AMOUAGE: H Rolls Royce της Niche Perfumery.

 

 

 

Οποιαδήποτε αναφορά στην niche αρωματοποιία, δεν γίνεται να μην περιλαμβάνει την Amouage.  Όλη η εξέχουσα πολυτέλεια και η λαχταριστή ποιότητα που καθορίζει ένα niche brand, ενσαρκώνεται στην Amouage.

 

Είναι σαν να μιλάμε για πανάκριβα αυτοκίνητα και να μην αναφερόμαστε στην Rolls Royce, ακόμα κι αν δεν την αποκτήσουμε ποτέ!  Παγκόσμια γνωστό brand, ένα από τα δημοφιλέστερα και πιο αγαπημένα σε όλο τον κόσμο, μια σταθερή αξία πλέον, που εμπνεύστηκε και δημιούργησε ο Σουλτάνος του Ομάν.  Αρχικά ως μια πρόθεση να προσφέρει πολύτιμα αρώματα ως δώρο στους ηγέτες του κόσμου.

 

Όσο ξεχωριστά είναι τα αρώματα της, τόσο γοητευτική είναι κι η ιστορία για το πως κατέληξαν να είναι τα πολυτελέστερα αρώματα του κόσμου.  Το γεγονός, ότι ο σουλτάνος του Ομάν ενδιαφέρθηκε για την δημιουργία ενός αρωματικού brand, δεν είναι τυχαίο. Το Ομάν είναι η γη του καλύτερου λιβανιού στον κόσμο! Αυτές οι μικρές κίτρινες ρητίνες με το θεσπέσιο άρωμα και ιδιότητες, σημείο αναφοράς για πολυάριθμους λαούς, πολιτισμούς και θρησκείες του κόσμου μας, αυτό το θαυμαστό εκχύλισμα που παίρνουμε από τα δέντρα Boswellia και δη το βασιλικό λιβάνι Hojary, παράγεται μόνο στο Ομάν και αποκλειστικά στην περιοχή Dhofar.

 

 

 

 

Είναι το ίδιο λιβάνι που οι τρεις Μάγοι σύμφωνα με τα ευαγγελικά κείμενα  προσέφεραν μαζί με τη σμύρνα και το χρυσό στον Χριστό.  Εκεί στα βάθη της Ανατολής, στο κάτω άκρο της Αραβικής χερσονήσου, η κυβέρνηση του Ομάν έχει θέσει υπό την προστασία της μία καταπράσινη έκταση σπαρμένη με το δέντρο Boswellia Sacra, το οποίο παράγει αυτή τη ρητίνη (ρετσίνι), τη γνήσια βασιλική ποικιλία του λιβανιού, την καλύτερη στον κόσμο.  Πρόκειται για τους πάλαι ποτέ βασιλικούς κήπους της Βασίλισσας του Σαβά, η οποία είχε δωρίσει αυτό το συγκεκριμένο λιβάνι στο βασιλιά Σολομώντα.

 

Το πανάκριβο αυτό συστατικό προσφέρεται εδώ και αιώνες, ως πολύτιμο δώρο σε βασιλιάδες κι αυτοκράτορες αυτού του κόσμου.  Το εκπληκτικό του άρωμα που δε μοιάζει με κανένα, ακόμα και σήμερα πλανιέται στον αέρα, από τα σπίτια και στους δρόμους του Ομάν, αφού οι ντόπιοι δεν σταμάτησαν ποτέ να το χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους.  Σήμερα είναι τρεις μόνο οικογένειες που πατροπαράδοτα συνεχίζουν την καλλιέργεια του βασιλικού λιβανιού, με την άδεια της κυβέρνησης του Ομάν.

