Posted on June 19, 2013 in: Beauty

Marc Jacobs: «To φυσικό μακιγιάζ είναι… βαρετό.»

 

MarcJacobsMakeUpLine

 

Δεν ήταν αυτή ακριβώς η ατάκα του, που έγραψα στον τίτλο, όταν ο Marc Jacobs μίλησε για την σειρά μακιγιάζ που δημιούργησε σε συνεργασία με τον κολοσσό Sephora. Αυτό ακριβώς που είπε ήταν «I don’t like natural, it’s a little lazy”  αλλά εγώ νομίζω, ότι σε ελεύθερη μετάφραση, εννοούσε και βαρετό, εκτός από “τεμπέλικο”…

 

Έχουν ήδη διαρρεύσει κάποιες πρώτες φωτογραφίες από την σειρά, είχα ανεβάσει και εγώ στο fb πριν λίγους μήνες τα βερνίκια νυχιών σε πολύ χαριτωμένη διαφορετική από ότι έχουμε συνηθίσει συσκευασία, αλλά το επίσημο ντεμπούτο της σειράς θα γίνει στις 9 Αυγούστου, ταυτόχρονα σε όλα τα Sephora των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά (κάτι που μέχρι τώρα, δεν έχει προηγούμενο…)

 

marc-jacobs-make-up-line-1

 

Κατά μια έννοια, δείχνει το πόσο εμπιστοσύνη έχουν τα μεγάλα κεφάλια, στις δυνατότητες του Jacobs αλλά και πόσο τον αγαπούν παγκοσμίως οι φανατικές του θαυμάστριες και αναμένεται αυτό, να είναι ένα από τα πιο πετυχημένα λανσαρίσματα νέας σειράς μακιγιάζ, της τελευταίας δεκαετίας.

 

Πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο ίδιος δεν αφήνει τίποτα στην τύχη, λέγεται ότι επέλεξε μόνος του μια- μια τις φόρμουλες και τις αποχρώσεις. Η κάθε χρωματική παλέτα είναι αφιερωμένη σε κάποια διαφορετική διάθεση, ενώ ακόμα και το έντονο μαύρο χρώμα, στις mascara και τα μολύβια ματιών (τα οποία αποκαλεί  “Blacquer”) τα εμπνεύστηκε από το μεγάλο μαύρο από λουστρίνι,  τραπέζι του σαλονιού του.

 

marc-jacobs-beauty05

 

O ίδιος εκκεντρικός όπως πάντα, δεν δίστασε να φωτογραφηθεί με  έντονο μακιγιάζ για τις ανάγκες τις φωτογραφικής καμπάνιας

 

“Το μόνο που δεν θα δείτε στη συλλογή μου είναι μια nude παλέτα”, δήλωσε, και  εδώ που τα λέμε, δεν το περιμέναμε κιόλας.

 

Να πω ότι δεν είμαι αφάνταστα περίεργη να δω από κοντά τη σειρά, ψέματα θα πω. Οι πηγές μου μου λένε, ότι δεν θα τα δούμε εδώ το φθινόπωρο.  Διατηρώ όμως ελπίδες, για του χρόνου την Άνοιξη και ίσως και κάποια έκπληξη, τα Χριστούγεννα…

 

 

marc-jacobs-shephora

 

 

marc-jacobs-beauty2

 

marc-jacobs-beauty3

 

marc-jacobs-beauty01

26 Responses to “Marc Jacobs: «To φυσικό μακιγιάζ είναι… βαρετό.»”

  1. Ioanna M. ΙΩΑΝΝΑ Μ. says:

    Καλημέρα σε όλες! 🙂
    Τζούλια, όταν είδα τη φωτογραφία της συλλογής του Marc Jacobs στη σελίδα σου στο fb την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά! Υπέροχες συσκευασίες και φαντάζομαι πως και το περιεχόμενο τους δεν θα μας απογοητεύσει…
    Να κάνω όμως ένα σχόλιο;
    Άποψή μου, αλλά η φωτογραφία της καμπάνιας με τον Marc Jacobs με “ξενέρωσε” πολύ…Θα προτιμούσα να μην υπήρχε…γιακ… 😛

  2. Stella says:

    Καλημέρα!!!! Φαίνονται υπέροχα, κι αγαπώ τον Μarc Jacobs, όπως και το Daisy του!!! Δεν έχουν όμως κατι απο Shiseido το packaging? Οι καμπύλες?

  3. Elena Elena says:

    Καλημέρα γλυκό μου παρεάκι! Μπορεί ο Marc Jacobs να’ναι εκκεντρικός, αλλά είναι και εξαιρετικά ταλαντούχος! Και γω περιμένω με λαχτάρα να δω την νέα σειρά με τις φοβερές αποχρώσεις και τις πανέμορφες συσκευασίες!! Φιλιά!

