Το μακιγιάζ Essence Άνοιξη – Καλοκαίρι 2020 and more.

 

Βλεφαρίδες που διαρκούν όλη την ημέρα, άψογη επιδερμίδα,  χείλη με εξαιρετικό ματ αποτέλεσμα είναι κάποιες από τις προτάσεις της Essence που παρουσιάζει νέα προϊόντα για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι 2020.

 

Επιπλέον η νέα σειρά SKIN PERFECTOR περιλαμβάνει προϊόντα με  ελαφριές υφές, οι οποίες βελτιώνουν τους πόρους και καθαρίζουν το δέρμα, χωρίς να δημιουργούν ένα αποτέλεσμα σαν μάσκα.

 

Ας δούμε κάποια από τα νέα προιόντα και να σας ενημερώσω ότι tutorials, βίντεο και διάφορες ειδήσεις από τον κόσμο της essence θα βρείτε και στα social media του brand.

 

 

WITCH SIDE eyeshadow palette

H νέα παλέτα WITCH SIDE, προσφέρει δύο χρωματικούς συνδυασμούς – μια πιο φωτεινή και μια πιο σκούρα. Οι 15 χρωματιστές αποχρώσεις με ματ και γκλιτερ αποχρώσεις μεταλλικών νιφάδων συμβάλλουν στη δημιουργία τόσο καθημερινών όσο και πιο dramatic look.

Περίπου 11,99€.

 

 

 

BYE BYE PANDA EYES! mascara

Η oil-free και vegan φόρμουλα της μάσκαρα BYE BYE PANDA EYES! απλώνει άψογα στις βλεφαρίδες, δεν συσσωρεύεται  και είναι εύκολο να αφαιρεθεί με ζεστό νερό χωρίς την ανάγκη για ντεμακιγιάζ ματιών.

Περίπου 4.49€

 

 

 

 

the NUDE edition eyeshadow palette & the ROSE edition eyeshadow palette

Οι νέες παλέτες σκιών σε NUDE και ROSE με εννέα αποχρώσεις, ταιριάζουν σε κάθε τόνο του δέρματος, είναι μακράς διαρκείας και εξαιρετικά μαλακές στην εφαρμογή τους.

Περίπου 4,99€

 

 

 

 

 

 

 

city palette Hallo Berlin!

Η νέα παλέτα σκιών ματιών Hallo Berlin περιέχει εννέα μοντέρνες αποχρώσεις με υψηλή κάλυψη, πράσινου, μαύρου και καφέ, μεταλλικές και λαμπερές σε χρυσό, ανοιχτό ροζ και ροδακινί, καθώς και πιο ματ αποχρώσεις.

Περίπου 8,99€

 

 

 

 

sprinkled CHROME eyeshadow

Οι δημοφιλείς melted chrome σκιές ματιών με εφέ νιφάδας που χάρη στη μαλακή, ελαστική υφή τους, αναμειγνύονται εύκολα. Διατίθενται στις αποχρώσεις – nude χρυσό, ροζέ και ασημί γκρι.

Περίπου 3,79€

 

 

 

 

my SKIN PERFECTOR TINTED PRIMER

Με ελαφριά υφή σαν μους το SKIN PERFECTOR TINTED PRIMER με χρώμα,  φοριέται μόνο του για πιο φυσική κάλυψη για λεία επιδερμίδα, ενώ όταν συνδυάζεται με το foundation, δημιουργεί πιο εντατική κάλυψη.

Περίπου 4,99€

 

 

 

my SKIN PERFECTOR LOOSE FIXING POWDER

Η ελαφριά φόρμουλα του vegan my SKIN PERFECTOR LOOSE FIXING POWDER δίνει στο δέρμα ένα ομαλό, ματ φινίρισμα. Με τη βοήθεια λεπτών μαργαριταριών και έναν συνδυασμό από διαφορετικές πούδρες, οι πόροι ελαχιστοποιούνται ορατά, η γυαλάδα απορροφάται και οι ενσωματωμένες χρωστικές παρέχουν στο δέρμα ομοιόμορφο αποτέλεσμα.

Περίπου 4,89

 

 

HIGHLIGHTER

CHOOSE YOUR Glow! highlighter palette

Η  νέα παλέττα choose your glow, με τρεις αποχρώσεις για λάμψη.

Περίπου 6,29€

 

 

 

 

BLUSH & HIGHLIGHTER

blush lighter

Τα τέσσερα νέα blush lighters έρχονται με ένα ombré look που περιέχει ένα highlighter και μια απόχρωση ρουζ που μπορούν να συνδυαστούν. Είτε προτιμάτε τα ματ είτε τα αστραφτερά, με τις τέσσερις αυτές αποχρώσεις, είναι εύκολο να δημιουργήσετε το δικό σας αγαπημένο λαμπερό look.

