Posted on August 28, 2017 in: Fashion

Fashion News: Vans X Karl Lagerfeld

karl-vans

 

 

Στις 7 Σεπτεμβρίου αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της η capsule collection της Vans σε συνεργασία με τον Karl Lagerfeld.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες ο σχεδιαστής και δημιουργικός διευθυντής της Chanel  θα εστιάσει σε έξι κλασσικές  Vans φόρμες με αρχή το κλασσικό ασπρόμαυρο τύπου σκακιέρα slip-on σχέδιο στα παπούτσια, καθώς και δερμάτινα αλλά και πλατφόρμες. Εκτός από τα παπούτσια, ο σχεδιασμός θα περιλαμβάνει και κάποια βασικά κομμάτια σε ρούχα.

 

Μια σχετικά αναπάντεχη συνεργασία αφού συνδυάζει από τη μια τη «χαλαρή», laid back μάρκα (αγαπημένη της surfer-like κουλτούρας-  όσο πιο φθαρμένα τόσο το καλύτερο)  και από την άλλη την επιτομή της στυλιζαρισμένης πολυτέλειας δια χειρός Karl.

 

 

 

 

karl-vans1

 

 

 

Βέβαια η συνεργασία δεν είναι Chanel X Vans είναι Lagerfeld X Vans δηλαδή της επώνυμης μάρκας του σχεδιαστή και όχι του οίκου Chanel που ως King Karl κρατά τα ηνία του από το 1983.

 

 

karl-2

 

 

Άλλη μια capsule κολεξιόν λοιπόν και πλέον όλο και πιο συχνά βλέπουμε συνεργασίες ανάμεσα σε οίκους υψηλής ραπτικής  αλλά και celebrities που ενώνουν τις δυνάμεις τους με προσιτές και πολυεθνικές high street  αλυσίδες- ένα παγκόσμιο φαινόμενο.

 

Αν γυρίσουμε λίγο πίσω στο χρόνο ήταν το 2004 που το H&M δημιούργησε την πρώτη contemporary capsule collection και μάλιστα σε συνεργασία με τον Karl Lagerfeld. To 2006 η διάσημη αμερικανική discount αλυσίδα ρούχων Target λάνσαρε μια capsule συλλογή σε συνεργασία με τον οίκο Proenza Schouler και το σχεδιαστικό δίδυμο Jack McCollough and Lazaro Hernandez.

 

 

 

 

target-proenza

 

 

Οι σχεδιαστές έως τότε ήταν σχετικά άγνωστοι και η συνεργασία με τον κολοσσό τους έβαλε στον «χάρτη».  Φυσικά δεν ξεχνάμε και άλλες υπέρ επιτυχημένες συνεργασίες όπως Yohji Yamamoto Χ Αdidas, Κanye West X Louis Vuitton, φυσικά όλες τις H&M με Balmain, Versace, Comme de Garsons καθώς και την πολυετή συνεργασία του Top Shop με την Kate Moss.

 

 

 

moss-topshop

 

 

west-vuitton

 

 

 

 

Μια τάση που ήρθε για να μείνει και που εξυπηρετεί τους πάντες. Και τις αλυσίδες και τους επώνυμους οίκους και φυσικά το ευρύ κοινό.

 

 

17 Responses to “Fashion News: Vans X Karl Lagerfeld”

  1. sofiaT sofiaT says:

    Καλημέρα!!!
    Ποσο μου αρέσουν αυτές οι συνεργασίες! Για τους ευνόητους λόγους!!
    Βλέπω να εμπλουτίζω την συλλογή με ενα ζευγαράκι Vans ,αφού αγαπώ τα slip on
    παπούτσια εεε αν ειναι σχεδιασμένα και απο τον Karl τι να πω εδω!!!!
    Πάντως η τάση της μόδας φέτος μου αρέσει πολυ!! Για αρχή εχει δώσω καλα στοιχεία….
    Φιλακια

  2. Stella says:

    Οσο μεγαλώνω τόσο πιο sportif και boho με θέλω. Sneakers και vans… τι καλύτερο?

