Τι είναι αυτό που κάνει ένα κόκκινο κραγιόν αξεπέραστο; Ειδικά για τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι πολλά … για αρχή είναι συμβολικό: το κόκκινο συμβολίζει τον έρωτα, το πάθος, την αυτοπεποίθηση και την τόλμη.


Τι είναι αυτό που κάνει ένα κόκκινο κραγιόν αξεπέραστο; Ειδικά για τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι πολλά … για αρχή είναι συμβολικό: το κόκκινο συμβολίζει τον έρωτα, το πάθος, την αυτοπεποίθηση και την τόλμη.

Εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα ομορφιάς, εκατοντάδες χιλιάδες (για να μην πω και παραπάνω) κωδικοί, χιλιάδες πλέον beauty brands, τόσα πολλά που είναι δύσκολο πλέον να υπολογιστούν.

Μια ακόμα συνεργασία στον κόσμο του beauty. Αυτή τη φορά η Kiko Milano συνεργάστηκε με τον street και tattoo artist Luca Font σε μια συλλογή με την ονομασία Street Heart Collection

H Ladurée, που ιδρύθηκε το 1862 στο Παρίσι, είναι η διασημότερη εταιρεία παρασκευής macarons. Ξέρετε, αυτές οι χρωματιστες γλυκές μπουκίτσες, στις οποίες είναι δύσκολο να αντισταθείς.

Το mega hit APT (Apateu) το ξέρετε; O (απίθανος) Bruno Mars συνεργάστηκε με την K- pop Queen από τη Νότια Κορέα Rosé, και το αποτέλεσμα ήταν το APT που σημαίνει apartment (διαμέρισμα) στα Νοτιο- Κορεάτικα και είναι εμπνευσμένο από ένα παιχνίδι που παίζουν στα σπίτια τους.

Όλες και όλοι όπως είναι λογικό βγαίνουμε από την καθημερινή μας ρουτίνα την περίοδο των γιορτών. Και λίγο παραπάνω θα φάμε, και λίγο παραπάνω θα πιούμε, και λίγα γλυκά παραπάνω θα βρεθούν μπροστά μας (το … λίγο είναι σχετικό για τον καθένα..)

Δεν έχω απάντηση στην ερώτηση του τίτλου γιατί το καφέ στα ρούχα είναι αμφιλεγόμενο χρώμα. Οι μισές φίλες μου το αγαπούν και το θεωρούν classy, οι άλλες μισές δεν το αντέχουν και δεν το φοράνε ποτέ.

Αναρωτιόμουν, πότε η essence θα λανσάριζε μια limited edition σειρά μακιγιάζ εμπνευσμένη από το χρώμα της χρονιάς το mocha mousse, και να που δεν άργησε.

Το νέο Dior Homme, είναι ένα άρωμα που βασίζεται στη ξεχωριστή και διαχρονική αύρα της ίριδας. Στην ψυχή του αποτυπώνεται η γοητεία του άνδρα Dior που συνδυάζει τον τολμηρό αισθησιασμό με την εκλεπτυσμένη κομψότητα.

Πριν λίγες μέρες, η νέα beauty χρονιά ξεκίνησε με λάμψη, χάρη στο ετήσιο πάρτυ της Wella. H εκδήλωση είχε στόχο την παρουσίαση των νέων λανσαρισμάτων στις κατηγορίες επαγγελματικής περιποίησης μαλλιών & άκρων, styling για όλους αλλά και την ανάδειξη του κοινωνικού προσώπου της Wella Company.