15 διάσημες και απαγορευμένες διαφημιστικές καμπάνιες.

 

 

Πρόσφατη διαφημιστική καταχώρηση του online fashion store “Missguided” απαγορεύτηκε γιατί σύμφωνα με τη νομοθεσία πρόσβαλε το γυναικείο κοινό καθώς απεικονίζει μια γυναίκα «ως σεξουαλικό αντικείμενο»

 

Η εν λόγω καταχώρηση.

 

 

 

 

Το πράγμα δεν έμεινε μόνο στην εικόνα  πήγε και ένα βήμα παρακάτω όταν το άλλο fashion store Boohoo είδε την βασική ετικέτα των ρούχων του να απαγορεύεται λόγω της χρήσης των λέξεων “send nude”. Και ενώ φυσικά το brand εννοούσε το nude χρώμα, εν τούτοις οι υπεύθυνοι θεώρησαν ότι στέλνει το λάθος μήνυμα.

 

Είτε συμφωνείτε με τα παραπάνω είτε όχι έχει ενδιαφέρον να δούμε κάποιες αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες, που λογοκρίθηκαν και απαγορεύτηκαν  είτε παγκοσμίως είτε σε κάποιες μεμονωμένες χώρες για διάφορους λόγους πχ  πολύ αδύνατα μοντέλα, έμμεσα έως άμεσα  χρήση ναρκωτικών,  ή λόγω γύμνιας και έντονης σεξουαλικότητας

 

Calvin Klein, 1985

Η πρώτη και τόσα χρόνια μετά τόσο εμβληματική διαφημιστική καμπάνια των Calvin Klein Jeans με μια 15χρονη Brooke Shields να παραδέχεται ότι δεν μπαίνει τίποτα ανάμεσα σε εκείνη και το τζιν της. Eπί λέξη: “Do you know what comes between me and my Calvins? Nothing.” Σεξουαλικά υπονοούμενα από έφηβη,  ο λόγος της απαγόρευσης αλλά το brand πέτυχε τον σκοπό του και με το παραπάνω.

 

 

 

Calvin Klein 1995

Ακάθεκτος ο οίκος,  εδώ κατηγορήθηκε για παιδική πορνογραφία. Στη μέση μέχρι που μπήκε και το Υπουργείο Δικαιοσύνης για να διερευνήσει την υπόθεση, όπου τελικά το αποτέλεσμα ήταν  ότι κανένα από τα μοντέλα δεν ήταν ανήλικο.

 

 

 

 

Sisley 2001

To μοντέλο Josie Maran  δείχνει τα ρούχα της εταιρείας ενώ ταυτόχρονα πίνει προκλητικά  γάλα από το στήθος μιας αγελάδας. «Εμείς απλά θέλαμε να τονίσουμε τη σημασία της φύσης και του νατουραλισμού!» δήλωνε η εταιρεία. Κανένας δεν τους πίστεψε. Banned.

 

 

 

Yves Saint Laurent, Opium

Ποίος ήταν στο τιμόνι του οίκου YSL όταν εμφανίστηκε αυτή η γιγαντοαφίσα με τη παντελώς γυμνή Sophie Dahl για το άρωμα “Opium”? O Tom Ford, ποιος άλλος;  Χιλιάδες τα παράπονα καταναλωτών- η καμπάνια δεν είχε πολύ τύχη και σύντομα εξαφανίστηκε. «Σεξουαλικά υπονοούμενα που δεν πρέπει να τα βλέπουν μάτια παιδιών» ο λόγος της απαγόρευσης από το Advertising Standards Authority.

