Το ότι μου αρέσουν τα teasers, ε, αυτό είναι κάτι που το έχετε καταλάβει όλες. Και μου αρέσουν όχι μόνο εδώ μέσα, τα γραπτά teasers δηλαδή, μου αρέσουν πολύ και τα προφορικά και τα κάνω συχνά και τα “τραβάω” κιόλας, σε σημείο, που να γίνομαι εκνευριστική.
Θυμάμαι, πολύ έντονα ένα teaser, που είχα κάνει στη φίλη μου την Ελένη, όταν εργαζόμασταν στην ίδια εταιρεία. Η Ελένη με ήξερε καλά και ήξερε πόσο μου άρεσαν, αλλά εκείνη τη φορά, μάλλον το παράκανα, έκανα teaser περίπου μισή ώρα, μέχρι που αναφώνησε «Φτάνει πια, ρε Τζούλια! Με τρέλανες! Πες το επιτέλους!»
Τώρα θα σας πω, το λόγο που της έκανα teaser και εσείς θα μου πείτε αν είχα δίκιο, ή αν είχα δίκιο (πολύ δημοκρατικά, όλο αυτό) Έλαβα λοιπόν πρώτη, ένα τηλεφώνημα, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ η- the one and only- L’Oreal Paris, με καλούσε σε 4ήμερο ταξίδι στον… Μαυρίκιο- ναι, τον εξωτικό. (άλλη ώρα αυτό, απλά δεν υπάρχουν λόγια γι’ αυτό το ταξίδι, που έγινε το 2003…) Εγώ από τη χαρά μου, μόλις μου το ανακοίνωσε η Μαρία (Νο1 L’Oreal Paris girl) κόντεψα να καταπιώ το ακουστικό και μαζί και τη Μαρία, που μου το ανακοίνωσε. Η δεύτερη μου σκέψη ήταν, αν θα ήταν καλεσμένη και η φίλη μου.
Όταν έλαβα θετική απάντηση από τη Μαρία και έκλεισα το τηλέφωνο, άρχισε το μισάωρο teaser (λέγε με και τυραννία..) στην Ελένη. Ε, συγνώμη κιόλας, δεν είχα να της πω « ψιτ, πάω απέναντι στο Βενέτη, μήπως θες να σου πάρω καφέ;» Για ταξίδι στο Μαυρίκιο, επρόκειτο, γινόταν να μην κάνω teaser και να μην την ταλαιπωρήσω λίγο μέχρι να της αποκαλύψω την έκπληξη; Δηλαδή τι να της έλεγα; «Καλημέρα. Α, και που είσαι, τον άλλο μήνα, πάμε στον Μαυρίκιο» Γίνονται αυτά τα πράγματα; Δεν θα με πίστευε κιόλας.
Kαι βέβαια, για να δείτε πόσο δίκιο έχω- όταν μετά από μισή ώρα της το αποκάλυψα (τη λυπήθηκα, μες στην αγωνία ήταν…) χοροπηδούσαμε και οι δυο σαν τα κατσίκια, μες στη μέση του γραφείου και βέβαια μου είπε «Α ρε, Τζουλάκι, χαλάλι το μισάωρο teaser!”
Tώρα εκτός από τα teasers μου αρέσει πολύ και κάτι άλλο, που δεν έχει καμία σχέση μαζί τους, αλλά που θα πάει, θα τα συνδέσω.
Κάπου -κάπου λαμβάνουμε εμείς οι δημοσιογράφοι ομορφιάς, κάτι εξαιρετικά Δελτία Τύπου, απλά δεν υπάρχουν λόγια να τα περιγράψεις, κάποια από αυτά είναι σαν έργα τέχνης, ξέρω συνάδελφο που έχει κορνιζάρει κάποια (και πολύ καλά έκανε και έχω μετανιώσει που δεν τα φύλαξα και εγώ…)
Πολλά ήταν σαν coffee table books, άλλα είχαν τις πιο μοναδικές γκραβούρες, άλλα είχαν μικρές digital οθόνες, άλλα φωτογραφίες world class (όπου ας πούμε, ο χειρότερος φωτογράφος ήταν ο Mario Testino, εμφατικό είναι αυτό, έτσι; Εννοείται ότι ο Mario είναι top, απλά το γράφω για να καταλάβετε, τι εννοώ) Τι να σας λέω τώρα, για τη δημιουργικότητα, την έμπνευση, τη δουλειά που χρειαζόταν και βεβαίως τα χρήματα πρέπει να ξοδευτούν, για να ενημερωθούμε για ένα νέο προϊόν.(συνήθως βέβαια, αυτά τα ΔΤ, τα λαμβάνουμε, από τις «μαμάδες» εταιρείες του εξωτερικού και στην Αγγλική γλώσσα)
Λίγο έχει αλλάξει αυτό τώρα. Βεβαίως εξακολουθούμε από κάποιες μάρκες, να λαμβάνουμε μικρά αριστουργήματα, αλλά πιο σπάνια. Όταν το σκέφτομαι, με το μέσα μυαλό, είναι ίσως καλύτερα. Κόβονται πάρα πολλά δέντρα, ξοδεύονται πάρα πολλά χρήματα και καλύτερα όλοι, όσο μπορούμε, να κάνουμε downsize και μαζί με εμάς και οι μεγάλες εταιρείες καλλυντικών. Οπότε τώρα πλέον τις περισσότερες φορές τα ΔΤ, δεν είναι παρά ένα CD ή ένα USB. Tα ανοίγεις, βλέπεις τις φωτογραφίες, δοκιμάζεις το προϊόν που τα συνοδεύει, έξω από την πόρτα.
