Sisley: Mε την δύναμη των φυτών και την τεχνολογία του μέλλοντος.

Ο (ελληνικός) όρος Phyto – Cosmetology δηλώνει την μελέτη των φυτών, όταν αυτά χρησιμοποιούνται για την δημιουργία καλλυντικών. Ο (επίσης ελληνικός) όρος Synergie (συνέργια) δηλώνει την συνεργασία, το πώς δηλαδή μπορούμε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα (επιδεικνύοντας υπομονή και επιμονή) συνδυάζοντας διαφορετικά μεταξύ τους στοιχεία για να επιφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αν βάλετε την μία λέξη δίπλα στην άλλη, το γινόμενο είναι η φιλοσοφία πίσω από την μάρκα ομορφιάς Sisley.

 

Η Sisley είναι οικογενειακή υπόθεση. Πρόκειται για μια μάρκα που ιδρύθηκε το 1976 από τον Hubert d’ Ornano. H οικογένεια d’Ornano, εδώ και τρεις γενιές, κρατάει τα ηνία της διάσημης και παγκόσμιας πλέον μάρκας ομορφιάς που έχει δυναμική παρουσία σε περισσότερες από 90 χώρες. H ερευνητική ομάδα της Sisleyδημιουργεί αποτελεσματικές φόρμουλες με ιδιαίτερα υψηλά στάνταρντ.

 

H χρήση αιθέριων ελαίων δηλαδή το απόσταγμα λουλουδιών, βοτάνων και φυτών για θεραπευτικούς σκοπούς είναι γνωστή εδώ και χιλιάδες χρόνια τότε που ο κόσμος είχε ακόμα την σοφία να ζει την καθημερινότητά του σε απόλυτη αρμονία με τη φύση. Τα μοναδικά αιθέρια έλαια που κρύβονται πίσω από κάθε προϊόν Sisley είναι αυτά που σε συνεργασία με την υψηλή τεχνογνωσία προσφέρουν ευεργετικά αποτελέσματα όχι μόνο στην επιδερμίδα αλλά ακόμα και στο πνεύμα, αφού έχουν την ικανότητα  να ηρεμούν, να ισορροπούν αλλά και να διεγείρουν όλες μας τις αισθήσεις.

H Sisley δεν είναι μια μάρκα που για χάρη του marketing εμφανίζει κάθε χρόνο και μια νέα φόρμουλα, και μια ακόμα κρέμα. Και αυτό γιατί οι επιστήμονες πίσω από την μάρκα δουλεύουν τις περισσότερες φορές πολλά χρόνια και καταβάλουν επίπονες προσπάθειες για να επιτύχουν τα υψηλά στάνταρ της μάρκας, σχεδόν τόσο υψηλά όσο και της επιστήμης της φαρμακευτικής. Έπειτα από κλινικές μελέτες στις οποίες λαμβάνουν μέρος εξειδικευμένοι γιατροί (δερματολόγοι, οφθαλμίατροι, βιολόγοι)του Γαλλικού Υπουργείου Υγείας και αφού γίνουν in vivo έλεγχοι διαρκείας, τότε και μόνο τότε, ένα προϊόν Sisley, κυκλοφορεί στην αγορά.  Παρόλα αυτά, προϊόντα που έχουν λανσαριστεί ακόμα και πριν από 31 χρόνια εξακολουθούν και είναι best sellers στις λίστες των πωλήσεων παγκοσμίως. Η μάρκα εκτός από προϊόντα περιποίησης, λανσάρει επίσης καλλυντικά, αρώματα, ενώ πρόσφατα και την πρώτη αντρική κρέμα περιποίησης

 

 

Αυτά είναι κάποια από all time bestsellers προϊόντα της Sisley:

 

 

 

1980: Emulsion Ecologique

 

 

 

 

1980: Restorative Facial Cream

 

 

 

 

1990: Facial Sun Care

 

 

 

 

1999: Sisleya Global Anti-Ageing Cream

 

 

 

 

 

Πριν από λίγο καιρό ο Sebastien Gautier, Γενικός Διευθυντής της μάρκας στην Ευρώπη και την Μέση Ανατολή, μου έδωσε μια αποκλειστική συνέντευξη, την οποία νομίζω πως θα βρείτε ενδιαφέρουσα:

 

 

 

 

