Άρωμα: Πώς να το διαλέξεις και πώς να το φορέσεις σωστά.

 

 

 

Ο Kipling έλεγε ότι «ούτε η όραση, ούτε η ακοή, μπορεί να οξύνει τις χορδές της καρδιάς μας, τόσο,  όσο η όσφρηση.»

 

επίσης, “αν φοράς διαφορετικό άρωμα κάθε μέρα δεν μπορώ να σε αναγνωρίσω”, έλεγε ο Oscar de la Renta, εννοώντας αυτό που έχουμε μάθει να λέμε “signature scent”ή αλλιώς το άρωμα – υπογραφή μιας γυναίκας. H γιαγιά μου είχε το δικό της (δεν άλλαζε ποτέ το Chanel No 5) και η μαμά μου πέρασε από δυο πολυαγαπημένα. Το Rive Gauche του YSL και το Tresor της Lancome.

 

Αυτό με έβαλε σε σκέψη: εγώ έχω signature scent; Απαντώντας μόνη μου, σκέφτηκα ότι είναι σχεδόν αστείο το γεγονός,  ότι είχα signature scent στην ηλικία των 20 (το Cinnabar της Estee Lauder) και τώρα πάνω από δυο δεκαετίες μετά μάλλον… δεν έχω. Περνάω φυσικά από εποχές με signature οίκους (πχ από τον οίκο του Mr Ford ή του Monsieur Mugler) αλλά ποιο είναι τελικά το δικό μου signature perfume; Και της Stella’s; Ποιο είναι το signature perfume της Stella’s που μας έγραψε όλα αυτά τα καταπληκτικά post, όπου όπως πολύ σωστά σχολίασε η Amalia “δεν μπορώ να διανοηθώ ότι μπορείς να επιλέξεις ένα και μόνο άρωμα!”..

 

Έχω την εντύπωση,  ότι εκτός από εποχές πολυπολιτισμικότητας ζούμε και  σε εποχές “πολύ αρωματικότητας”. Kαι κυρίες μου, ίσως είμαστε στα πρόθυρα του τέλους του signature scent.  Εγώ ας πούμε σας το έχω πει πολλές φορές, εδώ και χρόνια, δεν φοράω ποτέ μόνο ένα άρωμα, κάνω το δικό μου χαρμάνι με τα αρώματα που έχω στην κατοχή μου. Πείτε μου τώρα, υπάρχει κάποια από εσάς που έχει μόνο ένα άρωμα και αυτό το άρωμα δεν το αλλάζει ποτέ; Δύσκολο μου φαίνεται. Γιατί να μυρίζεις μόνο με έναν τρόπο όταν μπορείς να επιλέξεις πολλούς, ανάλογα με τη στιγμή και τη διάθεση;  Καλά τα έλεγε ο de la Renta,  αλλά έχουν περάσει πολλές δεκαετίες από τότε, όταν οι οίκοι ήταν μετρημένοι στα δάκτυλα και οι επιλογές περιορισμένες. Σήμερα ζούμε σε εποχές πληθώρας από κάθε άποψη. Ένας λόγος παραπάνω που το digital age τα έκανε όλα προσιτά. Πάνε οι εποχές που περιμέναμε ποια φίλη θα πάει στο εξωτερικό ή ποια θα περάσει από Duty Free για να μας φέρει εκείνο το ένα το μοναδικό άρωμα που δεν μπορούσαμε να βρούμε στην Ελλάδα. Τώρα με ένα κλικ σε λίγες μέρες έχεις ότι επιθυμήσεις στην πόρτα του σπιτιού σου.

 

 

 

 

Φυσικά οι  μεγάλοι αρωματικοί έρωτες δεν περνάνε εύκολα. Πάντα θα θυμάμαι το σχόλιο αγαπημένου μου φίλου (είμαστε ακόμα αγαπημένοι φίλοι) όταν πριν χρόνια μου είχε πει “ξέρω πότε έχεις έρθει ακόμα και αν είμαι με γυρισμένη πλάτη, από το άρωμά σου”. Αυτή η φλογα του μεγάλου έρωτα μπορεί να τρεμοπαίζει αλλά δεν σβήνει ποτέ. Από την άλλη, πάντα θα ψάχνουμε για τον επόμενο μεγάλο αρωματικό έρωτα. Και εγώ προσωπικά νιώθω τυχερή που πλέον μπροστά μου εμφανίζονται τόσες μα τόσες πολλές επιλογές.