  3. Beautyblog Beautyblog says:

    @SofiaT: Θα τα δούμε και αργότερα αλλά για αρχή κρόσσια, faux γούνες σε έντονα χρώματα, εμπριμέ και καρό, το χρώμα του τώρα είναι το χρυσό, δερμάτινα παντελόνια, layer on top of layer και ό,τι βρεις μπροστά σου στη ντουλάπα άτακτα ριγμένο πάνω σου, o ένας ώμος καλά κρατεί, αλλά πάνω απ όλα silver glitter, glitter, glitter!! Αυτό θέλω! Ξεκίνα Pinterest ανεβάσματα για να πάρω ιδέες!!

    (ελπίζω όλα πολύ καλά τώρα..)

  4. Beautyblog Beautyblog says:

    @Stella: Mια χαρά! Αλλά το sneaker να είναι με glitter όπως το δικό μου το χρυσό με τις πούλιες… χαχαχαχαχ!

  5. sofiaT sofiaT says:

    @Τζουλια ετοιμάζω μπόλικες φωτο…..απο αρχές Σεπτέμβρη αν κρατηθώ θα αρχίσω να ανεβάζω!!!
    (Δυστυχώς πέρασε και αυτο …τωρα ειναι ας πούμε καλα)

  6. ΡΑΝΙΑ says:

    Καλημερα Συμφωνω με την @Stella Οσο μεγαλώνω τόσο πιο sportif και boho θελω και εγω Καλη εβδομαδα

