H νέα συνεργασία H&M X Mugler, είναι η καλύτερη so far του fast fashion brand.

 

 

Κάντε λίγο υπομονή. Η 11η Μαΐου δεν είναι και πολύ μακρυά. Και μετά μπορείτε να επιλέξετε κομμάτια από μια συλλογή που κατά τη δική μου ταπεινή αποψη είναι ο,τι καλύτερο μας έχει δώσει έως τώρα η H&M. 11 Μαΐου υποδεχόμαστε το collab H&M X Mugler (λατρεμένος).

 

Η συλλογή πρεσβεύει τον οίκο Mugler και κάθε κομμάτι ορίζεται από την ασταμάτητη ενέργεια του Mugler: παιχνιδιάρικη, νεανική, body positive και ανοιχτή στην ταυτότητα κάθε ατόμου.

 

Η σειρά των γυναικείων ενδυμάτων χαρακτηρίζεται από κλασικές σιλουέτες με την υπογραφή του οίκου Mugler, ώμοι σε oversized γραμμή και εφαρμοστές γραμμές στη μέση, που διαμορφώνουν το σώμα. Υπάρχουν πολλές σύγχρονες εκφράσεις των εμβληματικών κομματιών του οίκου, που περιλαμβάνουν δερμάτινα μπουφάν και δερμάτινη καμπαρντίνα με μακρόστενες λεπτομέρειες από κασκόλ, φορέματα με χαρακτηριστικά διακοσμητικά και έντονο tailoring, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με ολόσωμες εφαρμοστές φόρμες, κολάν ή cut out κορμάκια.

 

 

Η συλλογή επίσης προσφέρει μια σειρά από gender fluid αξεσουάρ, όπως διάφανα γάντια και καλσόν, τσάντες και κασκόλ. Στα κοσμήματα, περιλαμβάνονται ασημένιες και χρυσές αλυσίδες για το σώμα, σκουλαρίκια και περιδέραια σε διαφορετικές αναλογίες και σχήματα, από το σχέδιο «δάκρυ» μέχρι το εμβληματικό αστέρι Mugler.

 

 

 

 

«Αυτή η συλλογή είναι μια στιγμή ορόσημο για τον οίκο Mugler – μια ευκαιρία για εμάς να γιορτάσουμε την ιστορία μας και τα κομμάτια που μας κάνουν αγαπητούς και σήμερα. Η συνεργασία περιλαμβάνει πολλά από τα signature κομμάτια, από catsuits και φορέματα bodycon μέχρι τζιν και όμορφα, τολμηρά κοσμήματα και αξεσουάρ». Casey Cadwallader, Creative Director, Mugler.

 

«Ο Casey και η ομάδα του Mugler ήταν απίστευτα γενναιόδωροι προσφέροντας τόσα πολλά από τα κλασικά και τα signature κομμάτια του οίκου, τα οποία οι πελάτες θα αναγνωρίσουν από την πασαρέλα και το κόκκινο χαλί. Η συλλογή περικλείει το ήθος της H&M, να προσφέρει εξαιρετική μόδα και τον εκδημοκρατισμού του design. Κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και διαχρονικό.” AnnSofie Johansson, Creative Advisor της H&M.

 

Δεν σας κρύβω ότι πάνω απ’ όλα σε αυτή τη συλλογή λάτρεψα τα outfits και φορέματα σε μεγέθη για κανονικές γυναίκες. Γιατί τι να κάνουμε; Δεν είμαστε όλες 50 κιλά ούτε όλες πρών super models όπως η Jerry Hall που ήταν ένα από τα πρόσωπα της καμπάνιας. Η Jerry είναι 66 ετών, εξακολουθεί και είναι μια κούκλα και το άλλο μήνυμα είναι ότι δεν είναι ανάγκη να είσαι 30 για να φορέσεις ένα όμορφο, sexy, Mugler -type φόρεμα.  Και μου άρεσε και αυτό πολύ.

 

Have a look, from the look book!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 Σχόλια
  1. Συμφωνώ κ επαυξάνω είναι ο,τι καλύτερο μας έχει δώσει ως τώρα η H&M ! Λάτρεψα τα φορέματα….πόσο τέλεια είναι !! Ειδικά το κίτρινο κ το ροζ κ ναι η 11 Μαΐου είναι πολύ κοντά 🤣

  2. Ω, τι θεϊκά κομμάτια είναι αυτά!!! Λάτρεψα τα μπλουζάκια με τα, ασύμμετρα περίεργα σχήματα, βασικά τα λάτρεψα όλα!!!

  3. Tην δερμάτινη καμπαρτίνα ήδη την ακούω που με φωνάζει…..

  4. Βλέπω να γίνονται sold out στο αψε σβήσε😀🤩😀

  5. Μου αρέσουν οι ασυμμετρίες και οι ζώνες με το διακριτικό “Μ” 🤗
    Μουτςς

  6. Καταπληκτική συνεργασία! Γενικά μου αρέσουν πολύ οι συνεργασίες που κάνουν μεγάλοι οίκοι με fast fashion brands! Ανυπομονώ για την ημέρα της κυκλοφορίας τους!

  7. Πολύ sexy, πολύ πολύ sexy συλλογή! Ναι, εκρηκτική & πολύ πετυχημένη συνεργασία!
    xx

  8. Εκπληκτική συλλογή!!! ίσως η πιο ωραία συνεργασία ever

  9. Το πρώτο βελούδινο, μαύρο φόρεμα τα σπάει.Πολύ ωραίο και το πετρόλ σύνολο.

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.