BB: Γιατί θα έπρεπε μια γυναίκα να επιλέξει ένα προϊόν Sisley και όχι κάποια άλλη μάρκα;

SB: Πάνω από όλα αυτό που αναζητούν οι γυναίκες είναι να δουν άμεσα και εμφανή αποτελέσματα μετά από τη χρήση ενός προϊόντος. Για εμάς, περιποίηση σημαίνει απαντώ σε μια ανάγκη και βλέπω γρήγορα τα αποτελέσματα που μου υπόσχεται ένα προϊόν. Η Sisley δεν πουλάει θαύματα μέσα σε μπουκάλια αλλά μια μέθοδο περιποίησης. Η περιποίηση της ομορφιάς απασχολεί σοβαρά τις πελάτισσες μας και γι αυτό έχουν δημιουργήσει μαζί μας μια σχέση εμπιστοσύνης. Η εμπιστοσύνη και η επιτυχία, δεν θα έρθει, αν κάθε φορά δεν εγγυηθούμε εμφανή αποτελέσματα. Και το παράδοξο είναι ότι αν και η Sisley βασίζεται στην καινοτομία υπάρχουν ακόμα προϊόντα τα οποία αν και έχουν λανσαριστεί πριν από τριάντα χρόνια εξακολουθούν και έχουν εξαιρετικά υψηλές πωλήσεις όπως η Emulsion Ecologique. Αυτό είναι που κάνει την Sisley πρωτοπόρο στην βιομηχανία και όχι ακόλουθο.

 

 

BB: Γιατί τα προϊόντα σας θεωρούνται και σε κάποιες περιπτώσεις είναι, αρκετά ακριβά;

SB: H τιμή είναι πάντα ανάλογη της ποιότητας στα πάντα. Τα εργαστήρια μας και ο τρόπος δημιουργίας των προϊόντων μας είναι μοναδικός. Δεν βάζουμε όρια στις τιμές των πρώτων υλών που θα χρησιμοποιηθούν και που θα επιφέρουν το αποτέλεσμα που θέλουμε. Δεν έχουμε deadlines για το επόμενο προϊόν που πρέπει να κυκλοφορήσουμε στην αγορά. Κυκλοφορούμε με ένα προϊόν μόνο όταν είμαστε απολύτως σίγουροι για την αποτελεσματικότητά του. Τα φυτικά εκχυλίσματα που χρησιμοποιούνται είναι της καλύτερης ποιότητας παγκοσμίως. Ξέρουμε που και πώς να τα βρούμε εδώ και τριάντα χρόνια. Μην ξεχνάτε ότι ο ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρίας Hubert d’ Ornano, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει φυσικές φόρμουλες από το 1976, πριν ακόμα γίνουν «της μόδας». Κάτι που τώρα προσπαθούν να ακολουθήσουν όλοι, τότε ήταν σχεδόν όλοι εναντίον. Με αυτή την έννοια ήταν ο απόλυτος πρωτοπόρος σε αυτόν τον τομέα. Επίσης μην ξεχνάτε ότι χρειάζεστε πολύ μικρή ποσότητα προϊόντος για να δείτε αποτέλεσμα πράγμα που σημαίνει ότι είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί στις τιμές μας!

 

 

ΒΒ: Στην αγορά υπάρχουν κρέμες με δυνατές φόρμουλες και συστατικά. Ποιο είναι το δικό σας «μυστικό όπλο»;

SB: Δεν έχουμε ιδιαίτερα μυστικά όπλα παρά μόνο την τεχνογνωσία μας γύρω από την φυτολογία με προϊόντα αποτελεσματικά αλλά και απόλυτα ασφαλή για την επιδερμίδα. Βεβαίως επειδή θέλουμε πάντα να είμαστε και καινοτόμοι και εφόσον είμαστε απολύτως σίγουροι, βάζουμε σε εφαρμογή και μεταλλικά στοιχεία όπως ο μαλαχίτης και ο ροδονίτης.

