούσα ασχέτως κρίσης ούτως ή άλλως) δε σημαίνει ότι δεν θέλω να μάθω για αυτό.

  14. ΑΝΝΑ ΣΥΛΙΒΕΣΤΡΟΥ says:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ La Prairie KAI ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ.ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΡΕΜΕΣ ΤΗΣ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΑ!!!!!

  15. Ioanna Thess Ioanna Thess says:

    Καλημέρα!

    Τζούλια, κρατάς τον ορό «σε μία τσάντα»;!!! Εγώ θα τον είχα βάλει κάπου ψηλά, να τον βλέπω και να χαίρομαι, σε περίοπτη θέση- εκεί που του αρμόζει! Γιατί εάν είχα τα χρήματα-ναι το ομολογώ, θα τον αγόραζα! Να το είπα δυνατά.

    Πάντως εγώ, το «προσκυνητάρι» το έχω έτοιμο, το ξεσκονίζω ανελλιπώς και που ξέρεις… ίσως κάποια μέρα… αχχ τι μας κάνεις La Prairie…

  16. Alemar Marlex says:

    Φανταστικά προϊόντα αλλα με την ανεργία που μας βαράει κατακέφαλα…πως να το αγοράσουμε! 🙂

  17. Nansy says:

    Τζούλια θα συμφωνήσω απόλυτα με το σχόλιο σου αλλά εγώ που πραγματικά δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να υπάρχει κρέμα που κάνει πάνω από άντε να πω 200 το πολύ το 900 ξεπερνά τα όρια της φαντασίας μου!! Το μόνο σίγουρο είναι παντός ότι δεν μπορούμε να βάζουμε ταμπέλες πουθενά γιατί είναι άδικο, γιατί κανείς μπορεί να φανταστεί τι μπορεί να έχει ζήσει- περάσει ο καθένας για να φτάσει ή όχι να κάνει κάτι!

  18. marianna says:

    @ΤΖΟΥΛΙΑ,ΤΖΟΥΛΙΑ ΜΟΥ,θα γραψω πολλα σημερα σε δοσεις ομως…πρωτα-πρωτα για το ποστ το οποιο μας εξηγησε με ποιο τροπο εμπνεεσαι για να γραψεις.παραγματικα,μου εχει συμβει,κ φανταζομαι σε πολλες εργαζομενες,να σκεφτομαστε τη δουλεια μας ενω διασκεδαζουμε καπου χαλαρα.αυτο μας προσφερει τη ασφαλεια να ξεκαθαρισουμε αυτα που εχουμε στο μυαλο μας πριν παμε για υπνο γτ σε διαφορετικη περιπτωση θα τα παρουμε μαζι μας στο κρεβατι μας κ το λιγοτερο που θα παθουμε ειναι εναν ανησυχο υπνο.εισαι ομως πολυ τυχερη γτ μεσα στη μιζερια της εποχης ασχολεισαι με τη μοδα κ την ομορφια γεγονος που δινει χαρα στις γυναικες.αυτο αλλωστε,αυτο δικαιολογει κ του αριθμους του blog.
    τωρα,οσον αφορα τη λεξη απαγορευτικο που χρησιμοποιησα σε καμμια περιπτωση δεν εννοουσα οτι δεν πρεπει να δημοσιευθει to post γτ καποιοι δεν μπορουν να τα αγορασουν.αλλωστε,πρεπει να ενημερωνομαστε για ΟΛΑ,ακομα κ για νεες θεραπειες ομορφιας που σχετιζονται με την πλαστικη χειρουργικη.
    παρ’ολα αυτα,η σημερινη ελληνιδα αδυνατει να τα αγορασει.φανταζομαι ομως οτι επιθυμει να γνωριζει γ’αυτα.κ ολα αυτα σου τα λεει μια ελληνιδα που ζει σε ενα γυαλινο κουτι με μια ζωη στρωμενη μακρια απο τα φοβερα προβληματα των μεγαλων πολεων,γτ οσο να’ναι ζουμε καλυτερα απο οικονομικης αποψης στην επαρχια.
    οσο για την la prairie,δεν μου μπηκε ποτε το μικροβιο να αγορασω κτ γτ δυο φιλικα μου ατομα μου ειπαν οτι δεν ειδαν καμμια θεαματικη διαφορα.βεβαια,η γνωμη της δικης σου αισθητικου βαρυνει πιο πολυ.θα τα πουμε αργοτερα γτ φευγω.προς το παρον χχχχχχχχχ!!