 

Τα αρώματα κρύβουν φοβερό δυναμισμό και ένας από τους λόγους είναι ότι έχουν άμεσο αποτέλεσμα. Το φοράς και αυτόματα μπορεί να αλλάξει όλη σου η διάθεση. Αλλά ακόμα και σήμερα με όλα τα μέσα που μας προσφέρει η τεχνολογία και όλες τις προσλαμβάνουσες εικόνες,  ο καλύτερος τρόπος για να το επιλέξεις και να είσαι σίγουρη ότι θα σου ταιριάξει,  είναι να το δοκιμάσεις εσύ η ίδια, είτε από κάποιο δείγμα, είτε σε ειδικό μέγεθος, είτε στο ίδιο το κατάστημα.

 

Χθες ολοκληρώθηκε το υπέροχο, ρομαντικό, νοσταλγικό, δυναμικό και άκρως ενδιαφέρον  αφιέρωμα της niche αρωματοποιίας δια χειρός της Stella όπου είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα για niche perfume brands όπως Amouage, Frederic Malle, E. Coudray, Serge Lutens, Pierre Guillaume, Artisan Parfumer κ.α.

 

 

Μετά λοιπόν από όλα αυτά  τα ενδιαφέροντα σήμερα  έρχομαι εγώ με τα πρακτικά και τη βαρετή θεωρία. Πως και πότε θα αγοράσεις άρωμα; Πώς  και που θα το φορέσεις; Πότε θα το φορέσεις και πότε δεν πρέπει να το φορέσεις; Ποιες νότες είναι οι αγαπημένες σου; Σε ποιες νότες δεν έχεις δώσει ευκαιρία να εξελιχθούν πάνω σου;

 

 

 

Ησυχία παρακαλώ και ξεκινάω:

 

ΨΩΝΙΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΡΩΜΑ

Έχετε βρεθεί στο ισόγειο μεγάλων πολυκαταστημάτων. Το σκηνικό είναι σχεδόν χαώδες. Κάθε εταιρεία πιστεύει ότι έβγαλε το next big thing, κάθε πωλήτρια δεν χάνει την ευκαιρία να μας ψεκάσει με το νέο «αριστούργημα» ενώ οι πάγκοι και τα stands ξεχειλίζουν με περισσότερα μπουκάλια ακόμα και από κάβα. Για να μη μιλήσω για τις ονομασίες. Κάθε ονομασία και μια πρόκληση και μια «πρόσκληση»  για νοητά ονειρικά  ταξίδια Obsession, Pleasures, Romance, Love, Happy, Beautiful – η λίστα είναι ατελείωτη και η έμπνευση των εταιρειών αστείρευτη. Και δεν μιλάμε καν για τις αμφιλεγόμενες ονομασίες που κάποιες φορές έχουν σκοπό απλά να μας τραβήξουν την προσοχή και να διαφοροποιηθούν από το πλήθος “Lost cherry” προστάζει ο Tom Ford , “This smells like my vagina” το αρωματικό κερί δημιούργημα της Gwineth Paltrow – ήξερε πολύ καλά η ηθοποιός ότι και θα ενοχλήσει αλλά και θα βρει και προθυμο αγοραστικό κοινό αφού έχει ήδη εξαντληθεί.

 

 

 

Με όλα τα παραπάνω, εσείς πρέπει να σταθείτε στο ύψος σας.   Ακολουθήστε τις εξής τακτικές για να μη βγάλετε νοκ άουτ τη μύτη σας.

 

Αναγνώρισε ότι η επιλογή του σωστού αρώματος θέλει το χρόνο της: ένα καλό άρωμα δεν παύει να είναι μια μίνι- επένδυση και κάτι που θα σε συντροφεύει κάθε μέρα. Οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν τρέχουμε να αγοράσουμε το πρώτο που θα μας «σερβίρουν».  Αν λοιπόν είσαι στη φάση της αγοράς νέου αρώματος, μπορεί να χρειαστούν και δυο ή ακόμα και παραπάνω επισκέψεις,  στο κατάστημα μέχρι να αποφασίσεις, αλλά πίστεψέ με, στο τέλος, αξίζει τον κόπο.

