Dove #ΔείξτεΕμάς

 

 

Καθημερινά ερχόμαστε αντιμέτωπες με στερεότυπα και απεικονίσεις που δεν θυμίζουν σε τίποτα τον πραγματικό μας εαυτό. Εικόνες αψεγάδιαστες που πολύ συχνά επηρεάζουν τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη δική μας ομορφιά.

 

Λένε ότι «Δεν μπορείς να γίνεις ό,τι δεν βλέπεις», πολλές εικόνες όμως στα ΜΜΕ και τη διαφήμιση συνεχίζουν να προωθούν μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που παρουσιάζουν μια περιορισμένη εικόνα του ποιοι είμαστε, πως πρέπει να μοιάζουμε και τι μπορούμε να καταφέρουμε.

 

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 70% των γυναικών εξακολουθούν να αισθάνονται ότι δεν αντιπροσωπεύονται στις εικόνες που βλέπουν καθημερινά*. Πολλές είναι οι γυναίκες που επηρεάζονται από τέτοιου είδους περιορισμούς, αποκλεισμούς και στερεότυπα. Επηρεάζουν την υγεία, τις σχέσεις και τις ευκαιρίες στη ζωή τους.

 

 

 

 

To Dove, για άλλη μια φορά αναλαμβάνει δράση και δημιουργεί την καμπάνια #ΔείξτεΕμάς, την μεγαλύτερη βιβλιοθήκη φωτογραφιών παγκοσμίως, που δημιουργήθηκε από γυναίκες, με στόχο να σπάσει τα στερεότυπα ομορφιάς και να δείξει τον αληθινό μας εαυτό. Για το σκοπό αυτό, το Dove ένωσε τις δυνάμεις του με την Getty Images, την πιο μεγάλη και αξιόπιστη βιβλιοθήκη φωτογραφιών παγκοσμίως, και την Girlgaze, μια κοινότητα γυναικών δημιουργών, με στόχο να συμβάλλει ενεργά στην αυθεντική απεικόνιση των γυναικών στα ΜΜΕ και τη διαφήμιση.

 

Η συλλογή περιλαμβάνει περισσότερες από 5.000 φωτογραφίες από 39 χώρες και συνεχίζει. Χωρίς ψηφιακή παραμόρφωση, απλά η αληθινή ομορφιά, που δεν αποκλείει κανέναν.

 

 

 

 

Παράλληλα, στην Ελλάδα το Dove σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος καλεί όλες τις γυναίκες να γίνουν μέρος της παγκόσμιας καμπάνιας #ΔείξτεΕμάς και να δείξουν την αληθινή τους ομορφιά. Χωρίς φίλτρα, χωρίς επεξεργασία και μακριά από στερεότυπα. Από τις 7 μέχρι τις 13 Νοεμβρίου επισκέψου επιλεγμένα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αναζήτησε τα ειδικά Photo Stations, φωτογραφίσου όπως πραγματικά είσαι, και κάνε τη δική σου δήλωση γύρω από τα στερεότυπα της ομορφιάς.

 

Με κάθε φωτογραφία που δημοσιεύεται στο Instagram με το hashtag #ΔείξτεΕμάς ή αγοράζοντας προϊόντα Dove αποκλειστικά από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος βοηθάς και εσύ να σπάσουν τα στερεότυπα και παράλληλα,  συμβάλλεις στην ανανέωση του εξοπλισμού του 1ου Συμβουλευτικού Κέντρου για γυναίκες θύματα βίας, που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, αφού μέσα από την καμπάνια το Dove και η ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύουν το σημαντικό έργο της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων για την Καταπολέμηση της Βίας κατά των Γυναικών.

 

 

 

 

Σκοπός του οργανισμού είναι να ενδυναμώσει τις γυναίκες θύματα βίας και να τις βοηθήσει να ανακτήσουν την αυτοεκτίμησή τους, ώστε να αναλάβουν την ευθύνη για την επαγγελματική, προσωπική και οικογενειακή τους ζωή.

 

 

 

 

 

 

 

17 Σχόλια
  1. Μπραβο στο Dove!!!beauty lies in the eyes of the beholder!!!

  2. Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην εταιρία Dove και στην ΑΒ Βασιλοπουλος που τρέχουν αυτή την καμπάνια
    στην χώρα μας!!! Όλοι είμαστε μοναδικοι και αυτο ειναι η μαγεία!!!