 

 

 

YSL M7, 2002

Το αγαπημένο μου αντρικό άρωμα όλων των εποχών ήταν φυσικά και αυτό δια χειρός Tom Ford. Ο Tom εμπνεύστηκε από τον ίδιο τον μοναδικό Yves,  που είχε ποζάρει ακριβώς έτσι εν έτη 1971. «Το άρωμα φοριέται πάνω σε γυμνό σώμα, δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να το κρύβουμε. Η καμπάνια είναι αγνή, πρόκειται για … ακαδημαϊκό γυμνό.» ήταν  η δήλωση του ανεπανάληπτου Tom μετά την  κατακραυγή. Να μην σας πω γιατί απαγορεύτηκε, έτσι; (καθίστε μην απαγορευτεί και το bb τώρα, με αυτά που ανεβάζω…)

 

 

 

GUCCI 2003

Τσούπ! Ποιος βρίσκεται πίσω από αυτή την καμπάνια; Μην τα ξαναλέμε, και πάλι ο Tom αυτή τη φορά όταν ήταν στο τιμόνι του οίκου Gucci. Η φωτογράφηση by Mario Testino εξακολουθεί και είναι μια από τις πιο διάσημες όλων των εποχών. Φοβερό το artistic G εδώ που τα λέμε, με τη μία απαγορεύτηκε η καμπάνια σε όλο τον κόσμο.

 

 

 

 

Sisley 2007

Ta μοντέλα της Sisley είναι fashion junkies. «To λατρεύω τόσο πολύ αυτό το ρούχο που έτσι μου έρχεται να το … εισπνεύσω.» μάλλον αυτό υπονοούν. No, no, no. Πλήρης απαγόρευση για το glam drug use, κατ εμέ σωστά.

 

 

 

 

Tom Ford 2007,  το άρωμα Tom Ford for Men.

Τον αγαπώ. Τέλος. Οι Ιταλοί προφανώς όχι και τόσο. Απαγόρευση στη γείτονα.

 

 

 

American Apparel 2009

Και πάλι ο λόγος ήταν «παιδική πορνογραφία» απαγόρευση στο UK,  αλλά το μοντέλο ήταν 23 και όχι 16.

 

 

 

 

Μiu Miu

H 14χρονη τότε  ηθοποιός Hailee Steinfeld, κάθεται και κλαίει όχι γιατί δεν την παίζουν οι φιλενάδες της, αλλά γιατί αργεί το τρένο (;). Ήταν ανάγκη και αυτή να κάθεται ΠΑΝΩ στις γραμμές του τρένου; Αυστηρή απαγόρευση (και πάλι στο UK) “ένα παιδί σε μια άκρως επικίνδυνη κατάσταση” ο λόγος.

 

 

 

 

Benetton

Η φωτό ήταν πέρα για πέρα αληθινή,  όταν σε κάποιο επίσημο ταξίδι ο Καθολικός Πάπας Benedict XVI φιλήθηκε στο στόμα με τον Μουσουλμάνο ιμάμη Sheik Ahmed el-Tayeb. Ο κακός χαμούλης στο Βατικανό που δήλωσε ότι το brand – που επίσης έκανε και καμπάνια κατά του φόβου για το AIDS-  μπέρδεψε την αδελφική αγάπη με σεξουαλικά υπονοούμενα. Μιλάμε ότι κατέβηκε μετά από λίγες ώρες- ούτε καν μέρες.

 

 

 

Saint Laurent 2015

Ποζάρει η 18χρονη Kiki Willems για τον οίκο.Yπερβολικά αδύνατο μοντέλο «που δίνει λάθος και εξαιρετικά «ανεύθυνα» μηνύματα σε νέες κοπέλες.» Γερό χτύπημα για τον οίκο γιατί η απαγόρευση ήρθε λίγες μέρες μετά από ψήφισμα στη Γαλλική Βουλή κατά της παρουσίασης  πολύ αδύνατων μοντέλων σε πασαρέλες και διαφημιστικές καταχωρήσεις.

 

 

 

Gucci 2016

Ακριβώς το ίδιο με το παραπάνω- εξαιρετικά αδύνατο μοντέλο- και απαγόρευση στο UK. O οίκος θύμωσε και δήλωσε «δεν φαίνονται σχεδόν καθόλου κόκαλα!» αλλά το Advertising Authority, δεν έκανε σπιθαμή πίσω.

 

 

 

 

 

 

41 Σχόλια
  1. @Julia Αγαπημένη Τζούλια με έκενες κ ξεκαρδίστηκα “Να μην σας πω γιατί απαγορεύτηκε, έτσι; (καθίστε μην απαγορευτεί και το bb τώρα, με αυτά που ανεβάζω…)Ysl 2002 Το καλύτερο ever, -Gussi 2003-Tom Ford 2007 μα γιατί τα απαγορεύσανε??? Προσωπικά είναι εξαιρετικά χωρίς πλακα τώρα!!