 

 

 

 

Η δημιουργία της Amouage ξεκίνησε το 1983, όταν ο Σουλτάνος του Ομάν Qaboos Bin Said ζήτησε από τον Πρίγκηπα Sayyid Hamad bin Hamoud al bu Said να ιδρύσει μια εταιρεία που θα είχε ως σκοπό, να διατηρήσει και να διαδώσει την παραδοσιακή τέχνη της αρωματοποιίας του Ομάν και των πρώτων υλών της.   Ήθελε επίσης να έχει στη διάθεση του ένα αυθεντικό και ανεκτίμητο δώρο, το οποίο θα προσέφερε στους ηγέτες των κρατών που θα επισκεπτόταν τη χώρα, τιμώντας την ιστορία του. Η Amouage αντιπροσωπεύει επάξια ένα βασιλικό brand, αντικατοπτρίζoντας στο λογότυπο της την βασιλική σφραγίδα του σουλτανάτου. Τα πολυτελέστατα κρυστάλλινα μπουκάλια έχουν, τα αντρικά, στο καπάκι τους το σχήμα του στιλέτου του Ομάν που είναι και το εθνικό τους σύμβολο, ενώ τα γυναικεία, το σχήμα του περίφημου θόλου του Μεγάλου Τζαμιού Sultan Qaboos, του διασημότερου και ιερότερου τζαμιού στη χώρα.

 

 

 

 

Η λέξη Amouage είναι μια συγχώνευση της γαλλικής λέξης amour (αγάπη) και της αραβικής λέξης που σημαίνει κύματα.  Το brand χρησιμοποιεί τα παραδοσιακά συστατικά της αρωματοποιίας της Μέσης Ανατολής το λιβάνι, το ουντ και το μύρο, σε μια νέα, πιο σύγχρονη εκδοχή τους.  Τα αρώματα εξελίχθηκαν από τους αρωματοποιούς που συνεργάζονται με το brand και είναι προσανατολισμένα στην διεθνή πελατεία.

 

Από το 1983 και με την πάροδο των χρόνων, η Amouage έγινε μια παγκόσμια αρωματική φίρμα, πρώτης κατηγορίας.  Τόσο για τα εξαιρετικά της αρώματα, όσο και γιατί είναι από τις πιο ακριβές και πολυτελείς στον κόσμο.

 

Το πρώτο της κατάστημα στο εξωτερικό, άνοιξε το 2011 στο Dubai. Στη συνέχεια απλώθηκε σε όλο τον Περσικό και σε πολλές μεγαλουπόλεις της Ευρώπης, όπως Λονδίνο, Μιλάνο, Ρώμη.  Πέτυχε να διατηρήσει τη μοναδική της ταυτότητα, ανάμεσα σε πολλές παλιές, κλασσικές αλλά και πρωτοποριακές διεθνείς μάρκες.  Αυτό οφείλεται σε ένα μεγάλο βαθμό στο γεγονός, ότι η Amouage δημιουργεί αρώματα αραβικής παράδοσης σε σύγχρονη εκδοχή, από πολύτιμα τοπικά συστατικά. Η ανάμειξη αυτών των κατά βάση αραβικών πρώτων υλών, δίνει πλούτο, βάθος και κομψότητα που αντανακλά την αραβική κληρονομιά και τον πολιτισμό τους.

 

 

 

 

Θα περίμενε κανείς παραδοσιακά oriental αρώματα, σαν αυτά που συναντάμε στα souks της ανατολής.  Εδώ όμως πρόκειται για κάτι τελείως διαφορετικό.  Τα αρώματα κουβαλούν όλο τον πολιτισμό και την παράδοση της ανατολίτικης αρωματοποιίας, αλλά απευθύνονται στη δυτική αγορά και διακρίνονται για τον εκλεπτυσμό τους. Έχουν περάσει από ένα φινίρισμα θα λέγαμε, με την υπογραφή των κορυφαίων αρωματοποιών της εποχής μας, κι έτσι έχουν προκύψει αρώματα κλασσικά και πολυαγαπημένα.  Χρησιμοποιούνται μεν οι πρώτες ύλες της χώρας, εστιάζοντας σε νότες όπως λιβάνι, μύρο, δέρμα, γλυκά μούρα, οπόποναξ, μπαχαρικά, ορυκτά και ρητίνες, με ευωδιές πικάντικες, καπνιστές, γλυκές, γλυκόξινες, αλλά το αποτέλεσμα είναι αριστουργήματα που τα λατρεύει σύσσωμη η δυτική κουλτούρα!

