To «LE DÉFILÉ L’ORÉAL PARIS», στηρίζει τη γυναικεία ενδυνάμωση.

 

 

 

Με αφορμή την Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, η κορυφαία μάρκα L’Oréal Paris, επιστρέφει κάνοντας μια ισχυρή φεμινιστική δήλωση και υποστηρίζει όλες τις γυναίκες με το κίνημα «Stand Up: Ενάντια στην παρενόχληση σε δημόσιους χώρους».

 

Την Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021 στις 16:00μμ, η L’Oréal Paris, επίσημος συνεργάτης του Paris Fashion Week®, επέστρεψε με το τέταρτο κατά σειρά «Le Défilé L’Oréal Paris». Η υπαίθρια πασαρέλα ήταν ανοιχτή για το κοινό και μεταδόθηκε σε περισσότερες από 30 χώρες παγκοσμίως μέσω των social media της μάρκας, φέρνοντας στο προσκήνιο ακόμα πιο έντονα την αξία της Αυτοεκτίμησης. Γεγονός αξιοσημείωτο, ειδικά τη φετινή χρονιά που σηματοδοτεί την 50ή επέτειο της εμβληματικής υπογραφής της μάρκας, «Γιατί μας αξίζει».

 

 

Το σόου, που αποτέλεσε μια ωδή στη γυναικεία ενδυνάμωση και τη διαφορετικότητα, αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της L’Oréal Paris να υποστηρίζει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Αυτή η κεντρική αξία στη «καρδιά» της μάρκας ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, «Stand Up», που δημιουργήθηκε για να καταπολεμήσει την παρενόχληση σε δημόσιους χώρους και να επιτρέψει στις γυναίκες να ζουν την καθημερινότητά τους χωρίς φόβο.

 

 

 

 

Φέτος, το σόου – σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές – είχε μια τολμηρή, δημιουργική κατεύθυνση γιορτάζοντας την ελευθερία των κινήσεων, της αυτό-έκφρασης και της θηλυκότητας. Λαμβάνοντας χώρα στο Parvis des Droits de L’Homme – όπου υιοθετήθηκε για πρώτη φορά η Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων – η L’Oréal Paris μετονόμασε τον ιστορικό χώρο σε Parvis des droits de l’Homme et de la Femme, ενισχύοντας το μήνυμα ενδυνάμωσης για κάθε γυναίκα σε όλο τον κόσμο.

 

Η Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President της L’Oréal Paris, δηλώνει: «Το φετινό «Le Défilé» είναι μια αξιοσημείωτη στιγμή για την γυναικεία ενδυνάμωση. Μεταφέρει ένα ισχυρό μήνυμα αυτοεκτίμησης και διαταράζει τις συμβατικές πασαρέλες, προσκαλώντας το κοινό να συμμετάσχει στο πρόγραμμα «Stand Up: Ενάντια στην παρενόχληση σε δημόσιους χώρους». Τιμώντας το θηλυκό και φεμινιστικό όραμά μας, το σόου μεταφέρει ένα ενωτικό μήνυμα για όλες τις γυναίκες (αλλά και τους άνδρες) που συμμερίζονται αυτές τις πεποιθήσεις. Είμαι περήφανη που ενώνω την παγκόσμια οικογένεια των εμπνευσμένων εκπροσώπων μας για τον εορτασμό αυτών των αξιών».

 

 

 

Μια ποικίλη και χωρίς περιορισμούς ομάδα διεθνών εκπροσώπων της L’Oréal Paris, συμπεριλαμβανομένων των Katherine Langford, Helen Mirren, Camila Cabello, Gemma Chan, Yseult, Nidhi Sunil, Aja Naomi King, Camille Razat, Jaha Dukureh, Liya Kebede, Cindy Bruna, Soo Joo Park , Luma Grothe, Nikolaj Coster Waldau και Marie Bochet περπάτησαν στην πασαρέλα, συνεχίζοντας την παράδοση της μάρκας που φέρνει το μοναδικό της όραμα στα πιο εμβληματικά σημεία της πόλης. Για τέταρτη φορά από το 2017, το «Le Défilé L’Oréal Paris» προωθεί συνέργεια μεταξύ ομορφιάς και μόδας και τη μοιράζεται σε παγκόσμια κλίμακα.

