Αφιέρωμα Ελληνική Αρωματοποιία. Συνέντευξη του Γιώργου Παπαχατζή του αρωματοποιού του brand Jour Napēr

 

 

 

Jour naper! Απο το Journalist και το perfumer! Πως παντρεύονται στον χώρο της αρωματοποιίας αυτά τα δυο; Πως ξεκίνησαν όλα;

 

O συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην δημοσιογραφία και την αρωματοποιία ήταν τα ταξίδια μου, αλλά  η «ψύχωση» να σκανάρω τους πάντες και τα πάντα, με την αίσθηση της όσφρησης είναι κάτι που κουβαλώ παιδιόθεν.

Όταν τα άλλα παιδιά της ηλικίας μου έπαιζαν με τα αυτοκινητάκια τους, εμένα μου άρεσε να τεμαχίζω φυτά, καρπούς, μπαχαρικά ή να καίω ρετσίνια των δέντρων για να ανακαλύψω τη μυρωδιά τους. Τη δε αγάπη για τα ταξίδια, στις γειτονιές και μητροπόλεις του κόσμου, την κληρονόμησα από τους γονείς μου. Υστερα ευτύχησα και στην δημοσιογραφική μου διαδρομή, ν’ ανακαλύψω τους θησαυρούς που κρύβει η Ελλάδα, την πλούσια χλωρίδα και τα αρώματα των τόπων της, έχοντας πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου να εσωκλείσω όλες αυτές τις ευωδιές, μέσα στα μπουκάλια των αρωμάτων μου. Η δημοσιογραφία, ήταν τότε μια ασφαλής βιοποριστική λύση, συγγενής με τις σπουδές μου, ώστε να συγκεντρώσω τα χρήματα για να επενδύσω σε σεμινάρια αρωματοποιίας στο εξωτερικό και το 2018, να συστήσω το δικό μου perfume brand, τη Jour Naper.

 

Πιστεύεις, ότι τα ταξίδια προσέθεσαν στα αρώματα που φτιάχνεις και με ποιο τρόπο;

 

Αναμφισβήτητα! Αυτό το μείγμα της ενέργειας που εκπέμπουν οι πόλεις, από την Αθήνα μέχρι το Παρίσι και τη Νέα Υόρκη, σε συνδυασμό με τις διαφορετικές κουλτούρες, οι εμπειρίες που αποκομίζεις και οι άνθρωποι που συναντάς, για μενα είναι η οπτικοποίηση, κάθε αρώματος.

Πρώτα «οσμίζομαι» το σενάριο, τον χαρακτήρα,  που θέλω να δώσω σε ένα άρωμα, μετά την ονομασία και τέλος θα κλειστώ στο εργαστήριο, για να αφοσιωθώ στις φόρμουλες. Από μόνο του όλο αυτό, είναι ένα μαγικό ταξίδι. Ψεκάζεσαι με το Aithria. Δε νιώθεις να αγκαλιάζει το λαιμό σου, ένα μεσογειακό αεράκι που σε ταξιδεύει από τις Κυκλάδες μέχρι το Κάπρι; Αυτό ήθελα να νιώσει, όποιος το φοράει. Όλη την αύρα της Μεσογείου στο δέρμα και τα ρουθούνια του!

 

 

Η Ελλάδα παίζει πρωτεύοντα ρόλο, τόσο στο προφίλ του Brand, όσο και στη φιλοσοφία των  αρωμάτων σου.   Με ποιο τρόπο ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός μπορεί να κάνει ένα άρωμα καλύτερο π.χ τεχνικά, χωρίς να εννοώ το μάρκετινγκ;΄

 

Ο  ελληνικός πολιτισμός σίγουρα έθεσε τις βάσεις, αφού οι αρχαίοι Έλληνες ήταν αυτοί που παρασκεύασαν το πρώτο υγρό άρωμα στην ιστορία (μείγμα αρωματικής σκόνης με λάδι, χωρίς αλκοόλ), για να μην αναφέρουμε τις αρχαίες πόλεις, που εξειδικεύονταν σε συνταγές μυραλοιφών. Αλλά τεχνικά, αυτό που έφερε πραγματικά επανάσταση στην αρωματοποιία ήταν η τεχνολογία και βέβαια η Χημεία του 19ου αιώνα με τις αλδεΰδες, τις αρωματικές αυτές ενώσεις, που μιμήθηκαν ακόμα και μυρωδιές που δεν απαντώνται στη φύση.