 

Άκου τον αρωματοποιό: οι περισσότεροι συμβουλεύουν να δοκιμάζουμε τα αρώματα αργότερα μέσα στη μέρα τότε που η αίσθηση της όσφρησης είναι πιο διεγερμένη και όχι το πρωί.

 

Λάβε υπ όψιν σου τι σου αρέσει και ο πιο εύκολος τρόπος  και για σένα και για όποιον σε εξυπηρετεί , είναι να αναφέρεις αρώματα που έχεις αγαπήσει πολύ στο παρελθόν.

 

 

 

 

Αν είσαι εντελώς πρωτάρα– κανένα πρόβλημα όλες υπήρξαμε πρωτάρες- διάβασε τον πίνακα παρακάτω με τις κατηγορίες αρωμάτων:

Floral ή Λουλουδάτα: στην τεράστια αγορά της Αμερικής είναι τα πιο δημοφιλή και αγαπημένα. Οι βασικές τους νότες είναι φυσικά από λουλούδια όπως το τριαντάφυλλο ή ο κρίνος. Ενδεικτικά παραδείγματα σε κλασσικά αρώματα αυτής της κατηγορίας είναι το Chanel No 5 και το Joy by Jean Patou.

Κιτρώδη – Citrus: είναι αυτά που περιέχουν στις νότες τους φρουτένια συστατικά από εσπεριδοειδή όπως το μανταρίνι, το grapefruit, το νεράντζι.  Ενδεικτικό παράδειγμα το  άρωμα Annick Goutal Eau D’Hadrien.

Ανατολίτικα- Oriental: «πικάντικα» και ζεστά, σχεδόν πάντα στη σύνθεσή τους θα βρούμε και βανίλια και κεχριμπάρι. Τα πιο κλασσικά αρώματα αυτής της κατηγορίας είναι το Opium by YSL και το Shalimar by Guerlain.

Σπορτίφ, ή Πράσινα:  φανταστείτε τη μυρωδιά που έχει το φρεσκο-κομμένο γρασίδι ή βότανα όπως λεβάντα και ο βασιλικός. Ενδεικτικό παράδειγμα το άρωμα L’Occitane Lavender Harvest.

Ξυλώδη:  περιέχουν νότες ξύλων όπως ο κέδρος, το σανδαλόξυλο, ή το βέτιβερ. Ενδεικτικό παράδειγμα το άρωμα Escape by Clavin Klein.

Chypre ή Συπρέ: παίρνουν το όνομά τους από το νησί της Κύπρου και είναι αρώματα όπου νιώθεις πολύ την οσμή των βρύων. Θα λέγαμε ότι οι νότες τους παντρεύουν τα εσπεριδοειδή, τα ξύλα όπως δρυς και κάποιες φορές λουλούδια.  Ενδεικτικό παράδειγμα το άρωμα Miller Harris, Citron, Citron.

Πράσινα- Θαλασσινά- Υδάτινα: περιγράφουν τα «καθαρά», «ελαφριά» χαρμάνια, όπως για παράδειγμα το Issey Miyake L’Eau d’ Issey και το Bobbi Brown, Beach.

 

 

 

 

Χρησιμοποίησε τα blotters: στα ειδικά χαρτάκια, ψέκασε τρία (μάξιμουμ) αρώματα της κατηγορίας που προτιμάς. Παραπάνω αρώματα και δεν θα μπορείς να ξεχωρίσεις τις διαφορές.

 

Κούνησε τα blotters μπροστά από τη μύτη σου: όταν αποφασίσεις ποια δυο σου αρέσουν περισσότερο , τότε μπορείς να τα ψεκάσεις και στο δέρμα σου, το ένα στον ένα καρπό και το άλλο στον άλλο. Εννοείται ότι δεν αγοράζεις ποτέ άρωμα, χωρίς πριν να το έχεις ψεκάσει πάνω σου. Όταν από τα δυο καταλήξεις σε αυτό το ένα το μοναδικό, ψέκασέ το  στον καρπό του χεριού  που γράφεις. Είναι αυτό που σηκώνεις πιο συχνά προς το πρόσωπό σου και έτσι μπορείς να μυρίζεις το άρωμα καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας για να σιγουρευτείς για την αγορά σου.