 

 

Το πρώτο άρωμα του brand δημιουργήθηκε το 1983 κι ήταν το Amouage Gold, για γυναίκες και άντρες, που έγινε αμέσως μεγάλη επιτυχία.  Από τα πιο διάσημα αρώματα που ακολούθησαν είναι το Ubar (1995, relaunch 2009), Dia (2002), Ciel (2003), Esprit d’Amouage (2004) και άλλα πολλά ακόμα.

 

Σήμερα η Amouage έχει επεκταθεί σε προϊόντα σώματος, σειρές μπάνιου, σαπούνια, αρώματα σπιτιού, κεριά.   Στα 30 της χρονιά το 2012, η Amouage, γιόρτασε με την κατασκευή ενός ολοκαίνουργιου  εργοστασίου και visitor center, στο Muscat την πρωτεύουσα του Ομάν.   Το εργοστάσιο χτίστηκε για να βοηθήσει το brand να εξαπλωθεί στη διεθνή αγορά με τις απαραίτητες εξαγωγές, αλλά και για να προσφέρει ξεναγήσεις στους επισκέπτες  που θα τους έδιναν την ευκαιρία να γνωρίσουν το brand και να έχουν την εμπειρία της παρασκευής των αρωμάτων και της επαφής με τα πολύτιμα συστατικά. Εκτός από την αρωματική εμπειρία, το visitor center είναι ένα μνημείο αρχιτεκτονικής τέχνης που εκπλήσσει κι εντυπωσιάζει τους επισκέπτες.

 

 

 

 

 

Ο σημερινός καλλιτεχνικός διευθυντής της Amouage είναι ο Christopher Chong από το Χογκ-Κογκ.  Ήταν παντελώς άγνωστος στο χώρο της αρωματοποιίας όταν ξεκίνησε με την Amouage  το 2007,  έκανε όμως την έκπληξη μ΄ένα θριαμβευτικό ντεμπούτο, λανσάροντας   τα ανδρικά αρώματα Jubilation 25 και Jubilation XXV.  Χωρίς να έχει τις μεγάλες περγαμηνές σπουδών ή εμπειρίας σε διάσημους οίκους,  κέρδισε ωστόσο μετά απ΄αυτό την αποδοχή του χώρου.  Το όραμα του για τον οίκο,  είναι να δημιουργεί αρώματα που θα μένουν πάντα κορυφαία και κλασσικά, αλλά και να εξελίσσει τα αρωματικά προϊόντα του.

 

To brand σήμερα συνεργάζεται με τους αρωματοποιούς: Randa Hammami, Cecile Zarokian, Daniel Maurel, Angeline Leporini, Guy Robert, Daniel Visentin, Elise Benat, Bernard Ellena, Alexandra Carlin, Emilie (Bevierre) Coppermann, Lucas Sieuzac, Jean-Claude Ellena, Nathalie Feisthauer, Violaine Collas, Leslie Girard, Pierre Negrin, Karine Vinchon Spehner, Bertrand Duchaufour, Dorothee Piot, Annick Menardo, Maurice Roucel, Gras, Creations Aromatiques, Michele Saramito, Jacques Flori, Alberto Morillas και Richard Herpin.  Έχει δημιουργήσει 93 αρώματα από το 1983 έως το 2019.

 

Τα αρώματα που ξεχωρίζω:

Τα αρώματα της Amouage, σε αντίθεση με τα περισσότερα niche που είναι unisex, βγαίνουν κατά βάση σε αντρική και γυναικεία version.  Τα reviews μου αφορούν τα γυναικεία αρώματα, τα οποία και έχω δοκιμάσει.

 

 

GOLD – 1983 Guy Robert.

