Posted on September 13, 2016 in: Men

Diesel Bad: Ι will be no angel, my angel…

 

bad-1

 

Δεν γνωρίζω αν δημιουργήθηκε για «κακά» ή «άτακτα» αγόρια και  μεταξύ μας δεν με ενδιαφέρει κιόλας, αλλά BAD είναι το όνομα του νέου αρώματος Diesel για το οποίο θα σας μιλήσω παρακάτω, μήπως και σας κάνει κλικ.

 

Tο Diesel BAD είναι το πρώτο άρωμα που συνδυάζει συμφωνίες καπνού και χαβιαριού για δημιουργήσει ένα φρέσκο ξυλώδες άρωμα.

 

Nότες κίτρου και δροσερών μπαχαρικών συνδυάζονται με νότες κάρδαμου και λεβάντας, αλλά και με περγαμόντο καθώς και αλμυρές νότες από χαβιάρι. Η οσφρητική συμφωνία κλείνει  με πιο βαριές και αισθησιακές νότες καπνού και ρίζας ίριδας.

 

Αυτό το νέο άρωμα εξερευνά μια νέα –αλμυρή περιοχή- στην οικογένεια των woody αρωμάτων. Δημιουργία των Anne Flipo και Carlos Benaim από τον οίκο IFF, που χρησιμοποίησαν μια αντίθεση μεταξύ της αναζωογονητικής συμφωνίας χαβιαριού και των θερμών πτυχών του καπνού.

 

Τυλιγμένο σε κάτι που μοιάζει με μαύρο δέρμα, το μπουκάλι του αρώματος Diesel BAD έχει έναν αποπλανητικό, ανδρικό χαρακτήρα που παραπέμπει στο κλασικό δερμάτινο biker μπουφάν.

 

Παρουσιάζοντας για πρώτη φορά μια τεχνολογική καινοτομία, η υφή σαν δέρμα είναι στην πραγματικότητα μια γυάλινη επιφάνεια που έχει μικρο-χάραξη. Είναι το αποτέλεσμα μια νέας τεχνικής χάραξης και τύπωσης που δημιουργήθηκε από τους  δημιουργούς Pochet du Courval.

 

 

bad-2

 

 

Το πρόσωπο του αρώματος Diesel BAD, είναι ο ηθοποιός Boyd Holbrook που θα πρωταγωνιστήσει στη νέα ταινία Wolverine ως ο “κακός”, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το βιογραφικό του που είναι γεμάτο από πολλούς και διαφορετικούς ρόλους και συνεργασίες με κορυφαία ονόματα του Χόλιγουντ.

 

Boyd-Holbrook-Annoucement-P

 

 

Στην έντυπη διαφημιστική καμπάνια, ο Boyd Holbrook ποζάρει φορώντας το μαύρο δερμάτινο τζάκετ του, πλάι στην χαρακτηριστική φράση της καμπάνιας:

 

I will be no angel my angel

 

 

 

Θα τα ξαναπούμε σύντομα.

Κ.

 

Είμαι ο Κωνσταντίνος. Μεταξύ των επαγγελματικών μου δραστηριοτήτων και των πατρικών καθηκόντων μου, ψυχοθεραπεύομαι διαβάζοντας για την αντιγήρανση, τα νέα συστατικά και τις νέες τεχνολογίες στην περιποίηση αλλά και κάθε τι που αφορά το αντρικό grooming και περιποίηση, τις οποίες και παρουσιάζω και στο eshop www.beautypaths.eu

 

 

19 Responses to “Diesel Bad: Ι will be no angel, my angel…”

  1. Θέλω να το αγγίξω!(το μπουκάλι)
    Μουτςς

  2. Maryl says:

    Ιδιαίτερο μπουκάλι! Μου αρέσει πολύ το μαύρο δέρμα,είναι πρωτοποριακό για μπουκάλι αρώματος! Το bad παιδί πιο πάνω μου θυμίζει James Dean στο στυλ και ύφος και νομίζω ταιριάζει πολύ στην καμπάνια του συγκεκριμένου αρώματος..

  3. Ελευθερία says:

    Όντως το μπουκάλι είναι το κάτι άλλο!!!