 

 

Γιώργο Παπαχατζή αναφέρεις σε συνεντεύξεις σου, ότι «Δε με ενδιαφέρει τι αρώματα θέλει η πλειοψηφία! Στο εργαστήριό μου αφοσιώνομαι και δημιουργώ αποκλειστικά για τους λάτρεις των αρωμάτων, του ερωτισμού και της πολυτέλειας, σε κάθε γωνιά του κόσμου που θέλουν να νιώθουν ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ». Δεν σου κρύβω, ότι ταυτίζομαι με αυτή την άποψη, θεωρώντας, ότι το άρωμα είναι ένα statement, μια υπογράμμιση στοιχείων της προσωπικότητας μας.  Θα ήθελα όμως να μας εξηγήσεις εσύ αυτή την θέση.

 

 

Είναι η κοσμοθεωρία μου. «Ζω με τους άλλους, όχι για τους άλλους…». Ξέρεις… εγώ ήμουν το αντισυμβατικό παιδί μιας συντηρητικής οικογένειας, που έχει βγάλει, αυτό που λέμε «επιστήμονες». Μου άρεσε λοιπόν, όχι να σοκάρω, αλλά να λειτουργώ έξω από  τα στερεότυπα, που μπλοκάρουν ακόμα και τα πιο φωτεινά μυαλά και αυτό βγαίνει σε όλες τις εκφάνσεις, άρα και στα επαγγελματικά.  Το θέμα, δεν είναι να εμπνευστείς ωραία αρώματα. Με αυτή τη λογική και η αυτούσια ευωδιά του υλάνγκ-υλάνγκ για παράδειγμα, είναι αρκούντως ευχάριστη… Εγώ και οι συνεργάτες μου στη Jour Naper λανσάρουμε ιδιαίτερα, εθιστικά αρώματα, που αναδεικνύουν τη μοναδικότητά μας, πολύ καλύτερα από όσο θα μπορούσε να καταφέρει απλά ένα φόρεμα, κόσμημα ή αξεσουάρ.

 

 

Έχεις αναφέρεις επίσης, ότι τα αρώματα σου φέρουν «τα πιο πολύτιμα και σπάνια ελιξίρια για να αποκαλύψει κάποιος μέσα από τα αρώματα τoυ οίκου JOUR NAPER τον απόλυτο ερωτισμό». Τι φέρνει για σένα τον ερωτισμό σε ένα άρωμα; Τι είναι αυτό που το χαρακτηρίζει ως ερωτικό;

 

Nα είναι σκοτεινό, μυστικιστικό, απρόβλεπτο, σαν μια πυρκαγιά που παίζει, ξεγελά και  αναζωπυρώνεται. Γεμάτο αντιθέσεις! Να αναστατώνει πρώτα εκείνον ή εκείνη που το φοράει και μοιραία θα διεγείρει και τους γύρω του. Όπως συμβαίνει με το άρωμα Eros Iros. Και για να το επιτύχει ένας αρωματοποιός αυτό προϋπόθεση είναι, οι υψηλής ποιότητας πρώτες ύλες. Το γιασεμί της Αιγύπτου, το τριαντάφυλλο Δαμασκού, το λάβδανο, η ίριδα, το κακάο, το ουντ, το σανδαλόξυλο Ινδιών, ο κέδρος της Βιρτζίνια, η Tahitiann βανίλια, τα μασκ… Κοστίζουν πολύ, αλλά αποδεικνύονται τέλειοι σύμμαχοι, για όποιον αρωματοποιό θέλει να γράψει μια ραψωδία του έρωτα, μέσα από τις αρωματικές του δημιουργίες.

