Schwarzkopf Professional: 120 χρόνια δημιουργίας.

 

 

 

Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2018, το brand Schwarzkopf Professional θα γιορτάζει την 120η του επέτειο.

 

Ξεκινώντας ως μια οικογενειακή επιχείρηση το 1898, ο χημικός  Hans Schwarzkopf λάνσαρε το brand περιποίησης και ομορφιάς στο Βερολίνο – στο πρώτο του φαρμακείο που λεγόταν The Dye, Drug and Perfumery Store.

 

Πέντε χρόνια αργότερα, ο Hans Schwarzkopf δημιούργησε το πρώτο του προϊόν- Σκόνη για λούσιμο μαλλιών “Schaumpon. Η καινοτομία ήρθε όταν μία γυναίκα επισκέφτηκε το φαρμακείο του και ζήτησε κάτι για να λούσει τα μαλλιά της – ο Hans δεν μπορούσε να βρει τίποτα – έτσι αποφάσισε να φτιάξει το δικό του. Το σαμπουάν σε σκόνη της Schwarzkopf ήταν τόσο δημοφιλές που μέσα σε μερικά χρόνια πωλούνταν σε φαρμακεία σε όλο το Βερολίνο σαν ένα από τα πρώτα επώνυμα προϊόντα στον κλάδο της περιποίησης ενώ η  Schwarzkopf αναπτύχθηκε γρήγορα σε ένα παγκόσμιο brand.

 

 

 

 

Κατά τη διάρκεια της ίδιας χρονιάς ο Hans Schwarzkopf, δημιούργησε επίσης το λογότυπο της Schwarzkopf Professional. Μετά από μερικά χρόνια ανάπτυξης του brand, γεννήθηκε μια σχέση ζωής με τους κομμωτές καθώς η Schwarzkopf λάνσαρε την επαγγελματική πτυχή της επιχείρησης, και ταυτόχρονα τα πρώτα ινστιτούτα εκπαίδευσης.

 

 

Κατέχοντας πάνω από 7.600 πατέντες,  η εταιρία αποτελεί πλέον ένα από τα τρία κορυφαία Brand επαγγελματικής περιποίησης μαλλιών στον κόσμο, με μία κοινότητα κομμωτών που εκτείνεται σε όλο τον κόσμο.

 

Από προϊόντα προηγμένης τεχνολογίας, όπως BC Bonacure, IGORA και OSiS+ και την επαναστατική ενσωματωμένη Τεχνολογία Bonding, έως τις εξαμηνιαίες κολεξιόν Essential Looks, η Schwarzkopf Professional επανεφεύρει συνεχώς τα μαλλιά σε συνεργασία με τους κομμωτές της.

 

 

 

 

Από τη ίδρυσή τους το 1997, έχουν δημιουργηθεί πάνω από 40 κολεξιόν Essential Looks, προσαρμόζοντας τις τάσεις της πασαρέλας σε looks που μπορούν να υποστηριχθούν και να δημιουργηθούν από τους κομμωτές παγκοσμίως.

 

 

 

 

 

Παρέχοντας τη δυνατότητα στους κομμωτές να προσφέρουν τις τελευταίες τάσεις των Essential Looks και των looks που βλέπουν οι πελάτισσες στα social media η Schwarzkopf Professional ήταν επίσης η πρώτη που συμπεριέλαβε την Τεχνολογία Bonding σε προϊόντα βαφής και ξανοίγματος.

 

Το 2017, λανσαρίστηκε το Schwarzkopf Professional TrendLab, ένα εγχείρημα που τοποθετεί το brand στην ψηφιακή εποχή, καθώς ανταποκρίνεται άμεσα σε διάσημες τάσεις. Σήμερα, το brand στις βαφές, IGORA ROYAL, έχει δώσει πρόσβαση στα εργαστήρια βαφών του σε 3 από τους πιο δημοφιλής digital influencers κομμωτές παγκοσμίως και σε τρεις παγκοσμίου φήμης colourists, οι οποίοι συνεργάστηκαν για να συν-δημιουργήσουν νέες αποχρώσεις χρωμάτων, ως μέλη της επερχόμενης ψηφιακής καμπάνιας #RoyalTakeOver.

 

 

 

 

 

8 Σχόλια
  1. Καλημέρα! Ένα πολύ καλό brand με χαμηλές τιμές στα προϊόντα ευρείας κυκλοφορίας. Μου αρέσει πολύ που μαθαινω την ιστορία, την έμπνευση του δημιουργού του από το bblog! Δεν ήξερα ότι ή ύπαρξή του έχει ξεπεράσει έναν αιώνα!
    χχ

  2. Τα Χριστούγεννα αγόρασα απο το κομμωτήριο μου ένα σετ της Schwarzkopf με σαμπουάν και μάσκα μαλλιών. Φοβερά αποτελέσματα… Μετά από 2-3 λουσιματα ενιωθα τα μαλλιά μου να ανασαινουν! 💚💛❤💜💙

  3. Ωραία ιστορία, μιας μάρκας που αγοράζουμε οικογενειακως εδώ και χρόνια.. Ειδικά οι βαφές είναι super!! Οικονομικοτατες και ποιοτικές!

  4. Αγαπώ Schwarzkopf! Όχι, όχι, ψέματα, λατρεύω Schwarzkopf!!! Η σειρά Gliss (τα έχω δοκιμάσει όλα) έσωσε το κεφάλι μου από την ταλαιπωρημένη αφάνα που με παίδευε χρόνια! Χωρίς υπερβολή.

  5. Το κόκκινο των μαλλιών μου το οφείλω στη Schwarzkopf. Αγαπώ!
    Μουτςς

  6. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ιστορία και όραμα οδηγούν σε εξαιρετικά αποτελέσματα.

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.