  4. Celia Celia says:

    …τέλειο το μπουκάλι….αλλά ο ξανθωπός Boyd δε με πείθει για κακός…καλημέρα,bb girls…

  5. Panos says:

    Αγαπητή κυρία Diesel ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ?Γιατί μου φέρεσαι με αυτόν τον τρόπο που δείχνει οτι με ξεπετάς σαν τον ανεπιθύμητο-απρόσκλητο επισκέπτη?Το άρωμα μπορεί να είναι μαγικό αλλά με κάνεις να του γυρίσω την πλάτη ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΚΡΊΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ.Βλέποντας την καμπάνια του νέου αυτού αρώματος μπορώ να πώ με σιγουριά οτι δεν θα είμαι ένας απο τους αγοραστές του. Απο ένα μεγάλο (σχετικά)BRANT όπως η Diesel θέλω να βλέπω σαν αγοραστής οτι το καινούργιο προϊόν που μου προτείνει, συνοδεύεται και απο καινούργιες ιδέες προώθησης και προβολής του.Θέλω να νιώθω σαν καταναλωτής οτι δεν μου ρίχνουν ξαναζεσταμένο φαγητό ,αλλά κάτι νέο καλομαγειρεμένο ,που με κάνει να αισθάνομαι οτι κάποιοι εκεί στο τμήμα management της Diesel ασχολήθηκαν και προβληματίστηκαν για την προώθηση αυτού του αρώματος και δέν μου το πέταξαν στην αγορά με τετριμμένες εικόνες και αναγωγές στο παρελθόν που μόνο γραφικές θα πρέπει να φαντάζουν στον σύγχρονο κόσμο της ομορφιάς και της μόδας.Συγνώμη αλλά βαρέθηκα πια την εικόνα του κακού αγοριού με το δερμάτινο μπουφάν…βαρέθηκα την εικόνα του επαναστάτη χωρίς αιτία James Dean…βαρέθηκα να βλέπω την εικόνα του κακού αγοριού πάνω σε μηχανή…Και για να μην παρεξηγηθώ,φυσικά και θεωρώ όλες αυτές τις εικόνες κλασικές…όχι όμως απαραίτητα και διαχρονικές για πάσαν χρήση.Πόσες φορές θα χρησιμοποιηθούν ακόμα χωρίς έμπνευση οι συγκεκριμένες εικόνες στη βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς?Αλήθεια πως είναι σήμερα τα κακά αγόρια του 2016 κυρία Diesel? Μπορείς να μου δείξεις νέες σύγχρονες εικόνες της δικής μας πραγματικότητας.Αυτό ΤΟ ΝΕΟ θέλω να μου δείξεις κυρία Diesel μου…γιατί αλλιώς έρχομαι εγώ υπεύθυνος καμπάνιας και σου βάζω τον Νικο Κούρκουλο απο τον ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΤΟΥ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ σαν κακό παιδί και ξεπουλάμε!!! Α και κάτι τελευταίο…την επόμενη φορά που θα θελήσεις ίσως να βγάλεις στην αγορά ένα άρωμα για Dame-Κυρία του 2016 σε παρακαλώ μακριά απο εικόνες με ταγέρ και πέρλες!
    Όλα αυτά αποτελούν προσωπική μου άποψη και είναι απόλυτα σεβαστές απο μέρους μου οι διαφορετικές- θετικές κριτικές απο άλλους αναγνώστες…γιατί όπως και να το κάνουμε έχει ένα ενδιαφέρον να ανταλλάσουμε απόψεις.Καλημέρα bbpeople!!!

  6. Beautyblog Beautyblog says:

    @Litsa & Maryl & Ελευθερία: Kαι μένα μου άρεσε πολύ το μπουκάλι, για να πω την αλήθεια.

  7. Beautyblog Beautyblog says:

    @Celia: Ούτε εγώ τον βρίσκω ιδιαίτερα “bad boy” θα έλεγα ότι είναι “αδιάφορο” boy.

  8. Celia Celia says:

    @Julia: Έχουμε τα ίδια γούστα μάλλον…μας αρέσουν τα really bad boys….χαχαχαχα….

  9. Konstantinos says:

    Πάνο, πολύ ενδιαφέρουσα η άποψη σου και 100% δεκτή. Αντιλαμβάνεσαι ότι όπως έχει εξελιχθεί η ανταλαγγή της επικοινωνίας, οι γρήγορες εικόνες που δεν μένουν στο μυαλό περισσότερο από ένα like αλλά και έλλειψη διαχρονικών αξιών, οδηγούν στην νεκρανάσταση ειδώλων και προτύπωςν του παρελθόντος (βλέπε Marylin – Chanel πριν από 4 χρόνια) κλπ. Πάντως το σχόλιό σου εξαιρετικό food for thought!!
    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς!!
    Κ.

  10. Beautyblog Beautyblog says:

    @Panos: Καλησπέρα bb boy!! Με πάρα πολύ ενδιαφέρον διάβασα το σχόλιό σου. Και αν πω ότι δεν συμφωνώ με πολλά απ όσα γράφεις, θα πω ψέματα.

