Διάσημα Αρώματα με βασικό συστατικό την βανίλια

coudray

 

Όταν ήμασταν μικρές, με την ξαδέρφη μου την Λιάνα μονίμως τσακωνόμασταν για το πιο παγωτό ήταν πιο νόστιμο. Σοκολάτα ή Βανίλια; Αυτό ήταν το μεγάλο ερώτημα, η φοβερή απορία και ο λόγος για ατελείωτους τσακωμούς τα καυτά καλοκαιρινά απομεσήμερα, εκεί γύρω στην ηλικία των οκτώ.

 

Εγώ φανατική οπαδός της βανίλιας και της σαντιγί η Λιάνα μέχρι και σήμερα παθιασμένη λάτρης της σοκολάτας σε όλες τις μορφές (παγωτό, γλυκό, τούρτα κλπ, παρόλο που δεν παίρνει κιλό και γι αυτό τη μισώ…)

Η αλήθεια είναι, ότι η αδυναμία μου για την βανίλια με ακολούθησε όλα μου τα χρόνια (εξακολουθώ να τσακώνομαι –ευτυχώς για πλάκα πλέον – με τη Λιάνα) και μάλιστα όχι μόνο στις γαστριμαργικές μου αναζητήσεις αλλά και στον κόσμο της ομορφιάς και φυσικά στα αρώματα.

Το Obsession του Calvin Klein τα Angel και Alien του Thierry Mugler, το Lancome Tresor, τo Vanilla του The Body Shop, το Jean Paul Gaultier 2, to Gucci Woman, το E. Coudray Ambre & Vanille (με κεχριμπάρι και βανίλια) και το Vanille & Coco  ένα απίστευτα εξωτικό και άκρως καλοκαιρινό άρωμα με βανίλια και καρύδα που ανακάλυψα στα Beautyworks, είναι από τα all time favorite αρώματα που έχω φορέσει λόγω της αισθησιακής βανίλιας που κυριαρχεί στην σύνθεσή τους.

 

Πάντως τον τελευταίο χρόνο δύσκολα αποχωρίζομαι το Dolce&Gabbana The One γιατί όχι μόνο έχει αρκετή δόση βανίλιας στην σύνθεσή του αλλά επιπλέον αντί για 85,51Ε που είναι η τιμή του στα καταστήματα εγώ το βρίσκω στο on line κατάστημα καλλυντικών www.beautypaths.eu στην εκπληκτική τιμή των 59Ε (Πράγμα που σημαίνει ότι γλιτώνω 26Ε!)

 

 

dolce1

 

Παρόλα αυτά μετά από χρόνια προσωπικής εμπειρίας ως beauty editor μπορώ να πω ότι η βανίλια σαν συστατικό εμπνέει σφοδρά πάθη: ή την λατρεύεις ή την μισείς.

 

ΥΓ: Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που έγινε από  αρωματοποιό του οίκου Givaudan, οι άντρες προτιμούν να μυρίζουν στις γυναίκες «γαστρονομικές» ευωδιές με αγαπημένη τους την  βανίλια!  Μια άλλη φιλική προς τους άντρες επιλογή: οι ευωδιές που σε κάνουν να μυρίζεις σαν να έχεις μόλις βγει από το ντους, όπως για παράδειγμα το διάσημο άρωμα Happy της Clinique.

 

Η  Kate Greene, διευθύντρια του εμπορικού τμήματος του Givaudan εξήγησε τον λόγο: «Αυτές είναι «σπιτικές» μυρωδιές. Τους θυμίζουν τα κουλουράκια της μαμάς τους, τους κάνουν να αναπολούν ένα καλό φαγητό, το σπίτι που μεγάλωσαν, τη μυρωδιά των φρεσκοπλυμένων σεντονιών».

Και καταλήγω: Αχ, τα αγόρια μας… σε όποια ηλικία και να είναι, τη μανούλα τους αποζητούν…

 

1 Comment

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.