Χρυσός! Ένα εφ΄ όλης της ύλης «χρυσό» άρωμα, το πρώτο της Amouage κι αν επιλέξετε ένα μόνο για δοκιμή, ας είναι αυτό! Η κορωνίδα του στέμματος, που έγινε αμέσως δημοφιλές και κλασσικό, κάτι σαν «το άγγιγμα του Μίδα».   Είναι ένα υπέροχο αλδευδικό άρωμα, απ΄αυτά που γράφουν ιστορία «άπαξ τη εμφανίσει»…  Ένα πολύτιμο πουδρε, πολυτελές σαπούνι από λιβάνι και μύρο.  Αμυδρά λευκά, φίνα, λουλούδια και καθαριότητα, άλλα στο βάθος ανατολίτικη μαγεία, βαλσαμική βάση κι αισθησιακό civet με κεχριμπάρι και σανταλόξυλο. Αριστοκρατικό και φίνο, βαθύ, ζεστό, σέξι , θηλυκό.   Το χρυσαφένιο μπουκάλι του είναι φτιαγμένο από γαλλικό κρύσταλλο 24% διακοσμημένο με χρυσό 24 καρατίων.

 

 

 

 

 

UBAR – 1995 Creations Aromatiques

Θορυβώδες, προκλητικό, έντονα ανατολίτικο, θρασύ, ζωώδες, με τεράστια προβολή. Αντιφατικό και διχασμένο είναι χωρίς αμφιβολία, ένα από τα «δύσκολα» αρώματα της Amouage! Εδώ έχουμε να κάνουμε ξεκάθαρα μ΄ένα skanky άρωμα.  Είναι το άρωμα μιας αμαζόνας, εντυπωσιακό και ασυγκράτητο. Δεν είναι φτιαγμένο για crowd pleaser, αλλά για να κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν.  Η εξέλιξη του είναι συνεχής και μεταβαλλόμενη. Το ζωώδες δίνει τη θέση του στο floral και το σανταλόξυλο, στο μαύρο αμπέρ και το πατσουλί. Κρίνο της κοιλάδας και πορτοκάλι με ρητίνη copahu. Ένα παράδοξο άρωμα, για τις αμαζόνες που μπορούν να το τιθασεύσουν.

 

 

 

 

DIA – 2002 Jean-Claude Ellena.

Ακόμα μια αλδεΰδική μαγεία, μια εκρηκτική σύνθεση από λουλούδια, αυτή τη φορά όμως με κυκλάμινο, εστραγκόν, βιολέτα, παιώνια, άνθη πορτοκαλιάς, τριαντάφυλλο Τουρκίας και άνθη ροδακινιάς.   Ένα ακόμα άρωμα σαπουνιού και καθαριότητας, αυτή τη φορά όμως παντρεμένο με ένα μπουκέτο μυρωδάτα, μεθυστικά λουλούδια.  Σαν ένας κήπος με όλων των ειδών τα ευωδιαστά λουλούδια, αφημένος στο παγωμένο αεράκι του χειμώνα.  Ένα άρωμα κομψό και θηλυκό, έντονο άλλα φίνο, χωρίς να πνίγει ή να μπουκώνει εξαιτίας του έντονου floral.   Οι καθαρές αλδεΰδες κυριαρχούν, σαν ένας πλούσιος αφρός σαπουνιού που στη συνέχεια αφήνει στο δέρμα το απαλό πέπλο μιας καλλυντικής πούδρας.  Σανταλόξυλο, ξύλο γκουαϊακ, θυμίαμα, ηλιοτρόπιο, κέδρος και λευκός μόσχος στο τελείωμα, δίνουν ένα άρωμα ονειρεμένο!  Μια ηλιόλουστη μέρα το χειμώνα!

