Preview: Υποδεχτείτε τη νέα σειρά μακιγιάζ “Valentino Beauty”.

 

 

 

 

Ο mega Italian μετρ Valentino (ετών 89) παρουσιάζει την πρώτη του κολεξιόν μακιγιάζ. Και ως μαξιμαλιστής, η συλλογή φυσικά δεν είναι ό, τι και ό, τι. 40 foundation (!), 50 κραγιόν (!) και έπεται και συνέχεια.

 

 

 

 

Φυσικά ούτε λόγος για την άψογη ποιότητα και τις ultra glamorous κόκκινες συσκευασίες- το σήμα κατατεθέν χρώμα του signore Garavani,  διάσημος με το μικρό του όνομα Valentino,  που του έδωσε η μητέρα του γιατί λάτρευε τον ομώνυμο σταρ του βωβού κινηματογράφου Ροδόλφο Βαλεντίνο.

 

Κάλλιο αργά παρά ποτέ και έτσι και ο οίκος Valentino ακολουθεί τα χνάρια των μεγάλων haute couture οίκων, Givenchy,  Dior, Chanel, Armani, Gucci, Ford,  που έχουν τη δική τους σειρά καλλυντικών προϊόντων με μεγάλη επιτυχία, ακόμα και η σειρά κραγιόν Hermès ξεπούλησε.

 

Πολύ ενδιαφέρον έχει,  ότι την παραγωγή των προϊόντων ο οίκος την ανέθεσε στο μεγαθήριο L’Oreal -αφού δεν έχει δικό του εργαστήριο παραγωγής καλλυντικών – οπότε φαντάζομαι ότι κάτω από την ομπρέλα της L’Oreal σύντομα θα δούμε τη σειρά και στη χώρα μας.

 

O μετρ λέει ότι δεν είναι τυχαία αυτή του η απόφαση σε αυτή τη συγκυρία, διότι συμπίπτει με τα τεκταινόμενα στο εγγύς μέλλον,  αφού πιστεύει ακράδαντα ότι μετά την ολοκλήρωση της Covid19 περιπέτειας,  θα υπάρξει τεράστιο boom στη ζήτηση προϊόντων μακιγιάζ.

 

Οι κωδικοί θα είναι δεκατέσσερις αλλά σε πολλές αποχρώσεις όπως έγραψα παραπάνω,  ενώ ο οίκος σχεδιάζει να λανσάρει και limited edition προϊόντα που θα συμπίπτουν με τις εποχές που θα παρουσιάζει τις εποχιακές του haute couture κολεξιόν.

 

Φυσικά όπως εξάλλου προστάζει και η εποχή και το sustainability,  οι συσκευασίες στα κραγιόν και τις παλέτες ξαναγεμίζουν και  όσο αφορά την φιλοσοφία πίσω από τα προϊόντα ο  σχεδιαστής μιλάει για diversity, inclusivity, equality, binary,  κλπ κλπ κλπ.

 

Ο σχεδιασμός της σειράς μακιγιάζ έγινε από τον creative director του Maison Valentino  Pierpaolo Piccioli o oποίος δήλωσε «η σειρά Valentino Beauty, είναι μια πανανθρώπινη ομορφιά, ένα haute couture μακιγιάζ που απευθύνεται σε όλους και όλες,  σε όλα τα φύλα, σε όλες τις ηλικίες, σε όλες τις κουλτούρες»

 

 

 

 

Και συνεχίζει «Η ομορφιά είναι δημοκρατική. Είναι η  ταυτότητα του καθενός από μας είναι  η μοναδικότητα που απορρέει από τη διαφορετικότητα. Η ομορφιά είναι χάρη. Την χάρη δεν μπορείς να την περιγράψεις, είναι απλά μια αντίληψη. Η ομορφιά μου χαρίζει συναίσθημα. Με συνδέει

 

 

 

 

Πάντως λίγες είναι οι φωτό των προϊόντων που έχουν διαρρεύσει προς στιγμήν στον τύπο αλλά σήμερα Δευτέρα 31/5 θα κάνει την εμφάνιση του ένα pop up store «Valentino Beauty»  στο Λονδίνο στο Selfridges και θα παραμείνει εκεί για έναν μήνα, οπότε και όλο και κάτι περισσότερο θα δούμε και θα μάθουμε,  μέχρι να κυκλοφορήσει επίσημα η σειρά τον Αύγουστο. Οι ανυπόμονες μπορείτε να κάνετε pre-order από τις 15 Ιουνίου στο valentino.com

 

 

15 Σχόλια
  1. Ωραίες συσκευασίες! Μου λείπει η ξεκάθαρη ταυτοτητα του παρελθόντος στα ιταλικά προιόντα μακιγιάζ και αρωμάτων. Κάποτε ήταν πολύ σαφής η “ιταλική σχολή” σε σχεση με την γαλλική. Τα χρωματα, οι συσκευασίες, το στυλ, οι μυρωδιές όλα ηταν ξεκάθαρα ιταλικά ή ξεκάθαρα γαλλικά. Ηξερες, ότι κατι ήταν Valentino, Versace, Dolce et Gabbana. Τα τελευταια χρόνια, προφανως γιατί οι μεγάλοι έφυγαν κι οι οικοι πουλήθηκαν, η ταυτότητα είναι ασαφής.
    Ελπίζω ο Valentino, να επανέλθει ακάθεκτος!