  3. Ζούμε σε μια κοινωνία που μας δείχνει τι είναι όμορφο κι εμείς έχουμε μάθει να ανταποκρινόμαστε χωρίς δεύτερη σκέψη. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές μένουμε στην επιφάνεια χάνοντας την ουσία των πραγμάτων, η οποία στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι άλλη παρά η προσωπικότητα κάθε γυναίκας.Οι γυναίκες πρέπει να πάψουν να πολεμούν το σώμα τους κι αυτό γιατί πρέπει να το αγαπήσουν, έχουν την ανάγκη να το κάνουν. Πρέπει να σταματήσουν να αναζητούν τρόπους να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά τους κι αυτό γιατί στην πραγματικότητα οι ατέλειες είναι αυτές που μας κάνουν μοναδικές. Συγχαρητήρια στην εταιρεία Dove και στην ΑΒ Βασιλόπουλος για την βοήθειά τους σε αυτόν τον σημαντικό σκοπό. Επιτέλους πρέπει να ελευθερωθούμε απ’ότι μας έχει επιβληθεί, και μας ψυχαναγκάζει. Να μην φοβόμαστε….. Άλλωστε η ζωή είναι μικρή για να την σπαταλάμε!

  4. Μεγάλο θέμα αυτό.Με αφορμή μια γυναίκα που έβλεπα σε φωτογραφίες στο προφίλ της και που σοκαρίστηκα από αυτό που αντίκρισα στην πρώτη μας συνάντηση(κόντεψα να μην την αναγνωρίσω) θα πω πως πρέπει να δουλέψουμε πρώτα εμείς με τον εαυτό μας και τον καθρέπτη μας.Να τον πάρουμε αγκαλιά και να μην τον κρίνουμε αυστηρά.
    Τα φίλτρα και οι εφαρμογές που σε αλλάζουν και σε βελτιώνουν ουρλιάζουν ανασφάλεια.Και άντε έβαλες φίλτρο και με την εφαρμογή έγινες ξανά 25άρα.
    Και??Τι άλλαξε?
    Τα πας καλύτερα με τη σχέση σου?
    Οι συνθήκες εργασίας σου έγιναν καλύτερες?
    Η κοινωνική σου ζωή έπιασε κορυφή?
    Το μόνο που θα πετύχεις? Μερικά αιτήματα φιλίας στο fb,ακόλουθους στο instagram, like , καρδούλες και σχόλια του τύπου “Ya so kokla” ,”ΕΙΣΕ ΑΣΤΕΡΗ”και “Κάνε με αντ είμε μπλοκ”.
    Και όταν θα κοιτάς τον καθρέπτη πάλι εσύ δεν θα είσαι?Κι έστω,δέχομαι ότι το κάνεις από ναρκισσισμό και όχι από ανασφάλεια.Όταν κάποιος σε δει από κοντά νομίζεις δεν θα καταλάβει τη διαφορά?
    Τι καλύτερο από το να αποδεχτείς το γεγονός πως είσαι ξεχωριστή και ιδιαίτερη.Και στις φωτογραφίες να τονίζεις τη διαφορετικότητά σου και να μην την κρύβεις.Δεν μπορώ να διανοηθώ πως στην εποχή μας με τόσο κατακλυσμό πληροφοριών από παντού ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που τους πείθει το photoshop.Κι όχι μόνο τους πείθει αλλά τους επιβάλλει κιόλας αυτά τα πρότυπα.
    Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ τίποτα στις φωτογραφίες μου.Δεν ξέρω αν είναι θέμα αυτοπεποίθησης ή κάποιας διαταραχής μου αλλά πιστεύω πως δεν πρόκειται να γίνω ποτέ αυτό που βλέπω στα περιοδικά και στις πασαρέλες.Πιστεύω όμως ότι μπορώ να γίνω κάτι άλλο ακόμα καλύτερο.Να είμαι εγώ.Γιατί το όμορφο είναι όμορφο αλλά είναι τελείως υποκειμενικό!
    Μουτςς

  5. Εγώ πάντως στη litsa θα έδινα χωρίς σκέψη ένα απο τα ιδιαίτερα αρώματα έτσι χωρίς κλήρωση. Πολύ σωστά τα είπες, πολυ ωραία γραφή. Δεν έχω τίποτα από όλα αυτά τα ταsocial κ είμαι μια χαρά. με τις φώτο με τον κωτσo κ τα δίδυμα αγκαλιά.

  6. Μ’ αρέσουν αυτές οι alternative καμπάνιες που σπάνε τα στερεότυπα και αναδεικνύουν την πραγματική ομορφιά και δύναμη που έχει κάθε γυναίκα αλλά και κάθε άνθρωπος.

  7. Η Λίτσα νομίζω τα είπε όλα 💟για άλλη μια φορά μπράβο στην Dove για την ενέργεια της!