  7. Panos says:

    @stella,@julia:Αγαπημένες φίλες τι κάνετε;Ελπίζω να περάσατε τέλεια το καλοκαιρι και τώρα πάμε για νέες bb περιπέτειες…
    Ως γνωστόν κάθε νόμισμα έχει δυο όψεις και λέω να γυρίσουμε λίγο το νόμισμα και να δούμε και μια άλλη πλευρά έτσι για τον δικό μας προβληματισμό και για να δώσουμε αφορμή για κουβεντούλα.
    Δεν έχω σπουδάσει μόδα,δεν γνωρίζω βασικές αρχές για τον σχεδιασμό ρούχων δεν διεκδικώ τον τίτλο του ειδήμωνα στον κόσμο της γυναικείας μόδας αλλά θα εκφράσω την ταπεινή μου γνώμη.
    Κάθε φορά που ακούω για τέτοιου είδους συνεργασίες μετά τον αρχικό ενθουσιασμό έρχεται ένα τεράστιο ΩΧ…και ένα κράτημα για το τι θα δουν τα μάτια μας πάλι και θα σας πω ακριβώς τι εννοώ.
    Όλοι αυτοί οι κορυφαίοι σχεδιαστές και τα μεγάλα brant δημιουργούν ρούχα που πολλές φορές είναι πραγματικά έργα τέχνης.Ρούχα που απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο κοινό με διαφορετικό κοινωνικό-οικονομικό status απο τον μέσο πολίτη ανα τον κόσμο.Ρούχα που ο σχεδιασμός,η έμπνευση,τα υφάσματα,η ραφή είναι όλα τέλεια αλλά δυστυχώς δεν είναι για το πορτοφόλι των πολλών.Και κάπου εκεί έρχονται οι ”πρωτοποριακές΄΄ συνεργασίες με αλυσίδες ευρείας κατανάλωσης προϊόντων-ρούχων ως προσφορά,άνοιγμα προς την μεγάλη αγορά και το μεγάλο κοινό.Και εδώ ξεκινάει το δικό μου ΩΧ και είμαι περίεργος αν και σε εσάς που είστε σίγουρα περισσότερο γνώστες της μόδας συμβαίνει κάτι παρόμοιο πέρα απο τον αρχικό δικαιολογημένο ενθουσιασμό. Και ξεκινώ να ερμηνεύσω το ΩΧ .
    Με το που δημοσιεύεται η είδηση οτι ένας μεγάλος οίκος-σχεδιαστής θα συνεργαστεί με μια αλυσίδα καταστημάτων δημιουργώντας μια οικονομική σειρά ρούχων αρχίζουν οι προσδοκίες,τα όνειρα,η επιθυμία για απόκτηση ενός τέτοιου ρούχου.Στο μυαλό δημιουργούνται εικόνες απο τα μεγάλα λαμπερά ντεφιλέ στο Μιλάνο και το Παρισι με τα εντυπωσιακά μοντέλα να φορούν τις πολυτελείς δημιουργίες των μεγάλων οίκων,εικόνες απο events που celebrities ποζάρουν στον φωτογραφικό φακό υπέρλαμπροι μέσα στα ακριβά κοστούμια και τουαλέτες των γνωστών σχεδιαστών.Αυτό είναι(άναψε το φωτάκι στον εγκέφαλο)… μπορώ και εγώ να γίνω κάτι ξεχωριστό τελικά…κάτι λαμπερό…μπορώ να ζήσω το όνειρο αποκτώντας μια δημιουργία έστω και από ευρείας καταστήματα με την υπογραφή του λατρεμένου ταλαντούχου σχεδιαστή.
    Και έρχεται η μέρα της κυκλοφορίας της νεας σειράς ρούχων και ζούμε τις γνωστές λυπηρές εως και καταθληπτικές εικόνες(θυμηθείτε τι έγινε πριν δυο χρόνια στα H&M)όπου απο τις 5:30 πμ κόσμος με το όνειρο παραμάσχαλα κάνει ουρές έξω απο τα καταστήματα με τον καφε και το κουλούρι στο χέρι(όχι δεν περιμένει το λεωφορείο της γραμμής για το μεροκάματο) έτοιμος να δώσει ΜΑΧΗ για το συνολάκι των 50e του όποιου σχεδιαστή.Στ’αρματα Χριστιανοίιιιιιιι…τώρα θα σας σείξω τι σημαίνει αποφασιστηκότητα…θα βρίσω όποιον μου πάρει τη σειρά,θα ποδοπατηθώ με όποιον θέλει να μου γκρεμίσει το όνειρο,θα τραβολογάω τις κρεμάστρες με τα ΄΄πολυτελή” κοστούμια, θα δώσω ψυχή και αίμα για να μπουκάρω στα δοκιμαστήρια, αλλά θα φύγω νικητής με το τσιτι στο χέρι.