  2. @Stella: Φαντάζομαι αναφέρεσαι στα αρωματα και στις ξεκάθαρες σχολές, (USA, France, Italy) όχι στα προϊόντα μακιγιάζ.

  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Ωραίες συσκευασίες, και χρώμα! Χρώμα που ταιριάζει στο καλοκαίρι, και στην διάθεσή μου! Κόκκινα χείλη, μετά τον κορονοιο, και πολλά χαμόγελα!
    xx

  4. Καλημερα
    Μου αρεσουν πολυ και εμενα οι συσκευασιες
    Σαν διακοσμητικα που με προδιαθετουν ευχαριστα να μακιγιαριστω
    Μαλλον πιστευω και εγω αν κρινω απο τον εαυτο μου οτι μετα την πανδημια θα βαφομαστε πιο πολυ
    Στα αχρηστα πραγματα πυ μου ελειψαν ,- μπροστα στα πολυ σοβαρα που συνεβησαν -σας ξαναεγραψα οτι μου ελειψε την ωρα που ετοιμαζομουν για εξω να μην βαζω κραγιον

  5. @Julia Και στο μακιγιαζ εν μερει. Υπηρχαν πολυ σαφείς διαφορες στα χρωματα, στο trend, μεταξύ γαλλικών και ιταλικών οίκων. Μιλαω φυσικά για 80’ς – 90’ς . Ηταν πολυ πιο σαφής η ταυτοτητα. Ηξερες, βλεποντας π.χ μια παλετα σκιων ποιου οίκου ειναι.

  6. Πόσο αγαπημένος μου ο Valentino, από τα παιδικά μου χρόνια, τότε που έντυνε το super είδωλο της εποχής των 80ς την Brooke Shields και που κάναμε σαν τρελά τότε τα κορίτσια με ό,τι φορούσε η θεά αυτή! Εντυπωσιακες οι συσκευασίες και το κόκκινο κραγιόν είναι πάντα κλασική και αγαπημένη επιλογή!

  7. @Stella: Δεν μου είχε περασει ποτέ αυτό απ το μυαλό για να είμαι ειλικρινής. Στο μεταξύ εδώ και χρόνια 2/3 είναι οι βασικές κατασκευαστικές εταιρείες καλλυντικών που φτιάχνουν από επιλεκτική Chanel έως ευρείας πχ Erre Due. Και μετά φυσικά η τιμή ανεβαίνει ανάλογα με packaging/ ποιότητα κλπ. Αλλά για τα χρώματα … δεν το είχα σκεφτεί.

  8. 40 foundation και 50 κραγιόν…wow….maximal indeed…
    Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η εταιρεία δεν διαθέτει δικό της εργαστήριο παραγωγής …
    Mε δυο πραγματα εχω συνδέσει το όνομα Valentino στην μνήμη μου …
    Θυμάμαι φοιτήτρια διακοπές σε κάμπινγκ σε σκηνή στην Πάρο ,τους γείτονές μας τους Ιταλούς να βγαίνουν αψεγάδιαστοι κι ατσαλάκωτοι μέσα απο την σκηνή τους και να μοσχομυρίζουν …δεν είχα αντέξει και ρώτησα τον έναν τι άρωμα φορούσε…μαντέψτε….
    Και ασφαλώς την φούστα που φορούσε ο Sakis κάπου στα 1996-97, αν δεν με απατά η μνήμη μου….

  9. @Celia: Κανένας haute couture οίκος δεν έχει δικό του laboratory. Delegate κάνουν. Δεν έχουν χημικους, έχουν ατελιέ με σχεδιαστες. Για το μακιγιάζ προτείνουν φυσικά αυτό που έχουν στο μυαλό τους όσο αφορά φιλοσοφία, packaging, προϊόντα κλπ κλπ αλλά μετά αναλαμβάνουν τα χημεία.

  10. Άρχισα ήδη να νιώθω τα πρώτα συμπτώματα του “ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ”.
    Μουτςς

  11. Πω, τι όμορφες συσκευασίες, ενθουσιάστηκα! Και εκεί με τα 50 κραγιόν, πόσο μου έχει λείψει με τις μάσκες δε λέγεται!

  12. Η υπέροχη αναλυτική σου περιγραφή Τζούλια με τις τόσο εντυπωσιακές συσκευασίες με κάνει να πιστεύω ότι έχουν εξαιρετική ποιότητα!! Θέλω να δοκιμάσω μερικές από τις αποχρώσεις των κραγιόν οπωσδήποτε😍😍😍

  13. Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν έχει την προβολή που πρέπει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια.Μόνο σαν οίκος μόδας και γυαλιών.Βλέπω για παράδειγμα τσάντες Valentino σε καταστήματα και υποψιάζομαι ότι είναι μαϊμού.

  14. Να σας πω την αλήθεια δεν μου άρεσαν οι συσκευασίες…. 💙♥️❤️♥️❤️💚❤️💚❤️💙♥️💙♥️

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.