 

ΒΒ: Ο Δυτικός κόσμος βρίσκεται σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Κατά πόσο αυτό έχει επηρεάσει τις πωλήσεις στην ονομαζόμενη αγορά «επιλεκτικών προϊόντων»;

 

SB:  Kαι όμως βλέπουμε ακόμα να αντιστέκεται η βιομηχανία της ομορφιάς σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Η Sisley για παράδειγμα είχε μια παγκόσμια αύξηση στα μερίδιά της τα τελευταία δυο χρόνια της τάξεως του 25%. Έχουμε παρατηρήσει ότι σε γενικές γραμμές η κατανάλωση προϊόντων ομορφιάς δεν έχει επηρεαστεί όσο θα φανταζόμασταν. Το αντίθετο μάλιστα, σε τέτοιες εποχές οι γυναίκες έχουν ανάγκη να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το προϊόν τους, την κρέμα τους που αγαπούν όχι μόνο από ανάγκη αλλά και από ευχαρίστηση. Και είναι έτοιμες θα θυσιάσουν κάτι άλλο,  μια άλλη ενδεχόμενη αγορά προκειμένου να μην διαφοροποιήσουν την φροντίδα της ομορφιάς τους.

 

ΒΒ: Τα τελευταία δυο χρόνια έχουμε δει πτώση στις πωλήσεις καλλυντικών στην Ελλάδα και μάλιστα η πτώση έχει «χτυπήσει» αρκετά την επιλεκτική αγορά. Πόσο έχει επηρεάσει αυτό τη Sisley και τι μέτρα έχετε πάρει;

SB: Σαφώς και υπάρχει πτώση στην Ελλάδα και είναι κάτι που μας απασχολεί πάρα πολύ. Παρόλα αυτά αν και η τάση είναι σαφώς αρνητική τολμώ να πω ότι η δική μας πτώση σε πωλήσεις είναι μικρότερη από τους «παραδοσιακούς» ανταγωνιστές μας. Για αυτό πρέπει να ευχαριστήσουμε κατ αρχήν τις πελάτισσές μας καθώς και το team μας στα καταστήματα και τις πολύτιμες υπηρεσίες που εξακολουθούν να προσφέρουν.

 

BB: Το βλέπετε σαν πιθανότητα κάποιες μάρκες να σταματήσουν να εξάγουν τα προϊόντα τους σε κάποιες “αδύναμες” αγορές και να υπάρχουν μόνο σε πιο οικονομικά εύρωστες χώρες;

SB: Δεν είναι κάτι που συνηθίζει η συγκεκριμένη βιομηχανία. Το αντίθετο μάλιστα. Η επιτυχία κάποιας μάρκας βασίζεται στην ικανότητά της να είναι δυνατή σε όλες τις χώρες και τις ηπείρους. Αυτό είναι που εγγυάται την μακροβιότητα και την επιτυχία της. Η Sisley έχει παρουσία σε 90 χώρες και αν και είναι πολύ δυνατή στην Ευρώπη είναι δυνατή και στην Αμερική και στην Ασία. Τα προϊόντα μας ταιριάζουν σε κάθε τύπο και απόχρωση επιδερμίδας, ένας ακόμα λόγος της επιτυχίας μας.

 

ΒΒ: Τι πιστεύετε ότι επιφυλάσσει το μέλλον για την Sisley;

SB: Κοιτάξτε, η Sisley αν το σκεφτείτε είναι μια «νεαρή» μάρκα, υπάρχει στην αγορά μόνο 35 χρόνια και παρόλα αυτά ηγείται. Άρα μπροστά της ανοίγεται πιστεύω ένα σπουδαίο μέλλον ειδικά εφόσον η φιλοσοφία της είναι η προσοχή στην ποιότητα. Κάνουμε τεράστιες επενδύσεις στον τομέα της έρευνας και είμαστε αισιόδοξοι και ενθουσιώδεις για το 2012 καθώς και για τα χρόνια που θα ακολουθήσουν.

 

 

 

 

 

 

Και τώρα, ήρθε η ώρα να σας εξομολογηθώ κάτι: Το beauty blog εδώ και παραπάνω από δυο χρόνια που βρίσκεται στον «αέρα» έχει κάνει – εις γνώσιν του- ένα δημοσιογραφικό λάθος. Δεν γράφει, δεν προτείνει, δεν παρουσιάζει ποτέ, προϊόντα ομορφιάς  που ξεπερνούν τις δυνατότητες ενός μεσαίου οικογενειακού εισοδήματος. Σίγουρα έχω σχολιαστεί γι’ αυτό, γιατί ειδικά εγώ, γνωρίζω πολύ καλά ότι εκεί έξω υπάρχουν προϊόντα εξαιρετικά, σε αρκετά όμως,  υψηλές τιμές.

