Aveda: Το μέλλον των events στην εποχή του Covid19.

 

 

 

Η AVEDA, το brand με τα υψηλής απόδοσης προϊόντα περιποίησης μαλλιών που έχει ως αποστολή τη φροντίδα για τον κόσμο στον οποίο ζούμε, γιόρτασε το λανσάρισμα της νέας  σειράς περιποίησης, “Botanical Repair™ μέσω ενός digital event στις 28 Σεπτεμβρίου 2020.

 

 

Συγκεκριμένα, beauty editors, influencers και επαγγελματίες που αγαπούν τη μάρκα είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους avatar ως μία digital εκδοχή του εαυτού τους και να περιηγηθούν στον εικονικό AVEDA κόσμο, με σαφείς αναφορές στη φύση και τα γήινα χρώματα που τόσο αγαπάει το brand. Εκεί, οι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να αλληλοεπιδράσουν με τους υπόλοιπους χρήστες που βρίσκονται στο χώρο μέσω ιδιωτικού chat, διατηρώντας έτσι το προσωπικό στοιχείο των εταιρικών εκδηλώσεων που έχει χαθεί στην post-covid εποχή.

 

 

 

 

Κατά τη διάρκεια του virtual event οι καλεσμένοι κλήθηκαν να εξερευνήσουν τη νέα σειρά Botanical Repair™, το μέλλον στην επανόρθωση μαλλιών, κάνοντας κλικ στα ειδικά τοποθετημένα στο χώρο προϊόντα, ανακαλύπτοντας έτσι περισσότερες πληροφορίες για το νέο λανσάρισμα.

 

Η νέα σειρά Botanical Repair™ δημιουργήθηκε για εκείνους που αναζητούν να μεταμορφώσουν και να ενδυναμώσουν τα μαλλιά τους ανεξάρτητα από τον τύπο τους. Η σειρά περιλαμβάνει σαμπουάν, conditioner, light & rich masques και leave-in θεραπεία και χαρίζει την επανορθωτική δύναμη της φύσης και στα τρία στρώματα της τρίχας, ενδυναμώνοντας και επανορθώνοντας τα ταλαιπωρημένα μαλλιά εκ των έσω.

 

 

 

 

 

 

16 Σχόλια
  1. @Rania: Δεν είναι σα να πρωταγωνιστούμε σε ταινία επιστημονικής φαντασίας;

  2. Events με avatar ,διαδικτυακές επιδείξεις μόδας (versace),επίδειξη μόδας με μαριονέτες(το είδα και αυτό σε μια εκπομπή),τηλεργασία και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο βλέπουμε και ακούμε καθημερινά.Το απόλυτο CRINGE !!!
    Σκιάχτηκα με τα avatar στο συγκεκριμένο event…τώρα αλήθεια πιστεύουν οι εταιρείες οτι με τέτοιες ενέργειες σε εποχές πρωτόγνωρες που γίνεται ο κακός χαμός,προμοτάρουν με τον καλύτερο τρόπο τη σοδειά τους; Χίλιες φορές μια απλή διαδικτυακή ενημέρωση στους beauty editors.Νομίζω οτι ζούμε μια κατάσταση που δεν σηκώνει πρωτοτυπίες τέτοιου είδους γιατί πολλές φορές φέρνει αντίθετα αποτελέσματα (σαν να σου δημιουργείται ψυχολογικά μια αποστροφή απο φοβία,απο ανασφάλεια για τα όσα βιώνουμε)…Δεν ξέρω βρε παιδιά κυριολεκτικά σκιάχτηκα…για τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας είναι ok ,αλλα δυστυχώς αυτό που ζούμε δεν είναι σενάριο…

  3. @Panos: Hurray!! Είμαι η Τζούλια και είμαι avatar! (βρε λες;;;) 😂😂😂😂

  4. Πόσο προχωρημένη αυτή η εικονική προσομοίωση σας που σκέφτηκε η Aveda…!
    xx