Περίπου 4,89€

 

 

 

 

STAY 8h MATTE liquid lipstick

Με  μακρά διάρκειά μέχρι και 8 ώρες.  Εφαρμόζεται εύκολα, χάρη στο εργονομικό πινελάκι και η υφή του είναι τόσο ελαφριά που σχεδόν δεν μπορείτε να την αισθανθείτε. Σε εννέα χρώματα.

Περίπου 3,79€

 

 

 

 

 

Essence No Animal Testing.

 

 

 

 

 

 

Άσχετο με το σημερινό post αλλά σε προηγούμενο post που αφορούσε το νέο virtual beauty stand  της Vichy (εδώ) μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες από τα σχόλιά σας, γι’ αυτό και επανέρχομαι.

 

 

 

Η συζήτηση ήταν γύρω από  «φορτικές» πωλήτριες που προσπαθούν να πουλήσουν ένα προϊόν. Αν εξαιρέσουμε κάποια πολύ μεγάλα και κεντρικά,  τα φαρμακεία σπάνια έως ποτέ έχουν πωλήτριες για δερμοκαλλυντικά προιόντα – εκτός και αν κάνουν κάποια προβολή από συγκεκριμένη μάρκα. Οι περισσότερες  πελάτισσες  αγοράζουν ένα δερμοκαλλυντικό  είτε αφού έχουν ενημερωθεί από κάποιο σχετικό κανάλι  (τηλεόραση/ site/ blog/περιοδικό) είτε πολλές φορές από στόμα σε στόμα και κριτική κάποιας φίλης ή άλλης καταναλώτριας που το έχει δοκιμάσει– όπως ας πούμε γίνεται στο bb.

 

Μου φαίνεται περίεργο ειδικά όσο αφορά σε προϊόν περιποίησης να μην θέλει μια γυναίκα την γνώμη μιας εξειδικευμένης αισθητικού και να τη θεωρεί «φορτική πωλήτρια», τη στιγμή που δεν μιλάμε για ρούχα, αλλά προϊόντα που βάζουμε στο πρόσωπό μας. Παίρνω παράδειγμα τις φίλες μου,  που όποτε είναι σε φάση αναζήτησης νέας κρέμας, αφού με τρελαίνουν στις ερωτήσεις (κάθε φορά!) μετά κάθονται και στο αντίστοιχο stand και το συζητάνε με τις αισθητικούς κανά δεκάλεπτο. Και βρισκόμαστε και σε ηλικίες που πάνω κάτω ξέρουμε τι χρειάζεται το δέρμα μας.

 

Ένα πολύ νέο κορίτσι όμως που ας πούμε θέλει η πρώτη του κρέμα να είναι  δερματοκαλλυντική και μπαίνει σε ένα φαρμακείο και η/ο φαρμακοποιός είναι πελαγωμένος στο να δίνει και να γράφει φάρμακα και δεν μπορεί να την βοηθήσει,  δεν είναι πολύ εξυπηρετικό να πατήσει τρία κουμπιά βάζοντας ας πούμε τις λέξεις «λιπαρό Τ, ξηρά μάγουλα» ή «φωτοευαισθησία»,  έτσι ώστε να ξέρει μόνη της μέσα σε λίγα λεπτά πιο προϊόν είναι κατάλληλο για εκείνη; Αφήστε που πιστεύω ότι  και πάλι θα ήθελε τη γνώμη κάποιας αισθητικού αν την είχε πρόχειρη.

 

Εσείς όταν αγοράζετε προϊόντα περιποίησης είτε τελικά τα επιλέξετε, είτε όχι δεν θέλετε να μάθετε κάποια πράγματα παραπάνω από τις αισθητικούς; Και τέλος, αν εξαιρέσουμε προϊόντα περιποίησης που έχετε δοκιμάσει και ξέρετε ότι σας ταιριάζουν, έχετε ψωνίσει ποτέ προϊόν περιποίησης που δεν έχετε ξανα- δοκιμάσει,  online; Πολύ θα ήθελα την άποψή σας, στα παραπάνω γιατί ίσως δεν κατανόησα σωστά τους προβληματισμούς σας. Και ναι. Ο “πιλότος” του beauty virtual ραφιού κάνει παρθενική εμφάνιση στην Ελλάδα.