 

Εξάλλου, ο παππούς μου πάντα έλεγε «Παίρνεις ό, τι πληρώσεις». Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και προϊόντα τα οποία «δουλεύουν» και οι τιμές τους είναι προσιτές. Όσο αφορά τώρα το bb, ίσως φταίει και η συγκυρία, γιατί όταν έγραψα το πρώτο post, το ημερολόγιο έδειχνε Σεπτέμβριο του 2009, και τα προβλήματα στην χώρα μας, ήταν ήδη παραπάνω από εμφανή. Το να γράψω εγώ λοιπόν για ένα προϊόν, μια κρέμα ομορφιάς με τιμή τα 200Ε τα 250Ε ακόμα και τα 300Ε ή τα 400Ε , δεν μου ήταν καθόλου εύκολο. Θα μου πείτε- και πολύ σωστά έχω να πω- το γεγονός ότι ποτέ στη ζωή μου δεν θα οδηγήσω Lamborghini , δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τη δω κιόλας σε κάποιο περιοδικό ή εξειδικευμένο site αυτοκινήτων και να μάθω και την τιμή της. Το ξέρω. Γι αυτό παραδέχομαι, ότι το λάθος μου είναι δημοσιογραφικό. Αλλά η δημοσιογραφική μου ιδιότητα, δεν είναι τόσο σημαντική όσο η συνείδηση μου. Και αποφάσισα να υπακούσω στη δεύτερη.

 

Τι αλλάζει σήμερα και σας γράφω για αυτή την υψηλότατων προδιαγραφών αλλά και υψηλών τιμών μάρκα; Αυτό που θα ακολουθήσει αύριο. Γιατί κάθε γυναίκα, πέρα από κάθε οικονομική συγκυρία, αξίζει το καλύτερο. Και όχι μόνο στον τομέα της περιποίησης, αλλά παντού. Και κάθε μια από εσάς εδώ μέσα, πρέπει να έχει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει μια κρέμα Sisley.

 

21 Σχόλια
  1. Τζούλια, κορίτσια καλημέρα!!! Ωραία η παρουσίαση των προιόντων της Sisley, η αλήθεια είναι ότι ιδίως για τη Sisleya έχω ακούσει τα καλύτερα. Πάντως Τζούλια εγώ πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να έχεις τύψεις που παρουσιάζεις ακριβά προιόντα. Υπάρχουν και αυτά στην αγορά και η αλήθεια είναι ότι έτσι όπως πηγαίνουν τα πράγματα σε λίγο ακόμη και προιόντα που θεωρούνταν οικονομικά έως πρότινος θα τα βλέπεουμ μόνο στα όνειρά μας. Αυτό όμως δεν μας απαγορεύει να διαβάζουμε, να μαθαίνουμε και να ενημερωνόμαστε για ό,τι μας ενδιαφέρει. Αν καταλήξουμε να μπούμε σε αυτή τη διαδικασία της λογοκρισίας τότε είμαστε χαμένοι από χέρι. Εγώ υποστηρίζω ότι αν αρχίσουμε να αρνούμαστε την ενημέρωση μόνο επειδή αφορά πράγματα που δεν θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε θα μπούμε αναπόφευκτα κάποια στιγμή σε μια μίζερη φάση και θα μισήσουμε πρώτα απ’ ολα τον εαυτό μας. Όχι λοιπόν εγώ αρνούμαι να μπω σε αυτή τη διαδικασία και καμία από εμάς δεν πρέπει να επιτρέψει στον εαυτό της το ίδιο.
    Φιλιά πολλά και καλημέρα!!!

  2. ε, λοιπόν, η αλήθεια είναι οτι την Sisley , για κάποιο λόγο την είχα στο μυαλό μου, μόνο σαν “μάρκα ρούχων”, μέχρι που μια μέρα, πριν πολλά χρόνια, μια φίλη, μου π΄ροτεινε την κρέμα ματιών της. έτσι και εγω πήγα σε γμωστό κατάστημα καλλυντικών και την προμηθεύτηκα. μου ε΄κανε εντύπωση η τιμή της-δεν τις λες και φθηνές τις κρέμες της- αλλά και το αποτέλεσμα. Οπότε, απο τότε έχω γίνει fan. Βέβαια, απο τότε που την αγόραζα, μέχρι σήμερα , έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στο budget μου, αλλά όπως αναφέρεις και στο post sou, agapimeni mou Julia, “ότι πληρώνεις παιρνεις”.