    Ναι ξέρω πως πολλοί θα πείτε τι λέει τώρα ο άσχετος που μας πουλάει και πνεύμα αλλά πραγματικά σας ρωτώ τα ρούχα που φανταστήκατε έχουν καμία σχέση με τα ρούχα που βρήκατε στις κρεμάστρες των καταστημάτων;Είδατε κάποια γνωστή σας να φοράει κάποιο ρούχο απο τις συλογές του παρελθόντος για μεγάλες αλυδίδες και το ζηλεψατε πραγματικά επειδή κολάκευε το κορμί της μέσης γυναίκας,επειδή ήταν καλοραμένο και με άριστη ποιότητα υφάσματος;
    Το μυαλό μου πάει σε μια αντρική σειρά ρούχων που κυκλοφόρησε απο τα h&M σε μια τέτοια συνεργασία με επώνυμο οίκο πριν απο δύο χρόνια…Ακόμα θυμάμαι με τρόμο τους τεράστιους κοκοφοίνικες με τα γιγαντιαία φύλλα και τα κλαδια που κοσμούσαν τις μπλούζες και τα πουλόβερ της αντρικής σειράς, με τα στραβά και ξηλωμένα γαζιά που δεν τα συναντάς πια ούτε στη συνοικιακή βιοτεχνία.Τα μπλουζάκια όμως εξαντλήθηκαν,έφεραν χρήμα στο ταμείο και χαρά στον καταναλλωτή οτι ζεί έστω και το ΄΄κακόγουστο΄΄κακοραμμένο όνειρο της απόκτησης ρούχου διάσημου σχεδιαστή.Τα μπλουζάκια αποκτήθηκαν με αίμα και κόπο αλλά δυστυχώς-ευτυχώς δεν φορέθηκαν πουθενά γιατί κάπου εκεί στο μπερδεμένο μυαλό του καταναλλωτή υπάρχει και η φωνή της λογικής…πόσο κιτς να χωρέσει στην καθημερινότητά μας…την πονεμένη καθημερινότητά μας.
    Πολλοί θα πείτε πως ότι πληρώνουμε πέρνουμε…
    Θυμηθείτε όμως πως ο επώνυμος σχεδιαστής βάζει την υπογραφή του και παρόλ’αυτά δεν δίνει δεκάρα για το αποτέλεσμα της ποιότητας του δικού του ρούχου ,ξέρετε γιατί; Γιατί πολύ απλά δεν δίνει δεκάρα για τον μέσο καταναλωτή καθώς δεν είμαστε εμείς η αγοραστική του δύναμη και στο επόμενο λεπτό θα επιστρέψει στο status που ανήκει και πάντα απευθύνεται αφού πρώτα μας έχει πετάξει τα κακοφτιαγμένα ΄΄πανωφόρια΄΄ των 50e κυριολεκτικά στα μούτρα.
    Το πιο εξοργιστικό βέβαια για μένα είναι η προσπάθεια να μετατρέψουν τον μέσο καταναλωτή σε περίγελο-τσίρκο αφού τις περισσότερες φορές τα σχέδια επωνυμων σχεδιαστών για μεγάλες αλυσίδες δεν θυμίζουν ούτε στο ελάχιστο τις υψηλού επιπέδου εμπνεύσεις για τις ακριβές σειρές αλλά αντιθέτως είναι σαν να κλεινουν το μάτι στους υποψιασμένους λέγοντας ΄΄τώρα θα γελάσουμε΄΄με αυτό που θα φορέσει η Βίκυ η Μαρία η Σοφία η Ελένη…
    Εδώ θα ήθελα πραγματικά να δω,να ακουσω την κριτική τα σχόλια για τέτοιου είδους συλλογές της απαιτητικής Anna Wintour που με ένα της βλέμμα ανεβάζει και κατεβάζει καριέρες στον χώρο της μόδας.
    Αλλά μην περιμένετε να ακούσετε τη γνώμη της για τέτοιες περιπτώσεις.
    Οι περιπτώσεις αυτές πολύ απλά δεν είναι μόδα…και εκείνη ασχολείται απολειστικά μόνο με αυτήν!
    Σε περίπτωση που το έκανε πάντως… ποιός είδε την ΑΝΝΑ και δεν τη φοβήθηκεεεεεεε.
    Προς το παρών σιωπή…γιατί η σιωπή είναι χρυσός…και ο χρυσός πρέπει να έρθει στο ταμείο…