 

 

 

*(ζούμε περίεργες εποχές. Ας κρατηθούμε ψύχραιμες και όρθιες για όσο μπορούμε)

 

 

29 Σχόλια
  1. Δεν ξερω για ποσο ακομα θα ειμαι ψυχραιμη!!Μετα το κλεισιμο των σχολειων και με ολα τα σχετικα προβληματα που προκυπτουν κυριως για τα παιδια της τριτης λυκειου που είναι στην τσιτα και εχουν ολο το βαρος στις πλατες τους για τις πανελλαδικες οπου ο χρονος διαβασματος ειναι πολύτιμος !!!τους λενε για 14 ημερες διακοπη απο το σχολειο και απο το φροντιστηριο …και τωρα τι κανουν ….σπαμε το κεφαλι μας ολοι πως αυτα τα παιδια θα παρακολουθησουν μαθηματα χωρις να δημιουργηθει προβλημα με την δημοσια υγεια!!!
    Δεν συζητω ποσο εχει αλλαξει η καθημερινότητα τα μας και η απολύμανση χεριων κ.λ.π εχει γινει νουμερο ενα!!!!θα εχετε παρατηρησει ολοι πως εχουν εξαφανιστεί τα απολυμαντικα απο το σουπερ μαρκετ .Πιστευω οτι ακομα βλεπουμε την αρχη του παγοβουνου ….απλα θελω να ελπιζω(hope bbgirl ξρρεις Τζουλια) οτι δεν θα εξαπλωθει αλλο….
    Τωρα για το αλλο θεμα που λες για τις αισθητικους-πωλητριες δεν εχω καποιο θεμα εγω
    μην σου πω καμια φορα τις ψαχνω και λειπουν και μπορω να πω επειδη εχω ψαξει για το προιον πριν ρωτησω ειναι ελάχιστες η φορες που με καλυπτουν με την απαντηση τους εκτος απο τις μεγαλες εταιριες που ειναι τοπ πανω σε αυτο!!
    Και βεβαια το κλασικο προβλημα παντα οτι εχουν έλλειψη δειγματων!!Μαλλον για αυτο κατι καταλαβε η Vichy και εφτιαξε το σταντ αυτο!!
    Βεβαια εγω το παω οπως ειπα παρακατω μπορεις να με πεις καχυποπτη η υπερβολικη αλλα αυτη η ηλεκτρονικη πωλητρια ειναι η μελλοντικη αντικατασταση της πραγματικης???

  2. @SofiaT: Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα αντικατάστασης γιατί δεν έχουν να αντικαταστήσουν κάτι εφόσον στο φαρμακείο δεν υπάρχουν πωλήτριες και αισθητικοί. Εγώ όπως έγραψα και παραπάνω, μάλλον σαν ενός είδους προηγμένη βοήθεια το βλέπω και σαν μια έξτρα παροχή μέσα στο Φαρμακείο. Τώρα βέβαια, αν επεκταθεί και αλλού, το συζητάμε, αλλά δεν νομίζω να συμβεί κάτι τέτοιο. Όπως και εσύ έτσι και οι περισσότερες γυναίκες ακόμα θέλουμε να ζητάμε συμβουλές όταν πρόκειται για προϊόντα περιποίησης.
    Όσο για τα άλλα που γράφεις όλες οι μητέρες (και όχι μόνο) στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Μόνο που αυτή τη φορά, το καζάνι είναι παγκόσμιο. Θα σφίξουμε τα δόντια και θα κάνουμε υπομονή και εμείς όπως όλοι. Θα το ζήσουμε και αυτό μαζί.

  3. @Τζουλια καθε βοηθεια δεχτεί!!!! Οσο για το καζανι που λες το σιγουρα ειναι οτι θα βρασουμε !!!