 

 

Τα αρώματα σου είναι unisex. Πιστεύεις, ότι ένα καλό άρωμα ή ένα ερωτικό άρωμα μπορεί να είναι unisex;

 

Φυσικά! Θυμάστε την τεράστια επιτυχία που έκανε το πρώτο unisex άρωμα του κόσμου το 1994, το CK One; Μην ξεχνάς, ότι όλοι μέσα μας κρύβουμε την ανδρική και θηλυκή μας πλευρά. Εμείς στη Jour Naper απευθυνόμαστε μέσα από το ίδιο άρωμα και στα δυο φύλλα.  Τεχνικά μπορεί να είναι ευκολότερο, να προσανατολιστείς στα συστατικά που είθισται να εμπλουτίζουν ανδρικά ή γυναικεία αρώματα, αλλά προτιμώ να δουλεύω εκείνη τη φόρμουλα που αντλεί στοιχεία και από την αντρική και από τη γυναικεία παλέτα και ας χρειάζεται περισσότερη επεξεργασία.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το Varonos. Ένα άρωμα βαθύ, πράσινο, ποώδες επικαλυμμένο με πιο dry νότες, όπως μοσχοκάρυδο και γαρυφαλοκάρφια, δηλαδή, ένα πολύ στιβαρό άρωμα, που στατιστικά βλέπουμε, ότι το αγοράζουν φανατικά οι άντρες, αλλά οι λίγες γυναίκες που θα το βάλουν, το θέλουν ξανά και ξανά γιατί όπως μας λένε «αντλούν δύναμη μέσα από αυτό». Αυτό είναι η ηθική μου ικανοποίηση! Να μεγεθύνω τον κρυμμένο δυναμισμό μιας γυναίκας ή τις ευαίσθητες χορδές ενός πολύ αρρενωπού άντρα.

 

 

 

 

 

Ποια είναι η διαφορά των δικών σου αρωμάτων σε σχέση με τα designers αρώματα ή ακόμα και άλλα niche. Επι της ουσίας, ποια είναι τα χαρακτηριστικά των δικών σου αρωμάτων που τα κάνουν ξεχωριστά;

 

Λοιπόν, θα σου πω κάτι που με έκανε να βουρκώσω. Στην πρώτη καραντίνα ένας κύριος από την Αυστραλία, πελάτης που είχε γνωρίσει τα αρώματα μας στη Μύκονο, μας έστειλε mail γιατί λόγω της πανδημίας στην Αυστραλία έκλεισαν τα σύνορα και ήθελε, να παραγγείλει μέσω του eshop 10 μπουκάλια Aithria, για να έχει τη μυρωδιά της Ελλάδας πάνω στο δέρμα του! Αυτό λοιπόν Στέλλα, είναι η Jour Naper. Το άρωμα της Ελλάδας, στην πιο αφροδισιακή εκδοχή του! Υπογραμμισμένο από νότες που αποπνέουν πολυτέλεια, ερωτισμό και πραγματικά υπόσχονται διάρκεια για ώρες πάνω στο δέρμα.

Εμείς σαφώς, δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τα ιλιγγιώδη ποσά των designers αρωμάτων, αλλά έτσι κι αλλιώς ασπαζόμαστε τη φιλοσοφία που κουβαλούν οι μικρές niche αρωματοποιίες της Δυτικής Ευρώπης, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα και την τεχνογνωσία και όχι στις αστρονομικές διαφημιστικές καμπάνιες ή την mainstream αισθητική.