 

 

 

 

CIEL – 2003 Lucas Sieuzac

Έχει άρωμα το γαλάζιο, ο ουρανός, η θάλασσα; Ciel, έτσι λένε στα γαλλικά το θαλασσί, το γαλανό χρώμα, άλλα και τον ουρανό. Στην Amouage όλα αυτά έχουν ένα άρωμα! Είναι ένα πλούσιο ανθικό μπουκέτο, μια θάλασσα από κυκλάμινα, γαρδένιες, βιολέτες, άνθη ροδακινιάς, γιασεμιά, νούφαρα και τριαντάφυλλα. Μια θάλασσα που πνίγεται στον λευκό μόσχο για να δώσει ένα άρωμα υδάτινο, φρέσκο, άλλα και ξυλώδες στο βάθος, σαν ένα ξύλο που επιπλέει στα κύματα.  Ένα άρωμα φρέσκο, τραγανό.  Μια παγωμένη, αναζωογονητική αύρα ωκεανού. Ένας καθαρός, γαλανός ουρανός, μια παγωμένη χειμωνιάτικη μέρα.  Ένα άρωμα διάφανο, θηλυκό, πολυτελές, προορισμένο για signature. Ένα καλοραμμένο λευκό πουκάμισο με φίνα δαντέλα στα μανίκια!

 

 

 

 

INTERLUDE – 2012 Karine Vinchon Spehner

«Η στιγμή της ανάπαυλας, είναι η πιο όμορφη στιγμή ανάμεσα στις προσπάθειες και τις δοκιμασίες, όταν κάποιος σταματάει για να γευθεί τις επιτυχίες και τα αποτελέσματα των προσπαθειών του. Η Αmouage έχτισε τη φήμη της πάνω στην επανεφεύρεση της χρήσης, παραδοσιακών συστατικών και ευωδιών. Το μύρο και το λιβάνι ήταν ανέκαθεν δυο πνευματικά και θρησκευτικά εργαλεία, αλλά στο Interlude έχουν ανακατασκευαστεί, για να τα νιώθει κανείς σύγχρονα και σοφιστικέ» λέει σε μια αναφορά του για το άρωμα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Amouage Christopher Chong.  Το Interlude είναι ένα πανέμορφο chypre!  Ευφορικό, γαλήνιο και αρμονικό, σαν τη στιγμή της ανάπαυλας του πολεμιστή.  Γλυκόπικρα περγαμόντα, κίτρα, γκρέιπφρουτ και τζίντζερ, ενώνονται με κύματα από νότες λιβανιού, τριαντάφυλλου, ανθών πορτοκαλιάς, γιασεμιού. Μια υποψία καφέ και μελιού, χωρίς το άρωμα να γίνεται γλυκό, μαζί με καρύδια, ακτινίδια, σανταλόξυλο, δέρμα, βρύα δρυός, κεχριμπάρι και βενζόη.  Το ουντ το ολοκληρώνει αναδεικνύοντας την πολυδιάστατη ανατολίτικη καταγωγή του αρώματος.   Άρωμα μεστό, τολμηρό, γήινο, ζεστό, διακριτικό, φίνο, αριστοκρατικό.  Κοντά στο δέρμα και με συγκλονιστική εξέλιξη.  Τα εμβληματικά κρυστάλλινα μπουκάλια του αρώματος παίρνουν ένα υπέροχο night blue χρώμα με επίχρυσο διάκοσμο κι ένα “sapphire-blue” κρύσταλλο Swarovski στο καπάκι.

 

 

 

 

 

Τα αρώματα και τις σειρές προϊόντων της Amouage θα τα βρείτε πολύ εύκολα σε e-shops. Στο επίσημο site https://www.amouage.com/ θα βρείτε όχι μόνο όλες τις σειρές σε full size, αλλά μεγάλη ποικιλία σε travel sizes  και discovery sets.

 

Επίσης, θα τα βρείτε στο δικό μας https://www.stemmacosmetics.gr, στο γερμανικό https://www.ausliebezumduft.de/marke-amouage.html και στο KG Perfumery του ξενοδοχείου King Georges που μπορείτε να τα δοκιμάσετε αλλά και να τα παραγγείλετε από το eshop του https://www.orloffdayspa.gr. Επίσης στο https://www.notino.gr θα βρείτε δείγματα, full sizes και κατά καιρούς προσφορές και εκπτώσεις.