  4. Στα φαρμακεία του κέντρου υπάρχει σχεδόν μονιμα μια αισθητικός των πιο γνωστών brands, όπως και στα μεγάλα φαρμακεία των προαστείων (μιλαω για τα δικα μου στα νότια προάστεια). Οπου δεν υπαρχει αισθητικός, σχεδον παντα ο/η βοηθός φαρμακοποιου, αν όχι ο/η ίδια η φαρμακοποιος εχει αναλαβει το εργο προωθησης των καλλυντικών. Πολυ συχνά (για το κεντρο πάλι μιλώντας) υπαρχουν και περισσότεροι απο ένας, είτε αισθητικοι ειτε βοηθοί. Κι επειδη όπως ξερουμε όλοι, τα φαρμακεία εχουν αναδειχθει σε πωλητήρια όχι αποκλειστικά φαρμάκων, αλλα απο καλλυντικων, αρωμάτων, συμπληρωμάτων εως τροφίμων (π.χ gluten free…) δεν πρόκειται πια για τα παλια φαρμακεια που ο φαρμακοποιιός ηταν ο συμβουλος της οικογενειας, η πρωτη βοήθεια, σε κατευθυνε με συμβουλες υγείας, εφτιαχνε ακομα και σκευάσματα καποιες φορες, το κερδος τους βγαινει σε τεράστιο βαθμο απο τις πωλησεις των υπολοίπων ειδων. Ως εκ τουτου, ασκειται μια σημαντική πιεση αγοράς καλλυντικών κ.λ.π που μοιαζει αρκετα με των καταστηματων καλλυντικών. Δεν ειναι απλα μια πληροφόρηση, αν και εφ΄όσον θελησεις ή εχεις αναγκη να ενημερωθείς. Ειναι πίεση!
    Κάποτε μου αρπαξαν κυριολεκτικά το δειγμα που μου ειχαν δωσει απο τα χερια, όταν τους ειπα, ότι η μαρκα τους εως σημερα δεν με έχει ικανοποιησει. Η απαντηση της αισθητικού ηταν αγενώς “γι’ αυτο υπαρχουν τόσες μάρκες, για να βρειτε αυτην που σας ταιριάζει…”. Αρπάζοντας, το επαναλαμβάνω, το δειγμα που μου είχε δωσει πριν λίγα δευτερόλεπτα μεσα απο τα χέρια. Ουτε καν ενδιαφερθηκε να μου αλλαξει γνωμη, να με προτρέψει να το δοκιμάσω…. Ηξερε, ότι δεν ήμουν σίγουρη πελάτισσα! Μιλαω για κορυφαια ελληνικη μάρκα.
    Και, ναι εγω προσωπικά αγοράζω παμπολλα ειδη τυφλά on line και απο το εξωτερικό και είναι πάρα πολλά χρόνια που μάλλον εγω ξερω περισσότερα απο τις συγκεκριμένες αισθητικούς, όπως φαντάζομαι τα περισσότερα BBgirls.

  5. @Stella: Ο καθένας φαντάζομαι με την εμπειρία που έχει. Εγώ βρίσκομαι ανάμεσα σε 3 φαρμακεία και όταν ήμουν έγκυος και ήθελα φυτική βαφή όχι δεν με πίεσε καμία από τις φαρμακοποιούς να αγοράσω- το αντίθετο δεν ήξεραν τι ακριβώς να μου προτείνουν. Στο τέλος αναγκάστηκα να πάρω εγώ η ίδια κάποιες εταιρίες – και όσο να’ναι κάτι ξέρω και εγώ από beauty, αλλά και πάλι ήθελα συμβουλή από εξειδικευμένο άτομο. Και ξαναλέω ότι δεν μιλάω για μεγάλα κεντρικά Φαρμακεία. Και ούτε μόνο για μεγάλα αστικά κέντρα. Υπάρχει πλήθος γυναικών και εκτός των αστικών κέντρων. Και εντάξει κάποιες έχουμε γνώσεις και ξέρουμε καλύτερα από πωλήτριες- αλλά υπάρχουν πολλά νέα κορίτσια εκεί έξω που τώρα μαθαίνουν.Το θέμα ευγένειας είναι θέμα παιδείας και δεν μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε ως αγενή μια ολόκληρη εργασιακή ομάδα- εν προκειμένω τις πωλήτριες. Όσο για την (φρικτή) εμπειρία σου- δεν το συζητώ- έπρεπε εκείνη τη στιγμή να πάρεις την εταιρεία τηλέφωνο και να ενημερώσεις. Είναι έως και θέμα απόλυσης.

  6. Θα συμφωνησω σε πολλα με την @Στελλα και ενας απο τους λογους που εμπιστευομαι χρονια την Caudalie εταιρεια φαρμακειου ειναι οτι πολυ συχνα κλεινεις ραντεβού με την αισθητικο της εταιριας η οποια μετα απο δερμοαναλυση
    με ειδικο μηχάνημα που βλεπεις και εσυ στην οθονη τηννκατασταση του δερματος σου ,σου προτείνει πια προιοντα χρειάζεσαι και σε γεμιζει με ενα σωρο δειγματα ,μπορεις ακομα να κανεις και φουλ περιποιηση για να δεις τις υφες.