  2. @ΤΖΕΝΗ: Άδικο έχω?Εγώ δεν ξέρω τίποτα, προς χάρην του δημοσιογραφικού scoop όλα τα παραπάνω και αν μου πουν κάτι θα πω τα bb girls φταίνε που θέλουν να τα ξέρουν όλα!!! χααχχααχχαχααχ

  3. @Stella: Αχχχχ ναι, ναι. Ο συζυγός μου στην άλλη ζωή!

  4. @Stella Αν θελουμε να τα ξέρουμε όλα λέει? Χαχαχα Εννοείται κ θελουμε όλα, όχι τα μισά!! Κ αν σου πουν κάτι στείλ`τους σε μένα γιατί αν τα δουνε ξανά μπορεί να μας βρούνε κ άλλο υλικό αχαχαχα @ Julia ας τους συζύγους μας για λίγο εκτός τους θέματος εμείς τα βλέπουμε δεν είπαμε οτι αν έβγαινε η φώτο με το άρωμα του Tom θα του το έπαιρνα κιόλας..μόνο αν μου έπαιρνε το ysl m7 μιας κ αγαπώ ysl τοτε ναι ..

  5. @ΤΖΕΝΗ ΚΑΣΑΠΙΔΟΥ να σου πω την αληθεια εγω με αυτο το 50% που γινεται αυτες τις μερες του πηρα για τα προσεχή γενεθλιά του, το καινούργιο του Θωμα, το Signature Beau de Jour που τα σπάει!!!! Τον έβαλα χθες το βράδυ να το μυρίσει και τρελλάθηκε!

  6. Eκτός από την καμπάνια της Sisley 2007 και της Miu Miu που τις βρήκα αντιαισθητικές και εκνευριστικές και καλά εκαναν και τις απαγορεψαν,δεν καταλαβαινω γιατί απαγορεύτηκαν οι υπόλοιπες..μου αρεσουν ιδιαιτερα ολες του CK,καθώς και του YSL 2002 & GUCCI 2003,ειναι υπέροχες κατά την άποψη μου! Καμιά φορά ο υπερβολικος πουριτανισμός ή ψευτοπουριτανισμός είναι φάουλ.

  7. @Stella: Πάει.. το “καταστρέψαμε” και το bb boy σου. Σαν τα μούτρα μας τον κάναμε… χαχααχαχαχχα

  8. @Maryl: Συμφωνώ απόλυτα. Και αυτές οι δυο που είπες μαζί με την American Apparel, κάπως “ενόχλησαν” και μένα. Τις υπόλοιπες τις λατρεύω!

  9. @Stella Μπράβο Στέλλα που τον αγαπάς τόσο κ του πήρες κ το νεο άρωμα του `20 .. αυτό που λες νομίζω δεν είναι πολύ βαρύ ε?

  10. @ Julia Πάντως ένα έχω να πω είσαι εξαιρετική!! Τα αρθρα σου είναι ενα κι ενα κάθε μέρα κ καθε τόσο μας ρίχνεις κ μια βομβίτσα σαν την σημερινή κ εισαι όλα τα λεφτά!!! Bbbbbbbb blog forever

  11. @Stella, θα πάω στα καταστήματα καλλυντικών να το μυρίσω! Σύμφωνα με σένα -που είσαι η ειδικός- αφού αυτό το άρωμα ειναι super, είναι σοβαρά υποψήφιο για τον δικό μου Θωμά! 😉
    xx

  12. @TZENH ΚΑΣΑΠΙΔΟΥ καθολου κατα τη γνωμη μου! Ειναι ενα μοντερνο φουζέρ ιδανικό για άνοιξη καλοκαιρι.
    @Julia Μονη μου τον κατέστρεψα ασε…. Μου εμαθε τα Serge Lutens και τα Caron και τα Frederick Malle…. Εγινε πολύ απαιτητικός πλεον στα αρωματα! Δεν αρεσκεται στα μαζικά! Θελει Niche! Εχει άποψη και την εκφράζει με πόζα, λες και γραφει review, άσε… σαν τα μουτρα μου τον έχω κάνει!

