YSL: Περπατώντας στους κήπους Ourika στο Μαρόκο

 

Για να τιμήσει το φετινό θέμα του οργανισμού UN Women, «Επενδύοντας στη γυναίκα: Προωθώντας την αλλαγή»,  ο οίκος YSL Beauty αναδεικνύει τη μεγάλη δέσμευση αλληλεγγύης του για την αυτονομία και την ενδυνάμωση των γυναικών.

 

Σε συνεργασία με τους κήπους στην κοινότητα Ourika του Μαρόκο, η YSL Beauty προβάλλει τις ενέργειες που κάνει ο οίκος από το 2014 με στόχο την ενδυνάμωση των τοπικών γυναικείων κοινοτήτων. Οι κήποι της κοινότητας Ourika, που βρίσκονται στους πρόποδες της οροσειράς του Άτλαντα, είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που αντικατοπτρίζει από την πρώτη στιγμή την ολοκληρωμένη προσέγγιση του οίκου στο θέμα της βιωσιμότητας, περιλαμβάνοντας μια μοναδική κοινωνική, αλλά και περιβαλλοντική, πρωτοβουλία σε συνεργασία με ένα συνεταιρισμό γυναικών.

 

Πιστό στο πνεύμα του Yves Saint Laurent, ο οποίος πέρα από τη φροντίδα της ομορφιάς των γυναικών, ήθελε να υπερασπίζεται τη ζωή και την ελευθερία τους, το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εξασφάλιση δίκαιων εισοδημάτων, στην προώθηση της ενδυνάμωσης των γυναικών και στην υποστήριξη βιώσιμων πρακτικών αναγεννητικής καλλιέργειας.

 

 

 

Οι κήποι της κοινότητας Ourika, όπου καλλιεργούνται πάνω από 200 διαφορετικά είδη φυτών και βοτάνων, εξασφαλίζουν πολύτιμα συστατικά για τα προϊόντα του οίκου. Συγκεκριμένα, για τα προϊόντα της εμβληματικής οικογένειας LIBRE, προσφέρουν το ιδιαίτερο Ρόδι για το Mist Μαλλιών LIBRE και το χαρακτηριστικό Σύκο για το έλαιο σώματος LIBRE, τα οποία συγκαταλέγονται στους θησαυρούς των κήπων.

 

 

Οι  νότες του LIBRE Le Parfum λαμβάνονται και αναπαράγονται μέσω της τεχνολογίας υπερκείμενης φάσης (headspace technology), χωρίς να συλλέγονται τα ίδια τα λουλούδια. Έτσι δημιουργείται, για παράδειγμα, η μαγευτική Συμφωνία Σαφράν που χρησιμοποιείται αποκλειστικά στο LIBRE Le Parfum. Το μοναδικό έδαφος των κήπων και οι σπάνιες κλιματικές συνθήκες εξασφαλίζουν νότες με ξεχωριστούς οσφρητικούς τόνους υψηλής ποιότητας.

 

 

 

 

Πέρα από την προστασία της βιοποικιλότητας και τις βιώσιμες πρακτικές προμήθειας πρώτων υλών, οι κήποι της κοινότητας Ourika αποτελούν ένα σημαντικό ανθρώπινο εγχείρημα για τη στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας και οικονομικής ανεξαρτησίας.

 

Σκοπός αυτού του  κοινωνικού προγράμματος είναι να προωθηθούν οι δεξιότητες και η προγονική τεχνογνωσία των τοπικών κοινοτήτων, δημιουργώντας παράλληλα ευκαιρίες απασχόλησης για τις γυναίκες. Στη διάρκεια των τελευταίων οκτώ ετών, η εργασία αυτών των γυναικών έχει εξελιχθεί και διαφοροποιηθεί, ώστε να τις παροτρύνει να διευρύνουν το σύνολο των δεξιοτήτων τους.

 

 

 

 

Πλέον, δεν περιλαμβάνει μόνο την εργασία στους ίδιους τους κήπους, αλλά και τη διαχείριση των φυτωρίων παραγωγής, την πώληση σπόρων, τσαγιού και μπισκότων ή ακόμα και μαθήματα μαγειρικής για τους τουρίστες. Επιπλέον, χάρη στα έσοδα από τη συγκομιδή των φυτών, οι μητέρες μπορούν να συνεχίζουν να στέλνουν τις κόρες τους στο σχολείο.

 

 

 

 

Το πρόγραμμα έχει επίσης θετικό αντίκτυπο στις τοπικές κοινότητες και στις γυναίκες που ζουν σε άλλα χωριά της περιοχής, καθώς ο συνεταιρισμός έχει λειτουργήσει ως πρότυπο για τη μετέπειτα δημιουργία άλλων συνεταιρισμών από τοπικές κοινότητες σε ολόκληρη την περιοχή. Εδώ, στους πρόποδες της οροσειράς του Άτλαντα, κάθε γυναίκα έχει την ελευθερία να είναι ο εαυτός της, να εκφράζει και να αξιοποιεί τη μοναδική τεχνογνωσία της, κάνοντας κάθε φυτό του κήπου ξεχωριστό.

 

 

8 Σχόλια
  1. Μπράβο στον Yves Saint Laurent για την υποστήριξη του σε ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι η ενδυνάμωση τοπικών γυναικείων κοινοτήτων!

  2. Τώρα που ξέρω το πόσο θετικά συμβάλει το άρωμα Libre, τόσο στη φύση όσο και στον άνθρωπο, με αυτό το πρωτοποριακό πρόγραμμα, το αγαπώ ακόμα πιο πολύ! Αυτοί οι κήποι είναι μαγευτικοί! Πόσο πολύ θα ήθελα να τους επισκεφτώ!

  3. Η Dua Lipa ομόρφυνε κι άλλο ή είναι η ιδέα μου?
    Μουτςς

  4. Πόσο πολύ συγκινούμαι… Αξίες που για μας είναι δεδομένες για άλλες γυναίκες αποτελούν όραμα. Μπράβο στον YSL. Χαίρομαι διπλά τώρα που έχω και ξαναεχω αγοράσει το Libre.
    xx

  5. Μπράβο σε αυτές τις δράσεις!Αλλά τι να πει κανείς γι’ αυτό το brand!

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.