“Believe in Dreams” Η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια των Tiffany & Co.

 

Ένα χριστουγεννιάτικο όνειρο με πρωταγωνίστριες τις  Zoe Kravitz, Karen Elson και  Naomi Campbell, διαδραματίζεται στο υπόγειο εργαστήριο Tiffany & Co, εκεί όπου όλα μπορεί να συμβούν.

 

Με τίτλο «Believe in Dreams” παρουσιάζεται  η χριστουγεννιάτικη διαφημιστική καμπάνια για το 2018 του εμβληματικού brand,  που άνοιξε τις πόρτες του πριν από 181 χρόνια αλλά έγινε διάσημο σε όλο τον πλανήτη το 1961 με την Audrey Hepburn πρωταγωνίστρια στο “Breakfast at Tiffany’s”.

 

«Με αυτή την καμπάνια θέλαμε να δώσουμε μια μοντέρνα ερμηνεία της ιστορικής κληρονομιάς του οίκου. H Nέα Υόρκη είναι η πόλη που μπορούν να συμβούν τα πάντα και το Tiffany’s το μέρος που τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα» δήλωσε ο νέος CEO Alessandro Bogliolo που ανέλαβε το τιμόνι του οίκου πριν από ένα χρόνο με σκοπό να το κάνει πιο γνωστό και προσιτό στη γενιά των millennials.

 

 

 

 

«H εποχή των γιορτών περισσότερο από κάθε άλλη εποχή του χρόνου μας εμπνέει για να ονειρευτούμε. Στα καταστήματα Tiffany’s οι σχεδιαστές μας δημιουργούν σχέδια που αποδίδουν αυτή τη «μαγεία» σε κάθε κομμάτι της συλλογής μας. Σε αυτό το φιλμ η τέχνη τους ζωντανεύει και αιχμαλωτίζει το πνεύμα των Χριστουγέννων μέσα σε ένα κατάστημα Tiffany’s όπου όλα είναι πιθανά»  δήλωσε ο Reed Krakoff, Διευθυντής Σχεδιασμού των Tiffany & Co

 

 

To spot ξεκιναει με τη Zoë Kravitz, ως εργαζόμενη του καταστήματος που κατά τη διάρκεια των γιορτών δουλεύει έως αργά το βράδυ χωρίς να ξέρει τι πρόκειται να της συμβεί… αλλά καλύτερα να μην σας πω τι θα συμβεί…

 

 

 

 

..απολαύστε μόνες σας στο video που ακολουθεί το ωραιότερο χριστουγεννιάτικο παραμύθι για εμάς τα ενήλικα κορίτσια με μουσική υπόκρουση από το “Dream On” των Aerosmith.

 

 

 

 

 

 

18 Σχόλια
  1. Ωραία μουσική υπόκρουση και σκηνικό που θυμίζει Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων! What’s not to like? Μια Νέα Υόρκη για τις γιορτές θα ήταν ό,τι πρέπει!

  2. @Sheena: 100 φορές το έχω δει το video από το πρωί.. πολυ σωστά, “what’s there not to like?”.. από που να το πιάσεις και από που να το αφήσεις..

  3. @Julia: Και μπαίνοντας στο site τους, βγάζει μια μικρή χαριτωμένη τηλεορασίτσα και το χαζεύεις και από εκεί, χαχαχαχα! Δεύτερος καφές και χαζεύω engagement rings!

  4. @Sheena: Engagement rings ακούω???? Wonderful, wonderful!!! Στο μεταξύ, αντίθετα με ότι νομίζει ο περισσότερος κόσμος έχει και πολύ λογικές τιμές σε κάποια κομμάτια.. ok υπάρχουν και τα απλησίαστα κομμάτια- και καλά κάνουν και υπάρχουν- αλλά υπάρχουν και τα πιο προσιτά. Όταν βλέπεις κάτι τύπου “κοσμηματοπωλεία” να έχουν φτάσει τις τιμές τους στα ύψη άνευ λόγου, ε τουλάχιστον τα Tifffany’s το αξίζουν μόνο και μόνο για την ιστορία τους.

  5. Ποσο πανεμορφο το κολιε που κραταει στην αρχη του βιντεο;!!!! 💚❤💛💜💚💙Πωωωωωπωωωω ξετρελαθηκα!!! ❤❤❤❤❤❤ Πάντα μου αρέσουν τα Tifffany’s και συμφωνώ με όσα λες για την τιμή τους.

  6. @Julia: Αυτό ακριβώς! Όλα είναι θέμα budget και πού είναι διατεθειμένος ο καθένας να κάνει την extravaganza του. Και αυτό ισχύει σε όλα τα καταναλωτικά αγαθά. Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι έχω ήδη engagement ring, αλλά δεν είναι Tiffany’s – όμως τα όνειρα δεν κοστίζουν, ε? 🙂

  7. @Sheena: Αααααααααααααααα!!!! Αυτά ήταν τα νέα που ήθελες να μας πεις τις προάλλες?????????