  13. @SOFIA MARGA Αν του αρεσουν τα φρέσκα, πράσινα, βοτανικά αρωματα, όχι γλυκα, αλλα ξυλωδη με νότες λεβάντας, πατσουλί, μέντα, δενδρολιβανο, βρυα δρυος, τότε θα του αρεσει! Δεν εχει καμμια σχεση με σιρόπια ή εσανς σαμπουαν που κυκλοφορούν.

  14. @Stella: Αχαχαχχαχαχαχαχα!! Καλά να πάθεις!! Και καλά να πάθω και εγώ, που μου ζητάει ο 12χρονος, Neroli Portofino και Mandarino di Amalfi. Βάλαμε τα χεράκια μας και βγάλαμε τα ματάκια μας!!

  15. @TZENH: Έτσι ακριβώς αγαπημένη. Οι “βομβίτσες” που λες και εσύ είναι για να σας κρατάω σε εγρήγορση και να βλέπω αν είσαστε συγκεντρωμένες στο μάθημα!!

  16. @Julia είδες εσύ έπρεπε να κάνεις μάθημα στους καθηγητές μας..γι αυτό δεν μαθαμε τίποτα! Δεν μας κρατούσανε σε εγρήγορση κοιμισμένα πηγαίναμε κοιμισμένα φεύγαμε..αφήστε η δικιά μου είναι 3,5 χρονών κ όταν λέει μεγαλώσει θέλει μεκ απ,μπλεφαρίδες(μάσκαρα),ρουυυυζ,κραγιόν,όζα,σκιές..από τώρα με έσκασε γιατί ήθελε στον παιδικό να την βάζω από τα αρωματά μου κ εγώ την εβαζα ε λεω θα μας πουν κ τίποτα οι δασκάλες κ τι να κανω πήγα στο hondos κ την πήρα ενα κοριτσίστικο αρωματάκι

  17. Kαλημερα εμενα με ενοχλησαν οι διαφημισεις της SISLEY, BENETTON GUCCI
    Τις θεωρω για μενα προσβητικες και θεωρω οτι εγιναν μονο και μονο για να συζητηθουν
    Οπως βεβαια και του TOM εγιναν μονο για να στρεψουν τα βλεμματα στο προιον
    Βεβαια αυτος ειναι παντα ο λογος της διαφημισης
    Αλλο ομως η εξυπνη διαφημιση και αλλο η προσβολη
    Μαλλον ειμαι πιο συντηριτικη φαινεται

  18. @ΤΖΕΝΗ: Με μαμά bb girl ήταν δυνατόν και το μικρό μας να μην είναι bb baby girl από κούνια;; @Maryl: Η Μαριλια έχει παρέα αγαπημένη!

  19. @Rania: Απολύτως σεβαστή η άποψη σου Ρανια μου. Να υπάρχει και αντίλογος – αυτό είναι το bb.

  20. Eγώ ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι τους ενόχλησε στην καμπάνια της Sisley του 2001;;;Χαχαχα…ο νατουραλισμός σε όλο του το μεγαλείο…είναι ξεκάθαρο….
    Και στην καμπάνια του YSL….Xαχαχα…. αφού το Μ7 κοιμάται…..αν ήταν ξύπνιο ,να το καταλάβω…. **Μ7 είναι οπλοπολυβόλο,για όσες δεν γνωρίζουν….κάντε τον συνειρμό…χαχαχα….