  8. Beautyblog Beautyblog says:

    @Panos: Welcome bb boy! Εύχομαι να πέρασες ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι!

    Στο σχόλιο παύλα άρθρο σου, με μεγάλη χαρά θα συμφωνήσω στο να διαφωνήσω, μια που εμένα προσωπικά μου αρέσουν αυτές οι capsule συλλογές. Μπορεί να μην ποδοπατηθώ αλλά αν θέλω κάτι από όλα πολύ, όλο και κάπου θα το βρω, είτε online είτε ακόμα και περιμένοντας να περάσει στην επόμενη σαιζόν. Αν τελικά έχει εξαντληθεί και δεν το πρόλαβα, ίσως να μην το ήθελα και τόσο πολύ τελικά.

    Όσο αφορά το «ποδοπάτημα» μη μένεις στα στεγανά της μικρής μας και δυστυχώς τα τελευταία χρόνια, ταλαιπωρημένης χώρας. Τα κομμάτια που φτάνουν εδώ είναι μετρημένα στα δάκτυλα, σε σχέση με αυτά που κυκλοφορούν σε άλλες χώρες.

    Παρόλα αυτά – και συγνώμη αν προσβάλω αθελά μου- έχει και αυτό τη ομορφιά του. Μου αρέσει αυτή η “λαχτάρα”. Αυτό το “ποδοπάτημα” όπως λες και εσύ, για τη Μόδα, ή την Ομορφιά, ή το Lifestyle. Δεν έχεις κουραστεί με τα “σοβαρά” τα “δύσκολα”, τα “βαριά” τα “απαισιόδοξα” εδώ και τόσα χρόνια; Κάποιες φορές έστω και για λίγες ώρες και τα επιφανεικά και τα επιδερμικά και τα επιπόλαια, έχουν την ομορφιά και το λόγο τους. Ο σύχρονος Δυτικός άνθρωπος έχει ανάγκη από όλα αυτά, για να μπορεί να είναι κατ’ ουσία ισορροπημένος. Καλύτερα στην ουρά για τη νέα capsule του εκάστοτε label, παρά στην ουρά για “άλλα”, τα οποία φυσικά και δεν θα αναφέρω εδώ.

    Btw,capsule συλλογές δεν βλέπουμε μόνο στη Μόδα αλλά και στην Oμορφιά- το πιο πρόσφατο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι η συνεργασία Balmain X L’Oreal Paris ή πιο παλιά Lancome X Alber Elbaz. Και φυσικά όλες οι υπέροχες limited συνεργασίες της Mac. Mια χαρά, γιατί όχι;

    Όσο για την ποιότητα.. ε, είναι γνωστό ότι αυτή δεν αλλάζει, όποιος και να βάλει ή δε βάλει την η υπογραφή του. Ξέρουμε ποια είναι η ποιότητα των H&M, ξέρουμε την ποιότητα των Zara, ξέρουμε την ποιότητα του Top Shop, ξέρουμε την ποιότητα Adidas ή Louis Vuitton ή εν προκειμένω των Vans, ό, τι και αν σημαίνει αυτό. Με αυτή την έννοια δεν μας κοροϊδεύει κάποιος. Δεν θα κάτσει από πάνω από το φασόν ο Karl. Το σχέδιο θα κάνει και θα βάλει πάνω σε αυτό την υπογραφή του. Τα άλλα είναι στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε label.

    Όσο για haute couture συλλογές ο μέσος όρος μπορεί να μην αγοράζει συχνά, αλλά υπάρχει και ένα μερίδιο γυναικών που τις αγαπά και έχει την δυνατότητα να επενδύει σε κάποια capsule κομμάτια αρκετά συχνά.

    (για την ιστορία η φράση «capsule γκαρνταρόμπα» ουσιαστικά σημαίνει λίγα και ευέλικτα all time classic κομμάτια ένδυσης που πρέπει να έχουμε όλες/ οι στην ντουλάπα μας και αναφέρθηκε πρώτη φορά από τη Suzie Faux ιδιοκτήτρια μπουτίκ του Λονδίνου στα μέσα του 1970 για ρούχα καλής ποιότητας τα οποία είναι πάντα in fashion- παλτό- παντελόνια- φούστες- καμπαρντίνες- και τα οποία κάθε σαιζόν μπορούν να συνδυαστούν με πιο εποχιακά κομμάτια της μόδας)

    Πάντως είμαι σίγουρη όλες/ οι μας, έχουμε κάποια haute couture κομμάτια, από αγαπημένους οίκους, τα οποία χάρη στην εξαιρετική τους ποιότητα είναι και «αθάνατα». Άρα, in the long run, κάνουν απόσβεση, αφού το «φθηνιάρικο», στο τέλος σου στοιχίζει πιο ακριβά.

