Posted on April 2, 2015 in: Men

Men Fitness: Έξυπνα και εύκολα tips για όλους!

 

Man working out

 

Δεν είμαι του γυμναστηρίου. Όσες φορές το προσπάθησα, το παράτησα. Μου φαίνεται βαρετό να είμαι κλεισμένος σε έναν χώρο και να αλλάζω κάθε 15 λεπτά όργανα. Κλαίω σίγουρα μία συνδρομή 18μηνη σε πολύ γνωστή αλυσίδα γυμναστηρίων (αποδείχθηκε απάτη βέβαια, όμως για 18 μήνες το έδινα το 40€/μήνα) και μπορώ να αναφέρω σίγουρα άλλες έξι απόπειρες να ξεκινήσω ένα πρόγραμμα γυμναστικής.

 

Μ’αρέσει όμως το καλογυμνασμένο (χωρίς υπερβολές) σώμα και αντιλαμβάνομαι την αξία της άσκησης ειδικά σε όλους εμάς που κάνουμε δουλειά γραφείου και καθόμαστε ώρες ατελείωτες μπροστά σε έναν υπολογιστή και πάσχουμε από διάφορα μυοσκελετικά προβλήματα (βλέπε αυχένα, μέση κλπ).

 

 

Σήμερα λοιπόν, θα αναφέρω τα δικά μου μικρά tips τα οποία με κρατάνε σε μια μικρή φόρμα. Και πίστεψέ με, αυτά τα tipsμπορούμε όλοι να τα κάνουμε.

 

Κάθε πρωί, μόλις ξυπνήσω πίνω 2 ποτήρια νερό.

 

Για το πρωινό, περιμένω να περάσουν 20 λεπτά.

 

Για την άσκηση αφιερώνω 15 λεπτά το πρωί και 15 λεπτά το βράδυ.

 

Προσπαθώ να κάνω από 50 κάμψεις και άλλους τόσους κοιλιακούς. Αν το ακολουθήσεις, χώριζέ τα σετ για να μην κουράζεσαι, με ένα διάλειμμα ανάμεσα σε κάθε σετ του ενός λεπτού.

 

Μετά τους κοιλιακούς, λίγοι ραχιαίοι θα αποσυμφορήσουν την σπονδυλική σου στήλη.

 

Τα push ups πολύ γρήγορα θα ενδυναμώσουν το θώρακά σου, τους ώμους και τα χέρια και σε συνδυασμό με τους κοιλιακούς άμεσα θα δεις βελτίωση στη στάση του κορμιού σου, στη μείωση του τοπικού λίπους και θα έχεις καλύτερο έλεγχο του βάρους σου.

 

 

 

Tip: Βάλε μονόζυγο σπίτι και κάνε κάθε πρωϊ όσο μπορείς και σύντομα θα δεις το στήθος και τα χέρια σου να δυναμώνουν!!

 

 

That’s all for me!

Θα τα ξαναπούμε,

Κ.

 

 

 

 

 

Είμαι ο Κωνσταντίνος.

Μεταξύ των επαγγελματικών μου δραστηριοτήτων και των πατρικών καθηκόντων μου, ψυχοθεραπεύομαι διαβάζοντας για την αντιγήρανση, τα νέα συστατικά και τις νέες τεχνολογίες στην περιποίηση αλλά και κάθε τι που αφορά το αντρικό grooming και περιποίηση, τις οποίες και παρουσίαζω και στο e-shop www.beautypaths.eu

 

 

 

5 Responses to “Men Fitness: Έξυπνα και εύκολα tips για όλους!”

  1. Μέχρι τα 2 ποτήρια νερό το έχουμε.Και το πρωινό φυσικά.Τα υπόλοιπα,πού θα μας πάει;Είμαι αισιόδοξη πως κάποια μέρα θα προχωρήσουμε και στο επόμενο βήμα 😉

  2. Stella says:

    Το παληκάρι στη φωτό, σε ποιο γυμναστήριο συχνάζει? Μια φίλη μου ρωτάει… 😉

  3. Maryl says:

    Με το νερό οκ όλα καλά!! Τα 15λεπτα πρωί-βράδυ είναι το δύσκολο,χωρίς να αναφέρω τους 50 κοιλιακούς,άλλους τόσους ραχιαίους και τα push ups..μάλλον αυτά γίνονται σε ένα παράλληλο σύμπαν από το δικό μου..που η μόνη άσκηση μου είναι 20 λεπτά περπάτημα καθημερινά για να πάω στη στάση,εκτός και αν οι ασταμάτητες δουλειές σε ένα σπίτι με ένα σύζυγο και 2 παιδιά θεωρούνται γυμναστική 😉

  4. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ says:

    Εγώ πηγαίνω γυμναστήριο. Δεν κάνω όργανα γιατί βαριέμαι μόνη μου. Όμως πηγαίνω στα ομαδικά μαθήματα και στα δυναμικά προγράμματα έρχονται και κάνα δυό άντρες, ανάμεσα σε 20 γυναίκες. Μου αρέσουν τα ομαδικά για τον κυριότερο λόγο ότι δεν μπορείς να χαζέψεις. Θέλεις δεν θέλεις πρέπει να ακολουθήσεις την ομάδα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα της άσκησης στο σώμα μου, την ευεξία που νιώθω, την ενέργεια που μου δίνει αλλά ακόμα και την χαλάρωση που μου προσφέρει μετά από μια δύσκολη μέρα. Πραγματικά παρ’ όλο που κάνω μόνο βαριά προγράμματα για μένα η γυμναστική λειτουργεί και ως ψυχοθεραπεία. Επειδή λοιπόν χρειάζομαι ψυχοθεραπεία κάθε μέρα με τις διάφορες στρεσογόνες καταστάσεις που βιώνω, έχω βάλει το γυμναστήριο στην καθημερινότητά μου. Ναι καλά καταλάβατε πηγαίνω κάθε μέρα εκτός ΣΚ. Φιλιά!!

  5. ketty says:

    Eγώ έχω κουτσαθεί εδώ κι ένα χρόνο και όλα μου απαγορεύονται.Γυμνάζω μόνο τη μασέλα μου….αλλά ελπίζω σύντομα να ξαναμπώ στην διαδικασία της αγαπημένης μου ασχολίας…της γυμναστικής!!

Σχολιαστε