  8. @Litsa με καλυψες πλήρως!!!!💚❤💛💚❤💙💜💚💛❤💚💚💜💙💜💙💙💜💙💜💙💜💙💜💙💛❤💛❤💛💜💛💛💜💛💜💛💜💛💜💛💛💜💛💜💛💜💚💜💙💙💜💙💜💙💜💙💙💜💛❤💛❤💛💛💜💚💜💙💜💙💙💜💙💜💙! Είπες όσα ήθελα να πω και όσα σκέφτομαι και εγώ όταν βλέπω πολλές instagrammers να “πλασάρουν” έναν διαφορετικό εαυτό στον βωμό τον λάικ!!!! Ακόμα χειρότερο θεωρώ πως κάποιες από αυτές προβάλουν ΣΥΝΕΧΏΣ Κάθε στιγμή από την προσωπική τους ζωή και δείχνουν τα παιδιά τους……..

  9. Μπράβο, μπράβο, Μπράβο! Αγαπώ αυτές τις δράσεις! @Litsa συμφωνώ σε όσα λες. Και τα λες σωστά και πολύ εύστοχα.
    xx

  10. @Litsa & Elena: Πολύ σωστά και εμπεριστατωμένα τα σχόλιά σας κορίτσια. Χαίρομαι που βρήκατε ενδιαφέρον το post, ήξερα ότι είναι μια ενέργεια για την οποία θα θέλατε να ενημερωθείτε.

  11. Η litsa τα ειπε ολα και εγω κουραστηκα να βλεπω ανθρωπους αλλαγμενους απο το photoshop απο πλαστικες, ας αγαπησουμε επιτελους τον ευατο μας οπως εινσι πραγματικα

  12. @Twins: Και όμως μια χαρά και το “κώτσος”. Στην αρχή νόμιζα ότι μιλούσες για το bb boy σου και τα δίδυμα όπου τους έχεις αγκαλιά- αλλά και ο κότσος στα μαλλιά, ωραίος είναι! Γέλασα παρόλα αυτά με τα δύο κώτσος και κότσος!

    Τα δώρα χορηγούνται από εταιρείες και φυσικά οι νικητές πάντα βγαίνουν με διάφανο τρόπο, δηλαδή τυχαία και με κλήρωση γιατί αυτό είναι το σωστό. Παρόλα αυτά, τα αξιότιμα, bb girls τα οποία με τα καθημερινά τους σχόλια, “συνυπογράφουν” κατά μια έννοα το bb, δεν τα ξεχνάμε… έχουμε τον τρόπο μας! 🙂 🙂 🙂

  13. Εξαιρετική κίνηση! Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια, με την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των social media, η κατάσταση πήρε το δρόμο χωρίς επιστροφή – έχουμε φτάσει πλέον στο σημείο να βλέπουμε καρμπόν ανθρώπους (γυναίκες κυρίως), με πειραγμένα χαρακτηριστικά ακόμη και από μικρή ηλικία. Δεν ξέρω αν είναι σημεία των καιρών ή ανασφάλεια και χαμηλή αυτοεκτίμηση ή προσπάθεια να “ανήκεις” κάπου, αλλά σε φάσεις αισθάνομαι ότι έχει χαθεί εντελώς το μέτρο. Μακάρι αυτή η κίνηση να βρει και άλλους υποστηρικτές!

  14. Kαλημερα….συμφωνω σιγουρα με την Litsa kai Elena
    Εχω ατομο στην οικογενεια μου που πασχει απο ψωριαση και τον πρωτο χρονο ντρεπονταν να βγει με σορτσ η μπλουζακια
    Μετα καταλαβε οτι απο την στιγμη που δεν ειναι κολλητικο για τους διπλα του γιατι θα πρεπει να κρυβεται
    Κυκλοφορει κανονικοτατα , φορα οτι θελει παει στην θαλασσα για μπανιο και στην τελικη σε οποιους δεν αρεσει ας μην τον κοιτουν

  15. Θυμάμαι κι άλλη καμπάνια της εταιρείας με κάποια μοντέλα -κορίτσια της διπλανής πόρτας με κάποια παραπάνω κιλά,,,,παράδειγμα προς μίμηση για να ακολουθήσουν κι άλλα brands….κι εννοείται πως αύριο κιόλας θα σπεύσω στα ΑΒ για τις αγορές μου.
    Όσο για το σχόλιο της Λίτσας,νομίζω πως εκφράζει όλες μας….δεν έχω λόγια….

  16. Πολυ ωραία καμπάνια[email protected],ΜΠΡΆΒΟ!!

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.