 

Tέλος,  απολαύστε μια υπέροχη διαφημιστική καμπάνια του αρώματος Amouage “Fate” ταιριαστή και με την μαγική εποχή που διανύουμε,  με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Bill Radzinowicz.

 

 

 

 

Stella

 

 

18 Σχόλια
  1. Τι υπέροχη…ξενάγηση! Ευχαριστούμε πολύ @Stella! Και τι υπέροχα μπουκάλια!
    xx

  2. Υπεροχο!!!!!Θελουμε διαγωνισμο!!!!😁😁😁🎄🎄🎄🎁🎁🎁❤❤❤

  3. Τι σύμπτωση!!προχθες έβλεπα ενα ντοκιμαντέρ όπου έδειχνε την διαδικασία εξαγωγής της ρητινης(λιβάνι)
    απο τα δέντρα και μου θύμισε πολυ τα δικά μας μαστιχόδεντρα!!.Συγκεκριμενα έδειχνε κάποιους νομάδες όπου έβρισκαν τα δέντρα μέσα στην έρημο κάτω απο τον καυτό ήλιο να χαραζουν με μια ειδική σπάτουλα
    τον φλοιό για να τρέξει η ρητίνη και να μπορέσουν να την συλλέξουν! Μετα την συλλογή την επεξεργάζονταν
    για να στέγνωσει και να μην κολλάει ώστε να μπορέσουν να την πουλήσουν στην καλύτερη τιμής της αγοράς.
    Πάντως αν θα μπορούσα να διαλέξω κάποιο θα ήταν το DIA😍

  4. Στέλλα μου, δε θα σταματήσω να στο λέω πόσο πολύ ταξιδεύω με τη γραφή σου, σαν να μεταφέρομαι σε άλλους κόσμους, μαγικούς και παραμυθένιους! Με τις περιγραφές σου νοερά πλημμυρίζει το δωμάτιο ευωδιές! Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις γνώσεις σου μαζί μας!

  5. Α, ευχαριστούμε και για τα links, θα τα τσεκάρω μέσα στις γιορτές. Ειδικά, στο προηγούμενο ποστ για τον Serge Lutens μ’έβαλες σε πειρασμό και σκέφτομαι να παραγγείλω μερικά δείγματα, να δω πώς θα μου “καθίσουν”. Πολύ καλή φάση να δοκιμάσεις πρώτα πάνω σου το άρωμα, προτού προβείς στην αγορά του!

  6. @SofiaT Σοφία το έχουμε ξαναπεί! Εμεις τα BBgirls έχουμε συλλογικό ασυνείδητο!
    @SHEENA Δεν ξέρεις πόσο το χαίρομαι που τα απολαμβάνετε! Γιατί κι εγω τα απολαμβάνω γράφοντας τα και ειδικά όταν ανακαλύπτω κατι καινούργιο θέλω πολύ να το μοιραστώ μαζί σας. Πραγματικά θεωρώ, ότι δεν υπάρχει καλύτερος τροπος να επιλεγεις άρωμα, απο το να παιρνεις ένα δείγμα που θα φοράς κανονικά. Μέσα στα καταστήματα καλλυντικών, επηρεάζεσαι και από άλλες μυρωδιές που υπάρχουν στον χώρο ή μπορει ήδη να φοράς άρωμα, κρεμα σώματος, οτιδήποτε και να μην εχεις ορθή αντιληψη του αρωματος. Ασε που εκνευριζομαι με τις πωλήτριες που κανουν μια τσιγκουνικη ψεκασιά κι άντε να καταλάβεις. Προκειμενου να αφησω τα ωραια μου λεφτάκια, απαιτω να έχω πλήρη αντιληψη του προιόντος που θα αγορασω. Σύμφωνοι το να αγοραζεις δείγματα είναι ενα καποιο κόστος, αλλα στο φινάλε αν σου αρεσουν και τα αρωματα είναι μια πολύ ωραια εμπειρία, που εξασκει και την κρίση σου και μαθαίνεις και brands που δεν θα μπορουσες να γνωρίσεις, δεν υπάρχουν στα καταστήματα ευρείας. Πολλά αρώματα που δοκίμασα με δείγμα ενω πιστευα, ότι θα μου αρεσουν, τελικα φορωντας τα κανονικά μια ολοκληρη μέρα δεν τα ήθελα τελικα ή και το αντιθετο.

