H Rihanna το νέο πρόσωπο του οικου Dior;

 

 

 

Θα προσέξατε ότι έχω βάλει ερωτηματικό στον τίτλο. Θα σας εξηγήσω αμέσως τον λόγο.

 

Δεν ξέρω αν το έχετε αντιληφθεί αλλά από τη μέρα που ο οίκος Dior ανακοίνωσε ότι μετά από 20 χρόνια ως μούσα του J’ Adore, παύει το συμβόλαιο του με την Charlize Theron και στη θέση της βάζει τη Rihanna,  έχει ξεσπάσει ένας μικρός «πόλεμος» στα social media.

 

Aπό τη μια οι φανατικοί υποστηρικτές της τραγουδίστριας και από την άλλη όσοι  θεωρούν ότι η Rihanna δεν ειναι καθολου ταιριαστή με το classy προφίλ του οίκου. Πολύ «επαναστάτρια», πολύ “rock”, πολύ αντισυμβατική, πολύ “wild”. Βέβαια οι τελευταίοι ίσως δεν γνωρίζουν ότι αυτή δεν είναι η πρώτη συνεργασία της τραγουδίστριας με τον οίκο. Πισω στο 2015 σχεδόν πριν από μια δεκαετία- η Rihanna ήταν η πρώτη μαύρη γυναίκα που παρουσιάστηκε σε διαφημιστική καμπάνια του οίκου Dior, φωτογραφημένη στις Βερσαλλιες από τον φίλο της Steven Klein (η ιστορία επαναλαμβάνεται φέτος)  Επίσης φήμες θέλουν τη Rihanna να  είναι η celebrity που μυρίζει πιο όμορφα από όλες τις συναδέλφους της,  αφού είναι γνωστή η μεγάλη της αδυναμία στα πολυτελή και niche αρώματα.

 

 

 

 

Επίσης δεν είναι τόσο γνωστό και το συναισθηματικό δέσιμο που έχει η τραγουδίστρια με το συγκεκριμένο άρωμα, αναμνήσεις που μοιράστηκε σε συνέντευξή της στη Vogue “όταν ήμουν μικρη η μητέρα μου Monica, εργαζόταν σε αρωματοπωλείο. Πάντα έφερνε σπίτι κάποια testers J’ Adore όταν τα μπουκάλια είχαν σχεδόν αδειάσει, πάντα υπήρχε ένα μπουκάλι J’ Adore στο σπίτι και πάντα λάτρευα αυτό το άρωμα”.

 

 

 

 

Το φιλμ της καμπάνιας ξεκινάει με τη φοβερή της φωνή και το υπέροχο τραγούδι της “Love On the Brain”. Η ίδια εμφανίζεται στην αρχή ντυμένη με το Dior Look που φόρεσε και στο Haute Couture ντεφιλέ του οίκου SS24, pencil φούστα, σακάκι, καπέλο και μαύρα γυαλιά ηλίου. Αφού πετάει την Dior τσάντα της, την αντικαθιστά με το άρωμα, για να μεταμορφωθεί σε «χρυσή» θεά φορώντας το αριστουργηματικό φόρεμα της Maria Grazia Churi με λαμπερές χρυσές πέρλες στο λαιμό και με tagline στο τέλος του φιλμ “Τhe dreams… make them real”

 

H νέα ερμηνεία του αρώματος, είναι το L’Or de J’Adore του αρωματοποιού Francis Kurkdjian, ένα υπέροχο χαρμανι από orange blossom absolute, γιασεμί και τριαντάφυλλο centifolia absolute.

 

 

 

 

Αν θέλετε πάντως τη δική μου γνώμη, μου αρέσει πολύ και η Rihanna ως μούσα του J’ Adore αλλά και το γεγονός ότι ο οίκος έκανε αυτή τη μη-αναμενόμενη επιλογή. Αν μη τι άλλο, όλο αυτό,  συζητιέται ατελείωτα και αυτό ποτέ δεν έβλαψε κανένα brand,  όσο διάσημο και πετυχημένο και αν είναι.

 

Άρα μετά το ερωτηματικό του τίτλου,  θα βάλω ένα μεγάλο.. ΝΑΙ για τη Rihanna. 

 

 

 

 

 

8 Σχόλια
  1. Είδα τη διαφήμιση, πανέμορφη είναι!! Αλλά εγώ ήμουν και είμαι team Σαρλιζ, από πάντα από την πρώτη της ακόμα φοβερή εκείνη διαφήμιση με το Μαρτίνι και το φορεματάκι που ξηλωνοταν😉κι ακόμα δεν μπορώ στο μυαλό μου να συνηθισω άλλο πρόσωπο για το jadore

  2. Δεν μ’αρέσει η επιλογή της Rihanna.Για μένα δεν έχει τη θηλυκότητα που αντιπροσώεπυε το J’adore,απ’το μπουκάλι ως τη μούσα της διαφήμισης και τούμπαλιν.Σε μένα η επιλογή λειτουργεί αποτρεπτικά.

  3. Το μη αναμενόμενο μπορεί να είναι και το πιο πετυχημένο..ίσως έτσι να προσελκύσει ακόμα πιο πολύ κοινό αφού το άρωμα μύθος καταφέρνει να ταιριάξει και σε μια εντελώς διαφορετική μούσα από τη προηγούμενη..Εμένα πάντως με έχει κερδίσει σαν δημιουργία αρώματος όποια μούσα και αν επιλέξει ο οίκος να το παρουσιάσει..

  4. Υπέροχη διαφήμιση! Έχει πιο ροκούδικο στυλ από άλλες διαφημίσεις και πιο σέξι, λιγότερο κυριλέ, αλλά μια αλλαγή είναι πάντα καλή. Ίσως έχουν, εκεί στον Ντιορ, στο νου τους και αλλαγή του κοινού της διαφήμισης και άρα και του κοινού του αρώματος. Η ταύτιση του εν λόγω αρώματος με την κομψότητα ίσως κατέληξε αποστειρωμένη.

  5. Μου αρέσουν εξίσου και οι δύο για διαφορετικούς λόγους.Θα ήθελα όμως την Rihanna με πιο σκούρο μαλλί,κατά τα άλλα είναι μια κουκλάρα!!

  6. Το μαργαριταρένιο choker που φοράει είναι τέλειοοο!!!

  7. Το μη αναμενόμενο μπορεί να είναι και το πιο πετυχημένο..ίσως έτσι να προσελκύσει ακόμα πιο πολύ κοινό αφού το άρωμα μύθος καταφέρνει να ταιριάξει και σε μια εντελώς διαφορετική μούσα από τη προηγούμενη..Εμένα πάντως με έχει κερδίσει σαν δημιουργία αρώματος όποια μούσα και αν επιλέξει ο οίκος να το παρουσιάσει..

Αφήστε το σχόλιο σας

Το e-mail δεν θα εμφανιστεί.