 

Δώσε χρόνο: το άρωμα – όπως και το καλό κρασί- θέλει λίγο χρόνο να ξεδιπλώσει την οσμή του. Δώσε του τουλάχιστον 20 λεπτά για να ανοίξουν όλες οι νότες και να ανακατευτούν με τη δική σου χημεία. Μετά άφησέ το πάνω σου για μια μέρα. Αν μετά από 24 ώρες εξακολουθεί να σου αρέσει η μυρωδιά του – ήρθε η ώρα να το αγοράσεις.

 

 

 

 

Ωραία. Το αγόρασες. Πως θα το φορέσεις;

 

To άρωμα, από υγρό,  εξατμίζεται και γίνεται αέριο. Τι μας μάθαιναν στη Χημεία ότι συμβαίνει στα αέρια; Έχουν την τάση να ανυψώνονται. Σωστά; Σωστά. Άρα το πρώτο μεγάλο λάθος, είναι να φοράς το άρωμά σου, μόνο πίσω από τα αυτιά σου πριν φύγεις το πρωί από το σπίτι. Μέχρι το μεσημέρι, δεν θα υπάρχει άρωμα, θα έχει πάει στο καλό και προς τα πάνω.

 

Άκου λοιπόν:

 

Ξεκίνα το ψέκασμα από κάτω προς τα πάνω, προτιμώντας τα σημεία που έχουν σφυγμό εκεί που το αίμα είναι πιο κοντά στην επιφάνεια και ζεσταίνει το δέρμα σου εντείνοντας τη μυρωδιά: στο εσωτερικό των αστραγάλων, πίσω από τα γόνατα, στο εσωτερικό των καρπών, στο ντεκολτέ και μόνο στο τέλος, πίσω από τα αυτιά.

 

Αν θέλεις να έχει πολύ διάρκεια, μην το ψεκάζεις σε στεγνό δέρμα: τα μόρια εξατμίζονται πολύ γρήγορα στις στεγνές επιφάνειες πράγμα που πρακτικά σημαίνει ότι η καλύτερη στιγμή για να ψεκάσεις το άρωμά σου και να έχει φοβερή διάρκεια είναι μόλις απλώσεις μια κρέμα σώματος. Ή από τη σειρά του ίδιου του αρώματος,  ή και οποιαδήποτε άλλη ενυδατική- προσοχή να είναι χωρίς άρωμα όμως,  για να μην αλλάξει το τελικό αποτέλεσμα του αρώματός σου.  Τώρα δεν θα ξαναπείς ποτέ «μα, γιατί δεν μου κρατάει κανένα άρωμα;”

 

 

 

 

Ψέκασε στον αέρα και πέρνα από μέσα: σίγουρα την έχεις ακούσει και εσύ αυτή τη σαχλαμάρα, έτσι; Οk, κάντο αν έχεις λεφτά για πέταμα,  ή αν θέλεις να χρησιμοποιείς το άρωμά σου και ως αποσμητικό σπιτιού,  αφού το περισσότερο άρωμα διαχέεται στον χώρο και όχι πάνω σου. Σε κάθε άλλη περίπτωση, μην το κάνεις.

 

 

Πολύ χειρότερο από το άρωμα που δεν μυρίζει καθόλου είναι το άρωμα που παρά- μυρίζει με αποτέλεσμα να γίνεται ενοχλητικό για τους γύρω σου- το άρωμα πρέπει να το μυρίζεις λίγο εσύ και λίγο αυτός που βρίσκεται ακριβώς δίπλα σου- όχι όλο το γραφείο. Ειδικά τα ανατολίτικα αρώματα είναι καλύτερα να φοριούνται μόνο το βράδυ. Αν παρόλα αυτά δεν θέλεις να το αποχωριστείς ούτε κατά τη διάρκεια της μέρας, αγόρασε την κρέμα σώματος της αρωματικής σειράς για το πρωί.

 

 

Ξέχνα τα πολλά –πολλά και ειδικά τα πιο βαριά ανατολίτικα και λουλουδάτα αρώματα  σε αυτούς τους χώρους:

 

ιατρεία

αεροπλάνα

σινεμά

θέατρο

λεωφορείο.

