Calvin Klein: Η ιστορία των “προκλητικών” διαφημίσεων του brand.

 

 

 

 

Για άλλη μια φορά το Kardashian-Jenner clan πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του οίκου εσωρούχων Calvin Klein για την κολεξιόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2018.

 

 

 

Ένας οίκος με μεγάλη ιστορία σε άκρως αισθησιακές και προκλητικές  διαφημιστικές καμπάνιες, που σκοπό είχαν να προκαλέσουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο την κοινή γνώμη,  αλλά και που ποτέ δεν πέρασαν απαρατήρητες, βοηθώντας την κολοσσιαία παγκόσμια ανάπτυξη του brand.

 

 

 

 

 

Αναγνωρίσιμα  celebrities  πρωταγωνίστησαν σε καμπάνιες βασισμένες σχεδόν εξ ολοκλήρου στη σεξουαλικότητα,  αρχής γενομένης από την τότε «λολίτα» της δεκαετίας του 1980 Brooke Shields που ομολογούσε – κοιτώντας  με ηδυπάθεια τον φωτογραφικό φακό-   ότι «τίποτα δεν υπάρχει ανάμεσα σε μένα και τα Calvin’s μου.

 

 

 

The rest is history, μια fashion ιστορία που μετράει 4 δεκαετίες.

 

Τake a look.

 

Brooke Shields 1980. Ήταν μόλις 15 ετών και (που λέει ο λόγος) υπεύθυνη για  την πρώτη κατακραυγή εναντίον του οίκου. Φυσικά το τηλεοπτικό spot απαγορεύτηκε τότε στους τηλεοπτικούς σταθμούς με την μεγαλύτερη εθνική εμβέλεια στην Αμερική, ie,  το CBS και το ABC.  Σα να λέμε, “Δεν υπάρχει τίποτα ανάμεσα σε σένα και το τζην σου; Ε, δε θα βγεις και στην τηλεόραση.»

 

 

 

 

Kate Moss και Mark Whalberg, 1992. Και οι δύο γυμνοί από τη μέση και πάνω και οι δύο καλά – καλά δεν είχαν πατήσει τα 20, ενώ τότε δεν ήξερε κανένας τον Marky Mark με το επίθετό του- αλλά με τέτοιο κορμί, δεν χρειαζόταν κιόλας.

 

 

 

 

 

Kate Moss 1993. “Obsession” Ένα βήμα παραπάνω και από  το topless στο εντελώς γυμνό η Kate, για τη διαφήμιση του iconic αρώματος “Obsession”. Η συγκεκριμένη καμπάνια έφερε στο προσκήνιο μια αποστεωμένη Kate Moss από την  οποία ξεκίνησε το debate για το κατά πόσο το heroin chic πρότυπο των μοντέλων εκείνης της εποχής  ήταν  υγιές για τα νέα κορίτσια (μια χαρά δηλαδή σήμερα,  που τα «πρότυπα» Kardashians αντί να αδυνατίζουν βάζουν έξτρα λίπος  σε σημεία «κλειδιά» του σώματός τους)

 

 

 

 

Christy Turlington, 1995. Εξωπραγματικά όμορφη, εκλεπτυσμένη και πρωταγωνίστρια σε  μια καμπάνια  τόσο όσο,  η Christy δεν θα μπορούσε να κάνει κανέναν να θυμώσει μαζί της. Αλλά ούτε και η καμπάνια, που ήταν πολύ πιο «συντηρητική» αν λάβουμε υπ’ όψιν τις προηγούμενες.

 

 

 

 

 

  1. Τι ήταν να μιλήσουμε για πιο συντηρητική προσέγγιση; Φωτογραφίες με κόκκο, βρακάκια που φαίνονται και ο κακός χαμός στην Αμερική με κατηγορίες προς τη μάρκα ακόμα και για παιδική πορνογραφία (!)

 

 

 

 

 

 

  1. “Ησύχασαν” για λίγο και ολική επανεμφάνιση το 2008 με την ultra sexy Eva Mendes που ποζάρει στο φακό για το άρωμα “Secret Obsession”. Γυμνή φυσικά, τι άλλο;

 

 

 

 

 

2009 . Όχι δυό – δυό στη μπανιέρα δυό-  δυό.  Eδώ λέμε, πέντε – πέντε, στον καναπέ πέντε – πέντε και ό, τι ήθελε  calvin-προκύψει.

