Posted on March 18, 2014 in: Good Life

Tabata και Ενεργοποίησε τον Μεταβολισμό σου

tabata-2

 

Αγαπημένα bb girls  γεια  σας!

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και μια καλή ευκαιρία να μιλήσουμε λίγο για γυμναστική. Ποτέ δεν ήμουν της γυμναστικής. Δεν είχα χρόνο, ήταν η πιο καλή δικαιολογία που έλεγα στον εαυτό μου για να το αποφύγω. Παρ’ όλα αυτά όμως δεν βαριόμουν την παθητική γυμναστική και έχω καταθέσει αρκετά χρήματα στον βωμό των μηχανημάτων.

 

 

Δουλειά κάνουν βέβαια, αλλά δεν πρέπει να σταματήσεις και φυσικά είναι μεγάλο το κόστος. Πέρυσι το καλοκαίρι συνάντησα μια φίλη μου στην παραλία που είχα να την δω περίπου ένα χρόνο. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό από το σώμα που είχε. Εγώ με ένα σωρό πράγματα που είχα κάνει δεν φαινόταν τίποτα μπροστά της. Τι είχε κάνει? Πήγαινε γυμναστήριο. Εντάξει, εννοείται πως την επομένη πήγα και γράφτηκα, κι ας ήταν μέσα στο καλοκαίρι.

 

Βρήκα το χρόνο που μέχρι τότε δεν είχα, απόκτησα την όρεξη που επίσης δεν είχα, μου έφυγε και η κούραση (μετά την δουλειά που να τρέχω;) και άρχισα τα ομαδικά προγράμματα. Επέλεξα να κάνω τα δυνατά προγράμματα που ιδρώνεις όπως zumba, fight-bo, tabata. Για το tabata λοιπόν θα σας μιλήσω σήμερα. Είναι ένα πρόγραμμα μεταβολισμού. Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και δουλεύει για 24 ώρες μετά την άσκηση. Δεν επιτρέπεται να το κάνεις πάνω από 2 φορές την εβδομάδα και στην αρχή μόνο μια φορά την εβδομάδα, τις πρώτες 2-3 φορές.

 

 

tabata1

 

 

Την ίδια μέρα μπορείς να φας ότι θέλεις, αλλά από την επομένη θα πρέπει να προσέχεις, γιατί μπορεί να έχεις πιο έντονη πείνα. Θα πρέπει να φας προσεκτικά. Το πρόγραμμα αποτελείται από πολύ καλό ζέσταμα και από 3-4 ασκήσεις  που τις εκτελείς 3 φορές . Κάθε άσκηση δεν εστιάζει σε μια μυϊκή ομάδα, αλλά σε πολλές. Δηλαδή η κάθε άσκηση θα πιάνει κοιλιά-πόδια-χέρια. Δουλεύουν πολλές μυϊκές ομάδες μαζί και κρατάει συγκεκριμένο χρόνο η κάθε άσκηση. Δηλαδή:

 

 

–          Άσκηση πρώτη 40 δευτερόλεπτα – αύξηση των παλμών της καρδιάς

–          Άσκηση δεύτερη 40 δευτερόλεπτα – χαλάρωση των παλμών

–          Άσκηση τρίτη 40 δευτερόλεπτα – αύξηση των παλμών

–          Άσκηση τέταρτη 40 δευτερόλεπτα – χαλάρωση των παλμών

–          Γρήγορο τρέξιμο επιτόπου 40 δευτερόλεπτα με μεγάλη ένταση

 

 

Το παραπάνω σετ επαναλαμβάνεται 3 φορές. Το μυστικό η επιτυχία αν θέλετε του tabata είναι να εκτελέσεις τις ασκήσεις σωστά βεβαίως, αλλά να βάλεις όσο πιο πολύ ένταση μπορείς. Στην αρχή που είχα ξεκινήσει το βράδυ που ξάπλωνα ένιωθα ένα πολύ ελαφρύ τρέμουλο στους μύες. Κάποιες φορές νιώθω κατά τη διάρκεια του προγράμματος και ζαλάδα (είναι από την μεγάλη ένταση που βάζω), νιώθω ότι δεν θα βγάλω το πρόγραμμα και το πρόσωπό μου γίνεται κατακόκκινο. Είναι πάρα πολύ δύσκολο πρόγραμμα, αλλά μ’ αρέσει πολύ και περιμένω με μεγάλη χαρά το επόμενο μάθημα. Το καλύτερο όμως όλων είναι ότι ενώ ξεκίνησα το γυμναστήριο για να φτιάξω το σώμα μου, τώρα έχω αλλάξει και δεν θα σταματήσω να πηγαίνω γιατί είναι φοβερή η ευεξία που νιώθω.

