Άλλο ένα advent calendar έκανε την εμφάνιση του, αυτή τη φορά της Essence με 24 προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης και τον χαριτωμένο τίτλο “Ho Ho Home for X-Mas!”


Άλλο ένα advent calendar έκανε την εμφάνιση του, αυτή τη φορά της Essence με 24 προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης και τον χαριτωμένο τίτλο “Ho Ho Home for X-Mas!”

Τετάρτη σήμερα, είμαστε στα μέσα της εργάσιμης εβδομάδας, είναι μια μέρα –τουλάχιστον στην Αθήνα – φθινοπωρινή, με όμορφα σύννεφα χαμηλά στον ουρανό (επιτέλους να δούμε και λίγα σύννεφα) και τι πιο ωραίο από το να ρίξουμε μια ματιά στην χριστουγεννιάτικη limited edition κολεξιόν μακιγιάζ της Bobbi Brown με την ονομασία “Luxe”.

H Mod’s Hair παρουσίασε τις προτάσεις της για τον φετινό χειμώνα 2020, με την κολεξιόν “Connexion” αφιερωμένη στο καρέ κόψιμο και τις φυσικές αποχρώσεις.

Η Mac ανακοινώνει τη LISA από τις BLACKPINK (Lalisa Manobal) ως τη νέα της Global Brand Ambassador. Ξεκινώντας μία μακροχρόνια συνεργασία από τον φετινό Οκτώβριο, η Lisa θα αποτελεί πλέον το πρόσωπο πίσω από τις Mac συλλογές, αλλά και τις διάφορες ενέργειες του brand.

Πιστή στο ραντεβού της που γίνεται δυο φορές το χρόνο, τον Οκτώβριο για να δούμε τις χριστουγεννιάτικες συλλογές και τον Μάρτιο για να απολαύσουμε καλοκαιρινά καλούδια, αύριο η Sephora μας κάλεσε στην παρουσίαση Sephora X-Mas 2020, αλλά αυτή τη φορά, ψηφιακά.

Το 2020, η Helena Rubinstein παρουσιάζει τον ανανεωμένο εμβληματικό ορό Powercell Skinmunity Youth Reinforcing Serum με βελτιωμένη και πιο συμπυκνωμένη σύνθεση.

Όταν ακούς Darren Star και Patricia Field και ξέρεις ότι αυτοί οι δύο ήταν οι “πυλώνες” του Sex and the City που στιγμάτισε μια ολόκληρη εποχή και μαζί και με την εποχή και σένα την ίδια, δεν γίνεται να μην περιμένεις με ανυπομονησία τη νέα τους σύμπραξη αυτή τη φορά στο Netflix για τη σειρά ‘Emily in Paris”

Όπως και οι φθινοπωρινές κολεξιόν ρούχων μας εισάγουν στη νέα σεζόν το ίδιο ισχύει και για την άφιξη νέων αρωμάτων. Εξάλλου το φθινόπωρο είναι η πιο σημαντική εποχή του χρόνου για να κάνουν τα νέα αρώματα την εμφάνιση τους, έτσι ώστε να προλάβουν να αγαπηθούν και ενδεχομένως να δοθούν σαν δώρο τη γιορτινή σεζόν.

“Ηρωική” συνεργασία, αυτή τη φορά από τη Maybelline New York και το σύμπαν της Marvel όπου τα “hero”, best seller προϊόντα μακιγιάζ του brand, συναντούν “αληθινούς” superheroes και κυκλοφορούν σε limited edition συσκευασίες.

Άλλη μια virtual παρουσίαση στον κόσμο της ομορφιάς, αυτή τη φορά από την Lancome η οποία μας προσκάλεσε στο πρώτο παγκόσμιο virtual symposium αφιερωμένο στην επιστήμη του μικροβιώματος, με δημοσιογράφους και συμμετέχοντες από είκοσι χώρες.