 

 

 

Εχεις μια ιδιαίτερη οικολογική ευαισθησία στα συστατικά που χρησιμοποιείς (φυσικά, αιθερια κ.λ.π), αλλά και στις συσκευασίες των προϊόντων σου,  συνάμα με μια εξαιρετική καλαισθησία.  Ποιο ειναι το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι; Πιστεύεις, ότι στον χώρο των αρωμάτων,  μετράνε αυτά τα χαρακτηριστικά;  

 

Χρησιμοποιούμε και φυσικά και συνθετικά αιθέρια έλαια. Δεν χρησιμοποιούμε ποτέ animalic προέλευσης συστατικά και όλα τα αρώματα μας είναι cruelty free. Ακόμα και η συλλογή των αρωματικών κεριών βασίζεται στο συνδυασμό φυτικής σόγιας και παραφίνης. Οι ξένοι (ειδικά οι Αμερικάνοι και οι Ιάπωνες είναι πολύ σχολαστικοί, με αυτό το θέμα). Ανεξάρτητα από την ευρωπαϊκή νομοθεσία που έτσι κι αλλιώς είναι πολύ αυστηρή ή το μάρκετινγκ, που σήμερα ασπάζεται μια eco friendly πολιτική, εκ πεποιθήσεως θέλουμε να αποδώσουμε φόρο τιμής στην φύση, που μας έχει χαρίσει τόσο υπέροχες ευωδιές. Όσο για τα ξύλινα μασίφ καπάκια των αρωμάτων μας,  δεν πετάγονται. Ψεκάζετε το άρωμα πάνω στο καπάκι και μπορείτε κάλλιστα να το χρησιμοποιήσετε για τον αρωματισμό στα συρτάρια σας ή ως ένα αρωματικό press papier.

 

 

Σε τρομάζει η παγκόσμια κρίση που βιώνουμε μέσω του covid19, αλλα και οι συνθήκες που βρίσκεται η ελληνική αγορά την τελευταία δεκαετία, σε σχέση με το επιχειρηματικό σου εγχείρημα;

 

Σίγουρα προσθέτει πολλά εμπόδια και αβεβαιότητα και μάλιστα σε μια φάση, που η Ελλάδα άρχισε δειλά δειλά να επανέρχεται, αλλά δεν με τρομάζει. Σκέψου, ότι τόλμησα να πω μικρό παιδί στον δάσκαλο, ότι όταν μεγαλώσω θα γίνω αρωματοποιός (και όλοι γελούσαν, γιατί τους φαινόταν πιο φυσικό να πω…αστροναύτης). Δεν έφυγα μόνιμα για το εξωτερικό, γιατί ήθελα στην Ελλάδα της κρίσης και σε μια χώρα, που δεν ήταν εξοικειωμένη με την κουλτούρα των niche αρωμάτων, να γίνω ο πρώτος Έλληνας αρωματοποιός, που θα συστήσει την πρώτη niche σχολή και θα βάλει την χώρα στον χάρτη της διεθνούς αρωματοποιίας. Κι αυτό λοιπόν μπόρα είναι, θα περάσει…

 

 

Ξέρω, ότι τα αρώματα σου έχουν προκαλέσει αίσθηση στο εξωτερικό.  Έχεις κάποιες συνεργασίες στο πλάνο ή σχέδια για εξάπλωση του brand στις ξένες αγορές;  

 

Η συνεργασία μας με πολυτελείς μπουτίκ, perfume ή concept stores στο αεροδρόμιο της Αθήνας, τη Μύκονο, τις Σπέτσες, την Κεφαλονιά κ.λπ. βοήθησε πολύ, να ανακαλύψουν  και οι ξένοι τα αρώματα Jour Naper, αλλά και την home collection με τα αρωματικά κεριά, τα linen sprays και τα reed diffusers . Μέσω του eshop μας (Journaper.com)  γίνονται  πολλές μεμονωμένες παραγγελίες από το εξωτερικό (κυρίως  Σαουδική Αραβία,  Αμερική, Δυτική και Ανατολική Ευρώπη), ενώ φέτος ξεκίνησαν και οι πρώτες οργανωμένες εξαγωγές στη Νέα Υόρκη και την Ιταλία. Για το 2021 διαπραγματευόμαστε και μια συνεργασία με την αγορά του Μπαχρέιν.