  3. @MariaA: Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γι αυτό σου το σχόλιο. Μόνο με την επικοιωνία μαζί σας, μπορώ και εγώ αλλά και το bb να γίνει καλύτερο. Έχω λοιπόν, το πράσινο φως και την δική σου συγκατάθεση και σου υπόσχομαι όσο είναι αυτό δυνατό, να πάψω να λογοκρίνω και να αυτολογοκρίνομαι! Περιμένω να ακούσω και τις υπόλοιπες γνώμες… Είπαμε, το bb δεν είναι δικό μου. Είναι δικό ΜΑΣ.

  4. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Ενθουσιάστηκα διαβάζοντας για τη sisley,γιατί έχω άριστες εντυπώσεις από τα προιόντα της.Χρησιμοποιούσα στο παρελθόν για κάποιο διάστημα μόνο sisley.Από κρέμες,μάσκες,πήλινγκ μέχρι μακιγιάζ και αδυνατιστικά προιόντα.Έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν τα πάντα.Άν ψάξω στα συρτάρια μου μπορεί να βρω ακόμα κάποιο ξεχασμένο δειγματάκι.Ακόμα και την sisleyA είχα πάρει,η οποία μόλις είχε κυκλοφορήσει,και υπερβολή για την ηλικία μου τότε.Anyway,την σταμάτησα για τον λόγο ότι θέλω να δοκιμάσω όλες τις μάρκες,αλλά σίγουρα η sisley είναι μια μάρκα που θα επανέλθω κάποια στιγμή.Φιλιά!!!

  5. Τζούλια μου, το “προβλημα” δεν είναι δικό σου! Εσυ καλά κανεις και μςα ενημερώνεις. Εξάλλου, το τι μπορεί ή δεν μπορεί να πληρώσει κάποιος ή πως οριοθετεί τις ανάγκες του, ειναι εντελώς υποκειμενικό. Εχω φίλη, η οποια δεν δισταζει να πληρώσει πολλά λεφτα σε ακριβά κι εξιδεικευμενα προιόντα μαλλιών, κι άλλη η οποια δε χαλαλίζει 25Ε για μια κρεμα… εξάλλου βλέπουμε πως πλέον και οι εταιρείες καλλυντικών εχουν δει ποσο πεφτουν οι εισπραξεις τους απο την οικονομική κρίση, πόσο έχουν μειωθεί οι πωλήσεις τους στην ελληνική αγορά, εξ ού και το 25% των εκπτώσεων μηνιαίως στα μεγαλα καταστηματα. Εκει ειναι το ζητούμενο! Είμαι πεπεισμενη, ότι τα κοστολόγια ανεβαινουν κατα πολύ κι εμεις ακριβοπληρώνουμε το brand name, το prestige και τα έξοδα marketing και διαφημισης της κάθε εταιρείας, κι όχι αυτη καθ’ αυτη την ποιοτητα και την έρευνα… Πιστευω ότι πληρωνουμε πολύ περισσότερο απ΄ όσο αξιζουν ολα αυτα τα προιοντα, μονο και μόνο γιατι οι εταιρείες στοχευουν κατα πολύ, στη ματαιοδοξία μας και την ανασφάλεια μας, ότι όσο πιο ακριβό, τόσο πιο καλό. Εχει βαση αυτό, αλλα δεν είναι μόνο έτσι τα πραγματα.. Τωρα λοιπόν που μια μεγάλη αγορα, η ελληνική “κλεινει” να δουμε ποια πολιτική τιμων θα ανακύψει από όλες αυτες τις εταιρείες, προκειμενου να μη βγουν εντελώς έξω απ΄το παιχνίδι… Δεν τους συμφέρει να μας “χασουν”, αλλά κι εμεις πρεπει να συνειδητοποιήσουμε την καταναλωτική μας δύναμη, η οποια μπορει να επηρεάσει τις τασεις.