  7. Η Στέλλα με καλυψε απόλυτα, παρόμοιο γεγονός μου εχει συμβεί σε φαρμακείο, μην πω για γνωστή αλυσίδα καταστημάτων καλλυντικών που σε οποιο stand στεκόμουν ερχοταν απαραιτητως η πωλήτρια (που δεν είμαι σίγουρη αν είναι αισθητικός γιατί δεν έβλεπα ταμπελακια στη στολή τους που να το αναφέρουν) και ήθελε να με ενημερωσει,χωρίς να εχω ζητήσει ομως ενημέρωση. Λόγω έντονης ακμής τελευταίου σταδίου στην εφηβεία και έντονης λιπαροτητας στο δέρμα μου, εδώ και 25 περίπου χρόνια, συμβουλεύομαι ως επί το πλείστον δερματολόγο και αρκετά σπανιότερα αισθητικό.. Για τα γεγονότα που συμβαίνουν παγκόσμια και επηρεάζουν άμεσα και τη χώρα μας, πιστεύω θα πρέπει να ακουμε τους ειδικούς.. Και να προσπαθήσουμε να δούμε σοβαρά την ατομική ευθύνη του καθενός μας.. Επειδή εργάζομαι σε πολυεθνική,που απασχολεί πανω από 4000 συναδέλφους ανάμεσα τους Ιταλους και Κινέζους, πλεον προσανατολιζονται στο να αρχίσουμε σταδιακά να εργάζομαστε από το σπίτι.. Θα με ανακουφιζε τρομερά αυτό, γιατί αμεσως αμεσως θα κερδιζα γύρω στις 2 ώρες που θέλω για να πηγαίνω έρχομαι και θα αποφευγα τα λεωφορεία που οπότε μπαίνω κανω το σταυρό μου μην κολλησω τίποτα.. Όσο για τα Essence, τα αγαπάω και τα αγοραζω τακτικά, είναι ποιοτικά και οικονομικοτατα! Η eyeshadow pallette είναι τέλεια!

  8. Kαλημερα
    Καταθετω και εγω την αποψη μου για το θεμα των ενοχλτικων πωλητριων – αισθητικων
    Σε τρια τουλαχιστον φαρμακεια που γνωριζω εχουν κοριτσια απο τον Οεδ που δουλευουν με επιδοτηση.
    Τι μπορει να γνωριζουν τα συγκεκριμενα κοριτσια που δεν εχουν παρακολουθησει κανενα σεμιναριο Η συμβουλη τους ειναι παντα ” οτι ειναι εξαιρετικο και σας ταιριαζει”
    Ποτε δεν θα σου δωσουν δειγμα αν δεν αγορασεις κατι..οποτε ειναι περριτες και σιγουρα ξερω περισσοτερα απο εκεινες
    Προσωπικα αγοραζω ονline αφου εχω διαβασει το σιτε της εταιρειας και διαδυκτιακα περιοδικα καθως επισης και εντυπα
    Πιστευω μονο αισθητικους που εχω αποκτησει προσωπικη επαφη και οι οποιες με αποτρεπουν αρκετες φορες να αγορασω κατι που ζητησα επειδη γνωριζουν οτι οντως δεν με καλυπτει. Εγω παντα θελω οτι βγαινει να το δω στο προσωπο μου. Εχω αυτη την περιεργεια με ολες τις νεες αφιξεις. Ιδανικο θα μου ηταν αν ειχα απο ολες μα ολες τις εταιρειες οτι βγαζουν απο ενα δειγμα Το καλυτερο μου για να εχω προσωπικη αποψη.
    Φυσικα δεν θα εβλεπα αποτελεσματα γιατι αυτα τα βλεπεις μετα απο τουλαχιστον ενα μηνα χρησης Θα ειχα ομως αντιληψη για την υφη το παχος των κρεμων το αν μου προκαλουν κοκκινιλα οταν τα βαζω κλπ

  9. Στην σημερινη παρουσιαση των καλλυντικων θα πω οτι ειναι πολυ νεανικη και ανοιξιατικη
    Ταιριαζει η γνωμη μου παντα σε νεαρα κοριτσια
    Οσο για τον κορωνοιο ειμαι απο φυση μου αισιοδοξη οτι θα πανε ολα καλα

  10. Έχεουν αλλαξει πολύ τα πραγματα από παλισ..πλέον υπάρχει το ίντερνετ κ αν ψαχτείς πολύ και σωστά μαθαίνεις πολλά..όχι βεβαια όπως το χρησιμοποιοϋν οι περισσότεροι μιλαω να ψαχτείς σωστά κ ετσι μαθαίνεις για οσα πραγματα δεν ξέρει ούτε η ίδια η πωλήτρια που απλώς την έχουν πει 5 πράγματα..ναι αν είναι κάποια που ασχολείται με φυτικά π.χ καλλυντικά όπως η Στέλλα ναι θα μάθεις σωστά, όχι όμως από αισθητικούς κ δερματολόγους που προωθούν αυτά που θέλουν για δικό τους όφελος ( ακόμα κ οι γιατροί) κατάντια.. πόσο μάλλον από απλές πωλήτριες που σου λένε ότι ήδη ξέρεις ή μπορείς να διαβάσεις πάνω στο προιόν

  11. Επίσης ένα προιόν ότι κ να σου πουν δεν σημαίνει ότι επειδή εγώ έχω μεικτό δέρμα κ είμαι 30 μια άλλη με μεικτό δέρμα στα 30 μας κανει κ η ίδια ασ πουμε κρέμα..πιστεύω ότι η καθεμία με όσα γνωρίζει κ εχει δοκιμάσει μπορεί να καταλάβει κ ποιο συστατικό μπορεί να την πειράζει ή της κανει καλό κ σίγουρα μπορεί να μάθει αλλά από ανθρώπους που πραγματικά είναι γνώστες!