 

 

 

 

 

Μπορείς να μας αποκαλύψεις κάποια μελλοντικά επιχειρηματικά σου σχέδια;

 

Πολύ σύντομα θα λανσαριστεί το 6ο άρωμα της συλλογής, το Emblematic που υπόσχεται να χαρίσει κυριολεκτικά και μεταφορικά μια ανάσα αναζωογόνησης και χαράς στις δύσκολες μέρες που όλοι βιώνουμε. Επίσης είναι έτοιμη και η ολοκαίνουρια σειρά με τις Αromatherapy body lotions Nychta, Eros Iros, Aithria και Orosimo, ώστε να απολαμβάνετε για ακόμα περισσότερες ώρες τα αντίστοιχα τους αρώματα, σε συνδυασμό με μια βελούδινη κρεμώδη υφή που απορροφάται από την επιδερμίδα, χωρίς να αφήνει ίχνη λιπαρότητας. Και στα σκαριά είναι τα perfume webinars που περιμένουν με ανυπομονησία οι λάτρεις του είδους, αλλά και όσοι θέλουν να δοκιμάσουν από το σπίτι τους μια νέα αρωματική εμπειρία τώρα που υπάρχει περισσότερο ελεύθερος χρόνος, εν μέσω καραντίνας.

 

 

Εχεις κάποιο από τα αρώματα Journaper που ξεχωρίζεις και γιατί?

 

Θα έπρεπε να σου πω όχι…(γέλια) αλλά θα είμαι ειλικρινής. Το Varonos! Όχι γιατί πλεονεκτεί σε σχέση με τα υπόλοιπα. Αλλά γιατί, όταν το 2013 ταξίδεψα στο κέντρο της Γαλλικής αρωματοποιίας, τη Γκρας, παρακολούθησα το πρώτο μου σεμινάριο, πάνω στην τεχνική των αρωμάτων, στην αρωματοποιία Fragonard. Ήταν η περίοδος που είχα ξεκινήσει βάσει των λιγοστών γνώσεων που είχα (μελετώντας ξένη βιβλιογραφία, webinars κ.λπ.), την πειραματική δημιουργία του αρώματος Varonos, το πρώτο άρωμα που κυκλοφόρησα από τη Jour Napēr». Μόλις τελειώσαμε το μάθημα, πήρα το θάρρος και το έδωσα σε έναν καθηγητή- αρωματοποιό, για να μου πει τις εντυπώσεις του. «Ζωρζ αυτό το άρωμα έχει μέλλον» Αυτό καταλαβαίνεις, τι φτερά μου έδωσε  να ξεκινήσω.

 

 

 

 

 

Ποια αρωματική συμβουλή θα έδινες στις αναγνώστριες και τους αναγνώστες του www.beautyblog.gr& more?

 

Καταρχάς Στέλλα θέλω να σου πω και δημόσια ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε, ν’ αναδείξω τη δουλειά μας στη Jour Naper, σε ένα τόσο «ψαγμένο» site όπως το beautyblog.gr & more. Το άρωμα, είναι κάτι πολύ ανώτερο από ένα υγρό, κλεισμένο σε ένα μπουκαλάκι. Είναι η αόρατη δύναμη που καθρεπτίζει την προσωπικότητα, ακόμα και τις μνήμες ή τα συναισθήματα που κρύβει το υποσυνείδητο μας. Γιαυτό, επενδύστε χρόνο στην εύρεση αρωμάτων, που θα την αναδείξουν! Και μην ξεχνάτε, ότι ένα άρωμα «χειραγωγεί». Γι’ αυτό προσοχή στο άρωμα, που θα επιλέξετε να φοράτε στο χώρο εργασίας ή στο πρώτο ραντεβού με εκείνον-η.

 

 

 

 

 

 

Που βρίσκουμε τα αρώματα Journaper και σημαντικό επίσης για όλους μας αυτόν τον καιρό, πως μπορούμε να προμηθευτούμε δείγματα των αρωμάτων;

 

 

Στο eshop www.journaper.com/shop/ θα ανακαλύψετε τις ολοκληρωμένες συλλογές eau de parfums και αρωματικών χώρου (αρωματικά κεριά, linen sprays, room sprays,reed diffusers). Στο [email protected] μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας για το BLACK BOX το οποίο περιλαμβάνει και τα 5 αρώματα (σε travel size των 8 ml). Κόστος €18 με ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ.