 

 

 

 

 

Lara Stone, 2011. Μεγάλη συζήτηση τότε,  για το αν η Lara Stone δημιουργούσε με τα χέρια της και τη βοήθεια από το τραπεζάκι στο back ground,  τη λέξη fuck.

 

 

 

 

 

Christy Turlington, 2014. Επιστροφή της Christy, αυτή τη φορά  στην αγκαλιά του άντρα της και διάσημου  ηθοποιού  Ed Burns για τη διαφημιστική καμπάνια του αρώματος Eternity. Το πιο “σοκαριστικό” της καμπάνιας, είναι το γεγονός ότι 20 χρόνια μετά, η Christy είναι ακριβώς η ίδια.

 

 

 

 

 

Justin Bieber και Lara Stone, 2015. Εμπρός στο δρόμο που χάραξαν ο Marky Mark και η Kate, το 1992!

 

 

 

 

 

 

Kendall Jenner, 2015. Τα κουτσομπολιά λένε ότι δεν την ήθελε καθόλου και για να το  πούμε εντελώς λαϊκά- δεν την έκανε καθόλου κέφι ο ίδιος ο Calvin Klein ως πρόσωπο της μάρκας ( ο οποίος έχει αποχωρήσει από την εταιρεία εδώ και περίπου μια δεκαετία, αλλά ο λόγος του έχει ακόμα βαρύτητα). Οι πωλήσεις όμως έδειξαν ότι  την ήθελε πάρα πολύ το κοινό,  οπότε “πώλησης παρόντος πάσα αρχή παυσάτω.”

 

 

 

 

 

  1.  Επιτέλους. Με όλη την ανά τις δεκαετίες controversial  προσέγγιση, και όλο αυτό το “προχώ”, έπρεπε να περάσουν 35 χρόνια για να δούμε και ένα ερωτευμένο gay ζευγάρι στις καταχωρήσεις του οίκου. Κάλλιο αργά, παρά ποτέ. (extra plus το sexting)

 

 

 

 

 

Abbey Lee Kershaw, Άνοιξη  2016. Κρυώνει; Ζεσταίνεται; Κάτι ψάχνει; Tην εμποδίζει το λάστιχο στο πλάι; Άγνωσται αι βουλαί του brand και της Abbey Lee Kershaw, αλλά πάντως την κρυψώνα την βρήκε.

 

 

 

 

 

Justin Bieber, Spring 2016. Καλώστονα και ας άργησε. Άγαλμα το αγόρι λέμε, not.

 

 

 

 

 

Kendall Jenner, Spring 2016. Να το  γράψω; Θα το γράψω. Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε, το grapefruit είναι μεταφορά του γυναικείου κόλπου aka vagina.

 

 

 

 

 

Βelfie 2016. Τι; Δεν ξέρετε τι σημαίνει belfie; Μα, buttselfie φυσικά,  δηλ.  φωτογραφίζω η ίδια τον ποπό μου.

 

 

 

 

Margot Robbie, Fall 2016. Μετά από το παραπάνω, μας φάνηκε έως βαρετή η κούκλα Margot.

 

 

 

 

 

Zoe Kravitz, Fall 2016. Και ο Calvin,  strikes back με τη Zoe.

 

 

 

 

Kate Moss, Fall 2016. Αυτό και αν δεν είναι total recall. Kate Moss και πάλι, έως που πήραν τα σκήπτρα οι αδερφές που ανοίγουν το post.

 

 

 

 

 

To be continued.