  12. Καλημέρα bbgirls! Έχω ήδη ίωση…με πολύ καταρροή και πονόλαιμο, κόλλησα κι εγώ, η τελευταία στην οικογένεια. Ψύχραιμη παραμένω, συγκρατημένα αισιόδοξη, ακολουθώντας κατα γράμμα τις οδηγίες για τη προστασια μας από το κορωνοιο. Έτσι κι αλλιώς, τις οδηγίες αυτές τις ακολουθούσα κι από μονη μου, και στην περίπτωση μιας απλής ιωσης, γιατί θεωρώ πως μόνο με αυτον τον τρόπο δεν επιβαρύνουμε τους γυρω μας, άσκοπα…Έχω όμως & την πολυτέλεια να μην παιρνω τα μέσα μαζικής μεταφοράς, κατι που η κόρη μου, δεν έχει την δυνατότητα να το κάνει.
    Η συλλογή της essence μου άρεσε πολύ! Η μάσκαρα με ενθουσίασε, που αφαιρείται με νερό! και οι παλέτες!
    Τέλος, για το θέμα με τις αγορές καλλυντικων on line στο παρελθον έχω αγοράσει κάποια προϊόντα ομορφιάς από φαρμακείο, με τηλεφωνική επιβεβαίωση. Όμως, προτιμώ να αγοραζω από τα καταστήματα, να ειμαι τετ α τετ με την αισθητικό…γιατί μου η ανθρώπινη επαφή & πολλές κοπέλες. τις γνωρίζω πλεον με το όνομα τους.
    xx

  13. @Sofia Marga: Περαστικά και γρήγορα Σοφία μου. Ψυχραιμία, υπομονή, λίγο παραπάνω προσοχή και όλα θα πάνε καλά.

  14. ΒΒ κόσμε σε χαιρετώ!!!Δεν θυμάμαι πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε αλλά καμιά φορά συμβαίνουν πράγματα στις ζωές μας που μας φέρνουν τα πάνω-κάτω.Απουσίαζα απο τα σχόλια αλλά στην παρέα σας έδινα σιωπηλό παρόν και σας παρακολουθούσα.
    Το θέμα που έθεσε σήμερα η Τζούλια είναι τεράστιο και δεν νομίζω οτι εξαντλείται όσα σχόλια και αν γράψουμε.Δυστυχώς και μόνο το γεγονός οτι η πλειοψηφία των καταναλωτών έχει διαμορφώσει μια καθαρά αρνητική στάση απέναντι στους πωλητές-αισθητικούς κλπ δείχνει πως η αγορά σ’αυτό το κομμάτι νοσεί σοβαρά.Άν κινείται ένας άνθρωπος στον χώρο της αγοράς σίγουρα έχει συναντήσει πολλά.Η προσωπική μου άποψη είναι η χειρότερη δυστυχώς σ’αυτό το κομμάτι(αν και δέχομαι πως υπάρχουν εξαιρέσεις ενώ θα έπρεπε να είναι ο κανόνας).Θα συμφωνήσω απόλυτα με τη Στέλλα οτι πολλά φαρμακεία ειδικά στην Αθήνα έχουν αρχίσει να έχουν προσωπικό για το τμήμα των δερμοκαλλυντικών που δεν εξυπηρετούν την ανάγκη του καταναλωτή αλλά την προώθηση προϊόντων και μάλιστα συνοδευόμενη με αγένεια,έλλειψη γνώσεων και αντιεπαγγελματισμό.Ειδικά στο χώρο του skin care επειδή ασχολούμαι και είναι ψυχαγωγία για μένα έχω να καταθέσω τις χειρότερες εμπειρίες με το ΄΄βοηθητικό”προσωπικό.Για να είμαι ειληκρινής προβληματίζομαι αρκετά για το γεγονός οτι νέοι άνθρωποι εμπιστέυονται και ζητούν βοήθεια απο ανθρώπους που δεν μπορούν ουσιαστικά να βοηθήσουν.Αλήθεια πως γίνεται η επιλογή του προσωπικού των συγκεκριμένων χώρων;Υ πάρχει έλεγχος απο τις επιχειρήσεις για την συμπεριφορά και προσφορά του προσωπικού;Πως δικαιολογείται η συχνή παρουσία ακαταλληλων ατόμων σε τέτοιες θέσεις;Έλλειψη παιδείας…έλλειψη γνώσεων…αδιαφορία για τον καταναλλωτή…στόχος μόνο το κέρδος με προώθηση προιόντων…έλλειψή κοινωνικής μόρφωσης(αγένεια) είναι μερικές απο τις δικές μου απαντήσεις,με δύο λόγια είναι μια σύγχρονη πραγματικότητα.Εύχομαι πολλοί απο εσάς να έχετε καλύτερες εμπειρίες αλλά εγώ το συγκεκριμένο προσωπικό το αποφέυγω όπως ο διάολος το λιβάνι και μου έχει βγεί σε καλό.Εύχομαι το μέλλον να με διαψεύσει αν γίνονται θαύματα.
    @Julia@stella και όλη την παρέα σας φιλώ!
    Επανέρχομαι σιγά σιγά και πιστεύω να τα λέμε με πιο συχνούς ρυθμούς.
    @Julia όταν έχεις χρόνο στείλε μου το email σου δεν το έχω
    Φίλοι υπομονή με τον κορονοϊο…Θα το παλέψουμε και αυτό όπως και πολλά άλλα
    Πάνος