  4. theodota1980 says:

    Καλημέρα κούκλες!!!Τέλεια νέα και οι συσκευασίες άκρως ξεμυαλιστηκές!!!Με το αλό να μας έρθουν να τα δοκιμάσουμε!

  5. Beautyblog Beautyblog says:

    @IoannaM: Ξέρεις τώρα.. Marc Jacobs, εκκεντρικός, νέα σειρά μακιγιάζ, πολλά χρήματα, ε, κάπως έπρεπε να δημιουργηθεί ντόρος…

  6. Beautyblog Beautyblog says:

    @Stella: Μμμμ.. σοβαρά; Σου θυμίζουν Shiseido? Ενδιαφέρουσα παρατήρηση, θα τις προσέξω καλύτερα..

  7. Litsa Strantzali Litsa Kouklitsa says:

    Τζα!!!Καλησπέρα Τζούλια,bbgirls.Δεν ξέρω αν είναι η αντίθεση με το μουστάκι αλλά το κατακόκκινο κραγιόν συγκλονιστικό! 😉 Φιλιά

  8. mako says:

    Εμένα με απωθεί η φωτογραφία απίστευτα. Τόσο που ακόμα και αν είναι τα καλύτερα καλυντικά στο κόσμο δεν νομίζω πως θα τους δώσω την ευκαιρία να τα δοκιμάσω. @Ju: αντιλαμβάνομαι ότι έπρεπε να κάνουν κάποιο ντόρο όπως λες, αλλά το μακιγιάζ κατά κύριο λόγο απευθύνεται σε γυναίκες. Πως περιμένουν να συνταυτισθώ με αυτό;;; Κάκιστο κόνσεπτ, κάκιστη φωτογραφία. Αν πραγματικά ήθελαν να δείξουν μια εναλλακτική πλευρά ας σπονσονάριζαν τις γκόθικ συναντήσεις στη Γερμανία, οπου υπάρχουν απίστευτα ορίτζιναλ εκκεντρικοί τύποι και επίσης απίστευτα και πάρα πολύ ωραία – μέσα στην εκκεντρικότητά τους – μακιγιάζ. Πιο γουανα μπι γκέι, αλλά μου βγαίνει το σύνδρομο της κακιάς αδελφής δεν έχω ξαναματαδεί !!!

  9. marianna says:

    Καλησπερα κοριτσια!Ο JACOBS ειναι ταλαντουχος κ μου αρεσει ως σχεδιαστης.Μου αρεσουν επισης κ οι τσαντες του.Τωρα,οσον αφορα τη σειρα μακιγιαζ,why not;Οσον αφορα ομως τη φωτο, δεν μου αρεσει καθολου ως concept για μια καμπανια.Τελος,δεν με σοκαρει γτ εχω ξαναδει φωτο του με το φιλο του στην παραλια να χαριεντιζονται.Ολοι μιλουσαν τοτε για το μαγιο του.Φιλια!

  10. Stella says:

    @Julia H καμπυλωτη γραμμή κια τα χρωματα των συσκευασιών, μου κανει αισθητική Shiseido

  11. Beautyblog Beautyblog says:

    @Mako: Πες πες κι αλλα!!! Ζω για Mako, όταν τα “παίρνει” αλλά κάνει σχόλια πάντα, με κορυφαίο κριτικό πνεύμα (και μάτι…)

  12. Stella says:

    Εγω πάλι το βρίσκω αυτοσαρκαστικό, πέρα απο τολμηρό! Με κανει να το διασκεδάζω! Ασε που αν μ΄αρεσουν τα προιόντα και τα χρώματα δεν θα διστασω να αγορασω εξαιτίας της καμπανιας, εκτός κι αν είναι μια προσβλητική καμπάνια όπως εχουμε δει κατα καιρούς πολύ χειρότερες π.χ για τη γυναίκα όπως παρουσιάζεται ως “έξαλλη σεξομαινάδα” ή οι παλιότερες της Benetton που έκαναν ντορο καπηλευόμενες σοβαρά κοινωνικά θέματα π.χ ασθενείς του Aids.

  13. sofiaT sofiaT says:

    Καλημερα!!
    Υπεροχες καμπυλες που σου τραβανε αμεσως την
    προσοχη!!κατι που δεν θα ελεγα γιατην φωτογραφηση!!
    Ολο αυτο το ανδρογυναικο στιλ δεν μου καθεται καλα
    πολυ λιγοι το υποστηριξαν καλα οπως ο David Bowie!
    Για τα υπολοιπα θα συμφωνησω με την @Mako. .
    Φιλακια

  14. mako says:

    @Stella: για την Benetton θα διαφωνήσω. Το brand ήταν – είναι αναγνωρίσιμο και με το δικό του αγοραστικό κοινό. Σκέψου πως Benetton φορούσε ο πατέρας μου, εγώ και τώρα η κόρη μου (που αν το ήξερα θα είχα κρατήσει τα δικά μου παιδικά ρούχα). Η εταιρεία με τις καμπάνιες που είχε κάνει τότε προσπάθησε να δώσει μια άλλη διάσταση στη διαφήμιση χρησιμοποιώντας τη δύναμη που είχε το όνομα του προϊόντός της για να αναδείξει τα κοινωνικά θέματα που ξεπρόβαλαν τότε και σόκαραν, τρόμαζαν τον κόσμο. Θεωρώ πως είχε να κάνει περισσότερο με αφύπνιση παρά με καπήλευση (συνδύασε αν θυμάσαι την αφίσα με τα πολύχρωμα προφυλακτικά, το τατού με το HIV θετικό και την φωτογραφία με το πρώτο (;) (εδώ δεν είμαι σίγουρη, θύμα του AIDS). Μη ξεχνάς πως τότε ήταν τα 90s και νομίζω πως πήραν μεγάλο ρίσκο. Ήταν η δεκαετία που στην ουσία η κοινωνία άρχιζε να αποδέχεται τη διαφορετικότητα αλλά υπήρχε ακόμη αρκετός συντηρητισμός. 23 χρόνια μετά όμως, ένας ομοφυλόφιλος όχι μόνο δεν σοκάρει αλλά δεν έχει επίσης κανένα λόγο να προκαλέσει. Είναι απόλυτα αποδεκτός μη σου πω και αδιάφορος. Το να αυτοσαρκάζεσαι ή να αυτοκράζεσαι μπορεί να έχει δύο όψεις. Είτε τα έχεις βρει με τις αδυναμίες σου και κάνεις χιουμοράκι με αυτές, είτε δεν έχεις ισορροπήσει, σιχαίνεσαι αυτό που είσαι και το κράζεις α) για να μην το κάνουν οι άλλοι, β) για να το ξορκίσεις.

  15. KETTY says:

    Επειδή τυχαίνει να έχω αγόρια θα’λεγα δε μ’αρέσει η φωτογράφηση.Είναι wrong messaging…..Με τους άντρες να μειώνονται δραματικά,δε νομίζω ότι τέτοιες φωτο βοηθάνε στο να αντιστραφεί η κατάσταση.Είμαι πουριτανή;Δε νομίζω!Πάντως τα χρώματα είναι φανταστικά!!

  16. maryl says:

    Αν και συμφωνω απόλυτα με την mako, πάντως η άποψη του Jacobs για το φυσικό μακιγιάζ ταυτίζεται απόλυτα με την δική μου!! Καταπληκτικά χρώματα!!! Λατρεύω το έντονο μαύρο και πολύ χαίρομαι που δεν θα υπάρχει nude παλέτα σε αυτή την υπέροχη συλλογή!

  17. MariaA says:

    Καλησπέρα Τζούλια, καλησπέρα bbgirls!! Είναι αλήθεια ότι ο Mark Jacobs ώρες ώρες είναι η προσωποποίηση της κακογουστιάς (να μην ανοίξω πάλι το στόμα μου για το dot και τα συναφή) αλλά πλέον κοιτάω πέρα από αυτό και αναμένω αγωνιωδώς κι εγώ τα προιόντα αυτά. Εδώ στο Λονδίνο που δεν έχει και Sephora δεν ξέρω τι θα γίνει αλλά προσφάτως έστειλα πακετάκια σε φίλους στο Αμέρικα και μου χρωστάνε χάρη, νομίζω ότι στις 9 Αυγούστου θα μου τν ξεπληρώσουν!!
    Φιλιά πολλά!!

  18. Stella says:

    @Μακο Δεν πιστευω στις αγνές προθέσεις της διαφήμισης, ειναι απλα ενα εργαλειο προσελκυσης και εντοπισμου target group, οπότε δεν πιστευω, όπως δεν πιστευα τότε με την Benetton, ότι κοπτεται για κοινωνικά θέματα. Κι επειδη ειμαι παιδί των 90s και θυμαμαι πολυ καλα την ιστορία με τη Benetton τότε, προσπαθουσε απλα να συζητιέται πολυ το όνομα της, μεσα ακριβώς απο το σοκ που αναπόφευκτα δημιουργούσε εκεινη την εποχη, όπως το λες κι εσύ, λόγω συνθηκών. Δεν ειναι τυχαιο άλλωστε, ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις εμαφνιστηκαν ακριβως τότε, που η μαρκα ήταν σε παρακμή, ειδικά στην Ιταλία και την υπόλοιπη Ευρωπη κι αναζητούσαν τροπους ανανέωσης. Αλλά η διαφημιση είναι τρόπος πώλησης, είναι μεσο μαρκετινγκ, δεν έχει αγαθές προθέσεις και κοινωνικο ρόλο. Εξαλλου κι εμεις όλη μερα δε συζητάμε για τον Marc Jacobs? Ο διαφημιστης τον πετυχε τον σκοπό του, o συνειρμός εγινε… η νεα άφιξη του brand δεν ξεχαστηκε, ως άλλη μια αφιξη νεας σειρας μακιγιαζ αναμεσα σε τόσες άλλες… Την επομενη φορα που θα τη δουμε στο καταστημα αν μη τι αλλο θα μας θυμήσει και θα μας προσελκύσει. Οσο για τον αυτοσαρκασμό …. ναι μακαρι να ειναι προιον συμφιλίωσης! Γιατι όχι?