 

 

tabata-training-stop-watch

 

 

Μπορεί να μην έχω καταφέρει να γίνω ακόμα όπως θέλω (τι να κάνω που τρώω κιόλας), αλλά περπατάω πάνω στα 15ποντά μου και πετάω. Και αυτό μου αρέσει πάρα πολύ. Να σας ενημερώσω ότι εγώ κάνω Tabata στο Γυμναστήριο JOE WEIDER Πετρούπολης. Το τηλέφωνο είναι 210 5052 624 και η ετήσια συνδρομή αυτή την περίοδο (δεν ξέρω πόσο θα ισχύει ακόμα) είναι 99€ το χρόνο + την εγγραφή.

 

Για το τέλος θα σας πω μια συνταγή λιποδυαλιτική. Θα το τρώτε όμως μόνο βράδυ γιατί φέρνει πολύ πείνα και αν το φάτε το πρωί θα πεινάτε όλη μέρα. Το βράδυ λοιπόν είναι ότι πρέπει αντί για βραδινό.

 

 

–          1 πορτοκάλι

–          ½ μήλο

–          ½ μπανάνα

–          ½ κουταλάκι κανέλλα

–          1 κουταλάκι μέλι

–          4 φουντούκια άψητα

 

 

Τα χτυπάτε όλα μαζί στο μούλτι.

 

 

Αυτά είχα να σας γράψω, καλή επιτυχία σε ότι αποφασίσετε να κάνετε, γιατί κάτι θα κάνετε καλοκαίρι έρχεται και τα bbgirls φροντίζουν από τώρα! Έτσι δεν είναι;

 

 

Πολλά φιλιά

Αλεξάνδρα

 

 

 

 

11 Responses to “Tabata και Ενεργοποίησε τον Μεταβολισμό σου”

  1. sofiaT sofiaT says:

    Καλημερα!!!
    @Αλεξαντρα σου ευχομαι καλη επιτυχια με το ορογραμμα!!
    Αλλα αυτο θα το εχεις σιγιυρα γιατι απι οτι βλεπω εχει πολυυυ
    τρεξιμο!!
    Εγω αντιθετα ειμαι των οργανων γιατι δεν αντεχω με τιποτα
    αυτο που κανεις εσυ!!!Προτειμαω να χτυπιεμαι με τα βαρακια
    και τα λαστιχα αλλα σε πιο χαλαρους ρυθμους!!
    Τωρα τελευταια το εχω ριξει στα γνωστα “καθισματα”με βαρακια
    και καθε μερα ανεβαζω των αριθμο επαναληψεων! Αυτη την στιγμη
    εχω φτασει στα 100 και συνεχιζω. . .
    Το χυμο τον επινα και εγω αλλα πιο πολυ μου εφερνε κορεσμο!!χαχαχα
    εχω τρελο μεταβολισμο τελικα!!!
    Φιλακια
    @Τζουλια στο χτεσινο ποστ στην φωτο ειστε και τα δυο σας κουκλια!!!!!!!

  2. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ says:

    @sofiaT: Super σε βρίσκω Σοφάκι!Με τόσα καθίσματα μέχρι το καλοκαίρι θα σε ζηλεύει και η JLO! Όσον αφορά το χυμό πραγματικά φέρνει κορεσμό στην αρχή, γι αυτό δεν μπορείς να τον φας μετά από γεύμα.

  3. Andriana Andriana says:

    Μου λείπει τόσο το γυμναστήριο και ειδικα αυτου του ειδους τα ομαδικά προγράμματα… Ακριβως λόγω της ευεξίας, της πληρότητας και της ευδαιμονίας που νιώθεις μετά!
    Δυστυχώς, στο πρόγραμμα μου θα ξαναμπούν τον Οκτώβριο, ενω ήδη απεχω 2 χρόνια (λόγω εγκυμοσύνης και μπεμπας), οποτε προς το παρόν απλα αναστεναζω αναπολώντας και εύχομαι ότι οποίος με δει στις σπάνιες εξόδους μου στην παραλία, θα θυμηθεί οτι … έγινα μάνα! Χαχα! Σας παραπεμπω στο σχόλιο μου στο χθεσινο ποστ, για να καταλαβετε! 🙂 Α! Και παρεμπιπτόντως, Τζούλια, πόσο όμορφη Σ’ εκείνη τη φωτό! <3
    @Αλεξάνδρα: κάποια στιγμή θέλουμε φωτό με την απολλωνεια κορμαρα! 🙂 Καλη συνέχεια!