 

 

 

 

 

Σε επιλεγμένα καταστήματα αρωμάτων, μπουτίκ ρούχων, concept stores, barber shops στην Αθήνα  (π.χ. Golden Hall-The Greek Designers Stores, Sensities, i-D Concept Stores, Black Spaghetti, Dash, Sotris κ.α.)  και στην υπόλοιπη Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Αράχωβα, Κόρινθο, Μύκονο, Σαντορίνη, Σπέτσες, Πορτοχέλι, Ύδρα, Κεφαλονιά, Εύβοια).

 

 

Stella

 

 

30 Σχόλια
  1. Καλημέρα!Πολύ όμορφη συνέντευξη με ενδιαφέρουσες πληροφορίες.Πάντα μου αρέσει να διαβάζω από που εμπνέονται οι δημιουργοί.Ναι,και το άρωμα σίγουρα χειραγωγεί και απαιτεί πολύ ψάξιμο.

  2. @Stella συνχαρητηρια!!!!Εξαιρετικη η συνέντευξη σου!!!!
    Πάντως εγώ το τελευταίο χρονικό διάστημα απο την 1 καραντίνα και μετα ,συνειδητοποίησα οτι τα
    αρώματα εκτος απο να εκφράσουμε την προσωπικότητα μας κ.λ.π Ειναι ενα μοναδικό ταξιδιωτικό εισιτήριο
    μια( Χρονομηχανη) που σε μεταφέρουν στον τόπο και χρόνο που επιθυμείς !!!Το μόνο που εχεις να κανεις ειναι να αρπάξεις το άρωμα που θέλεις και να μεταφερθείς εκεί που θέλεις😀😀

  3. Yπέροχη συνέντευξη Stella, αλλά έχω μια απορία: Χθες είδαμε τα αρώματα με ξύλινο καπάκι στο μπουκάλι, σήμερα βλέπω άλλες συσκευασίες αλλά με τις ίδιες ονομασίες. Είναι κάποια eau de parfum και κάποια eau de toilette;

  4. @SofiaT: Μήπως θυμάσαι που έγραφα κάποια στιγμή ότι ακόμα και στην καραντίνα Νο 1 και φυσικά και τώρα στη Νο 2 εγώ ψεκάζομαι αλύπητα με τα αγαπημένα μου αρώματα ακόμα και αν δεν ξεμυτίσω από το σπίτι; Το ίδιο ακριβώς νομίζω λέμε, αλλά εσύ το περιγράφεις πιο γλαφυρά, πιο ποιητικά.

  5. Εγω για να είμαι ειλικρινής σε αυτη την φάση, προτιμώ τα body lotions και body creams. Κι επειδή έχω δει τις Body lotion της Journaper και μου …”τρέχουν τα σάλια….” σκέφτομαι, ότι τώρα στην καραντίνα δεν υπάρχει καλύτερο pampering από αυτο!

  6. @Eleytheria: Μπράβο για τη παρατηρητικότητα σου bb girl! Είναι αλήθεια ότι τα αρώματα έχουν επανασχεδιαστεί και θα τα βρεις όλα με τη νέα συσκευασία με τα όμορφα ξύλινα καπάκια!

  7. @Julia Ναι όντως αυτο εννοώ!!!!❤❤❤❤
    Παρεμπιπτόντως η ιδεα με τα δείγματα στο black box την βρίσκω εξαιρετική !!!! Δεν γνωριζω πως ειναι εμφανισιακά αλλα νομιζω ειναι υπεροχη ιδεα και για δωρο😃

  8. @Julia: Εντάξει κατανοητό! Ευχαριστώ Julia!

  9. Κι εγώ ψεκάζομαι και βάζω body butters τώρα στην καραντίνα,μου αλλάζει τη διάθεση!