  15. @Panos καλωσηρθες
    Τα σχολια σου παντα ευστοχα
    Πριν καιρο ειχα αναρωτηθει γραπτως που βρισκεσαι αλλα οπως ηταν φυσικο καμμια δεν γνωριζε
    Ελπιζω ολα να ειναι καλυτερα πλεον για σενα. Η ζωη μας εχει και στενοχωριες και αναποδιες
    Και ετσι πρεπει να ειναι αλλιως ολα θα ηταν φλατ και αναμενομενα
    Να ειναι βεβαια λιγοτερα απο τις χαρες τα ασχημα που μας τυχαινουν
    Οσο γιαυτα που λες συμφωνω φυσικα σε ολα
    Εγινε κανονας πια καμμια μας να μην εμπιστευεται τις πωλητριες

  16. @Panos: Αγαπημένο μας bb boy!!!! Η αναπάντεχη επανοδός σου έφερε λίγη λάμψη και χαρά σε μια κατά τα άλλα κάπως δύσκολη εποχή που διανύουμε όλες και όλοι μας!! Σε μένα τουλάχιστον έφερε ένα πολύ μεγάλο χαμόγελο και πραγματικά το χρειαζόμουν πολύ! Ευχαριστούμε όπως πάντα για το σχολιό σου και περιμένουμε πολλά ακόμα, γιατί μας έλειψες! Θα μας βρεις και στο [email protected]
    Πολλά φιλιά και welcome back! 😘😘😘

  17. ΠΑΝΟ!!!! ΑΓΑΠΗΜΈΝΕ!!! Welcome back! Μας έλειψες!!!❤️😍

  18. @julia i’m coming back for sure Δασκάλα…μετά τις προσωπικές μας καταιγίδες ξημερώνει πάντα άλλη μέρα, πέρασα την δική μου και τώρα έρχεται λιακάδα ελπίζω.Σε φιλώ ,θα τα πούμε σίγουρα!!!
    @Stella μου σας παρακολουθούσα πάντα,αλλά συμβαίνουν διάφορα καμιά φορά στις ζωές μας και μας αποσυντονίζουν.Όλα καλύτερα τώρα,η παλιοπαρέα θα τα ξαναλέει και γιατί όχι να κάνουμε και νεα πράγματα, ΦΙΛΙΑΑΑΑ
    @ΡΑΝΙΑ Να είσαι καλά Ράνια,σ’ευχαριστώ,όλα καλά τώρα,θα τα λέμε συχνά ελπίζω απο εδώ και πέρα,σε φιλώ!!!

  19. Γι’ αυτό κι εγώ προτιμώ να εξυπηρετούμαι από το συνοικιακό μου φαρμακείο που η προσωπική επαφή με τις δυο φαρμακοποιούςπου το έχουν και τις βοηθούς τους είναι -εκτός των άλλων – και αγχολυτική. Η πληροφόρηση είναι άψογη το ίδιο κι η εξυπηρέτηση …τα κορίτσια έχουν στα σκαριά κι ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο που θα έχει και χαμηλότερες τιμές…
    Τα προ’ι’όντα από το νέο μακιγιάζ της essence με ξεσήκωσαν όλα….
    Η δομή που εργάζομαι κλείνει 15 μερες, αρχής γενομένης από σήμερα…πήγα λίγο το πρωί για κάποιες γραφειοκρατικές διατυπώσεις…
    @PANOS , το comeback σου μας χαροποιεί ιδιαίτερα…. τώρα θα γράφουμε στα σχόλια ” bb girls & bb boy…”

  20. @Panos: καλωςηρθες Πανο, χαίρομαι πολύ που επανήλθες,,πάντα έβρισκα εύστοχα τα σχόλια σου και πάντα τα διαβάζω! 😊

  21. @MARYL Να είσαι καλά φίλη μου,θα τα λέμε πιο συχνά τώρα ελπίζω!!!