  19. Andriana Andriana says:

    Πρώτα θα πω ότι τρώω τα λυσσακά μου με αυτό που σου είπε η αισθητικός…

    Εν συνεχεία, θα πω ότι εννοείται αν με “έπαιρνε” (κι όχι με πλαστικό χρήμα, που δεν έχω χρησιμοποιήσει και ποτέ ως τώρα…) θα πέταγα την σκούφια μου για να τη δοκιμάσω γενικά σαν μάρκα, κι όχι μόνο ένα σέρουμ.

    Θα συμφωνήσω με τη ΜαρίαΑ, γιατί όπως και να ‘χει η ενημέρωση (και τα όνειρα…) δεν βλάπτει!

    Ωστόσο, εναποθέτω τις ελπίδες μου στη μητέρα Φύση και στην Stella!!!

    Ελπίζοντας η πρώτη να με λυπηθεί και να μην γίνω πλισέ άμεσα, άλλα όταν θα έχω αποκτήσει εγγόνια, και περιμένοντας την βοήθεια της δεύτερης, γιατί είμαι σίγουρη ότι οι γνώσεις της αξίζουν πολλά…

    Υ.Γ. Εντυπωσιακά τα δημογραφικά στοιχεία του ΒΒ, Τζούλια! Και έχεις δίκιο, να πω τέλος, σ’ όσα λες…

    xxx

  20. ΧΡΙΣΤΙΝΑ Π. says:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ bbgirls. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η La Prairie ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΟΜΩΣ, ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΡΙΝ “ΧΤΥΠΗΣΕΙ” Η ΚΡΙΣΗ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ?
    ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ “ΛΕΕΙ” ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΚΡΙΒΗ ΜΑΡΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ, ΡΟΥΧΩΝ κ.λ.π. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΑ. ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΧΕ ΧΡΗΜΑΤΑ (ΤΟ ΠΩΣ ΔΕ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΕΣ “ΚΟΚΟΤΕΣ” ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΤΑΝ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΓΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΝΑ ΣΠΑΤΑΛΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ Ή ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟ.
    Ο ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥ, ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥ.
    ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ?
    ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΙΟΝΙΑ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ: ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

  21. Stella says:

    Αγαπητές φίλες! Νομίζω, ότι το πως διαθέτει η κάθε μια τα χρήματα της είναι αποκλειστικά προσωπική της υπόθεση. Ολες γνωρίζουμε, ότι σε όλα τα πραγματα υπάρχει το μέτριο, υπάρχει το καλό, υπάρχει και το βέλτιστο. Νομίζω πως αν μπορούσαμε να έχουμε όλες το βέλτιστο για τον εαυτό μας, σε όποιο επίπεδο μας αφορά, σαφως θα το κάναμε. Κι εγω έβλεπα κάποτε την διευθύντρια μου να φευγει στην Ελβετία για “θεραπείες” και να αγοράζει Prada, ή να στέλνει τα παιδιά της για σπουδές στο εξωτερικό, ήξερα ότι αυτός ο κόσμος με αυτη τη δυαντότητα επιλογών υπάρχει, πολλά απ΄αυτά τα θαύμαζα, αλλά εγώ δεν μπορούσα να τα έχω. Απλό! Αν τα εισοδήματα μας δικαιολογούσαν την αγορά της καλύτερης κρέμας θα την είχαμε αγοράσει. Κάποτε το κάναμε και χωρίς να το δικαιολογούν, νομίζω αυτο θελήσαμε πολλές να θιξουμε με τα σχόλια μας.
    Η Αdrianna νομίζω υπερεκτιμά τις γνώσεις μου και ενδεχομένως τις δυνατότητες των φυτικών καλλυντικών. Αλλά σας το είχα γραψει και παλιότερα σε ένα post. Σήμερα λατρεύω τη φυσική φροντίδα και είμαι πολύ ευχαριστημένη, και σε πάρα πολλά από τα προιόντα που φτιάχνω μόνη μου εχω δει καλύτερα αποτελέσματα από ακριβές κρέμες που χρησιμοποιούσα στο παρελθόν. Η αναζητηση μου όμως και κατ΄επεκταση η αγαπη μου για τα φυτικά καλλυντικά, προεκυψε όταν στραφηκα σε αυτα από αδυναμία πλεον να αγοράζω τα αγαπημένα μου, επώνυμα και ακριβα. Αυτο σημαίνει, ότι αν το βιωτικό μου επίπεδο μου το επέτρεπε πιθανότατα δε θα τα εγκατέλειπα ποτέ. Αυτό ειναι ανεξάρτητο από το πόσο λατρεύω σημερα τα λαδάκια και τις κρεμούλες μου και πόσο εξαιρετικό είναι το αποτέλεσμα τους. Νομίζω πως θα ήμουν αφελής λοιπόν αν θεωρούσα, ότι η κουζόνα του σπιτιού μου είναι ίσα κι όμοια με τα εργαστήρια της La Prairie ή της Estee η της Lancome…
    Επίσης θα συμφωνησω με τη Μαρία, ότι το να μην μπορω να το έχω δε σημαίνει, ότι δε θέλω να ξέρω ότι υπάρχει.
    Τέλος θεωρω, ότι ο λόγος που πολλές φορές τα σχόλια μας μοιάζουν “κλειστά” και απομονωμένα με έμφαση στη δική μας κοινωνική κατάσταση είναι γιατί το σοκ που έχουμε υποστεί είναι μεγάλο και δεν έχει ακομα ξεπεραστεί, σε συνδιασμό με τις αλλαγές που συντελούνται τόσο κοινωνικά όσο και οικονομικά στη χωρα και στα σπίτια του καθενός μας. Οπότε είναι δύσκολο ακόμα να αποστασιοποιηθούμε άμεσα απ΄αυτη την επιρροή.