 

 

9 Σχόλια
  1. Ας κάνω το πρώτο σχόλιο.
    1) Kardashians, πφ! Απλώς, τις σιχαίνομαι και δεν μπορώ να καταλάβω την “επιτυχία” τους. Εν τω μεταξύ, πριν δυο χρόνια όσους είχα γνωρίσει στην Αμερική τις έθαβαν (και μάλιστα είχα ακούσει και σχόλιο ότι ήταν η μεγαλύτερη ντροπή που εξήγαγαν τα τελευταία χρόνια οι Ηνωμένες Πολιτείες), αλλά υποθέτω any publicity is good publicity και στον κόσμο των social media κάθε σκουπίδι θα πάρει και δημοσιότητα. Συγγνώμη αν είμαι απόλυτη, I just can’t.
    2) Justin Bieber, ο ορισμός του τραγικού.
    3) Christy Turlington, απλώς θεά. Πανέμορφη, σε μια εποχή που τα μοντέλα δε χρειάζονταν να καταφύγουν σε πλαστικές κτλ για να αναδείξουν τη φυσική τους ομορφιά. Άσχετο, αλλά εκείνο το σετάκι το είχα αγοράσει αργότερα στα εφηβικά μου χρόνια και έχω να πω πως το σλιπάκι ήταν απίστευτα βολικό και άνετο.
    Αυτά – καλό σουκού!

  2. @Sheena:
    Χωρίς αμφιβολία είναι case study οι Kardashians. Σκέφτομαι ότι στην τεραστια επιτυχία τους έχει συμβάλει και το γεγονός ότι επί μια δεκαετία ζουν μπροστά στην κάμερα και απλά έγιναν household name. O περισσότερος κόσμος λατρεύει τις κλειδαρότρυπες.
    Μεγάλη πλάκα με τον Bieber. Τον σιχαίνεται ο κύριος Ρωμανός (που ταιριάζει περισσότερο στην ηλικία του) αλλά εγώ χορεύω με κάποια απο τα τραγούδια του πχ “Sorry”, “Let me love you”- και με κοροιδεύει. Κατάλαβες, φίλη μου;
    Christy: Μια από τις ωραιότερες γυναίκες της υφηλίου, ever.

    Ε, ναι. Για την ποιότητα των CK εσωρούχων δεν χωρά αμφιβολία.

  3. @Julia: Είμαι στο team κυρίου Ρωμανού ξεκάθαρα! Χαχαχαχα! Δεν τον έχω ακούσει ομολογουμένως, αλλά αυτό το στυλ του μικρομέγαλου δε μου κάθεται καλά! Οι μπάντες των παιδικών μας χρόνων, αυτές δηλαδή που απευθύνονταν σε κοριτσάκια προ-εφηβείας, ε, ήταν λίιιιγο πιο “σοβαρές” (πχ Backstreet boys, Nsync κτλ)! Για τις Kardashians υποθέτω ότι έχεις δίκιο, είναι λίγο “love to hate it” ένα πράγμα η φάση – για μένα τουλάχιστον απλά ανυπόφορες.
    Και τα αρώματα CK διαχρονική αξία.

  4. Νομίζω πως μου λείπει λίγο η εποχή με τα δεκάδες περιοδικά που κυκλοφορούσαν στα περίπτερα.Η Christy καταπληκτική.Περιμένω και τη συνέχεια.
    Μουτςς

  5. Εγώ λατρεύω την αφίσα που φυλαω ακόμα τόσα χρόνια με την κουκλαρα Brooke Shields και το τέλειο αυτό τζην Ck..φοβερό είδωλο της εποχής των 80s! Όλες τους οι φωτογραφίσεις είναι εκπληκτικές, αν και θα συμφωνήσω με τον κΡωμανο απόλυτα, ούτε εμένα μου αρέσει ο Justin Bieber για τον οποίο τρελαίνεται η μεγάλη μου κόρη, ούτε η συγκεκριμένη καμπάνια του..Να προσθέσω μόνο με όλο το θάρρος ότι από το παραπάνω υπέροχο φωτογραφικό υλικό του Ck,μου έλειψε η αγαπημένη μου πανέμορφη Καρε Ότις(άγρια ορχιδεα) που ήταν κ εκείνη top Model του οίκου το 1991 νομίζω…

  6. @Julia, όση ώρα διάβαζα το άρθρο, σκεφτόμουν ότι θα έχεις να μας γράψεις πολλές μικρές ιστορίες για τις google αναζητήσεις που θα καταλήξουν στο beautyblog πάλι….

  7. Perimeno tin synexeia..! Anapolisa tin epoxi ton periodikon kai ego!
    xx

  8. Brooke και CK jeans…πωπωπω…αναμνήσεις!!!
    Για τις Κardashins ένα έχω να πω…Ilooove to hate!!Case to study indeed…

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.