  5. Πριν λίγο διάβαζα ότι γυρίστηκε και το Avatar 3 και τώρα διαβάζω για το event της Aveda με Avatar.. Αρκετούς μήνες πριν, πριν ακόμα τον κορωνοιος είχα διαβάσει για μία επίδειξη ρούχων με drones(νομίζω Τζούλια μου στο είχα στείλει γιατί είχα εντυπωσιαστει). Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ζώδιο μου που είναι της τεχνολογίας και της πρωτοπορίας, αλλά βλέπω θετικά τέτοιες εξελίξεις

  6. Εχω ακουσει τα καλυτερα για το συγκεκριμενο brand αμεσα θα αγορασω κατι , οσο για το συγκεκριμενο event ειναι ωραιο δυστηχως οι ανθρωποι πλεον δεν εχουν πολλες επιλογες αφου δεν γινονται με φυσικη παρουσια τα event.

  7. @Julia ..ετσι ειναι σαν πρωταγωνιστες σε ταινια επιστημονικης φαντασιας
    Και δεν μου αρεσουν καθολου αυτες οι ταινιες Δεν τις βλεπω
    Ελπιζω ομως οτι ολα αυτα θα τα ξεχασουν οι εταιρειες και δεν θα τις κανουν καθεστως
    Δεν ειναι …κατ εμε οτι καλυτερο μπορουν να κανουν οι εταιρειες,και συμφωνω με τον @Panos δεν ειναι ομορφος τροπος να διαφημισουν τα προιοντα τους

  8. Εγω παντως μιας και αγαπω τις ταινιες επιστημονικης φαντασιας και γενικα τηντεχνολογια και ειμαι open mind σε οτι ερχεται το βρισκω πολυ εξυπνη την ολη ιδεα
    σε αυτη την περιεργη και δυσκολη περιοδο που βρισκομαστε 😁😊Για τα προιοντα δεν εχω λογια ειναι απλα εξαιρετικα😁😁

  9. Η κατάσταση επιβάλει προσαρμοστικότητα και πρωτοτυπία! Αν κρίνω από το διχασμό στα σχόλια, η εταιρεία πέτυχε το σκοπό της!

  10. Και εγώ λάτρης της τεχνολογίας και της επιστημονικής φαντασίας και εμένα μου άρεσε για να είμαι ειλικρινής. Εξ άλλου για να το δούμε και από μια άλλη οπτική – αν δεν υπήρχαν τα τηλέφωνα πως θα επικοινωνουσα με τη γιαγιά μου μέρα παρά μέρα, που ζούσε σε άλλη χώρα; Και για να μιλήσω και για το τώρα- πως θα έβλεπε και θα μίλαγε κάθε μέρα η νονά μου με τον μονάκριβο εγγονό της που ζει στην Ελβετία αν δεν υπήρχε το Skype?

  11. Eiναι λίγο τρομακτικό αλλά το μέλλον είναι εδώ….
    Για τη σειρά botanical repair εχω διαβάσει αρκετά θετικά!!!

  12. Προχωράμε με γρήγορους ρυθμούς πλέον ειδικά μετά την όλη κατάσταση με τον covid ακόμα πιο γρήγορα..αρκετά δύσκολοι οι καιροί αναγκαία η εφευρετικοτητα!! Ελπίζω τουλαχιστον η ποιότητα από τα νέα λανσαρισματα όλων των εταιρειών να είναι αντάξια όλου αυτού του έντονου μάρκετινγκ κ διαφήμισης! Γιατί πλέον με τόσα που ακούμε κ βλέπουμε από παντού από διαφημιστικές εκστρατείες δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε κ το καλό

  13. Damage repair από aveda μου αρέσει πολύ,αλλά και αυτό ευχαρίστως θα το δοκίμαζα.

  14. Έξυπνο αλλά και ανατριχιαστικό αυτό το κόλπο για την ενημέρωση της Aveda στους επαγγελματίες. Προσωπικά, συμφωνώ αρκετά με τον Πάνο, αν και προφανώς η τεχνολογία προχωράει και δεν γίνεται να εμποδιστεί.

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.