  22. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΣΟΥΚΑΛΟΥ says:

    Γεια σας,κι απο εμενα.Πραγματικα τα προιοντα της La Prairie νομιζω οτι ειναι τα καλυτερα αν κι εγω δεν μπορω να τα αγορασω.Το μονο που ειχα αγορασει ηταν make up που το τελειωμα του ηταν σαν πουδρα και το ηθελα παρα πολυ γιατι ειναι φανταστικο.Το φυλαω βεβαια σαν τα ματια μου και το χρησιμοποιω σε ειδικες περιπτωσεις για να μην μου τελειωσει γρηγορα.Ολα,ολα,ολα τα προιοντα της ειναι υπεροχα αλλα απλησιαστα.Οφειλουμε να ομολογησουμε οτι ειναι η καλυτερη εταιρεια καλλυντικων που υπαρχει αυτη τη στιγμη.Και ο,τι σου πουν οι αισθητικοι της ειναι αληθεια.Ευχαριστω που με ακουσατε αν εχει καποια αξια η γνωμη μου σαν μια ωριμη πενηνταρα γυναικα και με την εμπειρια μου στις κρεμες.Εχω δοκιμασει απο δειγματακια και γι αυτο το λεω.Α!κι επισης οι αισθητικοι της ειναι πολυ ευγενικες.

  23. Celia ΒΑΣΙΛΙΚΗ says:

    EXΩ ΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ LP ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ… ΤΕΛΙΚΑ,…Ο,ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ….
    ΟΜΩΣ…..Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ!!!

  24. marianna says:

    θα συνεχισω με την επομενη δοση!!!μιλησα στο προηγουμενο σχολιο για το μικροβιο.τι ειναι αυτο;καποτε οταν ειχαμε πολυ περισσοτερα απ’ο,τι εχουμε σημερα,ξοδευαμε κ περισσοτερα.κ επαναλαμβανω οτι ειχα δει κιεγω στο χοντος,οταν ειχε εκπτωση,πολλες κυριες με πλαστικο χρημα να αγοραζουν la prairie.ακομα λοιπον κ τοτε που δεν σκεφτομασταν κ πολυ,μου φαινοταν περιεργο που καποιες ξοδευαν 400αρια μονο για κρεμες.τι θα ξοδευαν για τα υπολοιπα αραγε;δεδομενου οτι ηθελα να αγοραζω κι αλλα πραγματα,δεν μπηκα καν στον κοπο,δεν μ’επιασε το μικροβιο.ειχα,εξαλλου,αποκρυσταλλωσει την αποψη μου οσον αφορα στο εξης:αφου οι φιλες δεν εμειναν ιακνοποιημενες τοτε δεν χρειαζεται καν να εξετασω την περιπτωση.η αισθητικος της τζουλιας ομως……μας εβαλε φωτιες, για το τοτε βεβαια κι οχι για το τωρα.σημερα,σε καμμια περιπτωση δεν θα δαπανουσα αυτα τα χρηματα για κρεμα,θα προτιμουσα να κανω θεραπεια σε αισθητικο-δερματολογο.φιλακια!!!

