Η L’Oreal στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

 

"Sharing Beauty with all". Young woman in a field.

 

 

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η L’Oréal αναγνωρίστηκε ως παγκόσμιος ηγέτης στην ετήσια κατάταξη της οργάνωσης CDP (Carbon Disclosure Project), χάρη στη στρατηγική της για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Το CDP είναι η μοναδική μη κερδοσκοπική οργάνωση που παρέχει ένα παγκόσμιο σύστημα μέτρησης και δημοσιοποίησης περιβαλλοντικών στοιχείων.

 

Το συγκεκριμένο σύστημα μέτρησης, αξιολογεί τόσο την απόδοση, όσο και τη διαφάνεια των εταιρικών στρατηγικών για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής.

 

Η L’Oréal κατατάχθηκε στην κατηγορία “A”, στο υψηλότερο επίπεδο επιδόσεων του Δείκτη Ηγετικών Εταιρειών στη Δημοσιοποίηση Εκπομπών Άνθρακα (CDLI), για τη διαχείριση του ανθρακικού της αποτυπώματος και τη στρατηγική κλιματικής αλλαγής, ενώ συγκέντρωσε βαθμολογία 99/100 για τη διαφάνεια των πολιτικών της.

 

“Τρεις εβδομάδες πριν τη διάσκεψη COP21, είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτή τη διάκριση. Μας παροτρύνει να συνεχίσουμε, ώστε να συμβάλλουμε σημαντικά στη μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλού άνθρακα”, δήλωσε ο Jean-Paul Agon, Πρόεδρος και CEO της L’ Oréal. “Πιστεύουμε ότι οι οικονομικές επιδόσεις συμβαδίζουν με την κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη”.

 

Η L’ Oréal έχει δεσμευτεί να μειώσει κατά 60% τις εκπομπές CO2 της παραγωγής της έως το 2020, ποσοστό που υπολογίστηκε σε απόλυτους όρους χρησιμοποιώντας μια γραμμή βάσης του 2005. Η εταιρεία ήδη πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο στο τέλος του 2014: ο Όμιλος μείωσε κατά 50% τις εκπομπές CO2 των δραστηριοτήτων του μεταξύ 2005 και 2015, παρά την αύξηση κατά 22% της παραγωγής του την ίδια περίοδο. Αυτό το επίτευγμα οφείλεται σε μια φιλόδοξη στρατηγική βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης των εγκαταστάσεων, αύξησης της χρήσης ανανεώσιμης ενέργειας και ανάπτυξης καινοτομιών χαμηλού άνθρακα.

 

Η L’ Oréal είναι μέλος του CDP από το 2002. Το 2007, η L’Oréal εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Εφοδιαστικής Αλυσίδας του CDP, ώστε να παροτρύνει τους προμηθευτές της να μετράνε και να διαχειρίζονται τις εκπομπές CO2, μια ουσιώδη πρωτοβουλία για την ανάληψη αποτελεσματικής δράσης σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και την προαγωγή της ανταλλαγής βέλτιστων πρακτικών.

 

 

 

LOreal Info, κάποιες πληροφορίες που θα σας φανούν ενδιαφέρουσες:

 

 

Η L’ Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά εδώ και περισσότερα από 105 χρόνια. Διαθέτοντας ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο αποτελούμενο από 32 διεθνείς, διαφορετικές και συμπληρωματικές μάρκες, ο Όμιλος κατέγραψε πωλήσεις ύψους 22,5 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2014 και απασχολεί 78.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία καλλυντικών προϊόντων στον κόσμο, η L’ Oréal δραστηριοποιείται σε όλα τα δίκτυα διανομής: καταστήματα ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολογήτων ειδών και επώνυμα καταστήματα λιανικής.

 

Το τμήμα έρευνας και καινοτομίας, καθώς και μια αποκλειστική ερευνητική ομάδα 3.700 ατόμων, βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της L’ Oréal και εργάζονται για να ικανοποιούν τις επιθυμίες ομορφιάς σε όλο τον κόσμο και να προσελκύσουν ένα δισεκατομμύριο νέους καταναλωτές τα προσεχή χρόνια. Η νέα δέσμευση βιωσιμότητας της L’ Oréal για το 2020 “Sharing Beauty with All” θέτει φιλόδοξους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου. www.loreal.com

 

 

9 Σχόλια
  1. Κολοσσός!! Μόνο έτσι μπορώ να τη χαρακτηρίσω!! Αξιέπαινη προσπάθεια, μακάρι να την ακολουθούσαν περισσότερες εταιρείες!
    Καλό Σαββατοκύριακο bbgirls!!

  2. Πολλά Μπράβο στη Loreal..ελπίζω να ακολουθήσουν πολλές ή ακόμα καλύτερα όλες οι εταιρείες το παράδειγμα της

  3. Εταιρεία κολοσσός πραγματικά,συμφωνώ με τη Μαρία.Μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλοι!

  4. @όλες: Δεν θέλω να σας / μας φοβίσω, αλλά αν και είναι κάτι που δυστυχώς δεν το σκεφτόμαστε συχνά (διότι βλέπετε, τα εγχώρια αλλά και παγκόσμια προβλήματα έχουν παρα-συσσωρευτεί πλέον) οι προβλέψεις δεν είναι καθόλου καλές όσο αφορά τις κλιματολολογικές αλλαγές για τα επόμενα 50 χρόνια. Και μπορεί εμείς να μην το σκεφτόμαστε αλλά οφείλουμε να κάνουμε ό,τι λίγο μπορούμε είτε όλοι μαζί είτε ο καθένας ξεχωριστά διότι τα εγγόνια μας, μπορεί να αντιμετωπίσουν πολύ σοβαρά προβλήματα.

  5. …Απλά δεν ξέρουμε πια για τι να ανησυχίσουμε πρώτα…

  6. Εγώ αναρωτιέμαι αν πραγματικά όλες οι εταιρείες που συμμετέχουν σε τέτοια προγράμματα ενδιαφέρονται για το περιβάλλον ή είναι ένας τρόπος προβολής και διαφήμισης.Γιατί αν πραγματικά ενδιαφέρονταν τέτοιοι οικονομικοί κολοσσοί,θα υπήρχαν πιέσεις σε κυβερνήσεις και αποτελέσματα!

  7. Μόνο εσύ Julia θα ανέβαζες κάτι τέτοιο και χαίρομαι ιδιαίτερα! (Χημικός γαρ, το έχω ξανά πει) ;D :Ρ

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.