Βέβαια, κακά τα ψέματα. Από οικολογική συνείδηση, όλο και κάτι έχω, αλλά η ομορφιά είναι ομορφιά… και το να βλέπεις ότι κάποιοι έχουν προσπαθήσει πολύ για κάτι, για να το πάρεις εσύ μετά στα χέρια σου, έχει και αυτό, τη δική του ομορφιά. Τις προάλλες έλαβα ένα Δελτίο Τύπου, που συνδύαζε και τα δυο παραπάνω (και να η σύνδεση) Ήταν και ένα πανέμορφο ΔΤ , αλλά μαζί και ένα teaser, από την εταιρεία καλλυντικών Shiseido. Πάμε να το δούμε μαζί.
Κατ’ αρχήν ήρθε σε αυτή την τσάντα:
Ανοίγοντας την τσάντα, είδα αυτό, φανταστείτε σαν ένα χοντρό μεγάλο βιβλίο
Ξεκίνησα ανοίγοντάς το προς τα δεξιά σαν βιβλίο. Η δεύτερη σελίδα του είχε αυτές τις λέξεις: «Being a visionary is not only about seeing further”. «Tο να είσαι οραματιστής δεν σημαίνει μόνο να βλέπεις μακριά»
Η επόμενη τρίτη σελίδα, ήταν κατακόκκινη από βαρύ λουστρίνι και το βιβλίο άνοιγε και από τις δυο πλευρές, δηλαδή και προς τα αριστερά και προς τα δεξιά και έγραφε: “It’s about opening new eras” . “Είναι το να ξεκινάς, νέες εποχές»
Σήκωνες την κόκκινη σελίδα και από κάτω αποκαλυπτόταν το κανονικό βιβλιαράκι – το ΔΤ με τον τίτλο, “Science Supremacy- Επιστημονική Υπεροχή, Shiseido” . Στο ΔΤ όλη η ιστορία της Ιαπωνικής μάρκας, που μετράει 140 χρόνια ,οι τεχνολογικές της ανακαλύψεις, τα εργαστήρια, η έμπνευση, τα best seller προϊόντα.
Και τέλος, η έκπληξη! Μετά το ΔΤ, πέντε αγαπημένα Shiseido προϊόντα σε μινιατούρες και το… προϊόν teaser! Ένα μικρό μπουκάλι που περιλάμβανε ένα serum σε lab sample (δείγμα από το εργαστήριο) για το οποίο serum, τα teaser σε εμάς τους δημοσιογράφους, πήγαιναν και έρχονταν (και εγώ τα μεταφέρω βέβαια σε εσάς)
Έρευνα, με έμπνευση από Βραβείο Νόμπελ, του 2011 για την Ιατρική και τη Φυσιολογία!
Το ανοσοποιητικό σύστημα έχει διπλή λειτουργία: Το ειδικό ανοσοποιητικό σύστημα και το μη ειδικό ανοσοποιητικό σύστημα (!)
(να γιατί σας έχω πει, ότι το όνειρό μου- το δεύτερο- ήταν να γίνω χημικός- το πρώτο ήταν συγγραφέας βέβαια, και μάλιστα να ήμουν ο Stephen King- μπορεί στην άλλη ζωή.)
Τι θα γινόταν αν το δέρμα είχε τους δικούς του μηχανισμούς άμυνας;
Πως θα σας φαινόταν αν η επανορθωτική ικανότητα του δέρματος κρυβόταν μέσα στο ίδιο το δέρμα?
Η Shiseido μετά από 20 χρόνια έρευνας, αποκαλύπτει το μοναδικό και ζωτικό κύτταρο-φύλακα! Σύντομα αυτή η νέα προσέγγιση της ομορφιάς, θα αποκαλυφθεί σε κάθε γυναίκα που θέλει είτε να διατηρήσει, είτε να επαναφέρει τη χαμένη νεανικότητα του δέρματός της!
