To “Body”, έρχεται να προστεθεί στη σειρά αρωμάτων της Kim Kardashian West και θα είναι αυτό ακριβώς που λέει το όνομά του: το σώμα της δημιουργού του.
Ένα καλούπι από πηλό φτιαγμένο ακριβώς με τις .. προδιαγραφές της Kim και όλο αυτό φυσικά αναρτήθηκε στον λογαριασμό της στο Internet με την Kim να μην αφήνει για άλλη μια φορά τίποτα στην φαντασία των πιστών της θαυμαστών ανά την υφήλιο.
Αλλά και το ίδιο το άρωμα όπως δήλωσε εξ άλλου η ίδια είναι φούλ στις αφροδισιακές νότες και μυρίζει τι άλλο; Σώμα και sex. Πολύ έντονος και αισθησιακός μόσχος, ylang ylang, σανδαλοξυλο, κεχριμπάρι, για το συγκεκριμένο άρωμα έχουν επιστρατευτεί όλες αυτές οι νότες που δημιουργούν έντονη αισθησιακή διάθεση δηλαδή καμία σχέση με το λουλουδάτο “Crystal Gardenia” της ίδιας.
Tο επίσημο λανσάρισμα αναμένεται στις 30 Απριλίου.
Α και δεν σας είπα. Τη διαφημιστική καμπάνια του αρώματος την έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου το κορίτσι (είναι και δουλευταρού) με ολόγυμνες φωτογραφίες της στο τόσο καλούλι social medium Instagram, όπου φυσικά δεν τίθεται θέμα λογοκρισίας.
Ότι λανσάρει η Κιμ και γενικά το σόι μου αρέσει και αρέσει και σε πολλούς, αλλά αυτό με το σώμα σε μπουκάλι για άρωμα δεν το έκανε πρώτος ο Γκοτιε ? Βέβαια δε νομίζω να ήταν καλούπι από πραγματικό σώμα όπως της Κιμ…
@maryl: Ναι λένε ότι είναι ακριβώς οι διαστάσεις της Kim (σε μικρότερη κλιμακα φυσικά) και όσο για τα παρομοια μπουκάλια έχεις πόλυτο δίκιο, όχι μόνο του JP Gaultier αλλά και άλλα…
@MARYL, καλησπέρα : Στην πραγματικότητα το πρώτο μπουκάλι με σχήμα γυναικείου σώματος ήταν το θρυλικό SHOCKING της Elsa Schiaparelli, το 1937 (λέγεται ότι ήταν εμπνευσμένο από τη σιλουέτα της ηθοποιού Mae West). Παραμένει ένα από τα ομορφότερα μπουκάλια όλων των εποχών.
Έκτοτε πολλοί έχουν αντιγράψει – ή “εμπνευστεί” από – την ιδέα, μεταξύ αυτών κι ο Gaultier.
Παρεμπιπτόντως, το μπουκάλι του πρόσφατου SCANDAL του Gaultier είναι λίγο ή πολύ αντιγραφή ενός σχετικά άγνωστου εκτός Αμερικής αρώματος της Ultima II/Revlon, το HEAD OVER HEELS (ακόμη διαθέσιμο online).
Προσωπικά, η καμπάνια της κας Kardashian δεν με ελκύει ιδιαίτερα στο να αγοράσω το συγκεκριμένο άρωμα. Τα δε συστατικά του – θεωρητικά όλες “σέξι” νότες – δίχως της εξισορρόπηση από πιο φρέσκες νότες δεν μου ακούγονται πολύ καλή ιδέα, ούτε με προϊδεάζουν για ένα ενδιαφέρον ή πρωτότυπο αποτέλεσμα – τουλάχιστον σύμφωνα με τα δικά μου γούστα.
Το FLEUR FATALE της δεν ήταν κακό αλλά ούτε κι αξιομνημόνευτο.
@ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΕΝΕΤΗ: Kάνε υπομονή μέχρι αύριο, να δω αν οι αυριανές θα είναι νότες που θα σε εξιτάρουν.. Περιμένω με πολύ περιέργεια το αυριανό σου σχόλιο και ναι, κάνω teaser..
@JULIA, it’s a date! 😊
Και γω, δεν τρελάθηκα… ούτε το θεωρησα πρωτότυπο…
Ό,τι λανσάρει και προμοτάρει η KIM πουλάει.Το σώμα όμως το πραγματικό,φαίνεται ότι είναι φτιιαγμένο!
@ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΕΝΕΤΗ:Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση, είναι κάτι που δεν ήξερα και μου άναψε την περιέργεια να ψάξω στο Google να δω πως είναι το Shocking..
Όλο ιδέες είναι η Kim.Μία οι θεραπευτικοί κρύσταλλοι τώρα αυτό,αναρωτιέμαι τι θα είναι το επόμενο.Πάντως επειδή το είδα νωρίτερα στο instagram το μπουκάλι δεν είναι τόσο ζουμπουρλούδικο όσο η ίδια 🙁
Μουτςς
Ποτέ δεν μου άρεσαν τα μπουκάλια σς αχήμα σώματος. Όλη αυτή την παρουσίαση της Kim Kardashian τη θεωρώ μάλλον κακόγουστη.
Μάλλον πρεπει να εισαι φανατικός θαυμαστής της Κιμ για να σε εξιτάρει ενα μπουκάλι με το σχήμα του σωματος της.Περιμενα κάτι διαφορετικό ,κάτι που να ξεφεύγει απο αυτο το μοτίβο.
Ενώ ακόμη δεν γνωρίζω περισσότερα για το ίδιο το άρωμα, ομολογώ πως η καμπάνια δεν φανερώνει και πολύ πίστη στο ίδιο το προϊόν, το οποίο εμφανίζεται σαφώς δευτερεύουσας σημασίας σε σχέση με την επιδιωκόμενη πρόκληση.
Είδα την παρουσίαση στο Instagram και χωρίς να είμαι σεμνοτυφη μου φάνηκε απλά κακόγουστη.
Το 90% των σχολίων είναι αρνητικά, ένα από τα πιο κόσμια – κι επιτυχημένα – ήταν “smells like desperation”…
Αν το άρωμα όντως δεν είναι κακό, τότε αυτή η καμπάνια είναι αμφίβολης επιτυχίας – ναι μεν θα πουλήσει πολύ για μερικούς μήνες αλλά αποξενώνει ένα μεγάλο κομμάτι των καταναλωτών, στοχεύοντας σε ένα target group πολύ συγκεκριμένο και δίχως βάθος χρόνου.
Αλλά πάλι αν αυτός είναι ο επιδιωκόμενος στόχος, τότε θα πετύχει διάνα.
Η κα Kardashian λανσάρει αρώματα με τέτοια συχνότητα που δεν προδίδει κάποια σοβαρή επιθυμία να μας προσφέρει κάποιες δημιουργίες με διάρκεια, πιθανά future classics.
Προβλέπω ότι το συγκεκριμένο θα πουλήσει πολύ όσο διαρκεί ο ντόρος της καμπάνιας και κυρίως σε άτομα που αγοράζουν αρώματα βάσει κριτηρίων άλλων από το πώς μυρίζουν.
Περιμένω τις εντυπώσεις της @JULIA ☺
Τι έχει γίνει τώρα τελευταία με τα αρωματα;;; το ξαναλέω! ❤💙💜💛💚 καλό ακουγεται και αυτο πάντως. Για να δουμε