  19. mako says:

    @Stella Ναι συζητάμε για τον Marc Jacobs, με αφορμή τη σειρά μακιγιάζ. Θεωρητικά θα έπρεπε να είχε γίνει το αντίστροφο. Δεν ξέρω τελικά ποιος πέτυχε τον σκοπό του: ο διαφημιστής για το προϊόν ή ο Jacobs για την ματαιοδοξία του; Θα δείξει … για τα λοιπά θα σε προέτρεπα να δεις λίγο τον όρο social marketing.

  20. Stella says:

    @mako Τα παντα μπορουν να χρησιμοποιηθουν στο βωμό του κερδους, όπως κι αν τα ονομαζει το σημερινό μαρκετινγκ. Δεν υπαρχει τίποτα το μεμπτό σ΄αυτό, αλλα οι επιχειρήσεις έχουν ως σκοπό το κερδος, αναμφισβήτητα, αλιμονο αν δεν το είχαν. Τέλος. Ακομα και οι αρχες της ψυχανάλυσης, οι θεωρίες του Φρόυντ (που άλλο στόχο είχαν κι άλλοι αλλοιως τις καπηλεύθηκαν) χρησιμοποιηθηκαν με σκοπό να δημιουργήσουν έπιπλαστες ανάγκες στις αρχές του 20ου αιωνα και να δημιουργήσουν κατανάλωση. Δες τον “αιώνα του εαυτου” είναι εξααιρετικά ενδιαφερον και τεκμηριωμένο με ιστορικά στοιχεία. Μεσα απο διαρκή αναλύση των τασεων της αγοράς, χτίζονται και ανακατασκευάζονται τα μοντελα και δημιουργούνται τα προφίλ των επιχειρήσεων. Το έχω ζήσει κι απ΄τον τουρισμό (green tourism, responsible tourism…) και επι της ουσίας …”σε δουλειά να βρισκόμαστε…”

  21. mako says:

    @Stella το σε δουλειά να βρισκόμαστε και μάλιστα με κέρδος δεν είναι κακό, δεν είναι κακό. Ειδικά στην εποχή μας. Αν μέσα απ τη δουλειά που βρισκόμαστε και το κέρδος που βγάζουμε, μπορούμε να περάσουμε και κανένα μυνηματάκι ή να βρούμε εναλλακτικές μεθόδους ακόμα καλύτερα. Tώρα αν θες να συζητήσουμε για το id, το ego και το superego βρες με στο fb ή στείλε μου μαιλ επειδή ξεφεύγουμε πολύ απο το κόνσεπτ του bb.

  22. Anastasia89 says:

    Καλημέρα!!…είδα τα ενδιαφέροντα σχόλια και απλώς θέλησα να πω την άποψή μου! :)..Θεωρώ ότι δεν είναι αυτοσκοπός του φίλτατου Marc να αυτοσαρκαστεί ή να προκαλέσει!Εξάλλου το έχει κάνει πολλές φορές θέλοντας και μη (βλ.εμφανίσεις με φουστανάκια μακό,φούστες κλπ, που ξέρετε και εσείς ,λογικά).Πιστεύω ότι ίσως επειδή ακριβώς είναι κάτι που τον εκφράζει,όλο αυτό το πολύχρωμο και εκκεντρικό της σειράς, θέλησε να το “διαφημίσει” αυτοπροσώπως…Εντάξει ίσως δεν προκαλούσε τον ίδιο “ντόρο” αν την παρουσίαζε απλώς μία πολύ όμορφη κοπέλα,αλλά προσωπικά θεωρώ ότι το κάνει αξιοπρεπώς,χωρίς να έχει σκοπό να μειώσει κάποιο από τα δύο φύλα!..Αυτά 🙂

  23. Stella says:

    @mako Ναι, αλλά έτσι ειναι τα ΒΒgirls ασυγκράτητα… ξεφευγουν από τα concepts 🙂

  24. Ioanna M. ΙΩΑΝΝΑ Μ. says:

    @mako δεν μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνώ μαζί σου! εύγε! 🙂

  25. Katerina says:

    Perimenoumeeeeeeeeeeeee!!!!!

Σχολιαστε