Η Estée Lauder φωταγώγησε το Μουσείο Μπενάκη

 

 

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης της Estée Lauder Companies  για τον Καρκίνο του Μαστού, που φέτος συμπληρώνει 30 χρόνια δέσμευσης, φέτος φωταγωγήθηκε το Μουσείο Μπενάκη.

 

 

Το ιστορικό και εμβληματικό κεντρικό κτίριο του Μουσείου Μπενάκη φωταγωγήθηκε φέτος με το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα, στo πλαίσιo της παγκόσμιας πρωτοβουλίας φωταγώγησης μνημείων και κτηρίων οροσήμων, για την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, της The Estée Lauder Companies.

 

 

Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2021, το Μουσείο Μπενάκη φωτίστηκε στο ροζ χρώμα της εκστρατείας, υπενθυμίζοντας τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Το φετινό μήνυμα της καμπάνιας αποτελεί ένα δυνατό μήνυμα, με παγκόσμια απήχηση:

 

«30 χρόνια δέσμευσης.

Ενωμένοι να βοηθήσουμε να μπει ένα τέλος

στον καρκίνο του μαστού»

 

 

Φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια της Παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης του Καρκίνου του Μαστού της Estee Lauder Companies. Το 1992, η Evelyn H. Lauder συν-δημιούργησε την εμβληματική Ροζ Κορδέλα και ξεκίνησε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, εμπνέοντας ένα παγκόσμιο κίνημα με μια αποστολή: να βοηθήσει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού για όλους.

 

 

 

 

Η Estée Lauder Companies με την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού και το φιλανθρωπικό ίδρυμα Breast Cancer Research Foundation®, έχουν χρηματοδοτήσει περισσότερα από 108 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως για έρευνα, εκπαίδευση και ιατρικές υπηρεσίες οι οποίες πραγματικά σώζουν ζωές.

 

 

Στην Ελλάδα, η Estée Lauder Hellas με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται από το 2005 με το γνωστό σχεδιαστή Duka, για το σχεδιασμό μιας συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Μια τοπική πρωτοβουλία στα πλαίσια της παγκόσμιας εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της The Estée Lauder Companies, η οποία έχει λάβει διεθνή αναγνώριση.

 

 

Κάθε χρόνο, το Pink Ribbon Bracelet αποτελεί ένα σύμβολο του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και της σημασίας για έγκαιρη ενημέρωση και της πρόληψη. Τα έσοδα από την πώληση του βραχιολιού χρηματοδοτούν τις ανθρωπιστικές δράσεις και το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Μια έμπρακτη δράση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον μεγάλο αυτό αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 4000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε απομακρυσμένες πόλεις και νησιά σε όλη την Ελλάδα.

 

 

5 Σχόλια
  1. Κάθε Οκτώβριο περιμένω να δω και να θαυμάσω τα κτίρια που λούζονται από το ροζ φως της αισιοδοξίας, της συνέχειας της ζωής. Συγκίνηση & Συγχαρητήρια μόνο μπορώ να πω σε όλους όσους πάσχουν, σε όλους όσους υποστηρίζουν αυτές τις υπέροχες δράσεις.
    xx

  2. Όλοι ανυπομονούμε για αυτό το φως της αισιοδοξίας κι ειδικά στις μέρες μας που η μαυρίλα κι η κατήφεια χτυπάνε κόκκινο….

  3. Συγχαρητήρια στην Estée Lauder κ όλες τις εταιρείες που υποστηρίζουν τέτοιες δράσεις!

  4. Συγχαρητήρια στην εταιρεία!!!! ❤️❤️💙💙💙♥️💛💛💚💚💚💚💚💚💚💛💛♥️♥️❤️❤️❤️💙💙🧡🧡💜💜

  5. Η Estée Lauder είναι πάντα κοντά στις γυναίκες και το αποδεικνύει έμπρακτα!

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.