και γενικά όπου βρίσκονται πολλά άτομα  κοντά – κοντά ο ένας με τον άλλο, ή που περιμένουν  σε ουρά.

 

Για του λόγου το αληθές τη δεκαετία του 1980 στη Νέα Υόρκη (η εποχή του Opium) κάποια διάσημα ρεστοράν είχαν απαγορεύσει τη χρήση έντονων αρωμάτων γιατί οι σεφ θεωρούσαν ότι αλλοίωνε την μυρωδιά των  εκλεκτών συνταγών τους.

 

 

Τώρα είσαστε έτοιμες. Και για χάρη του δημοσιογραφικού scoοp να σας ενημερώσω ότι διανύουμε μια εποχή που πολλά αρώματα της αγοράς, θα τα βρείτε έως και με 50% έκπτωση. Θα έλεγα λοιπόν, ότι είναι μια πολύ καλή εποχή για νέες αρωματικές περιπέτειες.

 

 

 

14 Σχόλια
  1. Από μικρή θυμαμαι ότι πάντα ήθελα ένα άρωμα που πρώτον να με αντιπροσωπεύει κ δεύτερον να μην το αλλάξω ποτέ ώστε όταν περναω από κάπου να λένε η Τζένη: -) ..Όντως υπαρχει ένα άρωμα που όποτε το μυρίζω πσντα θυμάμαι τον πρώτο μου μεγάάάάλο έρωτα κ αυτό δεν θα αλλάξει μιας κ μετά απο πανω απο 10 χρόνια οταν το μυρίζω θυμαμαι κ όλες τις στιγμές μας οταν το μύριζα: -( .Παρόλα αυτά όπως όλες μας νομίζω συμφωνώ ότι δεν έχουμε ένα μόνο άρωμα, αλλά θελω να βρω επιτέλους αυτό που θα πω ΝΑΙ ΑΥΤΟ Κ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ…Νομίζω πως η επιλογή του αρωματος στην δική μου περίπτωση είναι από τις πιο δύσκολες αποφάσεις.Πολύ σημαντικές οι πληροφορίες πως να διαρκεί παραπάνω το άρωμα ομολογώ πως δεν τις γνώριζα όλες: -@

  2. Όλα όσα γράφεις Τζούλια σ’ αυτό το ποστ είναι εξαιρετικά εύστοχα και ολοσωστα! Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε παρά πολλά σε όλα αυτά, θα περιοριστεί να κάνω όμως μόνο μια ερώτηση… Εδώ δε μένουμε με τον ίδιο άντρα για όλη μας τη ζωή. Γιατί θα πρέπει να μένουμε με το ίδιο άρωμα? Δεν είναι πολύ βαρετό, πολύ κλισέ και πολύ ψυχαναγκαστικό?

  3. kαλημερα …ουτε εγω θελω να μενω σε ενα αρωμα…υπαρχουν τοσο ομορφα αρωματα εκει εξω που θελω να αλλαζω

  4. Υπέροχες συμβουλές και είναι αλήθεια ότι εδω και αρκετά χρόνια έχω σταματήσει να είμαι πιστή σε ενα άρωμα και αυτό γιατί ειχα απογοητευτεί πολύ στο παρελθόν με 3 συγκεκριμένα αρώματα, τα οποία, ανά εποχή, δεν έβγαζα από πανω μου, αλλά για λόγους που οι ίδιες οι εταιρείες γνωρίζουν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα τα καταργούσαν.. Ειδικά με το τριτο το Alessandro del aqua, το οποίο ήταν το ιδανικό signature άρωμα μου και που άλλο άρωμα δεν μου έχει ταιριάξει ετσι, μπορώ να πω ότι έπαθα κάτι σαν ερωτική απογοήτευση οταν και στα Sephora και στα Hondos που το αναζήτησα μου είπαν ότι καταργήθηκε 😔

  5. Αρχικά θα σταθώ στην ονομασία που έδωσε η Gwineth στο αρωματικό κερί – δημιούργημά της…. ομολογώ πως δεν το γνώριζα και με εντυπωσίασε αλλά δεν ξέρω αν θα αγόραζα ένα κερί μ’ αυτό το όνομα….
    Κι εγώ είχα signature scent (το spellbound από την Εstee) σε μικρότερη ηλικία αλλά τώρα πια -εδώ και πολλά χρόνια – δεν έχω….παίζει ρόλο το πέρασμα των χρόνων ίσως;;;;
    @ΜΑRYL ,συμφωνώ απόλυτα με όσα είπες για αγαπημένες μυρωδιές που οι εταιρείες καταργούν για τους δικούς τους λόγους….