  6. @Stella: Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Στέλλα μου. Και εγώ που βρίσκομαι σε αυτή την αγορά είμαι πάρα πολύ περίεργη να δω τις εξελίξεις. Αρκεί να θυμόμαστε πάντα όλες, ότι η δύναμη είμαστε εμείς.

  7. Sisley, αγαπημένη μάρκα της μαμάς μου εδώ και πολλά χρόνια…Προσωπικά, δεν έχω δοκιμάσει κρέμες της κλπ, αλλά μόνο μάσκαρα- που δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσαν – και σκιές – που μπορώ να πω ότι με ενθουσίασαν και σιγά σιγά, τις περνάω από το νεσεσέρ της μαμάς μου, στο δικό μου….χιχι!
    Κατά τ’άλλα, θεωρώ ότι είναι μια εταιρία πολύ λίγο διαφημισμένη στην Ελλάδα…Και πολύ χαίρομαι που το bb μας μιλάει για πολλές και διαφορετικές εταιρίες !! Και πλέον, νομίζω πως έχεις την απόλυτη εμπιστοσύνη μας να μας παρουσιάσεις και το πιο ακριβό προιόν…Ακόμη και στη σημερινή Ελλάδα της κρίσης, μπορεί κάποια ανάμεσά μας να το ψάχνει…..
    Χμ…Παραλίγο να μη σχολιάσω το γοητευτικό κύριο Sebastien Gautier…Ωραία μας τα είπε….Θα τον ήθελα ίσως λίγο πιο διαλλακτικό για τις υψηλές τιμές της εταιρίας, αλλά τί να πει κι αυτός…..Και συμφωνώ απόλυτα (και το ξέρεις..;-) ) ότι “Έχουμε παρατηρήσει ότι σε γενικές γραμμές η κατανάλωση προϊόντων ομορφιάς δεν έχει επηρεαστεί όσο θα φανταζόμασταν. Το αντίθετο μάλιστα, σε τέτοιες εποχές οι γυναίκες έχουν ανάγκη να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το προϊόν τους, την κρέμα τους που αγαπούν όχι μόνο από ανάγκη αλλά και από ευχαρίστηση. Και είναι έτοιμες θα θυσιάσουν κάτι άλλο, μια άλλη ενδεχόμενη αγορά προκειμένου να μην διαφοροποιήσουν την φροντίδα της ομορφιάς τους.”…Τέτοιες είμαστε!!!χαχα

  8. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

    Ενδιαφέρον η συνέντευξη αλλά πιο ενδιαφέρουσα η σκέψη σου και τα λεγόμενά σου!!
    Να ξέρεις ότι η δημοσιογραφική σου ιδιότητα είναι εξίσου σηματική όσο και η συνείδησή σου! Οι πληροφορίες είναι πληροφορίες και οι γνώσεις-γνώσεις, όσο ακριβά ή φθηνά αξίζουν…
    Εσύ μας δίνεις την τροφή και εάν θέλουμε την κρατάμε ή την πετάμε!!

    Ε! μεγάλα κορίτσια είμαστε!!!

    Φιλάκια!

  9. καλά κανείς και μας δείχνεις τα προϊόντα άσχετα με τις τιμές που έχουν γιατι να σου πω την αλήθεια εγω δεν την ήξερα. κάποια προϊόντα ειναι ακριβά αλα μου αρέσει να τα βλεπω και να ξερω γι αυτα ασχετα οτι δεν μπορώ να τα αγοράσω και τα φορέματα του cavalli δεν μπορώ να τα πάρω αλά μ`αρεσει να τα βλεπω. τουλάχιστον εχουμε την πολυτελεια να τα θαυμαζουμε.η δουλεια που κανεις στο blog ειναι καταπληκτική και να συνεχίσεις να μας δειχνεις ολα τα προιντα και ασ`κανουν και ασ`εχουν και 500e.

  10. Μια από τις αγαπημένες μου εταιρίες! Για τα περισσότερα απ’τα προιόντα που δοκίμασα έχω πολύ καλή άποψη! Ειδικά, για τα κραγιόν της!! ‘Ισως, είναι λίγο τσιμπημένες οι τιμές της, αλλά τουλάχιστον είναι πολύ καλή και η ποιότητα.

  11. Δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Πάντα όμως περιτριγύριζα το stand της!!! Φυσικά για τα επόμενα 5 χρόνια δε με βλέπω να καταφάρω να την αγοράσω. Πάντως ξέρω πως είναι θαυματουργή!!!