 

 

Η μάρκα έχει συνεργαστεί με εμβληματικούς και δυναμικούς οίκους μόδας όπως οι Balmain, Elie Saab, Mugler, Issey Miyake, καθώς και με μια σειρά από ταλαντούχους αναδυόμενους σχεδιαστές όπως ο Koché, ο Ester Manas και πολλοί άλλοι.

 

 

 

 

Ως επίσημος συνεργάτης ομορφιάς της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι, η L’Oréal Paris συνεχίζει να εκδημοκρατίζει τη μόδα και την ομορφιά, προβάλλοντας την ουσία και τη διαφορετικότητα της Παριζιάνικης fashion σκηνής σε όλο τον κόσμο. H Val Garland, Global make-up artist της L’Oréal Paris, και ο παγκοσμίου φήμης γκουρού των μαλλιών Stephane Lancien βρίσκονταν επίσης στο σόου και δημιούργησαν απίστευτες εμφανίσεις, αποκαλύπτοντας τις πιο λαμπερές τάσεις στα μαλλιά και το μακιγιάζ και δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να πάνε στα παρασκήνια για μια behind-the-scenes εμπειρία από τα πιο μοντέρνα beauty looks της σεζόν.

 

 

Αυτή η τολμηρή και δημιουργική προσέγγιση είναι ιδιαίτερα σημαντική φέτος στο πλαίσιο της 50ης επετείου του εμπνευσμένου μηνύματος της L’Oréal Paris, «Γιατί μας αξίζει» – μια ισχυρή φεμινιστική δήλωση για την αξία του καθενός που έχει ενώσει τους καταναλωτές με το brand. Σήμερα, η L’Oréal Paris συνεχίζει να ακολουθεί την ίδια παγκόσμια αποστολή: φιλοδοξεί να είναι δίπλα σε κάθε γυναίκα, ανεξάρτητα από την ηλικία της και την καταγωγή της, για να την ωθήσει να πιστέψει στην αξία της.

 

 

7 Σχόλια
  1. Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από έναν κολοσσό όπως η L’OREAL.

  2. Πάντα αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και μεγάλη υποστήριξη από τους καταναλωτές, εταιρείες που προωθούν τέτοιες καμπάνιες! Παρακολουθώντα; κάποια πλάνα στην τηλεόραση ξετρελάθηκα με τη Helen Mirren, πόσο σικ και γοητευτική είναι!! Η κομψότητα και η γοητεία δεν έχουν ηλικία, τέλος!

  3. Καλημερα
    Με βρισκουν συμφωνη και επικροτω εκτος του να συμμετεχω σε τετοιες ενεργειες οποτε μπορω

  4. Μπράβο στην L’Oréal..! Δίπλα σε κάθε γυναίκα..! Κάθε χρόνο, διοργανώνει διάφορα events με πρωταγωνιστή την Γυναίκα, το έργο της, την συμβολή της, την παρουσία της. Νομίζω, πώς πολλές τέτοιου είδους δράσεις της, οφείλονται στην γαλλική κουλτούρα. Ένιωσα πολύ όμορφα, όταν -προ covid- βράβευσε γυναίκες στην Ελλάδα για το επιστημονικό τους έργο. Κι ας είναι ή θα έπρεπε να είναι όλα αυτά αυτονόητα για τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο, το γεγονός, ότι απλά δεν είναι, με κάνει να ξαναπώ: Μπράβο L’Oréal Paris!
    xx

  5. Γιατί μας αξίζει κορίτσια μου!!! Πείτε μια γυναίκα που να μην έχει νιώσει άβολα έστω και από ένα ανδρικό επίμονο βλέμμα! Προσωπικά έχω πιάσει ΠΟΛΛΕΣ φορές τον εαυτό μου να προσπαθώ να “κρύψω” το σώμα μου περνώντας γρήγορα μπροστά από άνδρες με επίμονα βλέμματα. ,♥️💚💛💚💙💜💙💙💚♥️♥️💜💛💜💛💙💚💙 Ενωμένες είμαστε πιο δυνατές κορίτσια!!! Μπράβο στη L’Oréal!!!!

  6. Χαίρομαι που μία από τις αγαπημένες μου εταιρείες στηρίζει πάντα έμπρακτα την γυναίκα κάθε χρόνο!! Πολλά συγχαρητήρια

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.