  6. Αν και εγω δεν εχω ενα μονο αρωμσ που αγαπω…σιγουρα ψαχνω αυτο που θα λατρεψω και δεν θα το αλλαζω με τιποτα!

  7. Κατα καιρους κολλαω με ενα αρωμα τωρα τελευταια εχω κολλησει με το Gucci bloom υπεροχοοοο. Κανω ολα αυτα που λες για να μου κρατησει ενα αρωμα ,αλλες φορες κραταει αλλες οχι, ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει.

  8. Εγω σε νεαρή ηλικία φορούσα το Ysatis για χρόνια.Μεγαλώνοντας, μου άρεσε να πειραματίζομαι περισσότερο με τα αρώματα, κι αυτό συνεχίζω μέχρι τώρα.
    xx

  9. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου αγαπημένη μου αλλά δεν ξέρω αν έχεις ακουστά πως είναι και κάποιες(εγώ δηλαδή)που διαλέγουν άρωμα αρκεί να τους αρέσει η εξωτερική του εμφάνιση(το μπουκαλάκι εννοώ)και μετά αποφεύγουν να το φοράνε συνέχεια επειδή (τάχα)τους αρέσει τόσο και το θέλουν για ιδιαίτερες περιπτώσεις αλλά το ψεκάζουν ακόμα και στο νερό του σφουγγαρίσματος(να τελειώνει επιτέλους) κι ας μυρίζει (επιεικώς) σαν εντομοκτόνο.
    Μουτςς

  10. Στη λίστα των χώρων που πρέπει κα αποφεύγονται τα έντονα αρώματα θα προαθέσω και το σχολείο. Όσα χρόνια φόραγα το Black Orchid του Tom Ford, δεχόμουν σχόλια του τύπου: “ξέρουμε που κάνατε μάθαμε την προηγούμενη ώρα”, “μυρίσαμε ότι έρχεστε”… Εκ των υστέρων καταλαβαίνω ότι μάλλον τα ζάλιζε τα παιδιά το άρωμά μου. Πλέον προτιμώ ηπιότερες μυρωδιές για το πρωί και αφήνω τα έντονα για βραδινές εξόδους.
    Πολύ ωραίος ο οδηγός αγοράς!
    Εννοείται ότι συμφωνώ με τη Stella και με τη Litsa, αν και δεν έχει χρειαστεί να ρίξω άρωμα στη σφουγγαρίστρα!

  11. @LITSA κι εγώ ανήκω στην κατηγορία που αγοράζω άρωμα βάσει της εμφάνισης του μπουκαλιού…. στο σφουγγάρισμα δεν το έχω ψεκάσει ακόμα…..χαχαχα….

  12. Δεν θέλω μόνο ένα άρωμα.Πάνε πολλά χρόνια από τότε.Τώρα θέλω 2-3 να φοράω.Ένα πιο ελαφρύ για τη δουλειά και άλλο για το βραδινή έξοδο.Άλλο για καλοκαίρι κι άλλο για χειμώνα.Θέλω ποικιλία και νομίζω ότι στην αγορά μπορούμε να βρούμε τα πάντα.

  13. @ΑΜΑΛΙΑ,Συμφωνώ,κι εγώ νομίζω ότι ζαλίζονται τα παιδιά.Ενα ελαφρύτερο για το πρωί είναι ο,τι πρέπει.

  14. Πολύ δύσκολα να επιλέξεις το κατάλληλο άρωμα!!! 💜💛💚❤💙💜💛💚❤💙💜💛💚❤💙💜💛💚💙😁 εγώ πάλι συνηθίζω να φοράω άλλο τον χειμώνα και άλλο το καλοκαίρι…. συνήθως τον χειμώνα επιλέγω ένα πιο “βαρυ” ενώ το καλοκαίρι πιο ανάλαφρο με νότες γιασεμιού… 💜💛💚💙❤💜💛💚💙💚💛💜❤

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.