  25. marianna says:

    α!κ διαβαστε ξανα το post στο οποιο παραπεμπει η τζουλια,ειναι διαφωτιστικο.εγω π.χ.δεν ειχα διαβασει το σχολιο της χαριτωμενης βοντα,το οποιο ειναι on target.

  26. maryloo says:

    Γεια σας, κοριτσια! Πιστευω απόλυτα τα όσα λεει η Τζούλια στο ποστ. Μια χρονια είχα μια συνάδελφο στο σχολείο (ήταν 55 και έδειχνε 40), η οποία μου είπε συγκεκριμένα για την περιοχή των ματιών πως ξεκινησε να αγοράζει la prairie στα 35 της, καθώς είχε ήδη πολλές ρυτίδες εκεί. Ορκίζεται πως έκτοτε ζήτημα να έχει βγάλει άλλη μια ρυτίδα!!!! Αυτή βέβαια χρησιμοποιούσε μόνο προιόντα la prairie (πού τα βρισκε τα λεφτα?) και όπως ήδη είπα έμοιαζε για ΠΟΛΥ μικρότερη..

  27. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ says:

    Αχ La prairie γλυκό μου απωθημένο… που θα μείνεις για πάντα απωθημένο…!!! Πάντα διαβάζω γι’ αυτή την εταιρεία τα νέα της, τα καινούρια της προιόντα αλλά ποτέ μα ποτέ δεν έχω καν πλησιάσει stand της. Ήταν, είναι και θα είναι πάντα απαγορευτική για μένα, προ ή μετά κρίσης αν θέλετε να το τοποθετούμε έτσι χρονικά.Αυτό βέβαια που με εντυπωσίασε είναι ότι ήταν δεύτερη σε πωλήσεις (αλήθεια ποιά ήταν η πρώτη?), ειλικρινά δεν το περίμενα.Δεν μπορώ όμως να μην πω ότι επίσης εντυπωσιάστηκα και από τα demographic στοιχεία του bb!!!
    Σας στέλνω την αγάπη μου και να έχετε ένα υπέροχο υπόλοιπο ημέρας!!!
    Έτσι Τζούλια μου συνέχισε, τα bbgirls πρέπει να είναι ενημερωμένα για τα πάντα!!!!

  28. lia says:

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΑΡΚΕΣ.ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ(ΑΚΟΜΑ)ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ(ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΤΟ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΡΕΜΑ)ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ.
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

  29. Litsa Strantzali Litsa Kouklitsa says:

    Τζα!!!Καλησπέρα…Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της la prairie γιατί είχα την εντύπωση ότι είναι εταιρεία που απευθύνεται σε γυναίκες με έντονο πρόβλημα ρυτίδων και έτσι θεωρώ ότι θα την χρειαστώ αργότερα.Τώρα αν θα μπορώ να την αγοράσω δεν το ξέρω.Αν και εμένα η κρίση δεν με άγγιξε καθόλου.Αφού και πριν την κρίση κρίση είχα(χεχεχε)Δεν ξέρω εσείς αλλά εγώ πάντα ξέφευγα από τον προϋπολογισμό μου με αποτέλεσμα να περνάω μια κρίση μηνιαίως(χαχαχαχ…)

  30. ΑΓΓΕΛΙΚΗ says:

    Μπορώ να πώ ότι κ πριν την κρίση δεν μπορούσα να αγοράζω τέτοια προϊόντα γιατί με μισθό 1600 ευρώ δεν γινόταν ,ούτε τώρα που ο μισθός έφτασε στα 478 ευρώ.Όταν έχεις 3 παιδιά να μεγαλώσεις κ να σπουδάσεις δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να τα αποκτήσεις.Να πώ κ την αλήθεια εάν ήταν να διαλέξω ανάμεσα στο να φαίνομαι πιό νέα κ στην μόρφωση των παιδιών μου εεε ναι τότε θα διάλεγα το δεύτερο χωρίς δεύτερη σκέψη όπως κ έκανα κ δεν το μετανοιώνω.Θα ήθελα πάντως να τονίσω, (γνωρίζοντας κυρίες που διάλεξαν τις κρέμες αντί να μορφώσουν τα παιδιά τους κ σε πολύ καλύτερη οικονομική κατάσταση από τη δική μου) οτί οι συγκεκριμένες κρέμες από μόνες τους χωρίς τα απαραίτητα μασαζάκια στα ινστιτούτα καλλονής δεν έχουν τα ίδια αποτελέσματα.Όπως μου εξομολογήθηκε κάποια κυρία μια φορά τουλάχιστον κάθε 8 με 10 ήμερες πήγαινε σε μεγάλο ινστιτούτο κ έκανε ειδική θεραπεία ενυδάτωσης κ σύσφιξης,που στοίχιζε 120 κάθε φορά κ αυτό μαζί με την καθημερινή χρήση των κρεμών που προαναφέραμε την έκαναν να δείχνει πραγματικά 20 χρόνια νεώτερη.Λοιπόν για να μην σας κουράζω τα συμπεράσματα δικά σας.