  4. Litsa Strantzali Litsa Kouklitsa says:

    Τζα!!!Καλημέρα bbgirls.Αλεξάνδρα τα συγχαρητήριά μου!Και για το post αλλά και για το γυμναστήριο.Εγώ για την ώρα κουράστηκα και μόνο που τα διάβασα.Η αλήθεια πρέπει να ξεκουνηθώ γιατί οι δικαιολογίες(προς τον εαυτό μου)κοντεύουν να τελειώσουν.Ως τότε παραμένω ένα ζουμερό-ζουμπουρλό bbgirl χαχαχαχ Φιλιά κοριτσάρες μου

  5. Tabata training?!
    Tabata λοιπόν!

    Βρήκα αυτό το βίντεο για να πάρω μια γεύση και φαίνεται more than ok!

    http://www.youtube.com/watch?v=PutmjSp0Qk8

    Ευχαριστούμε πολύ Αλεξάνδρα! 🙂

  6. Stella says:

    Αγαπημενη μου Αλεξανδρα! Ζω μια τρελλα αυτες τις μέρες και τ΄ομολογω δεν πρόλαβα ακομα να διαβασω το post σου. Δεν γινόταν όμως να μη σχολιάσω και να σου γραψω πόσο χαιρομαι που εγραψες επιτελους στο ΒΒμας! Επιφυλάσσομαι να διαβάσω το βραδυ προσεκτικά, γιατι τελευταια, εγω η αποστασιοποιημενη με την γυμναστική και τα γυμναστηρια το ψαχνω ιδαίτερα. Μετα την γιογκα που τόσο αγαπω, παλευω με τη ζουμπα αλλα και με το προγραμμα ειδικά για γυναικες των 30΄των curves. Οπότε σ΄ευχαριστω πολύ Αλεξάνδρα μου, για τους νέους ορίζοντες που μου άνοιξες… θα τους διερευνήσω… Φιλιά!

  7. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ says:

    @Andriana: Αχ καλή μου, μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να αποκτηθεί το απολλώνιο κορμί, όπως τόσο όμορφα το έγραψες! Αλλά θέλει πάρα πολύ προπόνηση και δεν υπάρχει χρόνος. Βλέπεις δεν είμαι και “φρέσκο αυγό” (χιχιχι), και αν παλιότερα 2-3 φορές την εβδομάδα ήταν υπεραρκετές, τώρα κανονικά θέλει κάθε μέρα. Τελικά όσο μεγαλώνεις τα αγαθά “ακόμα πιο πολύ” κόποις κτώνται.
    @Stella: Έχεις ξεκινήσει curves? Τα είχα δοκιμάσει πριν από 3-4 χρόνια αλλά χωρίς ιδιαίτερα αποτελέσματα. Θες ότι δεν είχα πάντα την ένταση που έπρεπε, θες ότι ψιλοβαρέθηκα το ίδιο και το ίδιο, αυτοί οι παλμοί δεν ανέβαιναν με τίποτα.
    Πάντως ακόμα και αν δεν θέλετε να κάνετε τόσο σκληρή γυμναστική, γραφτείτε σε ένα γυμναστήριο και κάνετε μισή ώρα την ημέρα ελλειπτικό, σε ένταση που μπορείτε για να βγάλετε το μισάωρο. Παγματικά θα … στεγνώσετε. Καλύτερο από τον διάδρομο, για χάσιμο λίπους και δεν επιβαρύνει τα γόνατα.

  8. TZENH says:

    Εχω την εντύπωση πως αυτή η εβδομάδα θα είναι τέλεια. Θα ανταλλάξουμε πολλές ιδέες και θα πιστούμε για ακόμα περισσότερα. Η αλήθεια είναι ότι το tabata δεν το γνώριζα καθόλου,μου ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και θα προσπαθήσω να το δοκιμάσω.
    Τζούλια σε χρείαζόμαστε σε αυτή μας την προσπάθεια (όσες θα προσπαθούμε να χάσουμε βάρος) να μας εμψυχώνεις συχνά για να μην ξεχνιώμαστε.

  9. marianna says:

    Γεια σου Αλεξάνδρα!Πηγαίνω γυμναστήριο 3 φορές την εβδομάδα κ κάνω ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης κ μου αρέσει πολύ!Για γρήγορη κ έντονη προπόνηση δεν νομίζω ότι είμαι λόγω αυχενικού.Ευχαριστούμε για το post!

  10. Andriana Andriana says:

    @Αλεξάνδρα: Καταλαβαίνω ακριβώς τι λες, θέλω να ελπίζω οτι όταν επιστρέψω δυναμικά στο γυμναστήριο, έστω και με τα παραπάνω φεγγάρια μου, έστω και μετα απο εγκυμοσύνη, θα τα καταφέρω!
    Συμφωνώ απόλυτα για το ελλειπτικό!

  11. Elena Elena says:

    @Αλεξάνδρα: Σ’ευχαριστούμε πολύ για την φοβερή ανάρτηση! Η αλήθεια είναι ότι έχω “μαλώσει” με το γυμναστήριο εδώ και χρόνια, αλλά προσπαθώ να περπατάω καθημερινά τουλάχιστον 1 ώρα και να τρώω προσεχτικά!! Αυτό το νέο πρόγραμμα μεταβολισμού είναι πολύ ενδιαφέρον και θα ψάξω να βρω που μπορώ να κάνω μαθήματα! Καλή συνέχεια παρεάκι μου!

Σχολιαστε