  9. Panos says:

    @julia:Όπως κατάλαβες και απο την ορθογραφία του κειμένου είμαι σε άλλο κόσμο καθώς ο Αυγουστος με αποχαιρετά με ιωση και 39 πυρετό-κυριολεκτικά δεν βλέπω τι πατάω στο πληκτρολόγιο.
    Φυσικά και δεν προσβάλεις με τις απόψεις σου(άλλωστε ανταλλαγή σκέψεων κάνουμε και γι’αυτό έγραψα τον αντίποδα στο φαινόμενο capsule συλλογές,είπα εξαλλου κουβέντα να γίνεται βρε αδερφέ)Πως θα γινόταν να μην κουραστώ με τα ”δύσκολα,βαριά,σοβαρά,απαισιόδοξα΄΄ όπως όλοι μας φυσικά, ακόμα και αν είναι η πραγματικότητα της χώρας μας.Για να σου πω την αλήθεια όμως έχω κουραστεί και με το φαινόμενο του να μην τολμάς να μιλήσεις για τα στραβά και ανάποδα(η τουλάχιστον γι’αυτά που εσύ βλέπεις έτσι) λές και αν υιοθετήσεις τον ρόλο του ψευτοχαρούμενου,ψευτοαισιόδοξου που εθελοτυφλεί θα ξορκίσεις την πραγματικότητα.Πάντως στο θέμα μας τώρα δεν έχεις άδικο έχω κουραστει με όσα βλέπω κυρίως ως καταναλωτης. Αυτό όμως τι σημαίνει οτι θα δω ως χαριτωμένη μια συμπεριφορά που παραπέμπει σε νοοτροπία κατευθυνόμενης μάζας . Όπως ακριβώς δεν θα συμπεριφερόσουν και εσύ όπως λες με μια τετοια νοοτροπία δεν έχεις τη διάθεση να πείς και σε όσους νοιάζεσαι πόσο κατευθυνόμενη γίνεται η συμπεριφορά τους .Και καλά να αξιζει, αλλά δεν είναι δυνατόν να μην νιώσει σκεπτόμενος άνθρωπος θλίψη απο ένα ποδοπάτημα για τα παντοφλέ παπουτσάκια του Καρλ με σχέδιο σκακιέρας(Ως παράδειγμα το αναφέρω μεταφέροντας την σκέψη μου για το promotion και την προώθηση που γίνεται σε τέτοιου είδους συλλογές).Ένας λόγος παραπάνω οτι γνωρίζοντας την χαμηλή ποιότητα των προϊόντων απο αλυσίδες καταστημάτων δεν θα πρέπει να προβληματιστούμε καθόλου για την κίνηση του κάθε σχεδιαστή να μας προσφέρει την υπογραφή του σε προϊόντα χαμηλής ποιότητας.Θα πρέπει να δείχνω χαρούμενος με τον κακοραμμένο κοκοφοίνικα πάνω στο κορμί μου επειδή είναι διάσημου σχεδιαστή χωρίς να απορώ η να ασκώ έστω κριτική για την κακογουστιά που μου λανσάρει στα ευρείας προϊόντα όντας ένας ταλαντούχος σχεδιαστής στις ακριβές του συλλογές;θα πρέπει να βλέπω τα φορέματα με τον κωνικό στηθόδεσμο της Madonna προορισμένα για τη μέση γυναίκα και να διασκεδάζω κάνοντας τον χαρούμενο που ο διάσημος Μαίτρ σκέφτηκε τη μέση Ελληνίδα και ευρωπαία ως σούργελο;’Εχεις απόλυτο δίκιο για τη λαχτάρα(κινητοποιεί τον άνθρωπο σε πολλά)Έχω απίστευτη ΄΄λαχτάρα΄΄για διασκέδαση,fun,θέλω να πάω όμως στα καλύτερα ”parties”
    Καμιά φορά γυρνάς στο σπίτι μετά απο ένα αποτυχημένο παρτυ και είσαι πιο άδειος απο ποτέ…
    Αν δεν έγινε αντιληπτό αυτό ακριβώς ήθελα να πώ…τι είδους πάρτυ είναι αυτό στο οποίο μας καλούν να πάμε…
    Πόσο σεβασμό σου δείχνει αυτός που σε καλεί στο πάρτυ του;
    Εδώ μιλάμε για δυο διαφορετικά παρτυ αγαπημένη μου Τζούλια…
    Εκείνο που σέβεται τους καλεσμένους(ακριβές συλλογές)
    και εκείνο που σου φωνάζει οτι σε βλέπει ανθρωπο δεύτερης κατηγορίας.Αν λοιπόν ο Καρλ και κάθε Καρλ δεν μπορεί να εξασφαλήσει την ποιότητα της επωνυμίας του που μοσχοπουλάει(ακόμα και να επιβλέψει τα πατρόν) τότε επέτρεψέ μου να ασκώ την κριτηκή μου στον όποιο υποτιμά τον άνθρωπο και θέλει απλώς να του τα ”ΠΑΡΕΙ”. Επέτρεψέ μου να σου πω οτι διαφωνώ με το ότι ο κόσμος γνωρίζει τι θα αγοράσει απο τις αλυσίδες καταστημάτων.
    Ο κόσμος κατευθύνεται,επηρεάζεται και πολλές φορές γίνεται και το μεγάλο θύμα απο την πλήση εγκεφάλου(αρχαίο φαινόμενο η κατευθυνση της μάζας)