  10. Αυτά συμβαίνουν όταν οι νέοι άνθρωποι έχουν όραμα (κι είναι και κούκλος…να τα λέμε κι αυτά…χιχιχι)
    @JULIA, εγώ εν μέσω καραντίνας ψεκάζομαι με το που ξυπνήσω και πριν καν πλύνω τα δόντια μου ,μην σου πω…νιώθω πως που φτιάχνει την διάθεση κι η μέρα ξεκινάει με θετικά vibes….
    Κι ήμουν σχεδόν σίγουρη πως τα είχα δει τα Jour Naper στην Αράχωβα (αλλά είπα να μην το πω χτες και κάνω καμιά γκάφα ολκής …και ποιος ακούει την Τζέννιφερ μετά)
    10 μερες για τα Χριστουγεννα…. 🎄🎁✨🌟🎁🎄🎄⭐☃

  11. @Stella ωωωω ευχαριστω για την πληροφορια!!!!😀😀😀

  12. @CELIA Οντως είναι κούκλος! Δεν ειναι σαν τον Έλληνα Pierre Guillame?

  13. @Celia: Θυμάσαι πέρυσι τον Pierre Guillame, που τον ζητήσαμε “δωράκι” κάτω από το δέντρο; Αχαχχαχαχχα!
    Είδες; Κακώς που δεν το είπες, θα είχες αριστεύσει τώρα.

  14. Ωραία προιόντα. Νομίζω έχω βάλει στο μάτι στο χρυσό κερί.

  15. @STELLA και JULIA…πώς δεν τον θυμάμαι,καλέ;;;;Μου είχαν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις οι κοιλιακοί του και το μικροσκοπικό του μποξεράκι….χιχιχιχ…

  16. Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη, όπως και όλο το αφιέρωμα της Στέλλας άλλωστε. Από προχτές ενθουσιάστηκα με το σύστημα δημιουργίας αρωμάτων Septimus Piesse, δεν το γνώριζα και μου έκανε τρομερή εντύπωση! Όσον αφορά τα Jour Naper, δηλώνω ερωτευμένη με τη συσκευασία με το ξύλινο καπάκι. Και συμφωνώ απόλυτα με τη SofiaT σε όσα γράφει, πως οι μυρωδιές σε ταξιδεύουν και ξυπνούν αναμνήσεις.

  17. Υπέροχη συνέντευξη, μπράβο Στέλλα!! Ο δημιουργός φαίνεται πόσο πάθος έχει με τη δουλειά του!

  18. Καλησπερα
    Δεν εκφερω γνωμη και στα τρια ποστ γιατι δεν εχω προλαβει να διαβασω κανενα ουτε σχολια
    Οταν βρω τον χρονο θα το κανω γιατι απο τον αριθμο σχολιων καταλαβαινω οτι πρεπει να ειναι πολυ κατατοπιστικα αρθρα
    Ενα πρωτο μπραβο @STELLA

  19. @ΡΑΝΙΑ μου σ’ευχαριστώ πολύ και θα περιμένουμε με αγωνία τις δικές σου απόψεις.

  20. @STELLA μπράβο και πάλι για την υπέροχη συνέντευξη!!! 💛💙💚❤💜💙💛💚❤💛💙💜💛❤💚Συγχαρητήρια και στον Γιώργο!!! Μου αρέσει όταν οι άνθρωποι παθιαζονται με την δουλειά τους!!! 💛💙💛❤💛💙💚❤💛💜

  21. Και εγώ κορίτσια μου με body lotions περνάω τις ώρες μου μέσα στο σπίτι!!! Όντως είναι απαραίτητα τα αρώματα στην καραντίνα!! 💛💙💚❤💜💙💛💚❤💛❤💜💜💙💛

  22. Άλλη μία εξαιρετική συνέντευξη!! Ωραίες αρωματικές ημέρες!!

  23. Πολύ καλή η συνέντευξη @Stella.. Είναι τόσο όμορφο να μαθαίνουμε την ιστορία του δημιουργού ενός αρώματος!
    🎅❤️🎄

  24. @Ολες Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Χαίρομαι που το απολαύσατε!

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.