Το digital συναντά το physical σε μία νέα εμπειρία λιανικής πώλησης που έχει στόχο να μετατρέψει τις αγορές στο φαρμακείο σε μια δια δραστική, γρήγορη και ευχάριστη εμπειρία.
Το Φαρμακείο του μέλλοντος, είναι πλέον ένα βήμα πιο κοντά με την παγκόσμια καινοτομία του ψηφιακού ραφιού (BEAUT-e-POINT), που μελετήθηκε και υλοποιήθηκε αποκλειστικά στην Ελλάδα.
Στα BEAUT–e-POINT ο καταναλωτής, μπορεί να πλοηγηθεί στα δια δραστικά ψηφιακά ράφια. Έχει τη δυνατότητα να δει τις συνθέσεις των προϊόντων VICHY να διαβάσει αναλυτικές πληροφορίες, να παρακολουθήσει video ή tutorial video των προϊόντων, καθώς και να λάβει προσωποποιημένες ρουτίνες ομορφιάς σύμφωνα με τις ανάγκες του. Έχοντας διαμορφώσει πλέον το καλάθι του μπορεί να λάβει δείγματα της επιλογής του, εξοικονομώντας χρόνο και αποφεύγοντας τις ουρές.
Αυτή τη στιγμή, το BEAUT-Ε-POINT υπάρχει διαθέσιμο σε τρία σημεία της Αττικής Φαρμακεία Γιαγιάκου Αικ (Αιγάλεω), Φαρμακείο Κάτσαρης Νίκος (the mall Athens), Hondos Center (Γλυφάδα), ενώ πολύ σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλα μέρη της Αθήνας αλλά και της Ελλάδας.
Υπεροχο!!!Ας ακολουθησουν κ αλλες εταιριες!!!
Ωραια ιδεα…αρκει να μην εχεις διπλα σου καποια που να θελει σωνει και ντε να σου πουλησει ενα προιον
Να διαβασεις μονος σου και οταν ζητησεις δειγματα και να μην ακουσεις και απο το μηχανημα δεν εχουμε τωρα
Παντως στο φαρμακειο της κας Γιαγιακου που ημουν την προηγουμενη εβδομαδα δεν το ειδα. Η κα Γιαγιακου και χωρις αγορα καλυντικου οταν ζητησα καποια συγκεκριμενα δειγματα μου τα εδωσε με ευχαριστηση χωρις ερωτησεις και του τυπου αχ δεν εχω σημερα… ξαναελατε
Συμφωνώ απόλυτα με τη Ρανια, εντυπωσιακο και πρωτοποριακό, αλλά ελπιζω να μην έρχεται από δίπλα η υπάλληλος που σε ρωτάει αν θέλω κατι, αν χρειάζομαι κάτι, να μου δείξει κάτι κλπ. Η απάντηση που δινω πάντα είναι οτι αν χρειαστω κατι θα σας ενημερώσω οπωσδήποτε.. Γι αυτό το λόγο και μόνο προτιμώ να ψωνιζω διαδικτυακα..
Α! Υπέροχο πρωτοποριακό μπράβο ελπίζω κ να γίνει κ στην Θεσσαλονίκη κ σε όλα τα φαρμακεία κ πολυκαταστήματα κ σε όλες τις μάρκες χαχα πολλά ζητάω ε? Εδώ το μετρό στην Θεσσαλονίκη ακόμα το φτιάχνουν θέλω κ πολυτέλειες…. θα συμφωνήσω απόλυτα με τα κορίτσια γιατί αν εχουν καμοιά υπάλληλο δίπλα που σίγουρα θα έχει ή αν υπάρχει περίπτωση να δίνουμε κ τίποτα για τα δείγματα..ούτε καν δεν πρόκειται
@ΜARYL εκει μας εφεραν οι φορτικες υπαλληλοι των καταστηματων. Και δεν λενε να το καταλαβουν ουτε εκεινες και πολυ περισσοτερο η εργοδοσια τους
Προσωπικα το εχω γραψει στα χαρτια που υπαρχουν και ζητουν την γνωμη μας αλλα και σε προσωπικα μηνυματα
Επιμενουν οτι πρεπει να γινονται φορτικοι για να πουλησουν
Ε οχι μαλλον ολες πια θα ψωνιζουμε διαδικτυακα για να σας αποφευγουμε
Γι΄αυτο κι εγω πλέον ψωνίζω διαδικτυακά σχεδόν τα πάντα εκτος απο ρούχα και παπούτσια.
@STELLA εγω το κανω
Ψωνιζω και παπουτσια και ρουχα
Ειδικα ρουχα σε αλυσιδες που μου επιστρεφουν αμεσα τα χρηματα αν δεν ειναι οπως το ηθελα
Καλή ιδέα, δε λεω…αλλά προσωπικά μ’αρέσει αυτή η επαφή που έχω όταν ψωνίζω στα καταστήματα.
xx
*η ανθρώπινη επαφή
Πολυ εξυπνη ιδεα!Και εμενα μου αρεσει να ψαχνω για καποιο προιον χωρις το αδιακριτο βλεμα της πωλητριας πανω μου και εννοηται οσο αφορα τα δειγματα υπαρχει παντα ελλειψη!!Μαλλον αυτο θα λυθεί ετσι αλλα κανοντας δευτερες σκεψεις μήπως αυτη η ηλεκτρονικη πωλητρια ειναι η αρχη του τελους της αισθητικου-πωλητριας ????
Δηλαδή για να καταλάβω,αυτό δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις Ελληνίδες πελάτισσες της εν λόγω εταιρείας?
Μουτςς
Ποσο τελειο!!!!
Πολύ ωραία ιδέα!Ν ακολουθήσουν κι άλλες εταιρείες!
Στην επόμενή μου βόλτα στο the Mall θα το αναζητήσω…
Πολύ ωραία ιδέα!!!
Μπράβο στη VICHY!!! ❤❤💙💙💚💚💛💛💜💜❤❤💙💙💚💚💛💛💜💜