    Ξέρεις τι πιστεύω οτι εμείς αποκλειστικά ευθυνόμαστε για την συμπεριφορά και αντιμετώπιση που δεχόμαστε.Εμείς μένουμε στο Fun,και στο φτηνό πάρτυ που κι’αυτό έχει το χαβαλέ του αλλά εως πότε;Για εμένα πια,τους ανθρώπους που αγαπώ,τους δικούς μου,αλλά και αν μπορώ να επηρεάσω κάποιους, ακόμα και άγνωστους, η ομορφιά βρίσκεται και στον σεβασμό που πρέπει να απαιτείς γιατί τον αξίζει κάθε άνθρωπος.
    Αδυνατώ να πιστέψω με τα ρούχα που έχω δεί απο αντίστοιχες συλλογές οτι δεν είναι ένα φτηνό και πολλές φορές κακόγουστο(υποκειμενικά πάντα)ξεπούλημα υπο την επωνυμία και υπογραφή ενός διάσημου οίκου.

    Η λαχτάρα είναι πολύ σπουδαίο πράγμα γενικά στη ζωή μας αλλά πολύ σημαντικό είναι και το τι λαχταρώ…
    Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις και καλά προϊόντα στις capsule συλλογές(κατά την άποψή μου λιγοστά) αλλά διαφωνώ οτι είναι γενικώς all time classic κομμάτια.
    Μπορεί έτσι να ξεκίνησαν ως πρόθση όπως λες ,αλλά αυτό που βλέπουμε στην πλειοψηφία απο τετοιες συνεργασίες δεν παραπέμπει σε κλασσικό-διαχρονικό.
    Τελειώνοντας την ωραία μας ανταλλαγη απόψεων, θεωρώ οτι το φαινόμενο της κυκλοφορίας ρούχων με την υπογραφή διάσημων σχεδιαστών απο αλυσίδες ευρείας είναι ίσως απο τα πιο fail γεγονότα στον χώρο της μόδας.Με χαρά παντα να διαψευστώ και να βλέπω γύρω μου ανθρώπους χαρούμενους καλοντυμένους απο αξιόλογες τέτοιες σειρές. Αντε και με χαρά ακόμα και εγώ να πάρω σειρά στις 5:30 στην Ερμού αρκεί το προϊόν που λαχταρώ να μην μου φωνάζει μέσα στα μούτρα οτι παίρνω οτι πληρώνω ,γιατί μπορεί να πληρώσω τα ίδια σε προϊόν βιοτεχνίας με καλοραμμενα τουλάχιστον γαζιά .
    Στο κάτω κάτω τώρα που το ξανασκεφτομαι πως μπορώ εγώ ένα ταπεινό χαμομηλάκι (αγαπημένη ατάκα Ματίνας Μανταρινάκη)να σταματήσω τη λαχτάρα του καθένα…
    Όπως και να ‘χει λατρεύω τις αντιπαραθέσεις μας,τις διαφωνίες μας,τις καλοπροαίρετες κόντρες μας.