Χρησιμοποιήστε μόνο μια σταγόνα στο δέρμα σας και δείτε εκείνη τη στιγμή το αποτέλεσμα. Το δέρμα σας και ο κόσμος των καλλυντικών, αλλάζει, για πάντα!
Να σας πω ότι δε θα το δοκιμάσω; Έστω, αυτό το μικρό δείγμα, των 20ml; Σίγουρα θα το κάνω (μάλιστα, ήδη το κάνω) Να σας πω ότι δεν έχω τρελαθεί με αυτό το teaser; Ψέματα θα πω. Να σας πω, ότι θα είναι το καλύτερο προϊόν, που έχει κυκλοφορήσει ποτέ; Αυτό, δε θα το πω. Εγώ δε λέω τέτοια. Δοκιμάζω και περιμένω. Και κάποιες φορές, δοκιμάζετε και εσείς μαζί μου και μάλιστα πρώτες στη χώρα. Αυτό το κάνουμε, για να δούμε και να συζητήσουμε μετά, αν το τελικό αποτέλεσμα, μπορεί να δικαιώσει ένα μεγαλειώδες marketing.
Αλλά σίγουρα και έτσι να μην είναι, οφείλω να ομολογήσω, ότι μετά από χρόνια, η Shiseido μου έχει εξάψει πολύ την περιέργεια και περιμένω τα νέα της το Φθινόπωρο.
Λίγη υπομονή. Και για μένα και για σας. Μόλις μάθω κάτι ακόμα, να είσαστε σίγουρες ότι εσείς, θα είσαστε οι επόμενες.
Καλημερα!!!
@Τζουλια μου λες να βρηκες τον δασκαλο σου “teaser” απο την Shiseido!! χιχιχιχι
Φιλακια
Τρελαίνομαι για εκπλήξεις και να “τσιτσιρίζω” τους άλλους! Τώρα βρε Τζούλια με τόση ζέστη μας έβαλες στο “τηγάνι” να μας αποτελειώσεις. Έχω γίνει skincare addict τους τελευταίους μήνες, οπότε αυτό το serum εχει μπει ήδη στο πίσω μέρος του μυαλού μου, μακάρι να κάνει όσα υπόσχεται!
@sofiaT: Δεν έχεις και άδικο, Σοφάκι!
@Demi: Θα δούμε, θα δούμε αγαπημένη…
Καλημέρα !! εξαιρετική παρουσίαση της Shiseido είναι μάρκα κορυφή με μεγάλη αφοσίωση στην έρευνα!! Το teaser τέλειο και το νέο serum το περιμέουμε εναγωνίως!!!
Φιλιά πολλά!
“Πως θα σας φαινόταν αν η επανορθωτική ικανότητα του δέρματος κρυβόταν μέσα στο ίδιο το δέρμα?” Μου κανει “ομοιοπαθητική” με την ευρύτερη έννοια και διαισθανομαι, ότι δεν κανω λάθος…. Οι “νέες εποχές” δεν είναι αυθαίρετες και μετέωρες… Στηρίζουν τις βάσεις τους στο παλιό και δοκιμάσμενο που μπορεί να σηκώσει το βάρος του καινούργιου….
@Stella: Ισως το καλύτερο σχόλιο σου, ever.
@Julia ειναι απ΄την αυπνία!!!! εκανα γκελ!
Καλημέρα αγαπημένη,
να πω ότι δε ζήλεψα; να πω ότι δεν τα θέλω και εγώ; ψεύτρα θα ήμουν.
Λίγο που ασχολούμαι με την περιποίηση, δεν μπορώ παρά να βγάλω το καπέλo στους Κορεάτες. Οι άνθρωποι είναι κυριολεκτικά χρόνια μπροστά στην περιποίηση του προσώπου, νομίζω πως έχουν προϊόντα που ούτε καν υπάρχουν σαν ιδέα στην Ευρώπη . Η μέση Κορεάτισσα χρησιμοποιεί ευλαβικά 8-10 προϊόντα στην καθημερινή της ρουτίνα, τι να λέμε τώρα.
Τα Shiseido είχαν πάντα μια αύρα αλλιώτικη από τις άλλες εταιρείες. Φαντάζομαι πως οι περισσότερες ξεκινάμε με την περήφημη αντιηλιακή πούδρα, υπάρχουν όμως και άλλα πολλά να ανακαλύψουμε.
Θα περιμένω με μεγάλη περιέργεια το επίσημο λανσάρισμα (και μέχρι τότε θα σκαλίσω στο ebay τα πιο budget Majolica Majorca που είναι της ίδιας εταιρείας, σα να λέμε Rodial/Nip+Fab ένα πράμα).
Σε φιλώ αγαπημένη.