  7. Η διαφήμιση είναι μαγική!! Το άρθρο είναι τόσο “ζωντανό” που νιώθεις οτι μυρίζεις αυτά τα υπέροχα αρώματα!!

  8. @STELLA απολαυση αρωματικη σιγουρα. Μακαρι να μπορουσα να τα ειχα ολα

  9. Λάγνα ξενάγηση στη λάγνα Ανατολή! Σήμερα άκουγα νοερά και μουσική, διαβάζοντας! Αισθητηριακή εγρήγορση!

  10. Σαν να το μυρίζω στη φαντασία μου.
    Μουτςς

  11. @Stella: Πολύ σωστά, συμφωνώ μέχρι τελείας με όσα γράφεις! Άσε που πιστεύω ότι το άρωμα θα πρέπει να “κάτσει” πάνω σου, δλδ να μείνει για ώρα, ώστε να έχεις πλήρη αντίληψη του πώς θα μυρίζει στο δικό σου δέρμα. Επίσης, για το τσιγκούνικο ψέκασμα, νομίζω ότι πιο πολύ με ενοχλεί το ότι ψεκάζουν το χαρτάκι και στο δίνουν και δε σε αφήνουν να το δοκιμάσεις πάνω σου! Εξαιρετική ιδέα τα δείγματα, ειδικά αν είσαι διατεθειμένος να επενδύσεις κάποιο ποσό (όποιο και αν είναι αυτό) για άρωμα. Πάντως, να ξέρεις ότι με τις περιγραφές των αρωμάτων του Lutens με ιντρίγκαρες πολύ, τα δε μπουκάλια της Amouage κόσμημα πραγματικό!

  12. Εγω αυτα γιατι δεν τα ξερω? Νιωθω παντως οτι πρεπει να ειναι πολυ ωραια. Ευχαριστουμε για το ενδιαφερον αρθρο

  13. Δεν το ήξερα αυτό για το Ομάν και το λιβάνι….παραμύθι σκέτο….
    Τα μπουκάλια συναρπαστικά ….
    Αν δεν ήταν τα πράγματα τόσο αμφίβολα οικονομικά ,ίσως και να επένδυα σε ένα τέτοιο άρωμα….
    Αν ακούει ο Σουλτάνος του Ομάν και θέλει να δωρίσει ένα τέτοιο άρωμα σε μια κοινή και ταπεινή θνητή, θα χαρώ πολύ…..

  14. Ούτε rolls royce έχουμε ουτε κανά σουλτάνο του Ομάν για άντρα ούτε στο dubai μένουμε ε ας αρκεστούμε στα αρώματα που εμπνεύστηκε( εφόσον αντέχει η τσέπη μας)!! Μονο αν έρθει ο σουλτανος του Ομαν με rolls royce και όλα τα αρώματα στα πόδια μας τότε αλλάζει…….

  15. @STELLA,Μπράβο σου!Τι όμορφα που τα γράφεις!

  16. Πολύ ωραία η διαφήμιση!!!! Εντυπωσιακό το μπουκαλάκι…. 💙❤💚💛💜💚💙❤💛💜

  17. Στέλλα μου σε διαβαζω και εδω και στη σελιδα αρωματων και ειναι απολαυστικοτατη η αφηγηση σου

  18. @ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΚΟΥΛΙΑΚΟΥ σε ευχαριστώ πολυ! 🙂

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.