    Έχει άλλη χάρη να κάνουμε το σαματά μας βρε παιδί μου!
    Σε φιλώ και στέλνω τους χαιρετισμούς σε όλο τον bbκόσμο γιατί το ξέχασα νωρίτερα(39 και βάλε ο πυρετός τώρα)

  10. Maryl says:

    Κροσια και faux fairs πήρε το μάτι μου πιο πάνω και αναμένω με ανυπομονησία!!

  11. marianna says:

    Τα vans ήταν τα επώνυμα παπούτσια που ήθελαν να αγοράζουν με μανία τα παιδιά μου.Όχι πλέον, αλλά η ανάμνηση μου να πηγαίνουμε να τα ψωνίσουμε δεν φεύγει από το μυαλό μου.Προσωπικά,δεν τα φοράω αλλά Καρλ είναι αυτός,που ξέρεις;

  12. Τα γνωστά Vans και skateboard..Οι αγορομάνες θα ξέρουν 🙂
    Μουτςς

  13. Beautyblog Beautyblog says:

    @Μaryl: Και ο-πωσ-δή-πο-τε να σε δω με μαύρο δερμάτινο παντελόνι (που είμαι σίγουρη ότι θα υπάρχει στην ντουλάπα σου! 🙂

  14. Beautyblog Beautyblog says:

    @Litsa: Εμ, ξέρουμε δεν ξέρουμε.. τρια τρια τα αγοράζουμε και ας είναι και καλά η γιαγιά στη Γιούσα που όλο και μας προμηθεύει. Τελευταίο απόκτημα, ένα ωραίο μακό γκρι σορτσάκι, ό,τι πρέπει για τα σπορ μας (που είναι και πολλά τα άτιμα..)

  15. Beautyblog Beautyblog says:

    @marianna: Ενα δερμάτινο silver Vans ονειρεύομαι και να μη το βγάλω από πάνω μου όλο το Φθινόπωρο…

  16. anastasia v says:

    @Panos συμφωνώ μαζί σου ως προς την ποιότητα μαζικής παραγωγής ρούχων σε τέτοιες συνεργασίες.αυτή την ανησυχία είχα εκφράσει σε παλιότερο post, στο άκουσμα συνεργασίας σχεδιαστή με αλυσίδα ρούχων.αύξηση τιμής λόγω σχεδιαστή,πτώση ποιότητας λόγω μαζικότητας, αλλά και σίγουρης πελατείας..

  17. Panos says:

    @anastasia v:Πάνω που είχα αρχίσει ν’αναρωτιέμαι μήπως είμαι ”ο τρελός του χωριού” και ο μόνος που εχω αυτή την οπτική στο θέμα capsule συλλογές.Το σχόλιό σου κυριολεκτική παρηγοριά…(χαχαχα…τουλάχιστον τώρα γίναμε δυο οι τρελοί στο χωριό)
    Σε χαιρετώ Αναστασία!

Σχολιαστε