Posted on September 21, 2010 in: Lifestyle

Εstee Lauder: H Ροζ κορδέλα της ελπίδας

estee-makrypoulia

Ο Δούκας Χατζηδούκας και η Δήμητρα Γαλάνη

estee-doukas-galani

Από το 1992 η Estee Lauder πρωτοστατεί στην ενημέρωση κατά του Καρκίνου του Μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο. Στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης. Kάτι που χωρίς αμφιβολία μας αφορά όλες.

 

Στην Ελλάδα από το 2005 η Estee Lauder αναθέτει κάθε χρόνο στο σχεδιαστή αξεσουάρ Δούκα Χατζηδούκα την δημιουργία ενός βραχιολιού το οποίο διατίθεται στα σημεία πώλησης της Estee Lauder σε συμβολική τιμή με σκοπό την συγκέντρωση χρημάτων που θα ενισχύσουν τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ‘’Άλμα Ζωής’’. Αρκεί να σας πω ότι η ανταπόκριση ήταν τόσο μεγάλη που εκείνη την πρώτη χρονιά το βραχιόλι εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες μόλις μέρες.

Φέτος το βραχιόλι (που κοστίζει μόνο 10Ε ) είναι φτιαγμένο από μέταλλο σε 2 χρώματα ασημένιο και ροζ  και στην επιφάνειά του διακρίνεται  χαραγμένο το Pink Ribbon, καθώς και μια βελούδινη ροζ κορδέλα. Η έκπληξη όμως είναι ότι στην διαφημιστική καμπάνια συμμετέχουν πέντε μοναδικές γυναίκες  οι οποίες φωτογραφήθηκαν φορώντας το βραχιόλι. Η Κάτια Δανδουλάκη, η Δήμητρα Γαλάνη,  η Ζέτα Μακρυπούλια, η Μαρία Ναυπλιώτου και η  Ήβη Αδάμου, έδειξαν έμπρακτα την ευαισθησία τους για να γίνει το μήνυμα της πρόληψης του καρκίνου του μαστού ακόμα πιο δυνατό.

Το Ροζ Βραχιόλι θα διατίθεται ολόκληρο τον Οκτώβριο από τα σημεία διάθεσης προϊόντων Estee Lauder σε όλη την Ελλάδα

ΥΓ: Εγώ, θα το αγοράσω για μένα, και σκέφτομαι να το κάνω  δώρο και στις φίλες μου.

Η Κάτια Δανδουλάκη

estee-dandoulaki

 Η Ήβη Αδάμου

estee-adamou

Η Μαρία Ναυπλιώτου

MARIA

2 Responses to “Εstee Lauder: H Ροζ κορδέλα της ελπίδας”

  1. Πολύ καλός σκοπός! Μπράβο Estee Lauder! 🙂 ‘Ασχετο, αλλά πώς την έχουν κάνει έτσι την Ήβη Αδάμου;;;;; :/

  2. Ο σκοπός της καμπάνιας είναι Ιερός και μπράβο που τον συνεχίζουν τόσα χρόνια. Λατρεύω τον συνδιασμό γκρι-ροζ.

Σχολιαστε