  21. @Celia: Wow, wow, wow!!! Παρά ξυπνήσαμε στην τάξη!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  22. @ Celia χαχαχαχαχαχαχα δεν παίζεσαι είσαι απίστευτη.!! Τζούλια ετοιμάσου είμαστε έτοιμες για απολογία αν σου ζητηθεί

  23. Νομίζω πως η Sisley 2007 ειναι η πιο τρανταχτή ως τρόπος “να τραβηξουμε την προσοχή”, που μπορώ να δικαιολογήσω την απαγόρευση. Προάγει ολοφάνερα την κουλτούρα των ναρκωτικών προς αυξηση πωλήσεων και με κατι τέτοια σίγουρα συνηθίζει το ματι, αλλα και η συνείδηση. Τωρα για τις υπόλοιπες, μόνο η Apparel ισως κανει (?) προς παιδική πορνογραφία (?). Δεν είμαι και πολυ σιγουρη, γιατί μας έχουν πρηξει πλεον και με το Political correct. Για τις υπόλοιπες… να ‘χαμε να λέγαμε. Παντως η πιο υποκριτικη αντιδραση ως προς την απαγόρευση θεωρω είναι στην Benetton δεδομενου, ότι χρησιμοποιει ενα πραγματικό γεγονός. Απ΄ότι καταλαβαινω το φιλι δόθηκε, κατι αντιστοιχο με το περίφημο ιστορικό φιλι μεταξύ Εριχ Χόνεκερ και Γκορπατσόφ, που απεικονίσθηκε και στο τοίχος του Βερολίνου, ετσι δεν είναι? 😉

  24. @julia: έτσι!! Τα κορίτσακια μας από μικρά εχουν γίνει bb little girls, αφού συνήθως το μήλο πέφτει κάτω από τη μηλιά! 😊 @Stella: ποσο συμφωνώ με την τελευταία σου τοποθέτηση, ειλικρινά και εγώ τη βλέπω υποκριτική την αντίδραση ενόχλησης για τη διαφήμιση της Benetton

  25. @Celia: χάχαχα τώρα είδα το σχόλιο της Celia, ολα τα λεφτά,🤣🤣🤣 και που “κοιμαται” παντως μία χαρά ειναι(άσε μην πω κάτι παραπάνω και μας σβήσουν σχόλια και ποστ)

  26. @Maryl ( όσο αφορά σε αυτό που έγραψες στην @Celia)
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Κλαίω!!! Κλαίω από τα γέλια και σε ευχαριστώ φίλη μου! Μου έφτιαξες την εβδομάδα!!!!