    Η γνώμη μου είναι ότι σε μια άκρως saturated αγορά, ο καθένας κάνει ό,τι μπορεί και αυτό δεν είναι πάντα το καλύτερο, στα μάτια ενός καταναλωτή. Φυσικά, γνώμες υπάρχουν χιλιάδες και όπως πολύ συχνά λέμε εδώ στο bb, “one man’s poison is another man’s cup of tea” (εμείς λέμε woman’s – για να είμαι και ειλικρινής- αλλά στην παρούσσα περίπτωση, γράφω την παροιμία ακριβώς όπως είναι)

    Για να μιλήσω τώρα για το συγκεκριμένο λανσάρισμα, όπως πολύ σωστά έγραψες, το άρωμα αυτό καθαυτό, ενδεχομένως να είναι υπέροχο και αυτό που ψάχνει κάποιος άντρας.

    Το packaging, το μπουκάλι είναι επίσης πολύ καλό- κάποιος το “έψαξε” παραπάνω.

    Η καμπάνια, περιλαμβάνει έναν πολύ -hot right now ηθοποιό – άρα και γι’ αυτό ξοδεύτηκαν χρήματα- αυτά τα συμβόλαια περιλαμβάνουν πολλά μηδενικά. Καταλήγουμε λοιπόν, ότι το έψαξαν κάπως, δεν το “ξεπέταξαν”.

    Για το story τώρα, αυτό του “bad boy” έχεις απόλυτο δίκιο είναι old, boring και “πολυφορεμένο”.

    Συνεπώς (αν βάλουμε στην άκρη τον “χυμό”) στα υπόλοιπα 3 (packaging, πρόσωπο, story) πέτυχαν τα 2 από τα 3. Δεν το λες και άσχημο, έχω δει πολύ χειρότερα.

    (άσχετο τώρα, αλλά μήπως θέλεις να κάνεις κανένα guest post για το bb;)

  11. Konstantinos says:

    Να λάβουμε υπόψιν και το target group που απευθύνεται κάθε brand. Υποψιάζομαι ότι στο 16-25, μία χαρά αρέσουν ακόμα αυτά τα πρότυπα σκληρών, κακών, επαναστατημένων νεανίσκων…
    Άσχετα με όλα όμως, η νέα χάραξη – τύπωμα, έχει ενδιαφέρον!

  12. rania says:

    Γεια σας. Η γνωμη η δικη μου ειναι αν ενα αρωμα δεν αξιζει δεν θα τραβηξει κοσμο το προσωπο που το διαφημιζει. Στην δικη μου περιπτωση αν δεν μου ταιριαζει στο σωμα μου το αρωμα δεν θα το αγορασω ουτε για το μπουκαλι ουτε για τον αστερα που το διαφημιζει.Συμφωνω σε αρκετα με τον ΡΑΝΟ και ναι γραφει ωραια να μας λεει συχνα την γνωμη του. καλο απογευμα

  13. Panos says:

    @julia:Τελικά έχουν δίκιο όσοι λένε οτι΄΄ ο παλιός είναι αλλιώς΄΄!!!
    Ως ειδήμων Julia είχες απόλυτο δίκιο στο σχολιό σου…η οπτική σου ειναι πραγματικά ολοκληρωμένη,στη δική μου άποψη ίσως έλειπε μια δεύτερη ματιά,πιο ψύχραιμη και όχι τόσο παρορμητική,λίγο φρένο όπως λένε…αλλά στον χώρο της ομορφιάς νομίζω πως αν χαθεί η έμπνευση και η αναζήτηση-διάθεση για το καινούργιο θα χαθεί και η μαγεία,άλλωστε δεν γινεται να φυλακίσουμε την beauty-δημιουργία σε τετραγωνικά-μοτίβα του παρελθόντος .
    Και τώρα ας αφήσω τις beauty αναλύσεις και ας ουρλιάξω απο χαρά ως σύγχρονο bad boy!Το συζητάς?Με μεγάλη χαρά να κάνω guest post όποτε θελήσετε.Θα είναι αυτό που λέμε ΄΄ο λόγος στον λαό΄΄,΄΄ο λόγος στον πολίτη΄΄μεγάλη μου ΤΙΜΗ!!!
    @Konstantinos:Αγωνιστικούς και φιλικούς χαιρετισμούς και απο μένα Κωνσταντίνε,πάντα είναι καλοπροαίρετη και απολαυστική η ανταλλαγή απόψεων με καλή παρέα!!!