  12. έχω δοκιμάσει κάποια στιγμή ένα προϊόν sisley , πρέπει να ήταν πούδρα, θυμάμαι ότι ήταν καλή!
    Αλλά και τα ρούχα sisley;; Φανταστικά!Τσιμπάνε λιγάκι αλλά είναι αλήθεια πως για κάποιον που δεν είναι οικονομικά ευκατάστατος είναι μια μάρκα που θα αγοράσουμε 2-3 φορές στη ζωή μας…

  13. Συμφωνω κι εγω με τις περισοτερες κοπελες και σιγουρα θελω να ενημερωνομαι ακομα και για τα προιοντα που ισως δεν θα μπορεσω να αγορασω ξανα… Δεν θελω σε καμμια περιπτωση να ειμαι δυσοιονη για το μελλον. “Ουδεν κακον αμιγες καλου”… Δεν μπορει! Κατι καλο θα βγει απο ολη αυτη την κατασταση!
    Οσων αφορα λοιπον στα Sisley, καποτε χρησιμοποιουσα τη Sisleya και ειναι παρα πολυ καλη κρεμα. Μου εδιναν και ενα σωρο δειγματα τοτε και ξεχωρισα το concealer και μια κρεμα ματιων της εταιρειας, που ομως δεν θυμαμαι το ονομα. Σιγουρα ποιοτικα προιοντα!

  14. Καλό μου BB (φέρνει λιγάκι σε Brigitte Bardot αυτό το ΒΒ!!!), η ενημέρωση δεν πρέπει να έχει φραγμούς και όρια…
    Εμείς σε διαβάζουμε γιατί μας ενδιαφέρει η άποψή σου, ο τρόπος που παρουσιάζεις τα πράγματα, καθώς και πάντα αποκλειστικές πληροφορίες σου (μυρίζομαι δωράκι αύριο!).
    Το πορτοφόλι και ο προυπολογισμός καθεμιάς μας είναι διαφορετικό, και ο καθένας κάνει τα κουμάντα του που έλεγε και η γιαγιά μου!
    Οπότε δεν πιστεύω ότι πρέπει να αυτολογοκρίνεσαι για μία κρέμα που μπορεί να κοστίζει μισό μισθό, καθώς μπορεί την επόμενη ημέρα να γράψεις για ένα προιόν που βρίσκεις σε φαρμακείο ή σε super-market και κοστίζει όσο ένα πακέτο τσίχλες!
    Τα sisley δεν τα έχω ΑΚΟΜΗ δοκιμάσει – αν κατάλαβες το υπονοούμενο….!!!!

  15. πολυ ωραίο άρθρο…βασικά,γιανα είμαι ειλικρινής είχα την συγκεκριμένη μάρκα στο μυαλό μου ως μάρκα ρούχων κ μάλιστα είχα αγοράσει παλιότερα(τα “καλά”χρόνια χωρίς κρίση) ένα καταπληκτικό πουκάμισο του άντρα μου κ κάτι τέλειες μπότες για μένα. Η ποιότητα τους ήταν εκπληκτική,μέχρι και σήμερα είναι σαν καινούργια…οπότε φαντάζομαι τι καταπληκτικές που θα είναι και οι κρέμες!!!Δυστυχώς όμως είναι αρκετά εκτός του προυπολογισμού μου..δεν πειράζει όμως να ονειρεύομαι ότι ίσως κάποια μέρα καταφέρω ναγοράσω την restorative facial care!!!

  16. Εμείς σε καταλαβαίνουμε απόλυτα και σε ευχαριστούμε για ό,τι κάνειςγια μας!!! ;D

  17. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ προΐόν αυτής της εταιρείας και ο λόγος βέβαια ήταν οικονομικός. Είμαι πραγματικά περιέργει να δόκιμάσω έστω και ένα δειγματάκι για να διαπιστώσω έαν πραγμαίκα άξίζει να ξοδεύεις τόσα χρήματα για μία κρέμα!!!!!!!

  18. @antapal: Τα προιόντα Sisley, μπορείτε να τα βρείτε στα Notos Galleries, στην Αιόλου και τον Πειραιά, στα Hondos Centers, Γλυφάδα, Κηφισιά και Χαλάνδρι.

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.