  27. Πολύ ωραίο άρθρο! “Σκαμπρόζικο” αλλά κι ενδιαφέρον, επειδή βλέπουμε τον τρόπο σκέψης πίσω από τη διαφήμιση και για τη διαφήμιση. Εμένα, κακά τα ψέμματα, για αρκετές μου φάνηκε κάπως σωστή η απαγόρευσή τους: οι δύο τελευταίες με τα ανατριχιαστικά αδύνατα μοντέλα (ξέρετε, η νευρική ανορεξία θερίζει στις νεαρές ηλικίες, για αυτό απαγόρευσαν τα πολύ αδύνατα μοντέλα, για να μην είναι πρότυπο μίμησης για τα νεαρά κορίτσια. Αν και η αιτία της ασθένειας αυτής δεν είναι φυσικά τα μοντέλα, αλλά ψυχολογικές και οικογενειακές παθογένειες. Είναι όμως μια αφορμή!), οι καμπάνιες με τα Calvin και της American Appareil, όπου στην μεν μία το μοντέλο είναι ανήλικο και δεν είναι το ότι λέει σεξουαλικά υπονοούμενα. Όλοι ξέρουμε τι λεν και τι κάνουν οι έφηβοι όταν είναι μόνοι τους ή με παρέα. Σχετίζεται, θεωρώ, με την προκλητική στάση και διαθεσιμότητα της, όπου αυτή θα μπορούσε να θεωρηθεί φυσιολογική για εφήβους κι έτσι να τους κάνει πιο ευάλωτους ως θύματα παιδοφιλίας. Όσο για την δεύτερη καμπάνια της Calvin και αυτή της American Appareil, ακόμη κι αν τα μοντέλα είναι ενήλικα, παραπέμπει σε καταστάσεις παιδοφιλίας κι αυτή, καθώς τα μοντέλα προσπαθούν να μοιάσουν σε εφήβους και ταυτόχρονα βγάζουν σεξουαλικότητα… Μα κοιτάχτε, το μοντέλο της American Appareil μοιάζει με μαθήτρια! Τη διαφήμιση της Miu Miu καταλαβαίνω γιατί την απαγόρεψαν, καθώς παραπέμπει σε αυτοκτονία. Αυτή που συμφωνώ σαφώς με την απαγόρευση της είναι η δεύτερη καμπάνια της Sisley, που προάγει τα ναρκωτικά.
    Αντίθετα, οι καμπάνιες με υπεύθυνο τον Tom Ford μ’ άρεσαν σχεδόν όλες. Μου θύμισαν κάπως τμήματα μιας ιστορίας, σαν ταινία μικρού μήκους. Ξέρω ότι έχει σκηνοθετήσει και ταινίες. Την ταινία του A single man την έχω δει και μ’ άρεσε πολύ.
    Η μόνη δικιά του που δεν μ’ άρεσε είναι αυτή του 2007, καθώς πραγματικά αντικειμενοποιεί τη γυναίκα, ταυτίζοντας το άρωμα με τα ερωτικά φορτισμένα τμήματα του γυναικείου σώματος ως αντικείμενο του πόθου για τον άντρα. Πάντως, με διασκέδασαν πολύ οι πληρωμένες απαντήσεις του μετά την απαγόρευση, οι οποίες είναι πνευματώδεις και με στυλάκι “σας γράφω”! Και απ’ ότι έχω καταλάβει από άλλα ποστ και σχόλια, το ‘χει πολύ με την πρόσκληση ο Tom, αρώματα με προκλητικούς τίτλους, κραγιόν με ονόματα αγοριών και κοριτσιών…Μου άρεσε πάρα πολύ ας πούμε ο τίτλος του αντρικού αρώματος “ο ωραίος της ημέρας”. Παραπέμπει στη γνωστή ταινία, με κάποιον ωραίο νεαρό στο ρόλο της Deneuve.
    Της Benneton είναι πολύ έξυπνη, στάζει ειρωνία. Προσποιείται ότι δεν καταλαβαίνει τον ιερατικό χαιρετισμό, για να κοροιδέψει την ρητορική μίσους του ιερατείου ενάντια στην ομοφυλοφιλία. Αν και κατανοώ ότι πρόσβαλλε πολύ τους θρήσκους. Όσο για τη διαφήμιση του Μ7 αναρωτιέμαι, θα ενοχλούσε το ίδιο αν στη θέση του νεαρού υπήρχε ένα αρχαίο ελληνικό αντρικό άγαλμα στην ίδια στάση, πχ ο Φαύνος Μπαρμπερίνι; Όχι βέβαια ότι δεν κατανοώ γιατί ενόχλησε: το μοντέλο είναι ολόγυμνο, χωρίς κάποιο καλόγουστο κρύψιμο, όπως συμβαίνει συνήθως στη διαφήμιση. Θα με πείτε χαζή, αλλά υποψιάζομαι ότι τμήμα της κακής αντίδρασης οφείλεται στην ομοφυλοφυλία του δημιουργού. Ωραίος τύπος ο Tom Ford και συμφωνώ μαζί σας Stella και Julia για την τρέλα σας μαζί του. Θα ήθελα πολύ να μπορούσα να δοκιμάσω κάποιο άρωμά του, αλλά no budget…Τι να κάνουμε!
    Τέλος, η πρώτη καμπάνια της Sisley με τις γελάδες, μου φάνηκε τελείως ανόητη και ξεκούδουνη. Ούτε κατάλαβα που παρέπεμπε, ούτε γιατί ακριβώς απαγορεύτηκε. (Μήπως αυτοί που την απαγόρεψαν θέλουν να πουν ότι παραπέμπει σε κτηνοβασια;) Ίου!
    Αυτά κι ελπίζω να μη σας κούρασα με τη φλυαρία μου.