@Ελένη Κερσένογλου: Απίθανη η φωτογραφία σου στο facebook. Εχεις ομορφύνει εξαιρετικά, περιμένω το μυστικό…
@Julia & Eλένη Κερσένογλου.. αυτο ήθελα να της πω κι εγω, αλλά ξεχαστηκα να γραψω σχόλιο στο post της, προχθές. Εχεις ομορφύνει πολύ, πρέπει να έχεις επίσης αδυνατίσει πολύ, αλλά χωρίς δυσμενείς επιπτώσεις, το αντιθετο…. κι επίσης … ΤΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ κολιέ φορούσες στις φωτο του post για τα CK Ελένη μας??????
Τζα!!!Καλησπέρα bbgirls.Ενδιαφέροντα αυτά που διαβάζω.Καλά κάνεις Τζούλια και μας προετοιμάζεις σιγά σιγά.Μη μας έρθουν όλα απότομα το Φθινόπωρο 😉
Μουτςςςςςςςςς
Υ.Γ.Ποια φωτογραφία;Τι λέτε;Εγώ γιατί δεν είδα τίποτα;Θέλω κι εγώωωω…
Καλησπέρα!Μου αρέσουν οι ευχάριστες εκπλήξεις.Κ το συγκεκριμενοποιώ γτ δυστυχώς υπάρχουν κ οι δυσάρεστες.Οι γύρω μου δεν συνηθίζουν να μου κάνουν περίεργες εκπλήξεις αλλά ούτε κι έγώ τους κάνω.Συνήθως πάει το μυαλό μου στο κακό όταν ακούω ή βλέπω κάποιον να μου τα μασάει.Κ λέω βλέπω, γτ αν τον δω κ χαμογελάει, τότε καταλαβαίνω ότι πρόκειται για κάτι καλό.Άλλωστε,τα μάτια του άλλου δεν μπορούν να κρύψουν το μυστικό.Μου αρέσει λοιπόν να βλέπω κάποιον για να διαγνώσω τι είναι αυό που μου κρύβει.Αυτό που δεν μπορώ είναι οι τηλεφωνικές εκπλήξεις, τις οποίες δεν μπορώ να αποκρυπτογραφήσω πάντα.Εκτός από τη μαμά που τα λέει αμέσως κ απροκάλυπτα τι έπαθε,ποιος τα τίναξε κλπ.Την έχω μάθει πια!
Όσο για το νέο προϊόν,μακάρι να είναι έτσι.Περιμένουμε να το δοκιμάσετε κ να μας πείτε.
Τζούλια πιστεύω πολύ αυτή την εταιρεία και θεωρώ τα προϊόντα της πολύ ποιοτικά και ανυπομονώ να γνωρίσω και το νέο της αυτό προϊόν 🙂
Λοιπόν νομίζω ότι αν βγάζεις κάποιο πρόγραμμα, για το τι θα μας παρουσιάσεις την εβδομάδα, η Παρασκευή είναι η μέρα που την κρατάς για τα καλύτερα. Εγώ με τις κρέμες του εμπορίου, από την στιγμή που το πρόσωπό μου έχει πραγματικές ανάγκες, δεν έχω δει κανένα αποτέλεσμα. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν έχω αγοράσει ίδια κρέμα δεύτερη φορά. Όταν λοιπόν βγει η οποιαδήποτε κρέμα με τα super-θεαματικά αποτελέσματα, θα την δοκιμάσω, έτσι γιατι μου έχει γίνει απωθημένο. Φυσικά αν είναι και μέσα στα όρια του budget μου. Καλό ΣΚ σε όλες!
@marianna: Σε έχω “χάσει” λίγο εσένα τον τελευταίο καιρό και έχεις πάρει κάποιες απουσιούλες, αλλά τέλος πάντων, άντε χαλάλι, γιατί σίγουρα θα έχουν ξεκινήσει τα μπάνια στη Χίο…
@ΑΕΞΑΝΔΡΑ: Έχω μείνει άναυδη. Με την οξυδέρκεια και την απίστευτη “παρατηρητικότητα” σου. Έτσι ακριβώς είναι, η Παρασκευή είναι αγαπημένη και φαίνεται. Θα πρέπει να ονομαστεί “Το post της Παρασκευής”.
χμ… ένα-ένα τα λες τα μυστικά!
αν και θαύματα δε γίνονται.. εμείς θα περιμένουμε. Εσένα!
Ζηλευωωωωωωωωωωωωωωωωωω
Απίστευτη παρουσίαση της Shiseido με έκπληξη τα προϊόντα μινιατούρες!! Αγαπώ και την Shiseido γιατί συνέχεια εξελίσσεται και προσφέρει στις γυναίκες ότι καλύτερο υπάρχει στον κόσμο της ομορφιάς! 🙂