  31. julia says:

    @ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΣΟΥΚΑΛΟΥ: Βεβαίως μετράει πολύ η άποψή σου, ειδικά εφόσον μας λες την ηλικία σου.

  32. MARYL says:

    Τις παλιές καλές εποχές μου είχαν δωρίσει το σέρουμ χαβιάρι της La Prairie (φανταστείτε έκανε 80.000 δρχ τότε-πριν τα ευρώ!)κ ένα πίλινγκ…το σερουμ μου έπεσε βαρύ καθώς τότε ήμουν 25 ετών κ τον έδωσα στην μαμά μου η οποία αν κ έμεινε ικανοποιημένη,δεν είδε κάποια ιδιαίτερη διαφορά στην υφή της επιδερμίδας της κ απότι μου είπε είναι πολύ πιο ικανοποιημένη από κάτι άλλες πολύ πιο οικονομικές μάρκες κ μαυτές είδε πραγματική διαφορά…το ίδιο μπορώ να πω κ για το πίλινγκ που χρησιμοποιησα εγώ…δεν τα θεωρώ ανάλογα της απαγορευτικής τιμής τους κ βέβαια αυτή είναι η δική μου άποψη…ίσως σε μένα να μην “ταίριαξαν”

  33. TZENH says:

    La Prairie το όνομα μιλάει μόνο του. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν κατάφερα να πάρω ένα προίον αυτής της εταιρείας, φαντάζομαι ότι και δύσκολα θα αποκτήσω ένα από δω και πέρα, εν καιρό κρίσης. Ισως ειναι καιρός για κουμπαρά ξανά. Θα συμφωνήσω με όλα τα παραπάνω η κάθε μία από εμας μπορεί να πιστευεί κάτι δικό της.
    @MARYL μερίκες φορές τα απότελέσματα φαίνονται μακροχρόνια και όχι με τη χρήση ενός μπουκαλιού. Αν για παράδειγμα φροντίζουμε το προσωπάκι μας από μικρή ηλικία αυτό δεν θα φανεί στα 20 ή στα 25 (τότε η επιδερμίδα είναι τσίτα αλλά στα 40 φεύγα που αρχίζουν τα δύσκολα)
    Συμφωνείς Τζούλια?

  34. vickysot vickysot says:

    Καλημέρα στην παρεούλα!!!
    Έστω και με καθυστέρηση μίας μέρας, θα προσπαθήσω κι εγώ να αφήσω το “αποτύπωμά” μου στη χθεσινή κουβεντούλα.
    Διαβάζοντας ότι έχει προηγηθεί, έχω καλυφθεί σε μεγάλο ποσοστό με τις απόψεις που διατυπώθηκαν.
    Κακά τα ψέμματα, η La Prairie είναι (πως να το πω?…απωθυμένο? νομίζω ναι…) απωθυμένο για πολλές γυναίκες, είτε το παραδέχονται, είτε όχι. Σε ένα μεγάλο ποσοστό, δικαίως, μπορεί ένα μέρος της αξίας των συγκεκριμένων καλλυντικών να οφείλεται στο πλάσαρισμα που θέλει να κάνει η εταιρία και στο status που θέλει να δημιουργήσει, αλλά όταν υπάρχουν τόσες επιλογές στην αγορά, γιατί να μην υπάρχει και αυτή η κατηγορία για να ικανοποιήσει μερίδα γυναικών που το επιθυμούν, αναρωτιέμαι? Άλλωστε, δεν μας αναγκάζει κανείς με το ζόρι να την αγοράσουμε.
    Το σημαντικό είναι οτι δεν έχω ακούσει καμία δυσαρέσκεια από τη χρήση της συγκεκριμένης μάρκας, αντιθέτως γυναίκες που την αγόρασαν μία φορά τελικά κόλλησαν.
    Αυτό που θα ήθελα να επισημάνω εγώ, είναι η δαιμονοποίηση του “πλαστικού” χρήματος. Επειδή κάποιοι έκαναν κακή χρήση των πιστωτικών καρτών, με την ανοχή των τραπεζών (η ευθύνη είναι 50-50 κατ’ εμέ…αν δεν υπάρχαν τα διακοποδάνεια, τα γαμοδάνεια και τα παντός είδους -δάνεια, κανείς δεν θα τα είχε χρησιμοποιήσει), τώρα βγάζεις μία κάρτα σε ένα κατάστημα και σε κοιτάνε με μισό μάτι όλοι, σκεπτόμενοι “πού πας ρε Καραμήτρο? δεν βλέπεις τί γίνεται? ακόμα με κάρτα πληρώνεις?”, ενώ εσύ απλά τη χρησιμοποιείς για τον πολύ απλό λόγο οτι δεν θες να κουβαλάς πάνω σου μετρητά ή γιατί δεν είχες προγραμματίσει να κάνεις κάποια αγορά και ξαφνικά βρέθηκε στο δρόμο σου μία πολύ καλή ευκαιρία.

  35. Beautyblog Beautyblog says:

    @ΤΖΕΝΗ: Συμφωνώ απόλυτα Τζένη μου, γι’ αυτό και κάποια στιγμή αν προσέξεις στο κείμενο, σας είπα να κρατήσετε την λέξη “μακροπρόθεσμη” Και η γνωστή παροιμία στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύστοχη: “Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν, μαγειρεύουν…”

  36. Andy says:

    Τζούλια,

    το “απαγορευτικό” που αναφέρθηκε παραπάνω φαντάζομαι αναφέρεται στην αναλογία του κόστους μια από τις κρέμες ή των serum σε σχέση με τους τρέχοντες μισθούς. Πώς θα μπορούσε σήμερα μια μέση ελληνίδα να δικαιολογήσει την αγορά μιας τέτοιας κρέμας όταν ο μισθός της συρρικνώνεται και τα έξοδα αυξάνονται συνεχώς; Οι χώρες που αναφέρεις έχουν “new money”, έχουν αποκτήσει δύναμη στην παγκόσμια αγορά, είναι ίσως λογικό να έχουν εισροή χρημάτων και άρα διαθέσιμο έξτρα εισόδημα για τέτοια – επέτρεψέ μου- πολυτέλεια.

    ‘Οσο για την γνώμη της αισθητικού, θα ήθελα να παραθέσω ορισμένα ας πούμε αντι-παραδείγματα. Πόσες από εμάς δεν έχουμε γιαγιάδες με φανταστικό δέρμα, ακόμα και στα γηρατειά τους; Πόσες κοπέλες ξεκινούν να φροντίζουν την επιδερμίδα τους σε νεαρή ηλικία και ίσως, μεγαλώνοντας, την εντατικοποιούν και μπορεί να τυχαίνει να αγοράζουν και τα συγκεκριμένα προϊόντα; Επίσης, η εμφάνιση του δέρματος επηρεάζεται και από γενετικούς παράγοντες και φυσικά και ο τρόπος ζωής (βλ. διατροφή, κάπνισμα κλπ.) μπορεί να την επηρεάσει. Πιστεύω, λοιπόν, ότι τα πράγματα δεν είναι ποτέ τόσο απλά. Για μένα, καμιά κρέμα δεν είναι το τέλειο ελιξίριο της νεότητας μέσα σε ένα μπουκαλάκι (ό,τι και αν διαφημίζει η κάθε εταιρεία…βέβαια σίγουρα κάποιες είναι καλύτερες από άλλες). Κατά τα άλλα, πιστεύω πως είναι εφικτό και όχι αδύνατο για μια γυναίκα, που ίσως και να θέλει, ίσως και όχι, να χρησιμοποιεί ακριβά προϊόντα, να διατηρεί το δέρμα της υγιές και λαμπερό με οικονομικότερους τρόπους.

  37. […] La Prairie, παρατηρώντας αυτό το παράξενο φαινόμενο, θέλησε να […]

Σχολιαστε