  22. Ήμουν είμαι και θα παραμείνω ψύχραιμη και εννοείται φύσει αισιόδοξη.Σαφώς η κατάσταση είναι σοβαρή και δεν θέλω να σκεφτώ σενάρια συνωμοσίας αλλά απλά πραγματάκια χρειάζεται για την αντιμετώπισή της.Αυτά που μας μάθαιναν οι μαμάδες μας από μικρά και τα μάθαμε και στα δικά μας παιδιά.Θα περάσει κι αυτό κορίτσια και αγόρι( @Panos καλώς ήρθες) Όλα περνάνε.
    Μουτςς

  23. Ξεχάστηκα με τον κορωναβάιρους. 😛 Θέλω να δοκιμάσω τη mascara.Βασικά θέλω να τεστάρω αυτό που δεν θέλει ντεμακιγιάζ.
    Μουτςς(ξανά)

  24. Το θέμα με τις αισθητικούς είναι ανεξάντλητο.Συνήθως ψωνίζω από γνωστά καταστήματα,φαρμακεία στα οποία γνωρίζω ότι τα άτομα θα υπολογίσουν τα χρήματα που θα τους δώσω ευελπιστώντας ότι θα με ξαναδούν .Φροντίζουν να με ενημερώσουν για τα καινούργια που κυκλοφορούν και να μου προτείνουν.Επίσης,μου αρέσει που σε κάποια φαρμακεία υπάρχουν πωλήτριες που ασχολούνται και με τα καλλυντικά γιατί μου έχει τύχει να ζητήσω κάτι από πωλήτρια και να με δει ως εξωγήινη ή να ψάχνει άσκοπα μέσα στο μαγαζί να βρει αυτό που της ζητάω.Υπ’αρχει β’εβαια και το ιντερνετ,κάνω την έρευνα μου,συνήθως με ελκύουν τα νέα προϊόντα,διαβάζω κριτικές και αγοράζω.Τέλος,στα μεγάλα καταστήματα ή φαρμακεία στα αστικά κέντρα,συνήθως οι αισθητικοί-πωλήτριες είναι ενημερωμένες και όταν καταλάβουν ότι θέλεις να ψωνίσεις τρέχουν να σε εξυπηρετήσουν.ΚΙ εμένα πάντως θα με εκνεύριζε μια αγενής στάση,όχι μόνο σε κατάστημα καλλυντικών αλλά σε όλα τα καταστήματα.

  25. Επίσης,πηγαίνω πάντα σε καταστήματα η φαρμακεία τα οποία γνωρίζω ότι έχουν εμπόρευμα και αυτά που θα ζητήσω θα τα έχουν.Γενικά βαριέμαι να ζητάω κάτι και να μην το έχουν και να μου λένε να περάσω την άλλη εβδομάδα να τ το πάρω όταν το φέρουν.

  26. Εχω παρει κρεμες απο internet αφου εψαξα κριτικες , ειδα αν απευθυνονται ηλικιακα και συμφωνα με τη το δικο μου δερμα, η αληθεια ειναι οτι μερικες πωλητριες δεν ξερουν να σου πουν βασικα πραγματα λιγες ειναι αυτες που γνωριζουν και επισης με εκνευριζει απιστευτα που προσπαθουν να σου πουλησουν ολο το μαγαζι.

  27. Θα ήθελα να δοκιμάσω τα καινούρια προϊόντα!!! 💛💚💙💜❤💚💙💛💜❤ Μια από τα ίδια και Εγώ, Πότε μου δεν έβγαλα άκρη για το τι ακριβώς χρειάζεται η επιδερμίδα μου μια συγκεκριμένη περίοδο…. Νομίζω πως το bbboy εγώ δεν το γνωρίζω… @PANOS Καλώς ήρθε πίσω!!! Πολύ εύστοχο το σχόλιο σου 💜💛💚💙❤ Ειμαι αρκετά εξαντλημένη με όλα αυτά που ακούω στις ειδήσεις, αύριο θα την ανοίξω μόνο για μια ώρα! #μενουμεσπιτι και προσπαθούμε για το καλύτερο!!!

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.