  14. MariaA says:

    Καλησπέρα!!Είδα το άρθρο του Κωνσταντίνου το πρωί και σκέφτηκα θα γράψω το σχόλιό μου με την ησυχία μου το απόγευμα και έχει γίνει χαμός!
    Έχει δίκιο ο Πάνος ότι πολλά look και ιδέες επαναλαμβάνονται στις διαφημίσεις και είναι δύσκολο να βγει στην επιφάνεια μια νεα και πρωτοποριακή ιδέα αλλά άλλωστε δεν υπάρχει και λόγος γιατί το δοκιμασμένο πουλάει ουτως ή άλλως. Το bad boy look τραβάει ιδίως όταν το ενσαρκώνει ένα νέο πρόσωπο / μπισκοτολούκουμο και παίρνει νεα πνοή και διάσταση. Το μπουκάλι επίσης είναι πολύ καλοφτιαγμένο και στιβαρό, ότι πρέπει.
    Προσωπικά ποσώς με ενδιαφέρει η εμφάνιση ενός μπουκαλιού (τα θαυμάζω τα ωραία να μην παρεξηγηθώ) αλλά και σε κουβά να μου φέρναν ένα π.χ. Guerlain που αγαπώ θα το αγόραζα. Είμαστε όμως πολύ οπτικά όντα ακόμα με μικρή εκπαίδευση της μύτης μας (και της μνήμης που κατέχει) και παρασυρόμαστε. Δε βγάζω τον εαυτό μου απ’ έξω το έχω κάνει πολλές φορές το αμάρτημα και όχι μόνο για αρώματα. Αλλά επίσης έχω αγοράσει κακάσχημα μπουκάλια γιατί μου άρεσε πολύ το άρωμα και έχω λάβει μέρος και στο “πείραμα” του Chandler Burr ,που κάθε μήνα έβγαζε ένα γνωστό άρωμα σε τελείως απλό μπουκάλι και χωρίς όνομα σε συνεργασία με την εταιρεία/ αρωματοποιό που το βγάζει και σε άφηνε ένα μήνα να μαντεύεις ποιο είναι και αν πραγματικά σου αρέσει χωρίς τις φανφάρες και είχε εξαιρετικά και πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Αν έχετε χρόνο κάντε ενα google να δείτε τι εννοώ, The untitled series λέγεται.
    Θα πω τη γνωστή συμβουλή μου ξανά, δοκιμάστε το άρωμα που σας τράβηξε την προσοχή στο δέρμα σας και αφήστε το να εξελιχθεί. Κρύβουν εκπλήξεις τα αρώματα και θα σας βοηθήσει να αποφύγετε πολλά και ακριβά λάθη.
    Τα φιλιά μου από ένα τροπικό σε θερμοκρασίες Λονδίνο!

  15. Beautyblog Beautyblog says:

    @Panos: Μετά τη δική μου κάπως πιο marketing oriented τοποθέτηση, νομίζω ότι το σχόλιο της Υπουργού μας Αρωμάτων Μαρίας Αγγελίδου, πρέπει να κάλυψε ακόμα περισσοτερο κάποιες από τις απορίες σου (φυσικά δεν θέλουμε να σου καλύψουμε όλες σου τις απορίες για το “beauty world” γιατί έχουμε τους – «πονηρούς»- λόγους μας: θέλουμε να σε «βλέπουμε» συχνά να σχολιάζεις!) Σε ευχαριστούμε και πάλι, που έδωσες το έναυσμα για μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.

  16. Beautyblog Beautyblog says:

    @MariaA: Καλά, μου είπε χθες η Ιβάνα, ότι είχατε 32 βαθμούς στο Λονδίνο και εκείνη ήταν συναχωμένη! Χεχεχε.. Murphy’s law. (πέραν της πλάκας είναι ανυπόφορο το Λονδίνο με την υγρασία του σε αυτές τις θερμοκρασίες)

  17. Celia Celia says:

    …χειρότερα κι από την υγρασία του Λονδίνου η υγρασία στη ΝΥ…32C μέγιστη σήμερα και πάνω από 70% υγρασία….καλημέρα δεν είπα…καλημέρα στο λαό του BB…… **Kι εκτός από το μαλλί που κατσαρώνει με την υγρασία τα αρώματα με το δικό μου δέρμα δε θα έλεγα πως ”συνεργάζονται” αρμονικά….

  18. Beautyblog Beautyblog says:

    @Celia: Καλά,εντάξει, τηλεπάθεια.. Έλεγα, “μα και κάτι άλλο, ήθελα να πω στη Μαρία σχετικά με τη ζέστη του Λονδίνου αλλά το ξέχασα”… Και μπήκες εσύ και τσουπ! είπες αυτό που ήθελα να πω! Δύσκολος ο Guerlain με τέτοια ζέστη και υγρασία!!

  19. Celia Celia says:

    ….τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται, κυρία….χαχαχαχα….

Σχολιαστε