  28. @Julia ένα είναι σίγουρο: αυτό το post άναψε..φωτιές! Πολλές απόψεις, πολύ κουβέντα σήμερα! Οσο για το bboy σου, ήμουν σίγουρη πως θα είχε άποψη και προτιμήσεις στα αρώματα (και οχι μονο!)…Συγνώμη, μα με μαμα την bbgirl @Julia τι άλλο θα έκανε το παιδί;
    χχ

  29. @Rania δεν σε βρισκω συντηρητική…Κι εμενα κάποιες διαφημίσεις δεν είναι του γούστου μου…
    χχ

  30. @Bάγια: Εγώ πάντως (και πιστεύω όλα τα bb girls) λατρεύω να διαβάζω τόσο εμπεριστατωμένα σχόλια και ειδικά όταν περιλαμβάνουν και πληροφορίες.. Και είτε συμφωνώ, είτε διαφωνώ, μου δίνει μεγάλη ευχαρίστηση η ανταλλαγή απόψεων. Αυτό εξ’ άλλου είναι το bb. 🙂 :):)

  31. Καλημέρα! Τι ανασύρατε σήμερα από το σκληρό δίσκο!!!
    Διορθώστε με αν κάνω λάθος, έχω την εντύπωση ότι η διαφήμιση του YSL M7 κυκλοφόρησε με τη σχετική λογοκρισία, περικοπή του επίμαχου… εξοπλισμού, σε αφίσα για ένα μικρό διάστημα… Οδηγούσα θυμάμαι στην Ελ. Βενιζέλου προς Κηφισιά και παραλίγο να χάσω τον έλεγχο 😂😂😂 το θυμάται καμία;;;

  32. Να ‘στε καλά κα Τζουλια, που δίνετε το βήμα για ευχάριστη φλυαρία και ανταλλαγή απόψεων. Έχω να πω ότι μου άρεσαν πολύ τα σχόλια όλων των κοριτσιών και διασκέδασα με τα μικρά που θέλουν κι αυτά beaute. Όπως είπε και μια άλλη σχολιάστρια, το μήλο κάτω απ’ τη μηλιά θα πέσει. Να χαίρεστε λοιπόν τα μικρά σας bbgirls και bbboys:)

  33. @ΒΑΓΙΑ Εξαιρετική τοποθέτηση, μπράβο σου! Τα είπες όλα νομίζω με τον καλύτερο τροπο!

  34. Nα συμπληρωσω οτι αυτο που ηθελαν οι εμπνευστες των διαφημισεων το πετυχαν
    Συζητιουνται και παραλληλά θυμασαι το προιον η τον οικο
    Ομως θα ξαναπω οτι οχι ολα στον βωμο του κερδους
    Ας σεβομαστε εστω και αν ειναι μικρη μειοψηφια οι αντιρρησιες και οι συντηριτικοι
    @ Βαγια μου αρεσει οταν καποιος τοποθετητε με επιχειρηματα

  35. @RANIA αυτό ακριβώς που είπες!!! Κατάφεραν να συζητιούνται για χρόνια!!! Αυτό ήθελαν και αυτό πέτυχαν… Πιο εκνευριστικό από όλα και αυτό που δεν δέχομαι με τίποτα είναι τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα που λειτουργούν ως κακα πρότυπα για νέα κορίτσια…

  36. Ωραια καμπανια για τον ysl και γενικα δεν με ξενισε κατι

  37. @ΝΙΚΟL M βλεπουμε οτι βγαζουν διαφημισεις και το γεγονος οτι ειναι επωνυμοι οι δημιουργοι τους και αρκετες φορες αγαπημενοι μας οτι πρεπει να κλεινουμε τα ματια σε οτι δεν μας αρεσει. Και ακομη ακομη οτι για να μην μας πουν ρατσιστες η οτιδηποτε αλλο να μην μιλαμε
    Προσωπικα δεν θα το “παιξω” ποτε φιλελευθερη ουτε μοντερνα σε οτι δεν μου αρεσει

  38. Κάποιες τις βρήκα πολύ έξυπνες ωστόσο όλες έχουν καταφέρει το στόχο τους,να συζητηθούν έστω και αρνητικά.Παρατηρήσατε το νέο trend της ραφής του καλσόν που φοριέται μπροστά?(Στην πρώτη απαγορευμένη φωτογραφία)
    Μουτςς

  39. Δεν είμαι υπέρ των προκλητικών διαφημίσεων.Μου αρέσει να έχουν το πιπεράκι τους αλλά μέχρι εκεί.

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.