  8. @Julia: Όχι! Το ring το κουβαλάω σαν άλλος Frodo εδώ και μια τριετία, το wedding dress μου λείπει, χαχαχαχα! Και να ξέρεις, έχω κρατήσει όλα τα posts από το αφιέρωμα του καλοκαιριού!

  9. Υπέροχο το τραγούδι των Aerosmith ♥️♥️♥️ Aν και βέβαια εμένα δεν μου κολλάει καθολου με το κατα τα
    αλλα υπέροχο video των Tiffany’s(κάνει και λίγο Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων) λόγω του κλασικού έργου το εχω συνδιαση με άλλο είδος μουσικης😀
    Θελω πάντως σίγουρα κάποια στιγμή να αγοράσω το άρωμα του οικου😍

  10. Υπέροχο το video φωτεινό και σύγχρονο, το είδα τρεις φορές!! Η κλασική τραγουδαρα βέβαια νομίζω μου άρεσε πιο πολύ από όλα 💙 Dream on λοιπόν

  11. kαλησπερα. Ωραιο το βιντεακι. Προσωπικα εχω βαλει το αρωμα του ΤΙFANNY που κυκλοφορει και με εξεπληξε. Ειναι τοσο ντελικατο κομψο με σικ μυρωδια που διαρκει.

  12. Σημερα συναντησα το “beauty station” της CLARINS στην Ερμου. Η Αννα μου εφαρμοσε μετα τον καθαρισμο 5 προιοντα του οικου στο προσωπο ( φυσικα και το Double Serum )Οσο για το μακιγιαζ με τρια μονο προιοντα μεικ απ μασκαρα και κραγιον – οπως εσυ Τζουλια – ειδα ενα προσωπο αλλο. Παρολο που το πρωι πριν φυγω ειχα κανει την περιποιηση μου κοιτωντας τον καθρεπτη μετα την εφαρμογη των προιοντων ειδα μια φωτεινη επιδερμιδα. Εξαιρετικη η Αννα η αισθητικος του οικου με ενημερωσε με καθε λεπτομερεια για τα προιοντα του οικου μου ελυσε αποριες που ειχα και μαζι με την μονιμη αισθητικο του οικου στην Ερμου με ενημερωσαν για οτι τις ρωτησα. Το σερουμ ειναι σε προσφορα σε ενα πανεμορφο τσαντακι με αλλα δυο προιοντα. Ξεχασα να σας πω οτι φευγοντας μου εδωσαν και δωρο δειγματα προιοντων Εμεινα πολυ ευχαριστημενη Μπραβο στα κοριτσια της CLARINS ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

  13. @ΡΑΝΙΑ: Αγαπημένη μας beauty addict ευχαριστούμε για το review! Χαίρομαι που πήγες και καταλαβα ότι πρέπει να πέρασες πολύ όμορφα! Στο μεταξύ τα περιέγραψες όλα τόσο ωραία που αν και την είχα και εγώ την εμπειρία ζήλεψα!! 😄 Αν βρω χρόνο μπορεί να περάσω μια βόλτα το Σάββατο από το Χαλάνδρι για ένα make over γιατί έχω κανονίσει ένα ποτακι νωρίς με φίλες και θα είμαι έτοιμη!!

  14. Τζουλια ναι περασα πολυ ομορφα και πραγματικα εδειξε πολυ διαφορετικο το προσωπο μου…καλο απογευμα

  15. Όντως Χριστουγεννιατικο όνειρο! Ταξίδεψα!
    χχ

  16. To ξέρετε πως το ένα TIFFANY & CO της Πέμπτης Λεωφόρου βρίσκεται δίπλα στον TRUMP TOWER;; Tυχαίο;;Δε νομίζω… Aπό εκεί αγόρασε η Μελάνια το δώρο για τους Ομπάμα τη μέρα ορκωμοσίας Τραμπ…. https://www.youtube.com/watch?v=wSXReun88YM
    Επίσης , έχω να καταγγείλω πως ο Τερκενλής ζήλεψε τη δόξα του πολυτελούς κοσμηματοπωλείου κι αντέγραψε το χρώμα στο κουτί….χαχαχαχα…. το Tiffany blue color έχει κατοχυρωθεί ως το χρώμα κατατεθέν του brand…. (εεεε,ρεεεε κάτι μηνύσεις που θα πέσουνε 🤣😜😝🤣 )

  17. Τέλεια, αλλά πιο τέλειο το review της Rania!!Το έχω βάλει στο μάτι το serum και το foundation!

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.